Inderdaad, de Starks lijken wel een beschermengel te hebben, zometteen Robb natuurlijk trouwen met die vrouw waar zn moeder het over had en dan leven ze nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Dat op het nippertje was dan ook echt op het nippertje. Persoonlijk had ik het erger gevonden als die eerder was gedood. Deze dood vond ik dan ook erg schitterend, het kon gewoon niet beter dan dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef VeX- het volgende:
De scene met psycho Theon was vet. Eerst dacht ik dacht hij af zou druipen maar ik stond te kijken toen hij als een bezetene Rodrik onthoofde.
Ook de scene waar de bevolking Joffrey aanvalt was erg indrukwekkend gefilmd. Ik dacht echt even dat het einde oefening voor King Joffrey was. Hij legt de rol van de boosdoener er wel heel dik op.
Wat ik wel jammer vind is dat de verhaallijn de Starks telkens lijkt te bevoordelen. Robb die het tijdens zijn eerste veldslag voor de wind gaat. Bran en de andere mensen uit Winterfell die onder de neus van Theons manschappen stiekem weten te ontsnappen. Arya Stark die zich puur toevallig in het hol van de leeuw (pun!) bevind en uitgerekend Tywin Lannister hulpje word. En als ze dan wel betrapt word dan wordt ze op het nippertje natuurlijk gered.
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Theon stond alleen maar zo als een bezetene te hakken omdat hij dat hoofd van Rodrick Cassel er niet in één keer af kon hakken, de sukkel.
Ik lees overigens hierboven over organen en een tweede moord, heb ik iets gemist?
En de organen die uit de buik dropen van een van de aanvallers van Sansa. Yuckquote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die soldaat die Ayra (of zo) ging verklikken bij Tywin Lannister sterft toch in de deuropening van Tywin... Die 2e dood dus...
En de gevecht met wildlingen en Jon Snow (en zijn team) hebben ook wat doden opgeleverd. Hoe dan ook, Ayra had een deal met een moordenaar, dit is dus haar 2e keuze die dood moest. Ze kan nu nog maar 1 iemand dood wensen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Gwywen het volgende:
O ja, natuurlijk. Amory Lorch.
Blijven de organen over, die heb ik kennelijk toch gemist.
Wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef BasvB het volgende:
Ik zag nergens the It is known chick in die scene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |