Goeie morgen Karinaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wie dit is, bekend in de UK, maar hij ziet er niet slecht uit in ieder geval![]()
Mark Wright
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Craig David
[ afbeelding ]
Goed gezegdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Radegast het volgende:
Boh, lekker wijf. Wel raar om te zien dat dit een getrouwd koppel is , lijkt eerder een kiekje van een Engelse comazuiper die op vakantie een celebrity tegenkomt en graag op de foto wil.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie morgen KarinaNice de eerste
![]()
Craig David ziet er opgepompt uit, maar vind ik vooral in zijn gezicht niet mooier ouder worden...
Craig David ken je vast wel van Walking Awayquote:
zij is op andere foto's overigens ook best een chav.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gezegd
Het is idd raar, maar eigenlijk is het enkel zijn pipse huid, als hij niet eeuwig rood/rossig bleef was het contrast niet zo ongelofelijk mal
Zou dit het grote voorbeeld zijn voor Heidi Montag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hoge hakken aan naar het zwembad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wie dit is, bekend in de UK, maar hij ziet er niet slecht uit in ieder geval![]()
Mark Wright
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, heeft zij nou echt zulke gespierde benen?quote:
Ah ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
The fuck draagt die Tori nou zegDat is toch geen porum
Ja zeker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat ding ziet er niet uit, maar verder mag ze er zijn voor een vierde zwangerschap
ze ziet er nu gewoon uit als trailer trashquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
The fuck draagt die Tori nou zegDat is toch geen porum
Nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef mazaru het volgende:
Janice Dickinson is van 1955, wat een klasselijf heeft die vrouw nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |