quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Charmian het volgende:
Als ik bij Douglas een cadeautje laat inpakken zit er ook altijd zo'n strik om
Wat een lekkere bos haar heeft die kleinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet de denken aan Turtle van Entouragequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het kleintje van Peaches Geldof/Thomas Cohen: Astala:
[ afbeelding ]
Schattig zo, met die varkentjes.
quote:
quote:Jack Osbourne ongeneeslijk ziek
Jack Osbourne lijdt aan de ziekte MS (multiple sclerose), een aandoening van het centraal zenuwstelsel. Dat heeft de familie Osbourne dit weekeinde laten weten aan Hello! Magazine.Osbourne (26), werkzaam als producer, maar vermoedelijk het bekendst als zoon van zanger Ozzy Osbourne, raakte eerder dit jaar 60 procent van het zicht in zijn rechteroog kwijt. Uit het medisch onderzoek dat daarop volgde, bleek hij te lijden aan de ongeneeslijke ziekte. Op de site van Hello! is te lezen dat de diagnose hem aanvankelijk boos maakte, maar dat hij nu wil proberen zichzelf aan te passen en de omstandigheden zo goed mogelijk wil zien te pareren. Osbourne laat weten dat hij de ziekte MS meer bekendheid wil geven. Uitspattingen Zijn moeder Sharon zegt dat ze zich de afgelopen tijd herhaaldelijk heeft afgevraagd of haar iets te verwijten valt. 'Ik bleef maar denken: wat heb ik verkeerd gedaan, wat heb ik gegeten of gedronken toen ik van hem in verwachting was?' Vader Ozzy, voormalig zanger van Black Sabbath, zegt dat waarschijnlijk niemand het gek had gevonden als hij zelf, vanwege de vele uitspattingen in zijn verleden, door ziekte zou zijn getroffen. 'Maar Jack is zo'n goeie jongen.'
quote:
En Sunnery James met Phyllonquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat wel! Zal ook heel wat onzekerheid wat betreft erfelijkheid voor hun dochter met zich meebrengen..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:22 schreef Lovechild het volgende:
Oh wat een heftig nieuws over Jack zeg.
En dat als je net vader geworden bent...
Ik denk alleen maar OMG crimineel in de dopquote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Shaqueel wordt echt een hartenbrekertje later, mooi mannetje nu al
Tim, Kim, en Pimquote:Dirk en Gertude Kuyt en de kids, Noelle, Roan, Jordan en Aidan
Ik vind Jezebel altijd iets leuks hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef juultje84 het volgende:
John en Charlotte-Sophie Heitinga en hun dochter Jezebel
[ afbeelding ]
Zo, die lijken op hun moeder!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Juweel het volgende:
De dochters van Meryl Streep
[ afbeelding ]
Wat een leuke papaquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef Karina het volgende:
Peter Andre met dochter Princess en zoon Junior en broer Mike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dus, ik hoopte ook op een goede voorkantquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik zat stiekem een beetje te balen dat we Princess niet van voren goed zien, want zij was echt spooky vroeger.
Maar idd, ze zien er nu allemaal leuk uit
Katie links 'akward moment' *knijpt mond*quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Suri Cruise die d'r ijsje wil
[ afbeelding ]
De serveerster zou bijna de moeder kunnen zijn, zelfde neus als die van Princessquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef juultje84 het volgende:
Nog eentje (uit dezelfde serie als bovenstaand) van Peter Andre en de kids (zie je Princess van iets dichterbij)
[ afbeelding ]
HAHAHAHA wat typje joh!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat wilde ik inderdaad net zeggen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De serveerster zou bijna de moeder kunnen zijn, zelfde neus als die van Princess
Ik denk eerder dat ze zelf de fotograaf hebben gebeld om dit 'spontane' familiemomentje vast te leggen.... Geen papparazi dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef juultje84 het volgende:
Haha, nou inderdaad! Leuke foto!
Ik vraag me af, zullen er celebs zijn die contact opnemen met zo'n paprazzi, na het zien van foto's in roddelbladen/internet, om foto's na te bestellen bij diegene?
Zeau, die lijkt op d'r moeder!quote:
Dit is nou precies hoe ik me dat kind altijd inbeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG jaquote:
Gek he, die jongste? Inderdaad echt rossig, en dat met een latina als moeder en een donkerharige vader.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:35 schreef julia22 het volgende:
Die kinderen van Jessica Alba zien er toch heel anders uit dan je verwacht. Die kleinste is rood? Al lijkt Honor wel op d'r vader.
Wees blij dat ze iemand van haar leeftijd heeft en niet veel jonger (blijft een Jackson) of ouder (Courtney is al bijna 18 dus Doug zal wel op zoek zijn naar iets jongersquote:
Ja dat heb je met die leeftijd, meisjes lijken al ouder door de make-up en de jongens puberen achteraanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:21 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er een beetje uit of ze met een jonger broertje op stap is
Ik denk het ook ja, alles uit de kast voor een geslaagde fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef juultje84 het volgende:
Hij zal ook niet "lachen", maar hij trekt waarschijnlijk gekke bekken om die tweeling lachend op de foto te krijgen....
zoals elke kleuter gedraagt ze zich dus als ik zo eens om mij heen kijk op straat. Waarna 9 van de 10 ouders ook gewoon toegeven om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Wat heeft suri een vervelend koppie, echt verwend kind! Zie je vooral op die foto's waarop ze ijsje wilt. En dus ook krijgt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar het is echt zo cute!
Alicia Keys, Swizz Beats & Egypt:
[ afbeelding ]
Ja, dat ja. 3 lijkt me ook sterk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Bizar, als MJ echt de vader zou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind je? Ik vind er niets bizars aan. Maar ik geloof dan ook echt niet dat MJ haar biologische vader is. Misschien had ik nog in staat kunnen zijn tot twijfelen als het alleen over Paris ging maar dit gaat om die drie kinderen... Ik geloof er iig geen hout van
Precies dat viel me ook al op, volgens mij zit er helemaal niks in haar van MJ. In die jongste (Blanket) zie ik weer wel MJ. Ik denk dat MJ heeft liggen rotzooien met eicellen en reageerbuisjes e.d.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Oo inderdaad, was me nog nooit zo opgevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Paris lijkt meer op haar moeder, Debbie Rowe:
[ afbeelding ]
Wow wat een prachtige meidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:24 schreef emss het volgende:
Ireland van Alec Baldwin en Kim Basinger
[ afbeelding ]
Zelfde pruilbakkes als mams (op deze foto dan, verder is ze cute)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
Victoria Beckham en Harper
[ afbeelding ]
Harper is wel een poppetje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |