Woah, colorblocking hysteriaquote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef JaneDoe het volgende:
mobama en haar meiden tijdens verschillende gelegenheden
[ afbeelding ]
Zo op het oog vind ik haar nog niet te dik, maar dat is sowieso lastig in te schatten bij baby's. Over een jaartje kun je het wel wat beter zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef scrub_nurse het volgende:
zo dun als mama Posh is,zo flink is dochter Harper,poe ik vind haar wel echt pafferig hoor,niet schattig mollig ,ben ik daar de enige in?
Hier lijkt aan geshopt... Vooral de eerste foto (buik mariah, lekker geliquified), en de laatste (linkerkind, tussen de ogen, dat is helemaal mat..?)quote:
Ik vind dat bij jongetjes helemaal niet zo mooiquote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef Malahide het volgende:
Aleph van Natalie Portman en Benjamin Milipied. A ginger![]()
!
[ afbeelding ]
misschien moet Harper dan ook maar op een bevroren druiven dieet! XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef scrub_nurse het volgende:
zo dun als mama Posh is,zo flink is dochter Harper,poe ik vind haar wel echt pafferig hoor,niet schattig mollig ,ben ik daar de enige in?
Ik vind het niet echt een schattig kindje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Vic & Beckham met Harper!
[ afbeelding ]
En dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeel oude foto!!! Ik schat dat we nu 10 jaar verder zijn. Recentere foto, maar weet niet uit welk jaar:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie Grace en Georgia Grace, de kinderen van:
[ afbeelding ]
Felicity Huffman en William Macy.
Zo, hij is er niet knapper op geworden...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef emss het volgende:
[..]
En dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeel oude foto!!! Ik schat dat we nu 10 jaar verder zijn. Recentere foto, maar weet niet uit welk jaar:
[ afbeelding ]
Hij is 62, het kan beroerder.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zo, hij is er niet knapper op geworden...
Ik ben ook fan van Harper hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind haar gezichtje ook mooi.. maar zal wel aan mij liggen want waar jullie vaak ho en ah om roepen vind ik 10x niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |