Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
70 minuten kapotlopen tegen PSV en vanuit je brandcard het publiek nog toejuichen en klappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.
Dat contract kan je blind tekenen hoor. Bij Everton was hij bij vlagen geweldig als linksbuiten, helaas veel te weinig gespeeld door blessures en hij kon het niet vinden met Moyes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
quote:Zijn neefje en boezemvriend Georginio Wijnaldum stapte afgelopen zomer over van Feyenoord naar concurrent PSV. Drenthe begrijpt weinig van die overstap. "Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel." Hoewel hij Wijnaldum het beste gunt, blijft Drenthe fan van Feyenoord. "Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon Rotterdamse trots."
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef PKRChamp het volgende:
Als Feijenoord hem laat lopen dan pleit ik voor Drenthe bij PSV. Overigens kan ik het mij eigen niet voorstellen dat Feijenoord het niet doet.
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe ooit ook maar één teen in dat gehucht plaatst.
Blijft dromen. Drentje belt meneertje Geel zelf wel swa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Subsidieclubje? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.
De club die 10-0 won van die van jullie.quote:
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De club die 10-0 won van die van jullie.![]()
Overigens heeft Feijenoord vroeger vast en zeker eens een keer steun gehad.
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, triest gesteld daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?
Kampioenschap verspeeld tegen Feyenoord vorig seizoen
Potentieel miljoenen verliezen door Feyenoord
... En vervolgens het landskampioenschap verspeelde in De Kuip dankzij uiterste wraakgevoelens. Duurst-betaalde-zege EVER.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Onzin.quote:Overigens heeft Feijenoord vroeger vast en zeker eens een keer steun gehad.
Maar aangezien jullie zo dol zijn op Feyenoordspelers, kies maar 5 miljoen per stuk:quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef PKRChamp het volgende:
Maar even goede vrienden ik gun het Feijenoord na PSV natuurlijk wel alle succes.
Beide voor 8.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar aangezien jullie zo dol zijn op Feyenoordspelers, kies maar 5 miljoen per stuk:
Cabral of Swerts.
Wow in keer goed, geen Brard dit keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide voor 8.
BRANDS DIE IS EEN FE-YE-NOOR-DER HI-HA-HO
BRANDS DIE IS EEN FE-YE-NOOR-DER HI-HA-HO
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkxquote:
En over PSV.quote:De ‘gebiedsontwikkeling Stadionpark’ gaat enkele miljarden euro’s kosten. Hoeveel Rotterdam investeert, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de gemeente vooralsnog geen geld in het stadion zelf wil steken. Al is dat ‘nog niet voor 100 procent besloten’, zegt een woordvoerder van Rotterdam. Stadion Feyenoord, een vereniging van aandeelhouders, is volgens de woordvoerder ‘primair verantwoordelijk voor de financiële invulling van het nieuwe stadion’. De gemeente zou wel kunnen meebetalen aan zaken met ‘maatschappelijk belang’, bijvoorbeeld een parkeervoorziening.
quote:Zeventien van de achttien eredivisieclubs in het voetbalseizoen 2008/2009, ontvingen op enig moment publiek geld.
Dat blijkt uit een inventarisatie van Binnenlands Bestuur. Het Eindhovense PSV is de enige betaaldvoetbalorganisatie die geen financiële banden heeft met de gemeente. De overheidssteun betreft vooral de stadions. Bij elf van de achttien eredivisieclubs in jaargang 2008/2009, is de gemeente geheel of gedeeltelijk eigenaar van het stadion. Vijf gemeenten staan of stonden garant voor een lening voor de bouw van een nieuw stadion, of verstrekten zelf een lening.
Er kwam alleen geen nieuw stadion, geen metrolijn en geen nieuwe woningenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkx
Feyenoord
In 1994 stelt Rotterdam zich garant voor een lening om modernisering van de Kuip te bekostigen. Maar het stadion voldoet inmiddels niet meer aan de eisen van deze tijd. Feyenoord krijgt een nieuw stadion (80.000 plaatsen). Ook het gebied waar het stadion wordt gebouwd, gaat ingrijpend op de schop. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe woningen, een metrolijn en een sportcomplex.
Subsidie dusquote:En over PSV.
Heb je het zelf ook gelezen? Daarnaast is het Stadion Feijenoord een andere enititeit dan de BVO Feyenoord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)e-steun.123114.lynkx
Feyenoord
In 1994 stelt Rotterdam zich garant voor een lening om modernisering van de Kuip te bekostigen. Maar het stadion voldoet inmiddels niet meer aan de eisen van deze tijd. Feyenoord krijgt een nieuw stadion (80.000 plaatsen). Ook het gebied waar het stadion wordt gebouwd, gaat ingrijpend op de schop. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe woningen, een metrolijn en een sportcomplex.
[..]
En over PSV.
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je het zelf ook gelezen? Daarnaast is het Stadion Feijenoord een andere enititeit dan de BVO Feyenoord.
Feyenoord heeft welgeteld 0 euro overheidssteun gekregen tot op de dag van vandaag. Stuk rommelt ook aan alle kanten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?
Stadion en de club zijn twee aparte entiteiten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zonder stadion kunnen jullie ook niet voetballen, met andere woorden PSV heeft langer zijn broek op kunnen houden dan in Rotterdam. Het stuk zegt duidelijk dat PSV geen gemeentelijke steun heeft gehad op laatst na dan. Vooralsnog een van de weinige clubs die het stadion nog in eigen handen heeft. Daarom zeg ik subsidie clubje? Really?
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stadion en de club zijn twee aparte entiteiten.
En PSV, het stadion nog in eigen handen...maar wel de grond waarop 't staat verkocht voor subsidie, omdat jullie anders failliet waren gegaan.En dan lekker even shoppen met het subsidiegeld.
Wat een stel kneuzen in Eindhoven ook. Feyenoord heeft dezelfde fout gemaakt in 2008 maar dan wel met geld dat zelf gegenereerd was via talent pools. Jullie spenderen miljoenen terwijl Nederlandse gemeenten hun begroting amper rond kunnen krijgen. Wees maar trots op je Driesje Mertens terwijl de stad verpietert. Ajax is tenminste nog een serieuze club, PSV is gewoon een luchtkasteel.
Er kan zelfs een club zeggen dat ze nog nooit overheidssteun hebben gehad. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.![]()
En typisch dat je Ajax aanhaalt die hebben net als jullie ook geen eigen stadion en zal net als jullie in een door de gemeente gefinancieerde onderkomen moeten spelen. Niet dat ik het helemaal okee vind wat er is gebeurd maar je moet nu niet gaan doen alsof de gemeente nooit wat voor jullie heeft gedaan.
Vooralsnog was dit de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dat PSV financieele steun heeft gehad zolang dat PSV bestaat. Dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Over luchtkastelen gesproken....
Mertens en Wijnaldum hadden helemaal niet gehaald hoeven te worden en ja dat neem ik de club ook zeer kwalijk. Maar om het nu te relativeren vind ik ook wel een beetje triest, steun is steun en of je het nou rechtsom of linksom doet het is altijd ter bevordering van de club.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef Merkie het volgende:
Investeringen in stadions zijn van een andere orde dan ¤5 miljoen overheidsgeld voor een overgewaardeerd talent neerleggen. De Kuip staat er al 75 jaar, hoe lang spelen Mertens/Strootman/Wijnaldum bij PSV?
lFeijenoord niet in iedergeval anders hadden jullie wel een eigen stadion gehad. Dat er met allerlei constructies en dergelijke de zaak losgekoppeld word wil nog niet zeggen dat jullie er niet van profiteren. Hoezo kop in het zand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kan zelfs een club zeggen dat ze nog nooit overheidssteun hebben gehad. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor.
Uiteindelijk is het wel een slimme constructie maar zoals jij zelf ook stelt éénmalig, het blijft vreemd dat een club die sinds 2000 minimaal zo'n 70 miljoen aan inkomsten uit de CL had met een negatief vermogen komt te zitten van 30 miljoen, dat is toch 100miljoen wat verdampt isquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
1 keer hebben we steun gehad en heel voetballend Nederland is aan het huilen over het feit dat de grond onder het stadion is verkocht.![]()
En typisch dat je Ajax aanhaalt die hebben net als jullie ook geen eigen stadion en zal net als jullie in een door de gemeente gefinancieerde onderkomen moeten spelen. Niet dat ik het helemaal okee vind wat er is gebeurd maar je moet nu niet gaan doen alsof de gemeente nooit wat voor jullie heeft gedaan.
Vooralsnog was dit de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dat PSV financieele steun heeft gehad zolang dat PSV bestaat. Dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Over luchtkastelen gesproken....
Vond ik ook een vreemd verhaal, ik ben ook benieuwd wat er nu zo veel heeft gekost want qua transfers zaten we gewoon in de plus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel een slimme constructie maar zoals jij zelf ook stelt éénmalig, het blijft vreemd dat een club die sinds 2000 minimaal zo'n 70 miljoen aan inkomsten uit de CL had met een negatief vermogen komt te zitten van 30 miljoen, dat is toch 100miljoen wat verdampt is
Subsidiekneusje wil wijs doen dat RR daar ooit gaat spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Wat heeft al dit geouwehoer met Baas Royston Ricky te maken?
Hij wil grond kopen in eindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Wat heeft al dit geouwehoer met Baas Royston Ricky te maken?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als hij even wacht dan wordt de grond onder de grond van het Philips Stadion verkocht.quote:
Een stadion wordt echt niet alleen maar voor voetbaldoeleinden gebruikt hoor. Kijk bijv. alleen al hoeveel grote evenementen er in Rotterdam hebben plaatsgevonden, EK-finale, UEFA Cup-finale, concerten, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mertens en Wijnaldum hadden helemaal niet gehaald hoeven te worden en ja dat neem ik de club ook zeer kwalijk. Maar om het nu te relativeren vind ik ook wel een beetje triest, steun is steun en of je het nou rechtsom of linksom doet het is altijd ter bevordering van de club.
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]![]()
Wat was je denkende toen je dit typte?
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.
Waarom diequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.
Hij speelt niet alleen. Jullie hebben ons 5 miljoen gegeven voor een één-jarig contract van een overgewaardeerde flutspeler, en in ruil hebben wij Bakkal gehuurd die er ook nog eens voor heeft gezorgd dat jullie miljoenen mislopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom dieerbij? Ik zit toch ook niet te huilen dat Bakkal bij jullie speelt.
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Feyenoord wil hem niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet dat Drenthe niet gewoon zegt tegen Feyenoord, ik kom wel voor 50k voetballen voor een jaar met wat bonussen eventueel. Dat kan bijna alleen maar goed uitpakken toch?
Speelde eigenhandig PSV kapot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel voegt toch niets toe hij heeft nog nooit wat laten zien op een paar acties na.
Feyenoord wordt kampioen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
Idd...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |