Ik ben van mening dat hij gewoon op dit moment een toegevoegde waarde is. Zolang hij dat laat zien weet ik niet waar iedereen zo over zeurt. Ik kijk niet naar het salaris, maar naar de prestaties. Op dit moment doet hij het gewoon goed. Beter dan een andere grootverdiener als Schaken bijvoorbeeld. Je zou je pijlen daarop kunnen richten als je toch wil ouwe hoeren over geld.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen is zijn dure geld toch niet waard man, en dit t/m 2015, ben je mooi klaar mee, als er dan geen budget is om Pellè te behouden weet je tenminste waar het gebleven is.....
lolquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt
Die is goed aan het chillen daar in Ruslandquote:
quote:
Hoop dat hij zichzelf tegen een boom vouwtquote:
Dit lijkt mij nog opgenomen in Spanje.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is goed aan het chillen daar in Rusland
Vind je? Ik vind het debiel en gewoon stom.quote:
Nu maar op zoek naar een andere nigger club.quote:Doek valt voor geblesseerde Drenthe en Vladikavkaz
Royston Drenthe is met zijn club Alania Vladikavkaz gedegradeerd uit de Russische Premjer Liga. De middenvelder moest zelf geblesseerd toe kijken hoe zijn ploeg, met voormalig Vitesse-aanvaller Giorgi Chanturia in de basis, met 1-0 ten onder ging op bezoek bij Volga Nizhny Novgorod.
Na de achttiende nederlaag van dit seizoen was de degradatie een feit voor de ploeg van trainer Valeri Gazzaev. Drenthe, die in februari de overstap maakte naar de hekkensluiter van Rusland, speelde slechts zes competitiewedstrijden, waarin hij drie keer trefzeker was.
Alle drie de treffers werden gemaakt door de 26-jarige ex-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid in het duel met Mardoviya. Dat was de enige wedstrijd die Drenthe winnend afsloot met zijn team. Van de resterende vijf wedstrijden gingen er drie verloren, terwijl er twee keer een punt werd gewonnen.
Of de eenmalig international van Oranje ook volgend seizoen bij de kersverse degradant speelt, is nog niet bekend. Naar verluidt heeft de Rotterdammer een clausule in zijn contract waardoor hij bij degradatie voor niets mag vertrekken.
quote:Drenthe tekent voor drie jaar bij Reading
Royston Drenthe keert terug naar Engeland. De middenvelder heeft een driejarig contract ondertekend bij Reading FC, dat uitkomt in het Championship.
Foto: ANP
Dat meldt zaakwaarnemer Fabian Veldwijk van de Rotterdammer aan NUsport. "Het contract voor drie jaar bij Reading is getekend", aldus zijn belangenbehartiger.
De 26-jarige Drenthe speelde afgelopen seizoen bij Alania Vladikavkaz. Nadat die club degradeerde naar het tweede niveau in Rusland was hij transfervrij.
Drenthe speelde in het seizoen 2011/2012 al in Engeland voor Everton, dat hem destijds huurde van Real Madrid. Na zijn vertrek bij de Spaanse club zat de enkelvoudig international even zonder club tot Vladikavkaz zich voor hem meldde.
Goed gevoel
De vermogende eigenaar Anton Zingarevich is vastbesloten om met Reading terug te keren naar de Premier League. De club degradeerde vorig seizoen na een negentiende plaats naar het tweede niveau in Engeland.
Pavel Progrebnyak is de bekendste speler uit de huidige selectie. De Russische international kwam eerder uit voor Fulham en VfB Stuttgart.
Zaakwaarnemer Veldwijk benadrukt dat er nog een paar dingen geregeld moeten worden voor de overgang van Drenthe definitief is. "Onder voorbehoud van een aantal kleine details is het geregeld. Hij heeft een goed gevoel bij de club en wil graag in Engeland spelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |