quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar het is echt zo cute!
Alicia Keys, Swizz Beats & Egypt:
[ afbeelding ]
Ja, dat ja. 3 lijkt me ook sterk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Bizar, als MJ echt de vader zou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Precies dat viel me ook al op, volgens mij zit er helemaal niks in haar van MJ. In die jongste (Blanket) zie ik weer wel MJ. Ik denk dat MJ heeft liggen rotzooien met eicellen en reageerbuisjes e.d.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Oo inderdaad, was me nog nooit zo opgevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Wow wat een prachtige meidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:24 schreef emss het volgende:
Ireland van Alec Baldwin en Kim Basinger
[ afbeelding ]
Zelfde pruilbakkes als mams (op deze foto dan, verder is ze cute)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
Victoria Beckham en Harper
[ afbeelding ]
Harper is wel een poppetje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |