Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
70 minuten kapotlopen tegen PSV en vanuit je brandcard het publiek nog toejuichen en klappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.
Dat contract kan je blind tekenen hoor. Bij Everton was hij bij vlagen geweldig als linksbuiten, helaas veel te weinig gespeeld door blessures en hij kon het niet vinden met Moyes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
quote:Zijn neefje en boezemvriend Georginio Wijnaldum stapte afgelopen zomer over van Feyenoord naar concurrent PSV. Drenthe begrijpt weinig van die overstap. "Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel." Hoewel hij Wijnaldum het beste gunt, blijft Drenthe fan van Feyenoord. "Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon Rotterdamse trots."
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef PKRChamp het volgende:
Als Feijenoord hem laat lopen dan pleit ik voor Drenthe bij PSV. Overigens kan ik het mij eigen niet voorstellen dat Feijenoord het niet doet.
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe ooit ook maar één teen in dat gehucht plaatst.
Blijft dromen. Drentje belt meneertje Geel zelf wel swa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Subsidieclubje? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.
De club die 10-0 won van die van jullie.quote:
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De club die 10-0 won van die van jullie.![]()
Overigens heeft Feijenoord vroeger vast en zeker eens een keer steun gehad.
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, triest gesteld daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?
Kampioenschap verspeeld tegen Feyenoord vorig seizoen
Potentieel miljoenen verliezen door Feyenoord
... En vervolgens het landskampioenschap verspeelde in De Kuip dankzij uiterste wraakgevoelens. Duurst-betaalde-zege EVER.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Onzin.quote:Overigens heeft Feijenoord vroeger vast en zeker eens een keer steun gehad.
Maar aangezien jullie zo dol zijn op Feyenoordspelers, kies maar 5 miljoen per stuk:quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef PKRChamp het volgende:
Maar even goede vrienden ik gun het Feijenoord na PSV natuurlijk wel alle succes.
Beide voor 8.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar aangezien jullie zo dol zijn op Feyenoordspelers, kies maar 5 miljoen per stuk:
Cabral of Swerts.
Wow in keer goed, geen Brard dit keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide voor 8.
BRANDS DIE IS EEN FE-YE-NOOR-DER HI-HA-HO
BRANDS DIE IS EEN FE-YE-NOOR-DER HI-HA-HO
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkxquote:
En over PSV.quote:De ‘gebiedsontwikkeling Stadionpark’ gaat enkele miljarden euro’s kosten. Hoeveel Rotterdam investeert, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de gemeente vooralsnog geen geld in het stadion zelf wil steken. Al is dat ‘nog niet voor 100 procent besloten’, zegt een woordvoerder van Rotterdam. Stadion Feyenoord, een vereniging van aandeelhouders, is volgens de woordvoerder ‘primair verantwoordelijk voor de financiële invulling van het nieuwe stadion’. De gemeente zou wel kunnen meebetalen aan zaken met ‘maatschappelijk belang’, bijvoorbeeld een parkeervoorziening.
quote:Zeventien van de achttien eredivisieclubs in het voetbalseizoen 2008/2009, ontvingen op enig moment publiek geld.
Dat blijkt uit een inventarisatie van Binnenlands Bestuur. Het Eindhovense PSV is de enige betaaldvoetbalorganisatie die geen financiële banden heeft met de gemeente. De overheidssteun betreft vooral de stadions. Bij elf van de achttien eredivisieclubs in jaargang 2008/2009, is de gemeente geheel of gedeeltelijk eigenaar van het stadion. Vijf gemeenten staan of stonden garant voor een lening voor de bouw van een nieuw stadion, of verstrekten zelf een lening.
Er kwam alleen geen nieuw stadion, geen metrolijn en geen nieuwe woningenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkx
Feyenoord
In 1994 stelt Rotterdam zich garant voor een lening om modernisering van de Kuip te bekostigen. Maar het stadion voldoet inmiddels niet meer aan de eisen van deze tijd. Feyenoord krijgt een nieuw stadion (80.000 plaatsen). Ook het gebied waar het stadion wordt gebouwd, gaat ingrijpend op de schop. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe woningen, een metrolijn en een sportcomplex.
Subsidie dusquote:En over PSV.
Heb je het zelf ook gelezen? Daarnaast is het Stadion Feijenoord een andere enititeit dan de BVO Feyenoord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkx
Feyenoord
In 1994 stelt Rotterdam zich garant voor een lening om modernisering van de Kuip te bekostigen. Maar het stadion voldoet inmiddels niet meer aan de eisen van deze tijd. Feyenoord krijgt een nieuw stadion (80.000 plaatsen). Ook het gebied waar het stadion wordt gebouwd, gaat ingrijpend op de schop. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe woningen, een metrolijn en een sportcomplex.
[..]
En over PSV.
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je het zelf ook gelezen? Daarnaast is het Stadion Feijenoord een andere enititeit dan de BVO Feyenoord.
Feyenoord heeft welgeteld 0 euro overheidssteun gekregen tot op de dag van vandaag. Stuk rommelt ook aan alle kanten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?
Stadion en de club zijn twee aparte entiteiten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stadion en de club zijn twee aparte entiteiten.
En PSV, het stadion nog in eigen handen...maar wel de grond waarop 't staat verkocht voor subsidie, omdat jullie anders failliet waren gegaan.En dan lekker even shoppen met het subsidiegeld.
Wat een stel kneuzen in Eindhoven ook. Feyenoord heeft dezelfde fout gemaakt in 2008 maar dan wel met geld dat zelf gegenereerd was via talent pools. Jullie spenderen miljoenen terwijl Nederlandse gemeenten hun begroting amper rond kunnen krijgen. Wees maar trots op je Driesje Mertens terwijl de stad verpietert. Ajax is tenminste nog een serieuze club, PSV is gewoon een luchtkasteel.
Er kan zelfs een club zeggen dat ze nog nooit overheidssteun hebben gehad. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.![]()
En typisch dat je Ajax aanhaalt die hebben net als jullie ook geen eigen stadion en zal net als jullie in een door de gemeente gefinancieerde onderkomen moeten spelen. Niet dat ik het helemaal okee vind wat er is gebeurd maar je moet nu niet gaan doen alsof de gemeente nooit wat voor jullie heeft gedaan.
Vooralsnog was dit de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dat PSV financieele steun heeft gehad zolang dat PSV bestaat. Dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Over luchtkastelen gesproken....
Mertens en Wijnaldum hadden helemaal niet gehaald hoeven te worden en ja dat neem ik de club ook zeer kwalijk. Maar om het nu te relativeren vind ik ook wel een beetje triest, steun is steun en of je het nou rechtsom of linksom doet het is altijd ter bevordering van de club.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef Merkie het volgende:
Investeringen in stadions zijn van een andere orde dan ¤5 miljoen overheidsgeld voor een overgewaardeerd talent neerleggen. De Kuip staat er al 75 jaar, hoe lang spelen Mertens/Strootman/Wijnaldum bij PSV?
lFeijenoord niet in iedergeval anders hadden jullie wel een eigen stadion gehad. Dat er met allerlei constructies en dergelijke de zaak losgekoppeld word wil nog niet zeggen dat jullie er niet van profiteren. Hoezo kop in het zand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kan zelfs een club zeggen dat ze nog nooit overheidssteun hebben gehad. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor.
Uiteindelijk is het wel een slimme constructie maar zoals jij zelf ook stelt éénmalig, het blijft vreemd dat een club die sinds 2000 minimaal zo'n 70 miljoen aan inkomsten uit de CL had met een negatief vermogen komt te zitten van 30 miljoen, dat is toch 100miljoen wat verdampt isquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.![]()
En typisch dat je Ajax aanhaalt die hebben net als jullie ook geen eigen stadion en zal net als jullie in een door de gemeente gefinancieerde onderkomen moeten spelen. Niet dat ik het helemaal okee vind wat er is gebeurd maar je moet nu niet gaan doen alsof de gemeente nooit wat voor jullie heeft gedaan.
Vooralsnog was dit de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dat PSV financieele steun heeft gehad zolang dat PSV bestaat. Dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Over luchtkastelen gesproken....
Vond ik ook een vreemd verhaal, ik ben ook benieuwd wat er nu zo veel heeft gekost want qua transfers zaten we gewoon in de plus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel een slimme constructie maar zoals jij zelf ook stelt éénmalig, het blijft vreemd dat een club die sinds 2000 minimaal zo'n 70 miljoen aan inkomsten uit de CL had met een negatief vermogen komt te zitten van 30 miljoen, dat is toch 100miljoen wat verdampt is
Subsidiekneusje wil wijs doen dat RR daar ooit gaat spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Wat heeft al dit geouwehoer met Baas Royston Ricky te maken?
Hij wil grond kopen in eindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Wat heeft al dit geouwehoer met Baas Royston Ricky te maken?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als hij even wacht dan wordt de grond onder de grond van het Philips Stadion verkocht.quote:
Een stadion wordt echt niet alleen maar voor voetbaldoeleinden gebruikt hoor. Kijk bijv. alleen al hoeveel grote evenementen er in Rotterdam hebben plaatsgevonden, EK-finale, UEFA Cup-finale, concerten, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mertens en Wijnaldum hadden helemaal niet gehaald hoeven te worden en ja dat neem ik de club ook zeer kwalijk. Maar om het nu te relativeren vind ik ook wel een beetje triest, steun is steun en of je het nou rechtsom of linksom doet het is altijd ter bevordering van de club.
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]![]()
Wat was je denkende toen je dit typte?
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.
Waarom diequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.
Hij speelt niet alleen. Jullie hebben ons 5 miljoen gegeven voor een één-jarig contract van een overgewaardeerde flutspeler, en in ruil hebben wij Bakkal gehuurd die er ook nog eens voor heeft gezorgd dat jullie miljoenen mislopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom dieerbij? Ik zit toch ook niet te huilen dat Bakkal bij jullie speelt.
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Feyenoord wil hem niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet dat Drenthe niet gewoon zegt tegen Feyenoord, ik kom wel voor 50k voetballen voor een jaar met wat bonussen eventueel. Dat kan bijna alleen maar goed uitpakken toch?
Speelde eigenhandig PSV kapot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel voegt toch niets toe hij heeft nog nooit wat laten zien op een paar acties na.
Feyenoord wordt kampioen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
Idd...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
Zelfs Kennedy speelde wel eens goed bij Ajax dat betekent niet dat hij goed wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Speelde eigenhandig PSV kapot.. Liep zo verschrikkelijk leeg dat hij wegens de kramp met brancard het veld af moest.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs Kennedy speelde wel eens goed bij Ajax dat betekent niet dat hij goed was
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Speelde eigenhandig PSV kapot.. Liep zo verschrikkelijk leeg dat hij wegens de kramp met brancard het veld af moest.
Geel wilde hem niet. Met boëtius op de flanken kan ik geen tegenstander zijn van dit besluit. Tenminste.... Ricki links, Boëtius rechtsquote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?
Officieel was er geen geld voor.quote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?
Dat laatste ook, verder vind ik het sowieso pover worden op de linkerflank na Boëtius.quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geel wilde hem niet. Met boëtius op de flanken kan ik geen tegenstander zijn van dit besluit. Tenminste.... Ricki links, Boëtius rechts
Je bent gek man. Mathijsen speelt echt teringgoed bij Feijenoord. Dankzij hem hebben we gelukkig geen Nelom meer op de linksback, omdat Indi daar staat. Optie zou dan Kongolo zijn, maar heb je dan een blessure of schorsing zit je weer met die Nelom opgescheeptquote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Officieel was er geen geld voor.
Erg spijtig, betere optie voor Feijenoord dan Mathijsen. Centraal zat al 'vol' met oa De Vrij, BMI, Kongolo.. Drenthe kan je op de hele linkerflank inzetten. Daarnaast vind ik het een prettig voetballertje
Indi is centraal veel beter.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent gek man. Mathijsen speelt echt teringgoed bij Feijenoord. Dankzij hem hebben we gelukkig geen Nelom meer op de linksback, omdat Indi daar staat. Optie zou dan Kongolo zijn, maar heb je dan een blessure of schorsing zit je weer met die Nelom opgescheept.
Drenthe erbij was wel lekker geweest, er was ook salariële ruimte. Feijenoord wilde hem - bij monde van Van Geel en Koeman - gewoon niet in de groep hebben...
Beter dan op linksback ja. Beter dan Mathijsen? Op dit moment absoluut niet, heeft een zware vormdip.quote:
Behalve dat een basisspeler die zo goed speelt geen weggegooid geld is. Als hij nou op de bank zat ok.quote:Mathijsen is geld weggooien.
Er vanuitgaande dat hij kwalitatief net zo goed is als zoveel jaar terug.quote:Daarbij was Drenthe verstandiger geweest door zijn inzetbaarheid op verschillende posities en zou je hem in de toekomst nog eens kunnen verkopen.
Daar waren ze wel bang voor ja.quote:En dat laatste snap ik eigenlijk niet zo.. Zou hij bij Feijenoord de bende gaan verkloten dan?
Naar mijn mening is hij gewoon niet gehaald omdat ze meneertje Drenthe niet als voorbeeld willen hebben voor Clasie, BMI, Kongolo, VIlhena, Boetius etc.quote:
Dat zeg ik en als je hem nog een seizoen centraal laat spelen is het gedaan met Joris.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan op linksback ja. Beter dan Mathijsen? Op dit moment absoluut niet, heeft een zware vormdip.
Is dus een goede aankoop geweest.
[..]
Behalve dat een basisspeler die zo goed speelt geen weggegooid geld is. Als hij nou op de bank zat ok.
Daar waren ze wel bang voor ja.
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zeg ik en als je hem nog een seizoen centraal laat spelen is het gedaan met Joris.
Vormdip, dat vage gelul weer. Als het al bestaat, kom je daar alleen uit door veel op de positie te spelen waar je het beste speelt en dat is voor Indi nu niet mogelijk. Vind de transfer dan ook een terugval naar het (recente) verleden.
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....quote:Op donderdag 27 december 2012 07:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.
Als je niet begrijpt dat Mathijsen veruit de stabielste en beste verdediger van Feijenoord is op dit moment, waar vooral De Vrij heel veel baat bij heeft, zou ik eens aanraden vaker Feijenoord te gaan kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....
Dat dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 07:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.
Feijenoord is komend jaar (het is nog niet helemaal rond dus ik moet mijn bek eigenlijk nog houden) vrijwel 100% verzekerd van een topspits.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....
Je kan nog t/m 2015 blijven lullen dat het zo'n goeie zet was hem te halen maar ook jij weet dat het niet zo is, zeker als je als club ieder dubbeltje moet omdraaien.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat Mathijsen veruit de stabielste en beste verdediger van Feijenoord is op dit moment, waar vooral De Vrij heel veel baat bij heeft, zou ik eens aanraden vaker Feijenoord te gaan kijken.
Enige foutje is dat het een 3-jarig contract is i.p.v. 2-jarig.
Feijenoord hoeft helemaal niet elk dubbeltje mee om te draaien. Afgelopen jaar 7 miljoen winst, waarvan meer dan een 1,3 miljoen operationeel. Dit jaar zijn de vooruitzichten nog beter. 1 transfer en Feijenoord is officieel schuldenvrij. Dat wil zeggen: er is wel een terugkoopverplichting van de aandelen met een totaalwaarde van 27 miljoen euro inclusief divident. Deze terugkoop moet gedaan worden met elk bedrag toppend boven de 4 miljoen euro. Dat geeft Feijenoord dus een effectieve slagkracht van 4 miljoen euro.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan nog t/m 2015 blijven lullen dat het zo'n goeie zet was hem te halen maar ook jij weet dat het niet zo is, zeker als je als club ieder dubbeltje moet omdraaien.
Dat is in ieder geval positief over die financiële situatie, dus Pellè blijft in de kuip?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord hoeft helemaal niet elk dubbeltje mee om te draaien. Afgelopen jaar 7 miljoen winst, waarvan meer dan een 1,3 miljoen operationeel. Dit jaar zijn de vooruitzichten nog beter. 1 transfer en Feijenoord is officieel schuldenvrij. Dat wil zeggen: er is wel een terugkoopverplichting van de aandelen met een totaalwaarde van 27 miljoen euro inclusief divident. Deze terugkoop moet gedaan worden met elk bedrag toppend boven de 4 miljoen euro. Dat geeft Feijenoord dus een effectieve slagkracht van 4 miljoen euro.
Dat bedrag kan meer zijn overigens, zijn ook allemaal afspraken over.
Feijenoord zit allang niet meer op zwart zaad. Sterker nog, de verwachting is nu dat Feijenoord binnen 1,5 jaar GEHEEL schuldenvrij is, dus inclusief de afbetaling van de investeringen VvF.
Verder weet ik niet hoe Mathijsen zich 'houdt', maar er zijn legio voorbeelden van verdedigers die op hun 35e nog op niveau meekonden. Zeker met het vooruitzicht dat of Stefan of Bruno komende zomer vertrekt en we alleen Kongolo hebben klaarstaan achter de hand, ben en blijf ik dus heel blij met Mathijsen en vind ik dat je gek bent als je vindt dat het géén goed idee is Mathijsen iig. tot 2014 erbij te hebben. 2015 wordt 'kiele-kiele', zal er heel hard aan liggen "hoe hij zichzelf houdt".
Ik ga niet zeggen hoe-wat-en-waar, maar ik weet welke spits voor 90% zekerheid komend jaar bij Feijenoord in de basis staat. En mensen die het voetbal een beetje volgen, weten dat er dan in het geval van Feijenoord 3 a vier jongens overblijvenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval positief over die financiële situatie, dus Pellè blijft in de kuip?
Armenteros?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen hoe-wat-en-waar, maar ik weet welke spits voor 90% zekerheid komend jaar bij Feijenoord in de basis staat. En mensen die het voetbal een beetje volgen, weten dat er dan in het geval van Feijenoord 3 a vier jongens overblijven.
Ik ben van mening dat hij gewoon op dit moment een toegevoegde waarde is. Zolang hij dat laat zien weet ik niet waar iedereen zo over zeurt. Ik kijk niet naar het salaris, maar naar de prestaties. Op dit moment doet hij het gewoon goed. Beter dan een andere grootverdiener als Schaken bijvoorbeeld. Je zou je pijlen daarop kunnen richten als je toch wil ouwe hoeren over geld.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt
Die is goed aan het chillen daar in Ruslandquote:
quote:
Hoop dat hij zichzelf tegen een boom vouwtquote:
Dit lijkt mij nog opgenomen in Spanje.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is goed aan het chillen daar in Rusland
Vind je? Ik vind het debiel en gewoon stom.quote:
Nu maar op zoek naar een andere nigger club.quote:Doek valt voor geblesseerde Drenthe en Vladikavkaz
Royston Drenthe is met zijn club Alania Vladikavkaz gedegradeerd uit de Russische Premjer Liga. De middenvelder moest zelf geblesseerd toe kijken hoe zijn ploeg, met voormalig Vitesse-aanvaller Giorgi Chanturia in de basis, met 1-0 ten onder ging op bezoek bij Volga Nizhny Novgorod.
Na de achttiende nederlaag van dit seizoen was de degradatie een feit voor de ploeg van trainer Valeri Gazzaev. Drenthe, die in februari de overstap maakte naar de hekkensluiter van Rusland, speelde slechts zes competitiewedstrijden, waarin hij drie keer trefzeker was.
Alle drie de treffers werden gemaakt door de 26-jarige ex-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid in het duel met Mardoviya. Dat was de enige wedstrijd die Drenthe winnend afsloot met zijn team. Van de resterende vijf wedstrijden gingen er drie verloren, terwijl er twee keer een punt werd gewonnen.
Of de eenmalig international van Oranje ook volgend seizoen bij de kersverse degradant speelt, is nog niet bekend. Naar verluidt heeft de Rotterdammer een clausule in zijn contract waardoor hij bij degradatie voor niets mag vertrekken.
quote:Drenthe tekent voor drie jaar bij Reading
Royston Drenthe keert terug naar Engeland. De middenvelder heeft een driejarig contract ondertekend bij Reading FC, dat uitkomt in het Championship.
Foto: ANP
Dat meldt zaakwaarnemer Fabian Veldwijk van de Rotterdammer aan NUsport. "Het contract voor drie jaar bij Reading is getekend", aldus zijn belangenbehartiger.
De 26-jarige Drenthe speelde afgelopen seizoen bij Alania Vladikavkaz. Nadat die club degradeerde naar het tweede niveau in Rusland was hij transfervrij.
Drenthe speelde in het seizoen 2011/2012 al in Engeland voor Everton, dat hem destijds huurde van Real Madrid. Na zijn vertrek bij de Spaanse club zat de enkelvoudig international even zonder club tot Vladikavkaz zich voor hem meldde.
Goed gevoel
De vermogende eigenaar Anton Zingarevich is vastbesloten om met Reading terug te keren naar de Premier League. De club degradeerde vorig seizoen na een negentiende plaats naar het tweede niveau in Engeland.
Pavel Progrebnyak is de bekendste speler uit de huidige selectie. De Russische international kwam eerder uit voor Fulham en VfB Stuttgart.
Zaakwaarnemer Veldwijk benadrukt dat er nog een paar dingen geregeld moeten worden voor de overgang van Drenthe definitief is. "Onder voorbehoud van een aantal kleine details is het geregeld. Hij heeft een goed gevoel bij de club en wil graag in Engeland spelen."
Ja, dat is dus wel een beetje een terugkerend probleem bij Royston hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef -Willempie- het volgende:
Als hij het zelf niet verkloot en een constant seizoen
Goeie grap.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Cpt. het volgende:
Had inmiddels de beste linksback van de wereld kunnen zijn als ie niet per se linksbuiten wou spelen
quote:
quote:
Ja niet dus, bij Reading in Engeland (24 wedstrijden afgelopen seizoen, 2 doelpunten)quote:
Jij schrok je natuurlijk een ongeluk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:
Godver, dacht bij het lezen van de tt dat hij weer terug kwam. Kut kick.
Op Instagram verkondigde hij dat hij bij het eerste beste telefoontje van een leuke club in het vliegtuig zou stappenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef PIETR het volgende:
Mwua, weet niet hoe hij het doet bij Reading. Mits fit istie welkom.
Haha, kippen. Ik snap hem.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef donroyco het volgende:
Hij was er wel als de kippen bij...
[ afbeelding ]
Zal zich wel kapot vervelen daar in Reading, gezien de 1000 filmpjes die hij elke dag op Instagram plaatst ..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op Instagram verkondigde hij dat hij bij het eerste beste telefoontje van een leuke club in het vliegtuig zou stappen
Gewoon een prima karakter, alleen moet je anno 2015 de ideale schoonzoon zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Hathor het volgende:
Zoveel talent en dan zo'n verrot karakter hebben dat je er helemaal niks uithaalt.
Leg mij dan maar eens uit waarom ie overal hopeloos faalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een prima karakter, alleen moet je anno 2015 de ideale schoonzoon zijn.
PRIMA gozer.
Zijn er niet veel die kunnen zeggen dat ze voor Real hebben gespeeld en multimiljonair zijn geworden met voetbal. Hij heeft er lang niet alles uitgehaald, maar niks klopt ook weer niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Hathor het volgende:
Zoveel talent en dan zo'n verrot karakter hebben dat je er helemaal niks uithaalt.
Hopeloos faalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom ie overal hopeloos faalt.
Heerlijke doelpunt! Als ie iets minder met zich zelf bezig was dan had die nu bij een goede subtopper gespeeld of had ie bij Feyenoord terecht gekund. Best wel zonde, kwaliteiten heeft deze gappie wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK WAT EEN GOAL
DRENTHE IN ORANJE![]()
tja je kan niet overal slagenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef kalinhos het volgende:
JE vergeet zn uitstapje naar Vladikavkaz en zijn korte periodes bij Sheffield en Reading. Een aparte carrière heeft hij wel
Bij Hercules bleef hij vaak weg van trainingen en kwam nog vaker te laat. De trainer vroeg zich ook af hoeveel oma's Royston had, omdat hij 4/5 x afwezig was in verband met haar begrafenis.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopeloos faalt.
50 wedstrijden bij real.
PRIMA gespeeld bij Hercules tot ie geen geld kreeg.
PRIMA gespeeld bij Everton tot ie ruzie met de trainer kreeg.
elke keer als het lekker gaat heeft roya gewoon wat tegenslag.
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Hercules bleef hij vaak weg van trainingen en kwam nog vaker te laat. De trainer vroeg zich ook af hoeveel oma's Royston had, omdat hij 4/5 x afwezig was in verband met haar begrafenis.
Hij heeft gewoon 0,0 mentaliteit, maar blijft een geinig kereltje.
Sterker nog, als je als supertalent op die leeftijd ergens in de marge in de Turkse competitie moet gaan lopen pingelen, dan weet je dat je ergens een verkeerde afslag hebt genomen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.
k vind Drenthe echt een leuke speler en qua karakter zou ik het briljant vinden als hij in Nederland komt te spelen, al is het alleen al voor de media optredends. Maar in zijn korte carrière tot nu toe 7 clubs versleten hebben en nu bezig aan je 8e...tsja dan kan je rustig zeggen dat hij nog nergens geslaagd is.
Idem voor Babel. Begreep ik ook niet. Komt terug naar Ajax om zich weer in de kijker te spelen...en gaat dan naar fucking Turkije ergens bij de nummer 49 spelen. Blijf dan gewoon bij Ajax, speel CL, en wacht tot er een normale club komt uit een grotere competitie.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sterker nog, als je als supertalent op die leeftijd ergens in de marge in de Turkse competitie moet gaan lopen pingelen, dan weet je dat je ergens een verkeerde afslag hebt genomen.
Als hij naar Fey komt heeft hij binnen een week slaande ruzie met Kazim en zijn ze binnen 2 weken bloedbroeders4life.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn tegenwoordig allemaal van die pratende poppen die enkel voorgekookte lulkoek uitbraken. Drenthe had altijd goede teksten, je keek altijd uit naar zijn interviews, jeweettoch.
En ik was tot hij in Vladikavkaz neerstreek altijd erg onder de indruk van zijn kapsel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn tegenwoordig allemaal van die pratende poppen die enkel voorgekookte lulkoek uitbraken. Drenthe had altijd goede teksten, je keek altijd uit naar zijn interviews, jeweettoch.
Niet iedereen breekt op zijn 16de door. Royston is nu 27, zijn carrière begint pas en hij kan nog zeker 20 jaar profvoetballer zijn. Hij schittert nu week in week uit in Turkije, ik hoor al geruchten dat Guus binnenkort gaat kijken bij 1 van zijn wedstrijden. Everythings coming up Roystonquote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.
k vind Drenthe echt een leuke speler en qua karakter zou ik het briljant vinden als hij in Nederland komt te spelen, al is het alleen al voor de media optredends. Maar in zijn korte carrière tot nu toe 7 clubs versleten hebben en nu bezig aan je 8e...tsja dan kan je rustig zeggen dat hij nog nergens geslaagd is.
Kasimpasa is een club uit Istanboel die gesponsord wordt door de familie van Erdogan. Die hebben hem dus waarschijnlijk een top salaris aangeboden waardoor hij niet kon weigeren. Als je het meer om je loonstrookje gaat snap ik Babel zijn gedachte wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Idem voor Babel. Begreep ik ook niet. Komt terug naar Ajax om zich weer in de kijker te spelen...en gaat dan naar fucking Turkije ergens bij de nummer 49 spelen. Blijf dan gewoon bij Ajax, speel CL, en wacht tot er een normale club komt uit een grotere competitie.
Dat, en natuurlijk gewoon onder contract staan bij allerlei shady makelaars die alleen maar baat hebben bij transfers, het liefst zoveel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd. Een speler die jarenlang aan een contract vastzit levert niks meer op.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kasimpasa is een club uit Istanboel die gesponsord wordt door de familie van Erdogan. Die hebben hem dus waarschijnlijk een top salaris aangeboden waardoor hij niet kon weigeren. Als je het meer om je loonstrookje gaat snap ik Babel zijn gedachte wel.
Ik bedoel, wie verzint dit? Royston moet wel een soort onbegrepen genie zijn, over 100 jaar hangen zijn instagram foto's in het rijksmuseum.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik was tot hij in Vladikavkaz neerstreek altijd erg onder de indruk van zijn kapsel.
Heeft Royston toen ook gewonnen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:56 schreef kalinhos het volgende:
Die Instagram account van hem is sowieso het volgen waard. PAar maanden terug had hij een FIFA toernooi georganiseerd voor zijn fans, bij hem thuis. Eerlijk, dan ben je wel een hele grote als je dat doet
Desley... want Wesley of Lesley kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:44 schreef Falco het volgende:
Zijn zoontje:
http://instagram.com/p/sdXXmQGh2m/?modal=true
Wat een belhamel
Je zoon Lesley noemen kan niet neequote:Op maandag 26 januari 2015 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Desley... want Wesley of Lesley kan natuurlijk niet.
Ben niet zo van de aparte namen, maar ik vind Desley dan zeker de beste van de drie.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Desley... want Wesley of Lesley kan natuurlijk niet.
Was het weer een ouderwets afstandsschot vanaf 40 meter?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:54 schreef danos het volgende:
Gister 3 belangrijke punten gepakt met een doelpunt voor Royston
https://vine.co/v/OQuwJLxaOTxquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Was het weer een ouderwets afstandsschot vanaf 40 meter?
Ah een rush dus vanaf 40 meter. Ook goedquote:
even nog die saaf pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
Roya voelt daar gelukkig wel meer waardering dan hier in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |