ik vind dr erg op dr moeder lijken, dus het komt wel goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef mootie het volgende:
Haven moet wel een heeeeeeeeel lief kindje zijn.
J.Loquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Ben leuker met die andere Jennifer, deze vind ik echt zo ultiem burgerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Beckhams, wat krijgt Harper ineens lang haar (of ik heb haar al lang niet meer gezien)
![]()
Ik denk een verstuikte/gebroken enkel, ze heeft verband om haar voet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Rolstoel? Zouden de vele zwangerschappen hun tol eisen?
Wow is dit wel dezelfde baby? What ze knap ineens.quote:
Die jongste lijkt sprekend op die schele zus van Beatrix.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Leandra het volgende:
M'n lief vond Maxima er anders uitzien, maar volgens mij komt het omdat ze nu een middenscheiding heeft ipv ergens in het wild aan de zijkant.
Grappig, het lijkt alsof de gelijkenissen hier weer precies zo zijn als bij Beatrix en Claus.
De oudste lijkt op degene die opgevolgd moet worden, de middelste op de andere ouder en de jongste is een mix van beide ouders.
ze is weer zwanger omdat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens de borstvoedingsperiode :-)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
Tori Spelling met Hattie
[ afbeelding ]
En met Liam
[ afbeelding ]
Lief, kusje op haar buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |