Meen je dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef mazaru het volgende:
Janice Dickinson is van 1955, wat een klasselijf heeft die vrouw nog!
Mooi figuur zeg!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arantxa Rus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja, de klok begint wel te tikken tering, asl hollywood ster geld genoeg maar een personal trainer inschakelen homaar... mn koffie is klaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:20 schreef kvd het volgende:
Sharon Stone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Craig heeft helemaal geen benen, net kippepoten geen kuiten niks... kan beter daaraan werken, bort rug en arm zijn wel heel okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wie dit is, bekend in de UK, maar hij ziet er niet slecht uit in ieder geval![]()
Mark Wright
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Craig David
[ afbeelding ]
Ja hequote:
Nu je het zegt, daar ben je dan man voor (denk ik?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:13 schreef venger_inc het volgende:
[..]
Craig heeft helemaal geen benen, net kippepoten geen kuiten niks... kan beter daaraan werken, bort rug en arm zijn wel heel ok
Jammer van die nep-boobies... niet echt in verhouding. De rest is goedgekeurd daar niet vanquote:
Wie is het? Carmen Electra? Die is idd mooiquote:
Geen idee wie het is, maar mooi figuurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arantxa Rus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlandse tennisster die een paar dagen geleden Serena Williams uitschakelde in Parijs en inmiddels alweer 2 ronden verder isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar mooi figuur
Ah, dank je!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nederlandse tennisster die een paar dagen geleden Serena Williams uitschakelde in Parijs en inmiddels alweer 2 ronden verder is
Wat is deze.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer van die nep-boobies... niet echt in verhouding.
nee, ze won van degene die Williams heeft uitgeschakeldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nederlandse tennisster die een paar dagen geleden Serena Williams uitschakelde in Parijs en inmiddels alweer 2 ronden verder is
Gekke verhoudingen...quote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Mel B maf wel oppassen dat ze niet te gespierd wordt. Ik vind het nu net op het randje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:44 schreef Karina het volgende:
Alicia Keys:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die bikini ietsjes te klein.
en haar armen zijn te kort, en haar dijen te breed....quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:44 schreef Karina het volgende:
Alicia Keys:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die bikini ietsjes te klein.
In Nederland wordt het een brugkut genoemd. Heb ik uit het onflateus topic.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
haar benen raken elkaar onder haar kruis, geeft een raar doorkijk-driehoekje .... is daar al een naam voor?
In Augustus 40 jaar, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:32 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Geri Halliwell met nieuwe vriend
Grappige bikini heeft ze aan
Zeg dat wel! Zowel qua gezicht als lijfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Augustus 40 jaar, ziet er goed uit
Dat zij in evenwicht blijft als ze rechtop staat is toch gewoon een wonder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |