Maar ze loopt wel in bikini rond?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het in BB wel een leuke meid, alleen jammer dat ze altijd loopt te zeuren dat ze zich te dik vind.
En ze duimt, ook een belachelijk gezicht voor een volwassen vrouw.
Is deze OP niet goed?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maak je nog een nieuwe OP?
[..]
Maar ze loopt wel in bikini rond?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef sjak het volgende:
Wat een leuke vriend met baard heeft ze. En wat doet die man met dat geweer daar?
Ik zit hardop te lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Aventura het volgende:
D'r buik lijkt wel een american football![]()
Ik vind haar gezicht zo mannelijk ineensquote:
Idd, onknap opeens.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar gezicht zo mannelijk ineens
De leukste sla je over:quote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef hexje het volgende:
Ashley Olsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's http://www.dailymail.co.u(...)olicking-bikini.html
Goeie morgen Karinaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wie dit is, bekend in de UK, maar hij ziet er niet slecht uit in ieder geval![]()
Mark Wright
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Craig David
[ afbeelding ]
Goed gezegdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Radegast het volgende:
Boh, lekker wijf. Wel raar om te zien dat dit een getrouwd koppel is , lijkt eerder een kiekje van een Engelse comazuiper die op vakantie een celebrity tegenkomt en graag op de foto wil.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie morgen KarinaNice de eerste
![]()
Craig David ziet er opgepompt uit, maar vind ik vooral in zijn gezicht niet mooier ouder worden...
Craig David ken je vast wel van Walking Awayquote:
zij is op andere foto's overigens ook best een chav.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gezegd
Het is idd raar, maar eigenlijk is het enkel zijn pipse huid, als hij niet eeuwig rood/rossig bleef was het contrast niet zo ongelofelijk mal
Zou dit het grote voorbeeld zijn voor Heidi Montag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hoge hakken aan naar het zwembad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wie dit is, bekend in de UK, maar hij ziet er niet slecht uit in ieder geval![]()
Mark Wright
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, heeft zij nou echt zulke gespierde benen?quote:
Ah ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
The fuck draagt die Tori nou zegDat is toch geen porum
Ja zeker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat ding ziet er niet uit, maar verder mag ze er zijn voor een vierde zwangerschap
ze ziet er nu gewoon uit als trailer trashquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
The fuck draagt die Tori nou zegDat is toch geen porum
Nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef mazaru het volgende:
Janice Dickinson is van 1955, wat een klasselijf heeft die vrouw nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |