Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
70 minuten kapotlopen tegen PSV en vanuit je brandcard het publiek nog toejuichen en klappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.
Dat contract kan je blind tekenen hoor. Bij Everton was hij bij vlagen geweldig als linksbuiten, helaas veel te weinig gespeeld door blessures en hij kon het niet vinden met Moyes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
quote:Zijn neefje en boezemvriend Georginio Wijnaldum stapte afgelopen zomer over van Feyenoord naar concurrent PSV. Drenthe begrijpt weinig van die overstap. "Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel." Hoewel hij Wijnaldum het beste gunt, blijft Drenthe fan van Feyenoord. "Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon Rotterdamse trots."
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef PKRChamp het volgende:
Als Feijenoord hem laat lopen dan pleit ik voor Drenthe bij PSV. Overigens kan ik het mij eigen niet voorstellen dat Feijenoord het niet doet.
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe ooit ook maar één teen in dat gehucht plaatst.
Blijft dromen. Drentje belt meneertje Geel zelf wel swa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk als Feijenoord niet snel contact opneemt met Drenthe dat PSV toch wel een erg goede stap is voor hem. Dan mogen jullie die andere Rotterdammer hebben, Engelaar.
Subsidieclubje? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet naar dat subisidieclubje. Einde discussie me dunkt.
De club die 10-0 won van die van jullie.quote:
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De club die 10-0 won van die van jullie.![]()
Overigens heeft Feijenoord vroeger vast en zeker eens een keer steun gehad.
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De club die 10-0 won van die van jullie.![]()
Blijkbaar wel, triest gesteld daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Teren ze daar in Eindhoven nog steeds op, ja?
Kampioenschap verspeeld tegen Feyenoord vorig seizoen
Potentieel miljoenen verliezen door Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |