Welke preview heb jij gekeken dan? Ik zie iedereen langskomen behalve de scheids.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:52 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ik denk juist wel die kale engerd, omdat ze die in het "previous episode" stukje lieten zien
Dat stuk voor de theme song. Waar ze laten zien wat er in de vorige afleveringen gebeurde. Daar laten ze meestal alleen stukjes zien die relevant voor het verhaal in die episode zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke preview heb jij gekeken dan? Ik zie iedereen langskomen behalve de scheids.
Ah, previous en preview. Ik las niet goed... Snap waar je heen wilt...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Dat stuk voor de theme song. Waar ze laten zien wat er in de vorige afleveringen gebeurde. Daar laten ze meestal alleen stukjes zien die relevant voor het verhaal in die episode zijn.
Dat idee heb ik ook. Vermoedelijk wel. Daarnaast heb ik niet echt het idee dat de grote gevechten zelf belangrijk zijn voor het verhaal, alleen de uitkomst ervan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze grote actie scènes een beetje uit de weg lopen. Misschien wegens geld besparing?
Ja ze hadden nogal moeite met die kleren eraf te krijgenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
Behalve die bijna verkrachting van Sansa._!
Ja, gelukkig. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja ze hadden nogal moeite met die kleren eraf te krijgen
Fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gelukkig helaas. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.
Gadver.quote:
Season 1, hehequote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef Funzel het volgende:
http://www.collegehumor.com/video/6579356/game-of-thrones-rpg
Hehe humor.
Nope.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:02 schreef BasvB het volgende:
Jon get some
Was die man wie de draken mee nam niet gewoon Jorah? die zag je de hele aflevering niet
Moest er ook even om lachenquote:
Aardig stuk land daar ten oostenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef Wihakayda het volgende:
Hiding in the Lion's Den. Explore locations from last night's episode in the Game of Thrones Viewer's Guide. EXPLORE: http://itsh.bo/GPRQOM
[ [url=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546197_10150758833617734_74133697733_9769074_420796742_n.jpg]afbeelding ][/url]
vraag dat in het boekentopic van GoT..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef terdege het volgende:
Misschien een beetje off topic. Maar heeft iemand nog tips voor vergelijkbare boeken als deze boekenserie? Het verhaal van lord of the rings vond ik ook mooi maar vaak ook veel te langdradig.
Waarom zouden ze niet? Naaktgehalte is al zo laag laatste afleveringen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.
denk dat het meer aan de actrice ligt niet iedereen wil met poes en tieten op tvquote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet? Naaktgehalte is al zo laag laatste afleveringen.
Ze is 16, ik denk niet dat het magquote:Op maandag 7 mei 2012 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het meer aan de actrice ligt niet iedereen wil met poes en tieten op tv
Brooke Shields ging toch ook al naakt toen ze 12 ofzo was voor The Blue Lagoon?quote:
Theon speelde matig vond ik. Arya blijft de heldin.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Die scene met Theon. Jon's deel was ook sterk deze aflevering.
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Die scene met Theon. Jon's deel was ook sterk deze aflevering.
"and now i've struck a king, did my hand fall from my wrist"quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
Ik vind tot op heden de stukjes van Daenerys Targaryen het minst leuk,
die van Tyrion Lannister het meest vermakelijk
Eerste stukken van dit seizoen vond ik er ook niet heel veel aan, deze aflevering was niet onaardig.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Sitethief het volgende:
Boekspoiler!!Waarom? Niemand vraagt hieromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!O)))
Couldnt agree more!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.
oki tnxquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
Repack nemen. Ik had de gewone en daar gebeurt tot 4 maal toe dat hij een klein stukje overnieuw afspeelt, waardoor je subs niet meer kloppen.
eztv.itquote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
Guys; ik kan geen goede 720p rip vinden. Heeft iemand een link?
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Sitethief het volgende:
Boekspoiler!!Er is een speciaal topic voor zulke dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!Beneath the gold, the bitter steel
Neem die 1040pquote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
Guys; ik kan geen goede 720p rip vinden. Heeft iemand een link?
downed en compared to de vorige ep ziet het er niet uit. Ik weet dat sommige mensen het niet uitmaakt maar ik heb een vrij groot scherm.quote:
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic postquote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
oki tnxhelaas duurt die wel veel langer met downloaden
Ik vind dat van Deanarys juist wel leuk, eerst met Drogo en nu met die dragons. Uiteindelijk zal ze vast met die dragons en een groot leger iets proberen. Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaat krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef maurisioo het volgende:
Ik denk dat die scenes met Jon en Daenarys ofzoiets nu wat saai zijn, maar straks gewoon veel beter worden. Want ik heb er al best wel zin in als Jon tegen die rare wezens moet vechten en Deanarys de troon gaat veroveren.
Ze proberen uit te vinden wat die wildlings van plan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
Vraagje over Jon, hij zit nu toch ten noorden van The Wall? Waarom zit ie daar eigenlijk en blijven ze niet gewoon posten op The Wall?
Je hebt toch ook van die WebDL versies ofzo? Geen idee hoe die naamgeving altijd zit met die torrents maar die zijn ook vrij 'groot' altijd toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
downed en compared to de vorige ep ziet het er niet uit. Ik weet dat sommige mensen het niet uitmaakt maar ik heb een vrij groot scherm.
Lekker boeiend, het staat in een spoiler. Je hoéft niet te klikken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is een speciaal topic voor zulke dingen.
Oke thanks, ondanks dat ik nog steeds me afvraag waarom ze niet gewoon The Wall blijven verdedigen ipv er op uit te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze proberen uit te vinden wat die wildlings van plan zijn.
Mormont is het ook zat dat rangers blijven verdwijnen, maar ik weet niet zeker of dat in de serie ook zo naar voren is gekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke thanks, ondanks dat ik nog steeds me afvraag waarom ze niet gewoon The Wall blijven verdedigen ipv er op uit te gaan.
Jij wil DP-Sansa zien?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Inu het volgende:
Is er ook ergens een niet-gecensureerde versie?
Heb je Usenet?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef arucard het volgende:
Komop zeg, wie kan er deze dagen nou geen goede versie vinden.Hebben jullie pas een internetverbinding?
ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
[..]
Ik vind dat van Deanarys juist wel leuk, eerst met Drogo en nu met die dragons. Uiteindelijk zal ze vast met die dragons en een groot leger iets proberen. Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaat krijgen.
And now I've struck a king, did my hand fall from my wrist?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zegt Tyrion ook alweer als hij Joffrey mept? Ik moest er heel hard om lachen, maar nu ben ik het alweer vergeten. Iets van vicious babyking of zoiets.
Ik hoopte zo dat hij vrouwelijke 'servants' had. Dat zouden dan de 'Spice-Girls' zijn geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!
Ohja!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Saavedra het volgende:
En daarvoor "We've had vicious kings and we've had idiot kings, but I don't know if we've ever been cursed with a vicious idiot for a king."
Ach, maakt me niet uit; ben toch boekenlezerquote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
Alleen de previews hebben censuurquote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh
Maar schijnbaar is uit de Canadese versie al het gevloek geknipt... Of valt dat wel mee?
quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef Franknfurter het volgende:
Goede aflevering. Krijg nu heeeel veel zin om even heel hard door te gaan lezen zodat ik weet wat er gebeurt haha.
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1quote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik dan nog zo'n 1.000 bladzijdes lezen.
Weet hij het dan? Nee toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:27 schreef Daskaar het volgende:
Ben benieuwd wat littlefinger gaat doen met zijn nieuwe kennis..
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1Wedstrijdje?
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.quote:
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.
Hoeft niet perse nee, maar gezien zijn gezichtsuitdrukking kwam ze hem wel bekend voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die jurk maakt de khaleesi wel dik zeg
Celebs onflatteus op de foto kiek...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Staat ze daar ook in? Ff kijken danquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Celebs onflatteus op de foto kiek...
Carice van Houten schijnt maar 1.60 te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Littlefinger is een man met veel geheimenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef =HellFire= het volgende:
Jawel, hij zag het wel. Die ogen toen hij het opmerkte, leuk staaltje acteerwerk.
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal gaat nu in winterslaap tot volgende week maandag zodat ik niet zo lang hoef te wachten op de volgende aflevering
Nee, de serie gaat over een paar jaar op hiatus en de hele crew gaat met een zweep achter Martin zitten om hem de boeken af te laten schrijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik kijk pas sinds een week en ben nu in 4 dagen ingelopen tot nu toequote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het volgens mij juist de minste
Apart toch hoe dat zo kan verschillen
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.
Wordt een beetje semi-spoilerig ditquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.
Inderdaad, de Starks lijken wel een beschermengel te hebben, zometteen Robb natuurlijk trouwen met die vrouw waar zn moeder het over had en dan leven ze nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Dat op het nippertje was dan ook echt op het nippertje. Persoonlijk had ik het erger gevonden als die eerder was gedood. Deze dood vond ik dan ook erg schitterend, het kon gewoon niet beter dan dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Theon stond alleen maar zo als een bezetene te hakken omdat hij dat hoofd van Rodrick Cassel er niet in één keer af kon hakken, de sukkel.
Ik lees overigens hierboven over organen en een tweede moord, heb ik iets gemist?
En de organen die uit de buik dropen van een van de aanvallers van Sansa. Yuckquote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...
En de gevecht met wildlingen en Jon Snow (en zijn team) hebben ook wat doden opgeleverd. Hoe dan ook, Ayra had een deal met een moordenaar, dit is dus haar 2e keuze die dood moest. Ze kan nu nog maar 1 iemand dood wensen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Gwywen het volgende:
O ja, natuurlijk. Amory Lorch.
Blijven de organen over, die heb ik kennelijk toch gemist.
Wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef BasvB het volgende:
Ik zag nergens the It is known chick in die scene
Dat stukje dat die verkrachters worden vermoord zie je heel wat kilo's organen naar beneden vallenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Gwywen het volgende:
O ja, natuurlijk. Amory Lorch.
Blijven de organen over, die heb ik kennelijk toch gemist.
Ja, het is me ook een lekker ding ook die Xaro Xhoan Daxos, met z'n slijmerige praatjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar goed... Klopt het nu dat Khaleesi nu haar draakjes kwijt is, haar team dood is, Khal Drogo is ook al dood, ze heeft dus in feite niets meer behalve 1 soldaat en haar persoonlijke dienaar? Ben benieuwd of ze nu met die neger gaat trouwen en hem in de ogen blijft aankijken in bed...
Wel als een baas geacteerd, net als die spice merchant trouwens!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, het is me ook een lekker ding ook die Xaro Xhoan Daxos, met z'n slijmerige praatjes.
Is die Khal Drogo dood? Kan me eigenlijk vrij weinig van die verhaallijn herinneren. Toch eens s01 opnieuw kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar goed... Klopt het nu dat Khaleesi nu haar draakjes kwijt is, haar team dood is, Khal Drogo is ook al dood, ze heeft dus in feite niets meer behalve 1 soldaat en haar persoonlijke dienaar? Ben benieuwd of ze nu met die neger gaat trouwen en hem in de ogen blijft aankijken in bed...
Ik lees weer eens het GoT-topic en meteen een spoiler. Flikker toch op man, idioot.quote:
Dit is wel raar hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef arucard het volgende:
[..]
Is die Khal Drogo dood? Kan me eigenlijk vrij weinig van die verhaallijn herinneren. Toch eens s01 opnieuw kijken.
maak je nu een grapje?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef arucard het volgende:
[..]
Is die Khal Drogo dood? Kan me eigenlijk vrij weinig van die verhaallijn herinneren. Toch eens s01 opnieuw kijken.
quote:
Nee, ja hij zal wel dood zijn aan jullie reacties te zien. Waarom dan die opmerking van die khaleesi dat ze niet wou trouwen omdat ze al een man had?quote:
wat misschien een leuke serie voor je is dan is glee. Weinig verhaal, veel liedjes en knappe meisjes en jongens.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef arucard het volgende:
[..]![]()
Tweede seizoen is ook heel verwarrend, snap er vaak geen zak van. Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd niet echt oplettend kijk
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lees weer eens het GoT-topic en meteen een spoiler. Flikker toch op man, idioot.
Voor de mensen die zeggen dat dit geen spoiler is: dat is het wel.Je kon niet aan je vingertje ruiken dat er gevolgen zullen komen voor de bijna lynch van Joffrey en de bijna verkrachting van Sansa? Ik vind het geen spoiler. Echt niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat misschien een leuke serie voor je is dan is glee. Weinig verhaal, veel liedjes en knappe meisjes en jongens.
Het zit ze inderdaad niet tegen. Echter, dat uitgerekend Robb's beste vriend hem verraad is natuurlijk wel een tegenslag op zich.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
Vind tot nu toe seizoen ook vele malen beter dan 2. Voor zover ik het me kan herinneren danquote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een nadeel van het tweede seizoen vind ik wel dat het verschil tussen good guys en bad guys best duidelijk is, terwijl je in seizoen 1 voor een groot deel nooit echt een duidelijke bad guy en een duidelijke good guy had, dat maakte het naar mijn mening wel interessant.
En dat uit een mond van een vrouw... Mijn vriendin vind GoT maar niks, ze kijkt liever Hawaii 5 o en Castle. Veel meer zoetsappiger.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat misschien een leuke serie voor je is dan is glee. Weinig verhaal, veel liedjes en knappe meisjes en jongens.
Tuurlijk kan ik dat wel ruiken, maar mijn vermoedens worden nu bevestigd door iemand met kennis van het toekomstige verhaal. Dat is toch een spoiler of niet dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kon niet aan je vingertje ruiken dat er gevolgen zullen komen voor de bijna lynch van Joffrey en de bijna verkrachting van Sansa? Ik vind het geen spoiler. Echt niet...
ok dan: drogo ging bijna dood door die ontstoken wond in zn borst. Die heks redde m toen semi, alleen was drogo toen niet meer dan een kwijlende zwakzinnige. Hij werd meegenomen naar een hoge berg en de kaleeshi verloste m uit zn lijden.quote:
Het is juist een belangrijk punt, doordat Drogo stierf lieten bijna alle Khal-leden de Khaleesi in steek. Herinner je de scene nog waarin Khaleesi in vuur stapt en het overleeft en 3 draakjes om haar naakte lijf dansen? Vlak daarvoor stierf Drogo dus...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik geen uberfan ben die alle details uit zijn hoofd kent
Ah ok, nu begint het weer een beetje te dagen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ok dan: drogo ging bijna dood door die ontstoken wond in zn borst. Die heks redde m toen semi, alleen was drogo toen niet meer dan een kwijlende zwakzinnige. Hij werd meegenomen naar een hoge berg en de kaleeshi verloste m uit zn lijden.
Ja dat nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is juist een belangrijk punt, doordat Drogo stierf lieten bijna alle Khal-leden de Khaleesi in steek. Herinner je de scene nog waarin Khaleesi in vuur stapt en het overleeft en 3 draakjes om haar naakte lijf dansen? Vlak daarvoor stierf Drogo dus...
En toen verbrandde ze zijn lijk en legde daar d'r drakeneitjes bij en toen was ze mama Draak.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Ah ok, nu begint het weer een beetje te dagen.
En Dany heeft haar kind verloren dankzij die "bloodmagic"quote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is juist een belangrijk punt, doordat Drogo stierf lieten bijna alle Khal-leden de Khaleesi in steek. Herinner je de scene nog waarin Khaleesi in vuur stapt en het overleeft en 3 draakjes om haar naakte lijf dansen? Vlak daarvoor stierf Drogo dus...
O ja, dat was ik weer vergeten. Dat kind (of beter gezegd foetus?) is al hele tijd niet meer ter sprake gekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
En Dany heeft haar kind verloren dankzij die "bloodmagic"
Sja, geen idee wat ze daar nog over zouden kunnen zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O ja, dat was ik weer vergeten. Dat kind (of beter gezegd foetus?) is al hele tijd niet meer ter sprake gekomen.
Een van de draken heeft ze naar de baby (en dus ook haar broer) vernoemdquote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sja, geen idee wat ze daar nog over zouden kunnen zeggen.
ik kijk castle ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dat uit een mond van een vrouw... Mijn vriendin vind GoT maar niks, ze kijkt liever Hawaii 5 o en Castle. Veel meer zoetsappiger.
Ik ga mijn vriendin maar dumpen en jou aan de haak slaan denk ik. Zie je een beetje leuk uit?
O. Leuk feitje, alleen snap ik wel dat ze dat soort feitjes snel schrappen in de serie.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een van de draken heeft ze naar de baby (en dus ook haar broer) vernoemd
Tja, in die tijd had je nog geen textielfabrieken. Zwart is een stuk makkelijker & goedkoper dan wit...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik altijd zo lame vind, is dat een groep krijgers die is getraind om het barre, koude, witbesneeuwde noorden te infiltreren, zich volledig in het zwart kleedt. Al sinds ze vorige aflevering bedachten om een groepje Wildlings te besluipen, dacht ik al "Misschien is dat iets makkelijker als je er niet uitziet als een asvlek op een wit shirt, klootzak."
En dan zit Qhorin Halfhand ook nog heel tof te zeggen dat ze zich meer als de Wildlings moeten gedragen. En wat blijken de Wildlings te dragen? Fucking sneeuwkleding, bitch. Hoe moeilijk is het om die les te leren, na zoveel honderd jaar Watch?!
Ooh zit dat niet erinquote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
O. Leuk feitje, alleen snap ik wel dat ze dat soort feitjes snel schrappen in de serie.
Vind ik juist niet, Alleen joffrey is echt is echt mad king 2, verder komen tyrrion en tywin juist sympathiek overquote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een nadeel van het tweede seizoen vind ik wel dat het verschil tussen good guys en bad guys best duidelijk is, terwijl je in seizoen 1 voor een groot deel nooit echt een duidelijke bad guy en een duidelijke good guy had, dat maakte het naar mijn mening wel interessant.
Als de Wildlings stoffen kunnen vinden om zich mee te camoufleren, dan de Night's Watch, met de hele beschaving van Westeros achter zich, toch ook wel? Zou ik denken... Maar misschien dat Wildlings hun kleren maken van alleen boven The Wall voorkomende ijsbeervacht ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, in die tijd had je nog geen textielfabrieken. Zwart is een stuk makkelijker & goedkoper dan wit...
Maar je hebt gelijk, zeker de rangers zouden wel betere camouflage mogen hebben...
O, weet ik niet zeker. Volgens mij noemde Khaleeshi in de voorlaatste ep wel de naam van een draakje, maar zeker weten doe ik het niet.quote:
Het feit dat jij iedere keer een aneurisme krijgt als iemand iets zegt dat refereert aan het feit dat deze serie is gebaseerd op een boek is ergerlijker dan wat dan ook. Voor jouw informatie Game of Thrones is GEBASEERD op een BOEK, dat betekent dat AFWIJKINGEN van het boek geen spoilers zijn over het verhaal of wat dan ook maar opmerkingen over wat je hebt GEZIEN OP JE TV-SCHERM. EN in TV is per fucking definitie ALLES een setup voor de volgende aflevering.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lees weer eens het GoT-topic en meteen een spoiler. Flikker toch op man, idioot.
Voor de mensen die zeggen dat dit geen spoiler is: dat is het wel. Het feit dat deze bepaalde scène een set-up is voor later, zegt gewoon teveel over het toekomstige verloop van het verhaal. Klaar.
en Renly vond ik ook leuk, alleen is die nu dood. Stannis is dan weer wat raar, maar Melissandre vind ik weer tof.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, Alleen joffrey is echt is echt mad king 2, verder komen tyrrion en tywin juist sympathiek over
Volgens mijn interpretatie vochten de Watch altijd als een soort legereenheid == in die tijd met herkenbare uniformen. Dus die taktiek van Halfhand met het besluipen is dus nieuw.....quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik altijd zo lame vind, is dat een groep krijgers die is getraind om het barre, koude, witbesneeuwde noorden te infiltreren, zich volledig in het zwart kleedt. Al sinds ze vorige aflevering bedachten om een groepje Wildlings te besluipen, dacht ik al "Misschien is dat iets makkelijker als je er niet uitziet als een asvlek op een wit shirt, klootzak."
En dan zit Qhorin Halfhand ook nog heel tof te zeggen dat ze zich meer als de Wildlings moeten gedragen. En wat blijken de Wildlings te dragen? Fucking sneeuwkleding, bitch. Hoe moeilijk is het om die les te leren, na zoveel honderd jaar Watch?!
Het zit je wel dwars he, doe eens rustig aan gastquote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het feit dat jij iedere keer een aneurisme krijgt als iemand iets zegt dat refereert aan het feit dat deze serie is gebaseerd op een boek is ergerlijker dan wat dan ook. Voor jouw informatie Game of Thrones is GEBASEERD op een BOEK, dat betekent dat AFWIJKINGEN van het boek geen spoilers zijn over het verhaal of wat dan ook maar opmerkingen over wat je hebt GEZIEN OP JE TV-SCHERM. EN in TV is per fucking definitie ALLES een setup voor de volgende aflevering.
En nu mag je jezelf gaan neuken met een scherpe stok. Bij voorkeur in je hersenen Zombie.
Maar voor besluipen is een witte outfit wel slimmer inderdaad lijkt me.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Volgens mijn interpretatie vochten de Watch altijd als een soort legereenheid == in die tijd met herkenbare uniformen. Dus die taktiek van Halfhand met het besluipen is dus nieuw.....
Nogmaals, je bevestigt gewoon vermoedens over het toekomstige verhaal. Hoe je het ook wendt of keert is dat een spoiler. De optie dat Joffrey heel krampachtig een charme-offensief gaat beginnen waardoor hij gedwongen wordt bepaalde rare dingen te doen die hij eigenlijk niet zou willen heb je nu dus voor mij al afgestreept. (Dit is trouwens een voorbeeld, je hoeft niet inhoudelijk te gaan vertellen hoe onwaarschijnlijk dit is.) Net zoals 1000 andere opties. Oftewel, gewoon een dikke spoiler.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het feit dat jij iedere keer een aneurisme krijgt als iemand iets zegt dat refereert aan het feit dat deze serie is gebaseerd op een boek is ergerlijker dan wat dan ook. Voor jouw informatie Game of Thrones is GEBASEERD op een BOEK, dat betekent dat AFWIJKINGEN van het boek geen spoilers zijn over het verhaal of wat dan ook maar opmerkingen over wat je hebt GEZIEN OP JE TV-SCHERM. EN in TV is per fucking definitie ALLES een setup voor de volgende aflevering.
En nu mag je jezelf gaan neuken met een scherpe stok. Bij voorkeur in je hersenen Zombie.
Die Night Watchers zitten juist de hele tijd te klagen dat het niemand een reet kan schelen wat er op of achter de Muur gebeurt; ze hebben geen mannen, geen geld en geen middelen. Wildlings kunnen hun hele energie stoppen in leven in de wildernis. De Night Watch is dag en nacht bezig met het overeind houden van de moeder aller muren, dan willen mode-keuzes er nog wel eens bij inschieten.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als de Wildlings stoffen kunnen vinden om zich mee te camoufleren, dan de Night's Watch, met de hele beschaving van Westeros achter zich, toch ook wel? Zou ik denken... Maar misschien dat Wildlings hun kleren maken van alleen boven The Wall voorkomende ijsbeervacht ofzo
Oeh ja, dat is wel een goeie. The Watch is natuurlijk gewend om eigenlijk alleen vanaf The Wall het rijk te verdedigen, dus dan boeit het niet zo hoe je gekleed bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Volgens mijn interpretatie vochten de Watch altijd als een soort legereenheid == in die tijd met herkenbare uniformen. Dus die taktiek van Halfhand met het besluipen is dus nieuw.....
Tyrrion en Tywin zijn nu eigenlijk gewoon good guys terwijl dat eerst heel dubbel was. Ok, ze zitten aan de andere kant van de oorlog, maar alsnog vind ik het veel makkelijker om over hun daden te oordelen dan in seizoen 1.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, Alleen joffrey is echt is echt mad king 2, verder komen tyrrion en tywin juist sympathiek over
Ze hadden gewoon de pakjes van die groep die ze vermoord hadden kunnen jattenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is wel een goeie. The Watch is natuurlijk gewend om eigenlijk alleen vanaf The Wall het rijk te verdedigen, dus dan boeit het niet zo hoe je gekleed bent.
Alleen de Rangers zouden zich inmiddels toch wel beter aangepast moeten hebben dan.
Hoe die Hound er ook naar staat te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Joffrey blijkt iets vaker te zijn geslagen door Tyrion dan ik me herinner...![]()
Dat heb ik helemaal niet gedaan; ik heb alleen gezegd dat Sansa's verhaal logischer in elkaar zit dan in het boek dat vertelt je helemaal NIKS over wat Sansa's verhaal is in het boek of in de serie. Het vertelt je alleen dat er een verschil is tussen het scenario en het boek. Nou wondertje hoor; het boek is niet het scenario van de serie. Daar was zeker nog helemaal niemand opgekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nogmaals, je bevestigt gewoon vermoedens over het toekomstige verhaal. Hoe je het ook wendt of keert is dat een spoiler. De optie dat Joffrey heel krampachtig een charme-offensief gaat beginnen waardoor hij gedwongen wordt bepaalde rare dingen te doen die hij eigenlijk niet zou willen heb je nu dus voor mij al afgestreept. (Dit is trouwens een voorbeeld, je hoeft niet inhoudelijk te gaan vertellen hoe onwaarschijnlijk dit is.) Net zoals 1000 andere opties. Oftewel, gewoon een dikke spoiler.
Ik snap niet waarom je dat niet kan of wil begrijpen.
Voorbij The Wall is kleding denk ik wel meer dan een modekeuze, maar ik moet toegeven dat het groepje Rangers waarschijnlijk een select gezelschap is. Alleen snap ik niet dat dat groepje niet betere kleding kiest om zich onopvallend door de sneeuw te kunnen bewegen. Als ranger in een klein groepje heb je er niets aan om zo op te vallen. Tenzij ze alleen 's nachts reizen ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die Night Watchers zitten juist de hele tijd te klagen dat het niemand een reet kan schelen wat er op of achter de Muur gebeurt; ze hebben geen mannen, geen geld en geen middelen. Wildlings kunnen hun hele energie stoppen in leven in de wildernis. De Night Watch is dag en nacht bezig met het overeind houden van de moeder aller muren, dan willen mode-keuzes er nog wel eens bij inschieten.
Je zegt dat het een set-up is voor wat er later komt. Dat wist ik niet omdat ik het boek niet heb gelezen, dat weet jij wel omdat je het boek wel hebt gelezen. Dat zegt toch genoeg. Je kan wel krom blijven praten wat recht is, maar dat is gewoon een spoiler.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan; ik heb alleen gezegd dat Sansa's verhaal logischer in elkaar zit dan in het boek dat vertelt je helemaal NIKS over wat Sansa's verhaal is in het boek of in de serie. Het vertelt je alleen dat er een verschil is tussen het scenario en het boek. Nou wondertje hoor; het boek is niet het scenario van de serie. Daar was zeker nog helemaal niemand opgekomen.
Jij en je soort moeten gewoon eens ophouden hysterisch te reageren op opmerkingen die zo algemeen zijn dan heel Westeros erheen kan rijden met ruim een meter speelruimte aan allebei de kanten.
Pure nonsens; is het ook een spoiler als ik je vertel dat er dingen in eerdere afleveringen zijn gebeurd die maken dat karakters zich nu gedragen zoals ze zich gedragen? Cersei haat haar broer meer omdat hij haar kind naar het buitenland verkocht heeft. Wat is er bijzonder nobel aan zijn gedrag en wat is er zo vreselijk aan haar haat voor hem? Er is niks zwart-wit te vinden in die serie, in seizoen 2 nog minder dan in seizoen 1.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tyrrion en Tywin zijn nu eigenlijk gewoon good guys terwijl dat eerst heel dubbel was. Ok, ze zitten aan de andere kant van de oorlog, maar alsnog vind ik het veel makkelijker om over hun daden te oordelen dan in seizoen 1.
Inderdaad, het had ook kunnen zijn dat ze nog meer in haar onderdanige rol zou kruipen en er niks mee zou gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zegt dat het een set-up is voor wat er later komt. Dat wist ik niet omdat ik het boek niet heb gelezen, dat weet jij wel omdat je het boek wel hebt gelezen. Dat zegt toch genoeg. Je kan wel krom blijven praten wat recht is, maar dat is gewoon een spoiler.
Als je nog 1 keer Tyrion zijn naam fout spelt kom ik met een hele grote spoiler aanlopen hoor, dan zal je zo hard janken dat je nooit meer hier je gezicht durft te vertonen...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tyrrion en Tywin zijn nu eigenlijk gewoon good guys terwijl dat eerst heel dubbel was. Ok, ze zitten aan de andere kant van de oorlog, maar alsnog vind ik het veel makkelijker om over hun daden te oordelen dan in seizoen 1.
Van wat ik heb begrepen hebben zijn ze wel vaker voorbij de muur geweest. Dan zou je verwachten dat ze na 1x al door hebben dat je camouflage moet hebben. Dat is zo essentieel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voorbij The Wall is kleding denk ik wel meer dan een modekeuze, maar ik moet toegeven dat het groepje Rangers waarschijnlijk een select gezelschap is. Alleen snap ik niet dat dat groepje niet betere kleding kiest om zich onopvallend door de sneeuw te kunnen bewegen. Als ranger in een klein groepje heb je er niets aan om zo op te vallen. Tenzij ze alleen 's nachts reizen ofzo.
Nouja, ik vind het gewoon een raar iets in het verhaal. Maar daar zet mijn suspension of disbelief zich wel overheen
Ik deed copy/paste van HiZ, excuses.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je nog 1 keer Tyrion zijn naam fout spelt kom ik met een hele grote spoiler aanlopen hoor, dan zal je zo hard janken dat je nooit meer hier je gezicht durft te vertonen...![]()
Zeg dan gewoon dwerg/kobolt/miniman als de naam te moeilijk is...
Zwart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik kan me idd een scene herinneren, al van 1e aflevering al volgens mij waar een verkenner en enkele soldaten achter de muur zijn gaan kijken en uiteindelijk dood worden gemaakt door de ondoden. Ik kan me alleen niet meer herinneren of die ook camouflagepakken aanhadden of ook in het zwart gekleed waren?
Cersei kwam inderdaad best sympathiek over toen ze zo boos en verdrietig was over haar dochter. Alleen Joffrey is en blijft een eikel tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Pure nonsens; is het ook een spoiler als ik je vertel dat er dingen in eerdere afleveringen zijn gebeurd die maken dat karakters zich nu gedragen zoals ze zich gedragen? Cersei haat haar broer meer omdat hij haar kind naar het buitenland verkocht heeft. Wat is er bijzonder nobel aan zijn gedrag en wat is er zo vreselijk aan haar haat voor hem? Er is niks zwart-wit te vinden in die serie, in seizoen 2 nog minder dan in seizoen 1.
Oh god zeg wat ben jij een domme kut. Ga een serie met losse afleveringen kijken, dan heb je dit probleem helemaal nooit meer. Game of Thrones is een serie met een seizoenen-overspannende verhaalboog. Alles is een set up voor alles, als je dat niet begrijpt moet je gewoon de Donald Duck gaan lezen en verder je mond dichthouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zegt dat het een set-up is voor wat er later komt. Dat wist ik niet omdat ik het boek niet heb gelezen, dat weet jij wel omdat je het boek wel hebt gelezen. Dat zegt toch genoeg. Je kan wel krom blijven praten wat recht is, maar dat is gewoon een spoiler.
Tevens: als het zo algemeen is, waarom dan niet gewoon je mond erover houden?
Waarom kun jij je kuttekop niet houden uit een gesprek tussen twee andere mensen die in wat algemene termen zeggen 'oh, ik vind het minder omdat het afwijkt van het boek' en 'nou ik vind dat de serie soms beter is dan het boek'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg scènes geweest die je ook als een set-up had kunnen interpreteren maar die dat niet zijn geweest. Is gewoon een spoiler, je vertelt namelijk dingen die je NOOIT had verteld als je het boek niet had gelezen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh god zeg wat ben jij een domme kut. Ga een serie met losse afleveringen kijken, dan heb je dit probleem helemaal nooit meer. Game of Thrones is een serie met een seizoenen-overspannende verhaalboog. Alles is een set up voor alles, als je dat niet begrijpt moet je gewoon de Donald Duck gaan lezen en verder je mond dichthouden.
En nu ga ik een hele grote spoiler geven voor aflevering 1 van seizoen 1; in een paar scenes daarvan wordt een complete samenvatting gegeven van het hele seizoen 1. Oops.
Ik lees dit topic met name vanwege de altijd hilarische spoilerdiscussie... en kan het niet laten nu te reageren. Ik moet toch echt erkennen dat ik het met TC03 eens ben. Als je, zoals HiZ, een post begint met "Ik heb de boeken gelezen" en eindigt met "dat is een uitstekende set-up voor later" dan ben je gewoon aan het spoileren. Je erkent voorkennis te hebben, geeft een visie op iets uit de serie, en blikt daarna ook nog eens vooruit. Duidelijke zaakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal nog steeds met plezier naar de afleveringen kijken, alleen ik wil dat soort dingen gewoon niet weten en om die reden is er zelfs een apart boekspoiler-topic geopend. Dus waarom alsnog boekspoilers hier plaatsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Onufriev het volgende:
TC03, wat weet je nu precies wat je anders niet had geweten? Dat er ooit nog eens iets komt wat te maken heeft met die bijna-verkrachting. Toegegeven, het is misschien een spoiler als je het letterlijk neemt. Maar kom op zeg, alsof nu al je plezier bedorven is voor de aankomende uitzendingen?
Wait... wut? Heeft Cersei een dochter? Of bedoel je de dochter van Starks? Die bijna verkracht werd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Cersei kwam inderdaad best sympathiek over toen ze zo boos en verdrietig was over haar dochter. Alleen Joffrey is en blijft een eikel tot nu toe.
Is dit een grap? Wie werd er volgens jou op dat bootje gezet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait... wut? Heeft Cersei een dochter? Of bedoel je de dochter van Starks? Die bijna verkracht werd?
Blijf gewoon weg uit dit topic als je zelfs ernstig stoort aan minimale spoilers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal nog steeds met plezier naar de afleveringen kijken, alleen ik wil dat soort dingen gewoon niet weten en om die reden is er zelfs een apart boekspoiler-topic geopend. Dus waarom alsnog boekspoilers hier plaatsen?
Snappen jullie niet dat bij films en series alle spanning afkomstig is uit het feit dat je niet weet wat er gaat gebeuren? Ik zal nu voortaan alle scènes van haar linken aan wat HiZ gezegd heeft waardoor ik gewoon veel minder verrast zal zijn door wat ze gaat doen.
Nogmaals ik zeg alleen dat ik DENK dat het verhaal van Sansa beter in elkaar zit dan in het boek. Dat geeft je alleen de informatie dat Sansa in het boek zit. Niet wat er met er gebeurt met haar gebeurt, of ze blijft leven of niet, of ze de keizerin aller draken wordt of een reverse assepoester. Het vertelt je alleen dat er iets te vertellen is over Sansa. Voorzover ik weet leefde Sansa tijdens de aftiteling van aflevering 6 dus kun jij niet anders verwachten dan wat je kon destileren uit mijn opmerking; dat het waarschijnlijk is dat ze ook in latere afleveringen nog wel eens zal terugkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg scènes geweest die je ook als een set-up had kunnen interpreteren maar die dat niet zijn geweest. Is gewoon een spoiler, je vertelt namelijk dingen die je NOOIT had verteld als je het boek niet had gelezen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Dat is dus de omgekeerde wereld aangezien er een apart topic is voor boekenlezers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg uit dit topic als je zelfs ernstig stoort aan minimale spoilers.
Ik heb mezelf al duidelijk genoeg gemaakt, als jij dat niet kan begrijpen houdt het op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nogmaals ik zeg alleen dat ik DENK dat het verhaal van Sansa beter in elkaar zit dan in het boek. Dat geeft je alleen de informatie dat Sansa in het boek zit. Niet wat er met er gebeurt met haar gebeurt, of ze blijft leven of niet, of ze de keizerin aller draken wordt of een reverse assepoester. Het vertelt je alleen dat er iets te vertellen is over Sansa. Voorzover ik weet leefde Sansa tijdens de aftiteling van aflevering 6 dus kun jij niet anders verwachten dan wat je kon destileren uit mijn opmerking; dat het waarschijnlijk is dat ze ook in latere afleveringen nog wel eens zal terugkomen.
Dude... Cersei geeft drie kinderen, en de dochter werd weggestuurd door Tyrion voor haar eigen veiligheid. Deze aflevering. In een bootje. En daarna was die opstand in de stad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait... wut? Heeft Cersei een dochter? Of bedoel je de dochter van Starks? Die bijna verkracht werd?
Ik lees in elk topic mee van elke serie die ik kijk en heb nooit problemen, behalve bij GoT. Ligt niet aan mij hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:12 schreef Mascio het volgende:
Wil iemand TC03 een zwaard van Valeryan steel door z'n hoofd jagen? Wat zul jij een moeilijk leven hebben zeg...
Uuugh.... Ik dacht die dochter van Starks, gvd, haal ik 2 personen door elkaar... Dat wordt opnieuw kijken. Nu snap ik er geen kut meer van. De dochter van Stark die met Joffrey zou gaan trouwen had het zwaar omdat Joffrey haar steeds verkeerd behandelde en dus kwam Tyrion voor haar op en zorgde ervoor dat ze wegging met dat bootje, veilig uit de buurt van Joffrey. Dat dacht ik, maar in deze aflevering wordt ze bijna verkracht. Grmbl...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wie werd er volgens jou op dat bootje gezet dan?
Ja joh, ik ben ernstig in de war, komt door die minispoiler van HiZ en nou heb ik ze niet meer op een rijtje...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dude... Cersei geeft drie kinderen, en de dochter werd weggestuurd door Tyrion voor haar eigen veiligheid. Deze aflevering. In een bootje. En daarna was die opstand in de stad.
En ik heb de boeken niet gelezen.
Als ik het goed begrepen gebeurt er iets met sansa in de serie en is dat een spoiler.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat altijd voor bitchfight in dit topic ?
Tja, en ik heb toevallig de boeken dus gelezen en ik weet dus dat wat ik heb gezegd geen spoiler KAN zijn. Omdat wat ik werkelijk heb gezegd is dat ze een niet zo interessant figuur in het boek uit de serie hebben gelaten en de verkrachting die haar wel overkwam maar nu Sansa net niet een verhaaltechnische verbetering was. De verkrachting van de dochter van Lollys (sp) was namelijk voor mij altijd een beetje kunstmatig. Maar daar werd door Martin wel aan opgehangen dat men aan het hof behoorlijk van slag was van de rel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik lees dit topic met name vanwege de altijd hilarische spoilerdiscussie... en kan het niet laten nu te reageren. Ik moet toch echt erkennen dat ik het met TC03 eens ben. Als je, zoals HiZ, een post begint met "Ik heb de boeken gelezen" en eindigt met "dat is een uitstekende set-up voor later" dan ben je gewoon aan het spoileren. Je erkent voorkennis te hebben, geeft een visie op iets uit de serie, en blikt daarna ook nog eens vooruit. Duidelijke zaak
Je kunt ook gewoon hetzelfde zeggen terwijl je in het midden laat of je er iets vanaf weet en dan zou ik het al minder dramatisch vinden, maar dit is gewoon schreeuwen "Hee jongens, ik weet hoe het verhaal loopt, en dit is goed gedaan, want dat wordt nog belangrijk!!!1!1!!!"
Die twee andere kinderen hebben ook niet veel screentime. Maar t jongere broertje huilde toen zn zusje wegging in het bootje, daar zei Joffrey toen iets van. Dat prinsen niet huilen. En Sansa stond naast hem op dat moment.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuugh.... Ik dacht die dochter van Starks, gvd, haal ik 2 personen door elkaar... Dat wordt opnieuw kijken. Nu snap ik er geen kut meer van. De dochter van Stark die met Joffrey zou gaan trouwen had het zwaar omdat Joffrey haar steeds verkeerd behandelde en dus kwam Tyrion voor haar op en zorgde ervoor dat ze wegging met dat bootje, veilig uit de buurt van Joffrey. Dat dacht ik, maar in deze aflevering wordt ze bijna verkracht. Grmbl...
Dude, die bitchfight IS het topic!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat altijd voor bitchfight in dit topic ?
Nog een keer dumbo; (geparafraseerd, want ik ben lui)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dus de omgekeerde wereld aangezien er een apart topic is voor boekenlezers.
Het gaat helemaal niet om wat je bedoelde, maar om hoe je het fraseert. Los van of je al dan niet spoilert, is het voor sommige mensen gewoon niet leuk om iets te lezen als "Ik heb het boek gelezen, dit zag ik in de serie, dat is een goeie set-up voor later". Wat voegen die eerste en laatste zin toe in een topic voor niet-boekenlezers?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, en ik heb toevallig de boeken dus gelezen en ik weet dus dat wat ik heb gezegd geen spoiler KAN zijn. Omdat wat ik werkelijk heb gezegd is dat ze een niet zo interessant figuur in het boek uit de serie hebben gelaten en de verkrachting die haar wel overkwam maar nu Sansa net niet een verhaaltechnische verbetering was. De verkrachting van de dochter van Lollys (sp) was namelijk voor mij altijd een beetje kunstmatig. Maar daar werd door Martin wel aan opgehangen dat men aan het hof behoorlijk van slag was van de rel.
Zo zit het in elkaar.quote:Nog een keer dumbo; (geparafraseerd, want ik ben lui)
kijker 1 : Zo, die verkrachtingsscene stelt niet veel voor
kijker 2 ; Nou, dat is nog maar slechts het begin, ze gaat behoorlijk wraak nemen
TC03 : HUIL spoiler !!!! ZAG IK GEWOON NIET AANKOMEN. BOEHOE
quote:
Het gaat over die 'set-up'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nog een keer dumbo; (geparafraseerd, want ik ben lui)
kijker 1 : wow, beste aflevering ooit
kijker 2 ; nou, ik had het er niet zo mee, het boek is beter
kijker 1, ik vond het eigenlijk beter dan het boek, vooral die sansa-toestand zit beter in elkaar
JIJ : HUIL spoiler !!!!
Wil je daar echt antwoord opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat over die 'set-up'.
De optie dat Sansa zich nog drie seizoenen lang laat mishandelen is nu toch weg. Ja of nee?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat over die 'set-up'.
De optie dat Sansa zich nog drie seizoenen lang laat mishandelen is nu toch weg. Ja of nee?
Sja, het blijft een serie en geen film. En veel series hebben veel slechtere CGI, Engelse series als Merlin bijvoorbeeld. De keren dat we de draakjes wel zien zien ze er erg goed uit vind ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
Te zien beoordelen de laatste scene, was het CGI budget halverwege het seizoen op. Wel een toffe aflevering!
Klopt, maar ik erger me bij de scènes in Winterfell al gauw aan het decor. Als je dat vergelijkt met bijv. Boardwalk Empire moet dat toch veel beter kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
. Ik vond Bran hier echt goed acteren. En Theon in deze hele scene ook. Ik kreeg er zo'n ongemakkelijk "ik wil graag stoer en sterk zijn maar ik heb geen idee waar ik mee bezig ben en ik sta er ook niet helemaal achter"-gevoel van.
Jaaaa, echt waanzinnig hoe goed die Bran speelt. Dan weer dat kille met z'n dromen, en ook nog heel tough tegen Theon, maar als het menens wordt totale wanhoop. Waar the fuck halen ze al die kids vandaan?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik vond Bran hier echt goed acteren. En Theon in deze hele scene ook. Ik kreeg er zo'n ongemakkelijk "ik wil graag stoer en sterk zijn maar ik heb geen idee waar ik mee bezig ben en ik sta er ook niet helemaal achter"-gevoel van.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede regie, goede montage, goed script. Dat helpt een hoop.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaaaa, echt waanzinnig hoe goed die Bran speelt. Dan weer dat kille met z'n dromen, en ook nog heel tough tegen Theon, maar als het menens wordt totale wanhoop. Waar the fuck halen ze al die kids vandaan?!
Bekijk anders even http://25.media.tumblr.com/tumblr_ljvomnekzJ1qa2ylwo1_1280.jpgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuugh.... Ik dacht die dochter van Starks, gvd, haal ik 2 personen door elkaar... Dat wordt opnieuw kijken. Nu snap ik er geen kut meer van. De dochter van Stark die met Joffrey zou gaan trouwen had het zwaar omdat Joffrey haar steeds verkeerd behandelde en dus kwam Tyrion voor haar op en zorgde ervoor dat ze wegging met dat bootje, veilig uit de buurt van Joffrey. Dat dacht ik, maar in deze aflevering wordt ze bijna verkracht. Grmbl...
Inderdaad, echt goede kindacteurs. Of een hele goede regisseur ook misschien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaaaa, echt waanzinnig hoe goed die Bran speelt. Dan weer dat kille met z'n dromen, en ook nog heel tough tegen Theon, maar als het menens wordt totale wanhoop. Waar the fuck halen ze al die kids vandaan?!
Jij bent echt snel ontevreden he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik erger me bij de scènes in Winterfell al gauw aan het decor. Als je dat vergelijkt met bijv. Boardwalk Empire moet dat toch veel beter kunnen.Neemt voor mij het plezier wel een beetje weg.
Ik zeg ook niet dat het handig is, maar het lijkt er op dat sommigen aan elke zin in combinatie met boek doen alsof nu het hele verhaal verpest is. Bijvoorbeeld dat wanneer een character "in het boek beter wordt omschreven", er personen gaan klagen dat er nu gespoilerd is omdat die persoon dus een belangrijke rol gaat spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal nog steeds met plezier naar de afleveringen kijken, alleen ik wil dat soort dingen gewoon niet weten en om die reden is er zelfs een apart boekspoiler-topic geopend. Dus waarom alsnog boekspoilers hier plaatsen?
Dit is juist mijn punt, je weet ondanks de 'spoiler' totaal niet wat er gaat gebeuren. Als ie nou verklapt had dat ze Joffrey hierna zal vermoorden zit je er constant op te wachten bijvoorbeeld. Maar nu tast je, net als je had gedaan wanneer je de 'spoiler' niet had gelezen, in het duister over wat er gaat komen. Want het was ook wel duidelijk dat dit er niet voor de lol in zat, zoals met meerdere dingen.quote:Snappen jullie niet dat bij films en series alle spanning afkomstig is uit het feit dat je niet weet wat er gaat gebeuren? Ik zal nu voortaan alle scènes van haar linken aan wat HiZ gezegd heeft waardoor ik gewoon veel minder verrast zal zijn door wat ze gaat doen.
Dat heb ik ook, maar dat maakt het kijken toch veel leuker dan dat van een zuurpruim?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk denk ik helemaal niet kritisch genoeg naar de serie. Ik kan een aflevering al geweldig vinden omdat er één dialoog in zit wat gewoon perfect gedaan is. Dan maakt me een minder decor ook niet meer uit.
Absoluutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat maakt het kijken toch veel leuker dan dat van een zuurpruim?
Oh ja, ik kan vaak slecht tegen het gejank van boeksnobbenquote:Ik vind het wel altijd leuk om al het nitpicking van fans te lezen na de aflevering en dan te denken "waar maak je je druk om? JOFFREY KREEG POEP OP ZIJN HOOFD, BITCH!"
En een mep voor zijn kop, vergeet die mep voor zijn kop niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat maakt het kijken toch veel leuker dan dat van een zuurpruim?
Ik vind het wel altijd leuk om al het nitpicking van fans te lezen na de aflevering en dan te denken "waar maak je je druk om? JOFFREY KREEG POEP OP ZIJN HOOFD, BITCH!"
Want dat vind ik dan weer tof.
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is tussen jou en TC03. TC03 is een vrouw begrijp ik, en gezien haar reacties lijkt ze me een veeleisend dametje. Zij struikelt meer over dingetjes dan jij en ik ooit zullen doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk denk ik helemaal niet kritisch genoeg naar de serie. Ik kan een aflevering al geweldig vinden omdat er één dialoog in zit wat gewoon perfect gedaan is. Dan maakt me een minder decor ook niet meer uit.
Joffreyslapping maakt een episode sowieso legendarisch!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
En een mep voor zijn kop, vergeet die mep voor zijn kop niet.
ik schrok van die hoop poep tegen zn hoofd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd leuk om al het nitpicking van fans te lezen na de aflevering en dan te denken "waar maak je je druk om? JOFFREY KREEG POEP OP ZIJN HOOFD, BITCH!"
Want dat vind ik dan weer tof.
Voor jou: (druk op repeat als je er geen genoeg van kan krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joffreyslapping maakt een episode sowieso legendarisch!Ik kan een hele serie kijken alleen omtrent dat concept
Makkelijke, "je gedraagt je als een bitch"-sneerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is tussen jou en TC03. TC03 is een vrouw begrijp ik, en gezien haar reacties lijkt ze me een veeleisend dametje. Zij struikelt meer over dingetjes dan jij en ik ooit zullen doen.
Zullen we het maar daar op houden?
Ik wist het wel, maar ik zat 'm toch ook echt te knijpen die afleveringquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef BasvB het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik niet van te voren wist dat het hoofd van Ned er af ging
Terecht. Westeros-poep zit vol enge ziektes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik schrok van die hoop poep tegen zn hoofd.
De nieuwe slap zit er niet in!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor jou: (druk op repeat als je er geen genoeg van kan krijgen)
Ik wil mezelf helemaal niet vergelijken met iemand anders. Ik heb het alleen over hoe ik de serie kijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is tussen jou en TC03. TC03 is een vrouw begrijp ik, en gezien haar reacties lijkt ze me een veeleisend dametje. Zij struikelt meer over dingetjes dan jij en ik ooit zullen doen.
Zullen we het maar daar op houden?
Welnee, mijn vriendin is ook een veeleisend dametje. Ben het wel gewend hoor ondertussen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Makkelijke, "je gedraagt je als een bitch"-sneer
Het hele leven is een vergelijking met anderen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil mezelf helemaal niet vergelijken met iemand anders. Ik heb het alleen over hoe ik de serie kijk.
Haha, dat ook misschien. Maar ik schrok gewoon van het plotselinge.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terecht. Westeros-poep zit vol enge ziektes.
Dat zuigt idd. Hopenlijk wordt dat snel gerealiseerd. Dan ga ik hem instellen als schermbeveiliging in een loop.quote:
Die laatste... Je ziet al dat hij al verwachtte dat hij stront tegen zijn gezicht aan zou krijgen doordat zijn ogen nauwelijks open zijn...quote:
Joffrey met een E. En hij trollt niks, het is gewoon een puber die zich verveelt en een tikje sadomasochist is. Niks bijzonders dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef xzaz het volgende:
Iedereen heeft zo'n hekel aan die Joffry lol ik vind hem geniaal hij Trolt al die kingdoms... Lekker doen waar je zelf zin in heb.. fuck dat volk!
Zoveel shit over zich heen kreeg? Hij was meteen al onuitstaanbaar, nog voor ie koning werd? Die shit heeft hij hoe dan ook over zich uitgeroepen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Als je nog maar net aan het puberen bent, koning wordt, en ook zoveel shit over je heen krijgt, wordt je vanzelf wel onuitstaanbaar
Al is dat nog geen excuus voor het niet proper gebruiken van een setje hoeren voor je verjaardag
Hij werd in afl.1 al drie keer geslapped. Misschien was hij daarvoor wel superlief, met een iets te brutaal bekkiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey met een E. En hij trollt niks, het is gewoon een puber die zich verveelt en een tikje sadomasochist is. Niks bijzonders dus.
[..]
Zoveel shit over zich heen kreeg? Hij was meteen al onuitstaanbaar, nog voor ie koning werd? Die shit heeft hij hoe dan ook over zich uitgeroepen...
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd isquote:
Ik waag het te betwisten dat hij ooit een lief joh was, aangezien hij al in aflevering 2 (??) tot de dood van slagerszoon zorgt, om zijn eigen ongelofelijke voor lul staan te verbloemen... Toen wist ik al dat het een grafjong was dat beter snel dood kon gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij werd in afl.1 al drie keer geslapped. Misschien was hij daarvoor wel superlief, met een iets te brutaal bekkie
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Als je nog maar net aan het puberen bent, koning wordt, en ook zoveel shit over je heen krijgt, wordt je vanzelf wel onuitstaanbaar
Kijk maar een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef eQuaL het volgende:
Pfff als mensen daar al spoiler in zien zal ik morgen persoonlijk langskomen om hun internet af te sluiten
Maar even serieus, er staat toch feitelijk niets in? Kan werkelijk alles betekenen...
TC03 is weer aan het breien denk ik, aangezien ze haar snoetje de afgelopen kwartier niet meer heeft laten zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd is.
Onderschat niet waar men hier allemaal iets in kan zien hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef eQuaL het volgende:
Pfff als mensen daar al spoiler in zien zal ik morgen persoonlijk langskomen om hun internet af te sluiten
Maar even serieus, er staat toch feitelijk niets in? Kan werkelijk alles betekenen...
Edit je post maar aub, voordat de heisa losbreekt. Heb net de vorige discussie gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd is.
:d dat heb ik exact hetzelfde. het is voor mij juist het verhaal dat de aandacht trekt, de decors zijn een mooie aanvulling, maar niet de hoofdreden om te kijken (alhoewel het natuurlijk wel het een en ander doet voor de beleving).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas maar op dan, want wij spoileren hier t/m seizoen 2 episode 6. En als je nu nog maar bij S01e05 bent kan er nog een hoop gespoilert worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wauw ben niet snel onder de indruk maar dit vind ik wel een relaxte gave serie dus ja...ik volg het ff vanaf begin ben net bij deel 5...superssssss
Boek 6 is nog niet eens uitgekomen, dus je zit gewoon te liegen, vuige schobbejak dat je bentquote:
Nee hoor, ik geef een correct antwoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Boek 6 is nog niet eens uitgekomen, dus je zit gewoon te liegen, vuige schobbejak dat je bent
Wtf lul jij nou manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu ze weg is, ff de vraag of Joffrey nog dood zal gaan? In boek 6 op het eind dreigt hij te worden opgehangen .
Ik heb de vraagstelling al veranderd, zodat ik je nu correct uit maken voor leugenaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef een correct antwoord
Ik heb ze niet meer op een rijtje. Sorrie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |