Goeie grap.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Cpt. het volgende:
Had inmiddels de beste linksback van de wereld kunnen zijn als ie niet per se linksbuiten wou spelen
quote:
quote:
Ja niet dus, bij Reading in Engeland (24 wedstrijden afgelopen seizoen, 2 doelpunten)quote:
Jij schrok je natuurlijk een ongeluk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:
Godver, dacht bij het lezen van de tt dat hij weer terug kwam. Kut kick.
Op Instagram verkondigde hij dat hij bij het eerste beste telefoontje van een leuke club in het vliegtuig zou stappenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef PIETR het volgende:
Mwua, weet niet hoe hij het doet bij Reading. Mits fit istie welkom.
Haha, kippen. Ik snap hem.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef donroyco het volgende:
Hij was er wel als de kippen bij...
[ afbeelding ]
Zal zich wel kapot vervelen daar in Reading, gezien de 1000 filmpjes die hij elke dag op Instagram plaatst ..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op Instagram verkondigde hij dat hij bij het eerste beste telefoontje van een leuke club in het vliegtuig zou stappen
Gewoon een prima karakter, alleen moet je anno 2015 de ideale schoonzoon zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Hathor het volgende:
Zoveel talent en dan zo'n verrot karakter hebben dat je er helemaal niks uithaalt.
Leg mij dan maar eens uit waarom ie overal hopeloos faalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een prima karakter, alleen moet je anno 2015 de ideale schoonzoon zijn.
PRIMA gozer.
Zijn er niet veel die kunnen zeggen dat ze voor Real hebben gespeeld en multimiljonair zijn geworden met voetbal. Hij heeft er lang niet alles uitgehaald, maar niks klopt ook weer niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Hathor het volgende:
Zoveel talent en dan zo'n verrot karakter hebben dat je er helemaal niks uithaalt.
Hopeloos faalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom ie overal hopeloos faalt.
Heerlijke doelpunt! Als ie iets minder met zich zelf bezig was dan had die nu bij een goede subtopper gespeeld of had ie bij Feyenoord terecht gekund. Best wel zonde, kwaliteiten heeft deze gappie wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK WAT EEN GOAL
DRENTHE IN ORANJE![]()
tja je kan niet overal slagenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef kalinhos het volgende:
JE vergeet zn uitstapje naar Vladikavkaz en zijn korte periodes bij Sheffield en Reading. Een aparte carrière heeft hij wel
Bij Hercules bleef hij vaak weg van trainingen en kwam nog vaker te laat. De trainer vroeg zich ook af hoeveel oma's Royston had, omdat hij 4/5 x afwezig was in verband met haar begrafenis.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopeloos faalt.
50 wedstrijden bij real.
PRIMA gespeeld bij Hercules tot ie geen geld kreeg.
PRIMA gespeeld bij Everton tot ie ruzie met de trainer kreeg.
elke keer als het lekker gaat heeft roya gewoon wat tegenslag.
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Hercules bleef hij vaak weg van trainingen en kwam nog vaker te laat. De trainer vroeg zich ook af hoeveel oma's Royston had, omdat hij 4/5 x afwezig was in verband met haar begrafenis.
Hij heeft gewoon 0,0 mentaliteit, maar blijft een geinig kereltje.
Sterker nog, als je als supertalent op die leeftijd ergens in de marge in de Turkse competitie moet gaan lopen pingelen, dan weet je dat je ergens een verkeerde afslag hebt genomen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.
k vind Drenthe echt een leuke speler en qua karakter zou ik het briljant vinden als hij in Nederland komt te spelen, al is het alleen al voor de media optredends. Maar in zijn korte carrière tot nu toe 7 clubs versleten hebben en nu bezig aan je 8e...tsja dan kan je rustig zeggen dat hij nog nergens geslaagd is.
Idem voor Babel. Begreep ik ook niet. Komt terug naar Ajax om zich weer in de kijker te spelen...en gaat dan naar fucking Turkije ergens bij de nummer 49 spelen. Blijf dan gewoon bij Ajax, speel CL, en wacht tot er een normale club komt uit een grotere competitie.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sterker nog, als je als supertalent op die leeftijd ergens in de marge in de Turkse competitie moet gaan lopen pingelen, dan weet je dat je ergens een verkeerde afslag hebt genomen.
Als hij naar Fey komt heeft hij binnen een week slaande ruzie met Kazim en zijn ze binnen 2 weken bloedbroeders4life.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn tegenwoordig allemaal van die pratende poppen die enkel voorgekookte lulkoek uitbraken. Drenthe had altijd goede teksten, je keek altijd uit naar zijn interviews, jeweettoch.
En ik was tot hij in Vladikavkaz neerstreek altijd erg onder de indruk van zijn kapsel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn tegenwoordig allemaal van die pratende poppen die enkel voorgekookte lulkoek uitbraken. Drenthe had altijd goede teksten, je keek altijd uit naar zijn interviews, jeweettoch.
Niet iedereen breekt op zijn 16de door. Royston is nu 27, zijn carrière begint pas en hij kan nog zeker 20 jaar profvoetballer zijn. Hij schittert nu week in week uit in Turkije, ik hoor al geruchten dat Guus binnenkort gaat kijken bij 1 van zijn wedstrijden. Everythings coming up Roystonquote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar érgens slagen zal wel leuk zijn natuurlijk.
k vind Drenthe echt een leuke speler en qua karakter zou ik het briljant vinden als hij in Nederland komt te spelen, al is het alleen al voor de media optredends. Maar in zijn korte carrière tot nu toe 7 clubs versleten hebben en nu bezig aan je 8e...tsja dan kan je rustig zeggen dat hij nog nergens geslaagd is.
Kasimpasa is een club uit Istanboel die gesponsord wordt door de familie van Erdogan. Die hebben hem dus waarschijnlijk een top salaris aangeboden waardoor hij niet kon weigeren. Als je het meer om je loonstrookje gaat snap ik Babel zijn gedachte wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Idem voor Babel. Begreep ik ook niet. Komt terug naar Ajax om zich weer in de kijker te spelen...en gaat dan naar fucking Turkije ergens bij de nummer 49 spelen. Blijf dan gewoon bij Ajax, speel CL, en wacht tot er een normale club komt uit een grotere competitie.
Dat, en natuurlijk gewoon onder contract staan bij allerlei shady makelaars die alleen maar baat hebben bij transfers, het liefst zoveel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd. Een speler die jarenlang aan een contract vastzit levert niks meer op.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kasimpasa is een club uit Istanboel die gesponsord wordt door de familie van Erdogan. Die hebben hem dus waarschijnlijk een top salaris aangeboden waardoor hij niet kon weigeren. Als je het meer om je loonstrookje gaat snap ik Babel zijn gedachte wel.
Ik bedoel, wie verzint dit? Royston moet wel een soort onbegrepen genie zijn, over 100 jaar hangen zijn instagram foto's in het rijksmuseum.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik was tot hij in Vladikavkaz neerstreek altijd erg onder de indruk van zijn kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |