Zelfs Kennedy speelde wel eens goed bij Ajax dat betekent niet dat hij goed wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Speelde eigenhandig PSV kapot.. Liep zo verschrikkelijk leeg dat hij wegens de kramp met brancard het veld af moest.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs Kennedy speelde wel eens goed bij Ajax dat betekent niet dat hij goed was
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Speelde eigenhandig PSV kapot.. Liep zo verschrikkelijk leeg dat hij wegens de kramp met brancard het veld af moest.
Geel wilde hem niet. Met boëtius op de flanken kan ik geen tegenstander zijn van dit besluit. Tenminste.... Ricki links, Boëtius rechtsquote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?
Officieel was er geen geld voor.quote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is het toch misgelopen dat hij niet naar Feyenoord is gekomen?
Dat laatste ook, verder vind ik het sowieso pover worden op de linkerflank na Boëtius.quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geel wilde hem niet. Met boëtius op de flanken kan ik geen tegenstander zijn van dit besluit. Tenminste.... Ricki links, Boëtius rechts
Je bent gek man. Mathijsen speelt echt teringgoed bij Feijenoord. Dankzij hem hebben we gelukkig geen Nelom meer op de linksback, omdat Indi daar staat. Optie zou dan Kongolo zijn, maar heb je dan een blessure of schorsing zit je weer met die Nelom opgescheeptquote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Officieel was er geen geld voor.
Erg spijtig, betere optie voor Feijenoord dan Mathijsen. Centraal zat al 'vol' met oa De Vrij, BMI, Kongolo.. Drenthe kan je op de hele linkerflank inzetten. Daarnaast vind ik het een prettig voetballertje
Indi is centraal veel beter.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent gek man. Mathijsen speelt echt teringgoed bij Feijenoord. Dankzij hem hebben we gelukkig geen Nelom meer op de linksback, omdat Indi daar staat. Optie zou dan Kongolo zijn, maar heb je dan een blessure of schorsing zit je weer met die Nelom opgescheept.
Drenthe erbij was wel lekker geweest, er was ook salariële ruimte. Feijenoord wilde hem - bij monde van Van Geel en Koeman - gewoon niet in de groep hebben...
Beter dan op linksback ja. Beter dan Mathijsen? Op dit moment absoluut niet, heeft een zware vormdip.quote:
Behalve dat een basisspeler die zo goed speelt geen weggegooid geld is. Als hij nou op de bank zat ok.quote:Mathijsen is geld weggooien.
Er vanuitgaande dat hij kwalitatief net zo goed is als zoveel jaar terug.quote:Daarbij was Drenthe verstandiger geweest door zijn inzetbaarheid op verschillende posities en zou je hem in de toekomst nog eens kunnen verkopen.
Daar waren ze wel bang voor ja.quote:En dat laatste snap ik eigenlijk niet zo.. Zou hij bij Feijenoord de bende gaan verkloten dan?
Naar mijn mening is hij gewoon niet gehaald omdat ze meneertje Drenthe niet als voorbeeld willen hebben voor Clasie, BMI, Kongolo, VIlhena, Boetius etc.quote:
Dat zeg ik en als je hem nog een seizoen centraal laat spelen is het gedaan met Joris.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan op linksback ja. Beter dan Mathijsen? Op dit moment absoluut niet, heeft een zware vormdip.
Is dus een goede aankoop geweest.
[..]
Behalve dat een basisspeler die zo goed speelt geen weggegooid geld is. Als hij nou op de bank zat ok.
Daar waren ze wel bang voor ja.
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zeg ik en als je hem nog een seizoen centraal laat spelen is het gedaan met Joris.
Vormdip, dat vage gelul weer. Als het al bestaat, kom je daar alleen uit door veel op de positie te spelen waar je het beste speelt en dat is voor Indi nu niet mogelijk. Vind de transfer dan ook een terugval naar het (recente) verleden.
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....quote:Op donderdag 27 december 2012 07:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.
Als je niet begrijpt dat Mathijsen veruit de stabielste en beste verdediger van Feijenoord is op dit moment, waar vooral De Vrij heel veel baat bij heeft, zou ik eens aanraden vaker Feijenoord te gaan kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....
Dat dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 07:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat-De Vrij-mathijsen-Indi is gewoon een klasse verdedigen. Terwijl je zonder mathijsen met Nelom zat opgescheept die echt gewoon kut met peren is. 4 Oranje veredigers, niks mis mee.
Feijenoord is komend jaar (het is nog niet helemaal rond dus ik moet mijn bek eigenlijk nog houden) vrijwel 100% verzekerd van een topspits.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....
Je kan nog t/m 2015 blijven lullen dat het zo'n goeie zet was hem te halen maar ook jij weet dat het niet zo is, zeker als je als club ieder dubbeltje moet omdraaien.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat Mathijsen veruit de stabielste en beste verdediger van Feijenoord is op dit moment, waar vooral De Vrij heel veel baat bij heeft, zou ik eens aanraden vaker Feijenoord te gaan kijken.
Enige foutje is dat het een 3-jarig contract is i.p.v. 2-jarig.
Feijenoord hoeft helemaal niet elk dubbeltje mee om te draaien. Afgelopen jaar 7 miljoen winst, waarvan meer dan een 1,3 miljoen operationeel. Dit jaar zijn de vooruitzichten nog beter. 1 transfer en Feijenoord is officieel schuldenvrij. Dat wil zeggen: er is wel een terugkoopverplichting van de aandelen met een totaalwaarde van 27 miljoen euro inclusief divident. Deze terugkoop moet gedaan worden met elk bedrag toppend boven de 4 miljoen euro. Dat geeft Feijenoord dus een effectieve slagkracht van 4 miljoen euro.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan nog t/m 2015 blijven lullen dat het zo'n goeie zet was hem te halen maar ook jij weet dat het niet zo is, zeker als je als club ieder dubbeltje moet omdraaien.
Dat is in ieder geval positief over die financiële situatie, dus Pellè blijft in de kuip?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord hoeft helemaal niet elk dubbeltje mee om te draaien. Afgelopen jaar 7 miljoen winst, waarvan meer dan een 1,3 miljoen operationeel. Dit jaar zijn de vooruitzichten nog beter. 1 transfer en Feijenoord is officieel schuldenvrij. Dat wil zeggen: er is wel een terugkoopverplichting van de aandelen met een totaalwaarde van 27 miljoen euro inclusief divident. Deze terugkoop moet gedaan worden met elk bedrag toppend boven de 4 miljoen euro. Dat geeft Feijenoord dus een effectieve slagkracht van 4 miljoen euro.
Dat bedrag kan meer zijn overigens, zijn ook allemaal afspraken over.
Feijenoord zit allang niet meer op zwart zaad. Sterker nog, de verwachting is nu dat Feijenoord binnen 1,5 jaar GEHEEL schuldenvrij is, dus inclusief de afbetaling van de investeringen VvF.
Verder weet ik niet hoe Mathijsen zich 'houdt', maar er zijn legio voorbeelden van verdedigers die op hun 35e nog op niveau meekonden. Zeker met het vooruitzicht dat of Stefan of Bruno komende zomer vertrekt en we alleen Kongolo hebben klaarstaan achter de hand, ben en blijf ik dus heel blij met Mathijsen en vind ik dat je gek bent als je vindt dat het géén goed idee is Mathijsen iig. tot 2014 erbij te hebben. 2015 wordt 'kiele-kiele', zal er heel hard aan liggen "hoe hij zichzelf houdt".
Ik ga niet zeggen hoe-wat-en-waar, maar ik weet welke spits voor 90% zekerheid komend jaar bij Feijenoord in de basis staat. En mensen die het voetbal een beetje volgen, weten dat er dan in het geval van Feijenoord 3 a vier jongens overblijvenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval positief over die financiële situatie, dus Pellè blijft in de kuip?
Armenteros?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen hoe-wat-en-waar, maar ik weet welke spits voor 90% zekerheid komend jaar bij Feijenoord in de basis staat. En mensen die het voetbal een beetje volgen, weten dat er dan in het geval van Feijenoord 3 a vier jongens overblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |