Een stadion wordt echt niet alleen maar voor voetbaldoeleinden gebruikt hoor. Kijk bijv. alleen al hoeveel grote evenementen er in Rotterdam hebben plaatsgevonden, EK-finale, UEFA Cup-finale, concerten, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mertens en Wijnaldum hadden helemaal niet gehaald hoeven te worden en ja dat neem ik de club ook zeer kwalijk. Maar om het nu te relativeren vind ik ook wel een beetje triest, steun is steun en of je het nou rechtsom of linksom doet het is altijd ter bevordering van de club.
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]![]()
Wat was je denkende toen je dit typte?
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Feijenoord weer eens een verkeerde inschatting zou maken en Drenthe zou laten lopen, dus vind ik dat hij bij PSV wel welkom is. Ik vind het wel grappig hoor dat die Feijenoorders helemaal frusti worden van het idee alleen al.
Het zal wel iets met afgunst te maken hebben denk ik en een wedstrijd die verloren werd met 10-0 door financieele steun door de gemeente voor het eerst sinds PSV een betaalde voetbalcub is maar dat terzijde.
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij dacht dat RR uberhaupt in Eindhoven wil voetballen.
Waarom diequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij dan toch voor het geld gaat kan hij naar genoeg andere clubs waar meer te halen is.
Hij speelt niet alleen. Jullie hebben ons 5 miljoen gegeven voor een één-jarig contract van een overgewaardeerde flutspeler, en in ruil hebben wij Bakkal gehuurd die er ook nog eens voor heeft gezorgd dat jullie miljoenen mislopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom dieerbij? Ik zit toch ook niet te huilen dat Bakkal bij jullie speelt.
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Willen is helaas vaak een kwestie van geld. Daarom zeg ik dat een voetballer 999 van de 1000 keer voor het geld/succes zal kiezen ipv clubsentimenten. Stel dat Drenthe het dubbele kan verdienen dan dat hij bij Feijenoord zou pakken dan zou Feijenoord mischien niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Feyenoord wil hem niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet dat Drenthe niet gewoon zegt tegen Feyenoord, ik kom wel voor 50k voetballen voor een jaar met wat bonussen eventueel. Dat kan bijna alleen maar goed uitpakken toch?
Speelde eigenhandig PSV kapot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel voegt toch niets toe hij heeft nog nooit wat laten zien op een paar acties na.
Feyenoord wordt kampioen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
Idd...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Santello het volgende:
Als Drenthe in de winterstop aan de Feyenoord selectie wordt toegevoegd, dan zouden ze nog goed kunnen mee ballen voor de tweede plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |