Welke preview heb jij gekeken dan? Ik zie iedereen langskomen behalve de scheids.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:52 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ik denk juist wel die kale engerd, omdat ze die in het "previous episode" stukje lieten zien
Dat stuk voor de theme song. Waar ze laten zien wat er in de vorige afleveringen gebeurde. Daar laten ze meestal alleen stukjes zien die relevant voor het verhaal in die episode zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke preview heb jij gekeken dan? Ik zie iedereen langskomen behalve de scheids.
Ah, previous en preview. Ik las niet goed... Snap waar je heen wilt...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Dat stuk voor de theme song. Waar ze laten zien wat er in de vorige afleveringen gebeurde. Daar laten ze meestal alleen stukjes zien die relevant voor het verhaal in die episode zijn.
Dat idee heb ik ook. Vermoedelijk wel. Daarnaast heb ik niet echt het idee dat de grote gevechten zelf belangrijk zijn voor het verhaal, alleen de uitkomst ervan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze grote actie scènes een beetje uit de weg lopen. Misschien wegens geld besparing?
Ja ze hadden nogal moeite met die kleren eraf te krijgenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
Behalve die bijna verkrachting van Sansa._!
Ja, gelukkig. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja ze hadden nogal moeite met die kleren eraf te krijgen
Fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gelukkig helaas. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.
Gadver.quote:
Season 1, hehequote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef Funzel het volgende:
http://www.collegehumor.com/video/6579356/game-of-thrones-rpg
Hehe humor.
Nope.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:02 schreef BasvB het volgende:
Jon get some
Was die man wie de draken mee nam niet gewoon Jorah? die zag je de hele aflevering niet
Moest er ook even om lachenquote:
Aardig stuk land daar ten oostenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef Wihakayda het volgende:
Hiding in the Lion's Den. Explore locations from last night's episode in the Game of Thrones Viewer's Guide. EXPLORE: http://itsh.bo/GPRQOM
[ [url=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546197_10150758833617734_74133697733_9769074_420796742_n.jpg]afbeelding ][/url]
vraag dat in het boekentopic van GoT..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef terdege het volgende:
Misschien een beetje off topic. Maar heeft iemand nog tips voor vergelijkbare boeken als deze boekenserie? Het verhaal van lord of the rings vond ik ook mooi maar vaak ook veel te langdradig.
Waarom zouden ze niet? Naaktgehalte is al zo laag laatste afleveringen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Dacht op een gegeven moment echt dat ze zo ver zouden gaan.
denk dat het meer aan de actrice ligt niet iedereen wil met poes en tieten op tvquote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet? Naaktgehalte is al zo laag laatste afleveringen.
Ze is 16, ik denk niet dat het magquote:Op maandag 7 mei 2012 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het meer aan de actrice ligt niet iedereen wil met poes en tieten op tv
Brooke Shields ging toch ook al naakt toen ze 12 ofzo was voor The Blue Lagoon?quote:
Theon speelde matig vond ik. Arya blijft de heldin.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Die scene met Theon. Jon's deel was ook sterk deze aflevering.
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Die scene met Theon. Jon's deel was ook sterk deze aflevering.
"and now i've struck a king, did my hand fall from my wrist"quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
Ik vind tot op heden de stukjes van Daenerys Targaryen het minst leuk,
die van Tyrion Lannister het meest vermakelijk
Eerste stukken van dit seizoen vond ik er ook niet heel veel aan, deze aflevering was niet onaardig.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Sitethief het volgende:
Boekspoiler!!Waarom? Niemand vraagt hieromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!O)))
Couldnt agree more!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind jons verhaal tot nu toe geen ruk aan, direct toen ik zag dat die wildling een vrouw was zag ik de bui al hangen.
oki tnxquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
Repack nemen. Ik had de gewone en daar gebeurt tot 4 maal toe dat hij een klein stukje overnieuw afspeelt, waardoor je subs niet meer kloppen.
eztv.itquote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
Guys; ik kan geen goede 720p rip vinden. Heeft iemand een link?
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Sitethief het volgende:
Boekspoiler!!Er is een speciaal topic voor zulke dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekspoiler!!Beneath the gold, the bitter steel
Neem die 1040pquote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
Guys; ik kan geen goede 720p rip vinden. Heeft iemand een link?
downed en compared to de vorige ep ziet het er niet uit. Ik weet dat sommige mensen het niet uitmaakt maar ik heb een vrij groot scherm.quote:
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic postquote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
oki tnxhelaas duurt die wel veel langer met downloaden
Ik vind dat van Deanarys juist wel leuk, eerst met Drogo en nu met die dragons. Uiteindelijk zal ze vast met die dragons en een groot leger iets proberen. Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaat krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef maurisioo het volgende:
Ik denk dat die scenes met Jon en Daenarys ofzoiets nu wat saai zijn, maar straks gewoon veel beter worden. Want ik heb er al best wel zin in als Jon tegen die rare wezens moet vechten en Deanarys de troon gaat veroveren.
Ze proberen uit te vinden wat die wildlings van plan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
Vraagje over Jon, hij zit nu toch ten noorden van The Wall? Waarom zit ie daar eigenlijk en blijven ze niet gewoon posten op The Wall?
Je hebt toch ook van die WebDL versies ofzo? Geen idee hoe die naamgeving altijd zit met die torrents maar die zijn ook vrij 'groot' altijd toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
downed en compared to de vorige ep ziet het er niet uit. Ik weet dat sommige mensen het niet uitmaakt maar ik heb een vrij groot scherm.
Lekker boeiend, het staat in een spoiler. Je hoéft niet te klikken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is een speciaal topic voor zulke dingen.
Oke thanks, ondanks dat ik nog steeds me afvraag waarom ze niet gewoon The Wall blijven verdedigen ipv er op uit te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze proberen uit te vinden wat die wildlings van plan zijn.
Mormont is het ook zat dat rangers blijven verdwijnen, maar ik weet niet zeker of dat in de serie ook zo naar voren is gekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke thanks, ondanks dat ik nog steeds me afvraag waarom ze niet gewoon The Wall blijven verdedigen ipv er op uit te gaan.
Jij wil DP-Sansa zien?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Inu het volgende:
Is er ook ergens een niet-gecensureerde versie?
Heb je Usenet?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef arucard het volgende:
Komop zeg, wie kan er deze dagen nou geen goede versie vinden.Hebben jullie pas een internetverbinding?
ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
[..]
Ik vind dat van Deanarys juist wel leuk, eerst met Drogo en nu met die dragons. Uiteindelijk zal ze vast met die dragons en een groot leger iets proberen. Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaat krijgen.
And now I've struck a king, did my hand fall from my wrist?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zegt Tyrion ook alweer als hij Joffrey mept? Ik moest er heel hard om lachen, maar nu ben ik het alweer vergeten. Iets van vicious babyking of zoiets.
Ik hoopte zo dat hij vrouwelijke 'servants' had. Dat zouden dan de 'Spice-Girls' zijn geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!
Ohja!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Saavedra het volgende:
En daarvoor "We've had vicious kings and we've had idiot kings, but I don't know if we've ever been cursed with a vicious idiot for a king."
Ach, maakt me niet uit; ben toch boekenlezerquote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
Alleen de previews hebben censuurquote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh
Maar schijnbaar is uit de Canadese versie al het gevloek geknipt... Of valt dat wel mee?
quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef Franknfurter het volgende:
Goede aflevering. Krijg nu heeeel veel zin om even heel hard door te gaan lezen zodat ik weet wat er gebeurt haha.
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1quote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik dan nog zo'n 1.000 bladzijdes lezen.
Weet hij het dan? Nee toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:27 schreef Daskaar het volgende:
Ben benieuwd wat littlefinger gaat doen met zijn nieuwe kennis..
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1Wedstrijdje?
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.quote:
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.
Hoeft niet perse nee, maar gezien zijn gezichtsuitdrukking kwam ze hem wel bekend voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die jurk maakt de khaleesi wel dik zeg
Celebs onflatteus op de foto kiek...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Staat ze daar ook in? Ff kijken danquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Celebs onflatteus op de foto kiek...
Carice van Houten schijnt maar 1.60 te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Littlefinger is een man met veel geheimenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef =HellFire= het volgende:
Jawel, hij zag het wel. Die ogen toen hij het opmerkte, leuk staaltje acteerwerk.
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal gaat nu in winterslaap tot volgende week maandag zodat ik niet zo lang hoef te wachten op de volgende aflevering
Nee, de serie gaat over een paar jaar op hiatus en de hele crew gaat met een zweep achter Martin zitten om hem de boeken af te laten schrijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik kijk pas sinds een week en ben nu in 4 dagen ingelopen tot nu toequote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het volgens mij juist de minste
Apart toch hoe dat zo kan verschillen
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.
Wordt een beetje semi-spoilerig ditquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.
Inderdaad, de Starks lijken wel een beschermengel te hebben, zometteen Robb natuurlijk trouwen met die vrouw waar zn moeder het over had en dan leven ze nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Dat op het nippertje was dan ook echt op het nippertje. Persoonlijk had ik het erger gevonden als die eerder was gedood. Deze dood vond ik dan ook erg schitterend, het kon gewoon niet beter dan dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Theon stond alleen maar zo als een bezetene te hakken omdat hij dat hoofd van Rodrick Cassel er niet in één keer af kon hakken, de sukkel.
Ik lees overigens hierboven over organen en een tweede moord, heb ik iets gemist?
En de organen die uit de buik dropen van een van de aanvallers van Sansa. Yuckquote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...
En de gevecht met wildlingen en Jon Snow (en zijn team) hebben ook wat doden opgeleverd. Hoe dan ook, Ayra had een deal met een moordenaar, dit is dus haar 2e keuze die dood moest. Ze kan nu nog maar 1 iemand dood wensen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Gwywen het volgende:
O ja, natuurlijk. Amory Lorch.
Blijven de organen over, die heb ik kennelijk toch gemist.
Wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef BasvB het volgende:
Ik zag nergens the It is known chick in die scene
Dat stukje dat die verkrachters worden vermoord zie je heel wat kilo's organen naar beneden vallenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Gwywen het volgende:
O ja, natuurlijk. Amory Lorch.
Blijven de organen over, die heb ik kennelijk toch gemist.
Ja, het is me ook een lekker ding ook die Xaro Xhoan Daxos, met z'n slijmerige praatjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar goed... Klopt het nu dat Khaleesi nu haar draakjes kwijt is, haar team dood is, Khal Drogo is ook al dood, ze heeft dus in feite niets meer behalve 1 soldaat en haar persoonlijke dienaar? Ben benieuwd of ze nu met die neger gaat trouwen en hem in de ogen blijft aankijken in bed...
Wel als een baas geacteerd, net als die spice merchant trouwens!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, het is me ook een lekker ding ook die Xaro Xhoan Daxos, met z'n slijmerige praatjes.
Is die Khal Drogo dood? Kan me eigenlijk vrij weinig van die verhaallijn herinneren. Toch eens s01 opnieuw kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar goed... Klopt het nu dat Khaleesi nu haar draakjes kwijt is, haar team dood is, Khal Drogo is ook al dood, ze heeft dus in feite niets meer behalve 1 soldaat en haar persoonlijke dienaar? Ben benieuwd of ze nu met die neger gaat trouwen en hem in de ogen blijft aankijken in bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |