Die koptelefoon? wtf ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En ook hier lacht Nahla, met moeder Halle
[ afbeelding ]
Alicia Silverstone en zoontje Bear
Das tegen gehoorbeschadiging...Zo te zien lopen ze op een festival ofzo....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die koptelefoon? wtf ?
Wat is Dannielynn Birkhead/Smith overigens een prachtkind geworden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das tegen gehoorbeschadiging...Zo te zien lopen ze op een festival ofzo....
True, maar de foto's van Nahla met haar vader maakt de beschuldiging dat ze bang zou zijn voor haar vader wel redelijk ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar vader ziet ze volgens mij toch veel minder vaak? Een moeder die je elke dag ziet is natuurlijk ook minder speciaal
Ik geloof daar ook geen snars vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, maar de foto's van Nahla met haar vader maakt de beschuldiging dat ze bang zou zijn voor haar vader wel redelijk ongeloofwaardig.
Ach, het is gewoon een jongen met een hele mooie bos haar. Een jongen wordt toch niet meteen een meisje als het haar langer is dan het stereotype maximum van 15cm lengte...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef cyberbab het volgende:
Hank jr heeft een knipbeurt nodig. Lijkt wel een meisje.
Ja daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
Wow wat is Paris ineens gegroeid! Toen MJ stierf was ze echt nog een kind, nu al een heuse dame!
Ja ik vind haar en (die) dochter ook zo leuk, ze lijken ook op elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
Jennifer Garner vind ik zo een leuke vrouw, ze ziet er altijd zo lief uit, komt door de kuiltjes denk ik. En dat dochtertje, wat schattig
Wat een onzin...net of een jochie meteen op een meisje lijkt als ie een mooie bos krullen heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef cyberbab het volgende:
Hank jr heeft een knipbeurt nodig. Lijkt wel een meisje.
En dan hebben ze volgens mij al zitten photoshoppen, want helemaal normaal ziet het er niet uit.... een erg lief kindje, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jessica's ogen zijn bijna foetsie door het pofferige gezichtMaar verder een leuke foto
Ja hequote:
Was dat toevallig bij Oprah?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja heIk zag pas een interview van hem en daarin was hij ook echt dolgelukkig.
Hij zei dat hij nooit langer dan 3 dagen bij zijn jongens weg is.
Dat was idd bij Oprah (op internet heb ik dat gezien), super interviewquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat toevallig bij Oprah?
Ik heb een stukje van hem bij Oprah gezien, daar oogde hij ook al zo gelukkig, heerlijk
Ja ik heb een paar dingetjes gezien, toen je zei dat hij nooit lang van huis is ging er een belletje rinkelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat was idd bij Oprah (op internet heb ik dat gezien), super interview
Zag je ook stukjes met zijn kinderen van bij hem thuis.
Ik heb weer even een stukje teruggekekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb een paar dingetjes gezien, toen je zei dat hij nooit lang van huis is ging er een belletje rinkelen
so hee, daar is iemand helemaal los gegaan met de photoshopquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef kvd het volgende:
Er is er nog 1
[ afbeelding ]
[..]
dat denk ik op dit moment ook
Is ze daar gewoon niet zo net zo opgeblazen als tijdens de zwangerschap? Gewoon een opgeblazen gezicht, dat drukt de ogen zo dat ze bijna Chinees lijktquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
so hee, daar is iemand helemaal los gegaan met de photoshopWat een hoofd.
Wat kan je toch goed overdrijven. Je zou bijna zeggen dat je een minderwaardigheidscomplex hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze daar gewoon niet zo net zo opgeblazen als tijdens de zwangerschap? Gewoon een opgeblazen gezicht, dat drukt de ogen zo dat ze bijna Chinees lijkt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat kan je toch goed overdrijven. Je zou bijna zeggen dat je een minderwaardigheidscomplex hebt.
Meid, ik heb nog nooit 3 kots smilies op een rij gepost, dus ga ergens anders ouwehoeren en pak een spiegelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Omg dat lichaam van Janice Dickenson![]()
![]()
![]()
Het is al aardig bijgetrokken geloof ik, op die foto met haar moeder te zien laatst...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:39 schreef DjinN het volgende:
Ik vind haar gezicht ook bizar eruit zienZe heeft van het persen gewoon spleetogen gekregen!
Persen? Was toch een keizersnede?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:39 schreef DjinN het volgende:
Ik vind haar gezicht ook bizar eruit zienZe heeft van het persen gewoon spleetogen gekregen!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Meid, ik heb nog nooit 3 kots smilies op een rij gepost, dus ga ergens anders ouwehoeren en pak een spiegel
quote:David Beckham wil meer kinderen
LONDEN - Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, moet David Beckham denken. De voetballer heeft tegenover The Sun toegegeven nog wel twee kinderen erbij te willen.
''We prijzen ons gelukkig met onze vier, gezonde kinderen. Maar het zou leuk zijn als we nog één of twee kids krijgen, alhoewel twee erbij misschien iets te veel wordt voor Victoria. Wellicht nog één, je weet maar nooit'', aldus David.
''We genieten van onze kinderen en dat blijven we doen. Wie weet, misschien komen er twee bij.''
Toch lijkt het er al aardig druk aan toe te gaan in huize Beckham: ''Met drie jongens, is er veel energie aanwezig thuis. Ze zijn druk van het moment dat ze wakker worden tot het moment dat ze weer moeten gaan slapen.''
Gelukkig zorgt zijn dochter voor wat rust tussen alle drukte door. ''Harper is heel anders. Ze is rustig en heel meisjesachtig.''
Pastei
David onthulde verder dat hij in de toekomst graag terug wil verhuizen naar Engeland. ''Aan het einde van een zware dag, mis ik Londen altijd. Lekker aardappelpuree en pastei eten met mijn ouders en op bezoek gaan bij mijn oma.''
Toch blijft Beckham voorlopig nog met zijn gezin in de States, aangezien de kinderen daar op school zitten.
Daar is ze ook baby voorquote:''Harper is heel anders. Ze is rustig en heel meisjesachtig.''
1 dochter, en 1 zoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef Miam het volgende:
Ik wist niet dat Fernando Torres vader was
Desalniettemin, leuk
Wowzers! ik loop nogal achter geloof ikquote:
Woah, colorblocking hysteriaquote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef JaneDoe het volgende:
mobama en haar meiden tijdens verschillende gelegenheden
[ afbeelding ]
Zo op het oog vind ik haar nog niet te dik, maar dat is sowieso lastig in te schatten bij baby's. Over een jaartje kun je het wel wat beter zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef scrub_nurse het volgende:
zo dun als mama Posh is,zo flink is dochter Harper,poe ik vind haar wel echt pafferig hoor,niet schattig mollig ,ben ik daar de enige in?
Hier lijkt aan geshopt... Vooral de eerste foto (buik mariah, lekker geliquified), en de laatste (linkerkind, tussen de ogen, dat is helemaal mat..?)quote:
Ik vind dat bij jongetjes helemaal niet zo mooiquote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef Malahide het volgende:
Aleph van Natalie Portman en Benjamin Milipied. A ginger![]()
!
[ afbeelding ]
misschien moet Harper dan ook maar op een bevroren druiven dieet! XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef scrub_nurse het volgende:
zo dun als mama Posh is,zo flink is dochter Harper,poe ik vind haar wel echt pafferig hoor,niet schattig mollig ,ben ik daar de enige in?
Ik vind het niet echt een schattig kindje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Vic & Beckham met Harper!
[ afbeelding ]
En dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeel oude foto!!! Ik schat dat we nu 10 jaar verder zijn. Recentere foto, maar weet niet uit welk jaar:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie Grace en Georgia Grace, de kinderen van:
[ afbeelding ]
Felicity Huffman en William Macy.
Zo, hij is er niet knapper op geworden...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef emss het volgende:
[..]
En dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeel oude foto!!! Ik schat dat we nu 10 jaar verder zijn. Recentere foto, maar weet niet uit welk jaar:
[ afbeelding ]
Hij is 62, het kan beroerder.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zo, hij is er niet knapper op geworden...
Ik ben ook fan van Harper hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind haar gezichtje ook mooi.. maar zal wel aan mij liggen want waar jullie vaak ho en ah om roepen vind ik 10x niets
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Charmian het volgende:
Als ik bij Douglas een cadeautje laat inpakken zit er ook altijd zo'n strik om
Wat een lekkere bos haar heeft die kleinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet de denken aan Turtle van Entouragequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het kleintje van Peaches Geldof/Thomas Cohen: Astala:
[ afbeelding ]
Schattig zo, met die varkentjes.
quote:
quote:Jack Osbourne ongeneeslijk ziek
Jack Osbourne lijdt aan de ziekte MS (multiple sclerose), een aandoening van het centraal zenuwstelsel. Dat heeft de familie Osbourne dit weekeinde laten weten aan Hello! Magazine.Osbourne (26), werkzaam als producer, maar vermoedelijk het bekendst als zoon van zanger Ozzy Osbourne, raakte eerder dit jaar 60 procent van het zicht in zijn rechteroog kwijt. Uit het medisch onderzoek dat daarop volgde, bleek hij te lijden aan de ongeneeslijke ziekte. Op de site van Hello! is te lezen dat de diagnose hem aanvankelijk boos maakte, maar dat hij nu wil proberen zichzelf aan te passen en de omstandigheden zo goed mogelijk wil zien te pareren. Osbourne laat weten dat hij de ziekte MS meer bekendheid wil geven. Uitspattingen Zijn moeder Sharon zegt dat ze zich de afgelopen tijd herhaaldelijk heeft afgevraagd of haar iets te verwijten valt. 'Ik bleef maar denken: wat heb ik verkeerd gedaan, wat heb ik gegeten of gedronken toen ik van hem in verwachting was?' Vader Ozzy, voormalig zanger van Black Sabbath, zegt dat waarschijnlijk niemand het gek had gevonden als hij zelf, vanwege de vele uitspattingen in zijn verleden, door ziekte zou zijn getroffen. 'Maar Jack is zo'n goeie jongen.'
quote:
En Sunnery James met Phyllonquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat wel! Zal ook heel wat onzekerheid wat betreft erfelijkheid voor hun dochter met zich meebrengen..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:22 schreef Lovechild het volgende:
Oh wat een heftig nieuws over Jack zeg.
En dat als je net vader geworden bent...
Ik denk alleen maar OMG crimineel in de dopquote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Shaqueel wordt echt een hartenbrekertje later, mooi mannetje nu al
Tim, Kim, en Pimquote:Dirk en Gertude Kuyt en de kids, Noelle, Roan, Jordan en Aidan
Ik vind Jezebel altijd iets leuks hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef juultje84 het volgende:
John en Charlotte-Sophie Heitinga en hun dochter Jezebel
[ afbeelding ]
Zo, die lijken op hun moeder!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Juweel het volgende:
De dochters van Meryl Streep
[ afbeelding ]
Wat een leuke papaquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef Karina het volgende:
Peter Andre met dochter Princess en zoon Junior en broer Mike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dus, ik hoopte ook op een goede voorkantquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik zat stiekem een beetje te balen dat we Princess niet van voren goed zien, want zij was echt spooky vroeger.
Maar idd, ze zien er nu allemaal leuk uit
Katie links 'akward moment' *knijpt mond*quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Suri Cruise die d'r ijsje wil
[ afbeelding ]
De serveerster zou bijna de moeder kunnen zijn, zelfde neus als die van Princessquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef juultje84 het volgende:
Nog eentje (uit dezelfde serie als bovenstaand) van Peter Andre en de kids (zie je Princess van iets dichterbij)
[ afbeelding ]
HAHAHAHA wat typje joh!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat wilde ik inderdaad net zeggen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De serveerster zou bijna de moeder kunnen zijn, zelfde neus als die van Princess
Ik denk eerder dat ze zelf de fotograaf hebben gebeld om dit 'spontane' familiemomentje vast te leggen.... Geen papparazi dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef juultje84 het volgende:
Haha, nou inderdaad! Leuke foto!
Ik vraag me af, zullen er celebs zijn die contact opnemen met zo'n paprazzi, na het zien van foto's in roddelbladen/internet, om foto's na te bestellen bij diegene?
Zeau, die lijkt op d'r moeder!quote:
Dit is nou precies hoe ik me dat kind altijd inbeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG jaquote:
Gek he, die jongste? Inderdaad echt rossig, en dat met een latina als moeder en een donkerharige vader.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:35 schreef julia22 het volgende:
Die kinderen van Jessica Alba zien er toch heel anders uit dan je verwacht. Die kleinste is rood? Al lijkt Honor wel op d'r vader.
Wees blij dat ze iemand van haar leeftijd heeft en niet veel jonger (blijft een Jackson) of ouder (Courtney is al bijna 18 dus Doug zal wel op zoek zijn naar iets jongersquote:
Ja dat heb je met die leeftijd, meisjes lijken al ouder door de make-up en de jongens puberen achteraanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:21 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er een beetje uit of ze met een jonger broertje op stap is
Ik denk het ook ja, alles uit de kast voor een geslaagde fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef juultje84 het volgende:
Hij zal ook niet "lachen", maar hij trekt waarschijnlijk gekke bekken om die tweeling lachend op de foto te krijgen....
zoals elke kleuter gedraagt ze zich dus als ik zo eens om mij heen kijk op straat. Waarna 9 van de 10 ouders ook gewoon toegeven om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Wat heeft suri een vervelend koppie, echt verwend kind! Zie je vooral op die foto's waarop ze ijsje wilt. En dus ook krijgt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar het is echt zo cute!
Alicia Keys, Swizz Beats & Egypt:
[ afbeelding ]
Ja, dat ja. 3 lijkt me ook sterk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Bizar, als MJ echt de vader zou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Precies dat viel me ook al op, volgens mij zit er helemaal niks in haar van MJ. In die jongste (Blanket) zie ik weer wel MJ. Ik denk dat MJ heeft liggen rotzooien met eicellen en reageerbuisjes e.d.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Oo inderdaad, was me nog nooit zo opgevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Wow wat een prachtige meidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:24 schreef emss het volgende:
Ireland van Alec Baldwin en Kim Basinger
[ afbeelding ]
Zelfde pruilbakkes als mams (op deze foto dan, verder is ze cute)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
Victoria Beckham en Harper
[ afbeelding ]
Harper is wel een poppetje zeg
Ik zeg maar zo ik zeg maar niets....quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Nolte, 71, met dochtertje Sophie.
Ja daarom zei ik maar nietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:52 schreef Aventura het volgende:
Ik wou zeggen, lekker met opa op stap, maar dat is ook weer zo'n inkopper
Ach, zoals elk kind wel eens zo reageert, maar niet elk elk kind wordt gevolgd door de paparazzi.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Wat heeft suri een vervelend koppie, echt verwend kind! Zie je vooral op die foto's waarop ze ijsje wilt. En dus ook krijgt.
Wie is die blanke dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef gifkwal het volgende:
Paris lijkt inderdaad veel op Debbie Rowe. Hier nog een foto van haar met Blanket:
[ afbeelding ]
Die ik overigens echt veel op zijn vader vind lijken. Leuk jong om te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat foto's uit gelukkiger tijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar soms als je even van je auto naar het supermarktkarretje loopt is het net zo makkelijk om geen buggy of draagzak/doek te gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 06:27 schreef cyberbab het volgende:
Valt me op dat sterren veel kinderen dragen-zonder draagzak of wat dan ook.
Je zou toch denken dat ze genoeg geld hebben voor een buggy oid
Dat niet alleen, met allerlei randdebielen die foto's van de kinderen willen maken, en mogelijk zelfs willen aanraken ben je veel sneller weg als je je niet met een buggy door een menigte hoeft te bewegen, plus dat je kind dan minder voor het grijpen ligt/zit voor vreemden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef J-net het volgende:
[..]
Maar soms als je even van je auto naar het supermarktkarretje loopt is het net zo makkelijk om geen buggy of draagzak/doek te gebruiken.
dat is het lastige van de foto; je ziet de context niet.
ik neem niet aan dat ze de kinderen de hele dag op hun arm meenemen, want die paar kilo's worden na een paar minuten best wel heel zwaar.
Het lijkt wel of ze een fotograaf mee hebben op vakantie?quote:
Wat een prachtig meisjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Nolte, 71, met dochtertje Sophie.
Die 2 vind ik inderdaad zo leuk samen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou echt huilen als Ben en Jennifer ooit gingen scheiden
Ik vond Ben leuker met die andere Jennifer, deze vind ik echt zo ultiem burgerlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi mannetjequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef juultje84 het volgende:
Cristiano Ronaldo met zoon Cristiano Ronaldo Jr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind haar echt een schat (nou ja, het LIJKT me een schat natuurlijk).quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Ben leuker met die andere Jennifer, deze vind ik echt zo ultiem burgerlijk
God nee! Dat vond ik echt mismatch van de eeuw!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Ben leuker met die andere Jennifer, deze vind ik echt zo ultiem burgerlijk
Ik ook, ik hoop dat ze het eeuwig volhouden samenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inderdaad, zij pasten echt niet bij elkaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God nee! Dat vond ik echt mismatch van de eeuw!!
Die blonde? Prince Michaelquote:
Idd, die Maxwell wordt een beauty, let maar op!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef tombolafan het volgende:
nog niet nee, maar ik vind het mooie ogen en mondje hebben, denk dat het een knapperdje wordt
ik vind dr erg op dr moeder lijken, dus het komt wel goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef mootie het volgende:
Haven moet wel een heeeeeeeeel lief kindje zijn.
J.Loquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Beckhams, wat krijgt Harper ineens lang haar (of ik heb haar al lang niet meer gezien)
![]()
Ik denk een verstuikte/gebroken enkel, ze heeft verband om haar voet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Rolstoel? Zouden de vele zwangerschappen hun tol eisen?
Wow is dit wel dezelfde baby? What ze knap ineens.quote:
Die jongste lijkt sprekend op die schele zus van Beatrix.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Leandra het volgende:
M'n lief vond Maxima er anders uitzien, maar volgens mij komt het omdat ze nu een middenscheiding heeft ipv ergens in het wild aan de zijkant.
Grappig, het lijkt alsof de gelijkenissen hier weer precies zo zijn als bij Beatrix en Claus.
De oudste lijkt op degene die opgevolgd moet worden, de middelste op de andere ouder en de jongste is een mix van beide ouders.
ze is weer zwanger omdat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens de borstvoedingsperiode :-)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
Tori Spelling met Hattie
[ afbeelding ]
En met Liam
[ afbeelding ]
Lief, kusje op haar buik
Jaquote:
Jawel hoor:quote:Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me het niet voorstellen
de eerste 2 heeft ze ook kort na elkaar gekregen
quote:Spelling told "Access Hollywood" that the news she was expecting came as a shock, and she only found out she was pregnant again after going to the emergency room to be treated for a migraine. The nurses requested she take a pregnancy test before being treated, and that's when both she and McDermott found out they were adding another little one to their family.
“Dean and I kind of sat there in shock for a while and then we said, ‘Well, we wanted four… This is when our miracle wanted to come… so we’ll take it,’” Spelling told "Access Hollywood."
Gatverdamme wat ziet ze er goed uitquote:
mooi kindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Halle Berry en Nahla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of het is al een oudere foto.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef alors het volgende:
Is Flynn kaalgeschoren ofzo, vind het er een beetje raar uitzien...
Ze zegt het een beetje lacherig, maar hier:quote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
ja, daar zegt ze dus dat ze wel meer kinderen wilden maar dat t nu nog niet in de planning zat
maar ik zie niks over dat tijdens borstvoedingperiode niet vruchtbaar-verhaal
dát is wat ik me niet kan voorstellen (dat zij dat dacht)
quote:“I can dispel the old wives’ tale that you can’t get pregnant while you’re breastfeeding,” Spelling, who’s due in September, jokes on Today.
quote:Stiefzoon Usher hersendood
AMSTERDAM - Tragisch nieuws voor zanger Usher en zijn ex Tameka Foster. Doktoren hebben de 11-jarige Kyle Glover hersendood verklaard.
Dat schrijft TMZ. Het kereltje werd afgelopen weekend op het meer van Lanier geraakt door een jetski toen hij in het water lag te dobberen. Daarbij liep Kyle ernstige verwondingen aan het hoofd op.
De stiefzoon van de Amerikaanse zanger zou buiten bewustzijn uit het water zijn gehaald. De moeder van Kyle, Tameka Foster, was op het moment van het ongeluk niet in de buurt.
Kyle heeft sinds zijn opname geen hersenactiviteit vertoond. Het is niet bekend of de behandeling wordt doorgezet. Zowel de Amerikaanse zanger als de moeder van de jongen zijn in het ziekenhuis aanwezig.
Ik las het op de FP, echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen foto en geen echte zoon, maar toch wel heel erg
[..]
Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
ja, daar zegt ze dus dat ze wel meer kinderen wilden maar dat t nu nog niet in de planning zat
maar ik zie niks over dat tijdens borstvoedingperiode niet vruchtbaar-verhaal
dát is wat ik me niet kan voorstellen (dat zij dat dacht)
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef emss het volgende:
[..]
Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...
Daar dusquote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zegt het een beetje lacherig, maar hier:
[..]
Toen ze dat interview gaf was ze al weer zwanger, volgens mij dus meer als een soort 'voorbereiding' op de aankondiging van de volgende babyquote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef emss het volgende:
[..]
Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...
Maar eigenlijk staat er niet dat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens het geven van borstvoeding. Ik lees het namelijk gewoon als een grapje, zo van 'ik ben het levende bewijs dat je wel zwanger kan worden tijdens het geven van borstvoeding'.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:12 schreef tombolafan het volgende:
Zeg, leest iedereen gewoon expres over mijn linkjes heen?
De kans dat je tijdens het geven van borstvoeding zwanger wordt, is even groot als de kans dat je zwanger wordt met een spiraal. Het is opzich een betrouwbare methode.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar eigenlijk staat er niet dat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens het geven van borstvoeding. Ik lees het namelijk gewoon als een grapje, zo van 'ik ben het levende bewijs dat je wel zwanger kan worden tijdens het geven van borstvoeding'.
Beetje kort door de bocht... Heeft ook te maken met frequentie en tijden tussen voedingen, je eisprong en je voeding.... Zoals er hier in het Westen dus vaak BV gegeven wordt, zorgt het niet voor die beschermkansquote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De kans dat je tijdens het geven van borstvoeding zwanger wordt, is even groot als de kans dat je zwanger wordt met een spiraal. Het is opzich een betrouwbare methode.
En dat nieuws over de (ex)stiefzoon van Usher: afschuwelijk zeg! Gewoon lekker dobberen op het water en dan dat...pfff...
Rammelende eierstokkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alyson Hannigan, Alexis Denisof en kleine Keeva
[ afbeelding ]
Ik weet het. Een minder kort door de bocht reactie leek me in dit topic niet op zijn plaats. Ken echter heel veel vrouwen hier in het Westen die het als succesvolle methode gebruiken...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht... Heeft ook te maken met frequentie en tijden tussen voedingen, je eisprong en je voeding.... Zoals er hier in het Westen dus vaak BV gegeven wordt, zorgt het niet voor die beschermkans
Ik vind dat mens toch zo'n stuk chagrijn... Heb je zo'n vent naast je maar ik heb haar nog nooit zien lachen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef emss het volgende:
Ze zijn weer zwanger (Camila Alves en Matthew McConaugheyofzo)
[ afbeelding ]
Ze kan heul wel lachen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind dat mens toch zo'n stuk chagrijn... Heb je zo'n vent naast je maar ik heb haar nog nooit zien lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kan heul wel lachen!Wereld van verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:19 schreef alors het volgende:
Robin van Persie en Bouchra met Shaqueel en Dina Layla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dina wordt echt al groot zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |