quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die jurk maakt de khaleesi wel dik zeg
Celebs onflatteus op de foto kiek...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Staat ze daar ook in? Ff kijken danquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Celebs onflatteus op de foto kiek...
Carice van Houten schijnt maar 1.60 te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
Over lengtes gesproken, Brienne leek in de scene in het tentenkamp aardig lang. Ik dacht ik zoek eens op hoe groot ze is, blijkt ze gewoon 1.90+ te zijn
Littlefinger is een man met veel geheimenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef =HellFire= het volgende:
Jawel, hij zag het wel. Die ogen toen hij het opmerkte, leuk staaltje acteerwerk.
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal gaat nu in winterslaap tot volgende week maandag zodat ik niet zo lang hoef te wachten op de volgende aflevering
Nee, de serie gaat over een paar jaar op hiatus en de hele crew gaat met een zweep achter Martin zitten om hem de boeken af te laten schrijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik kijk pas sinds een week en ben nu in 4 dagen ingelopen tot nu toequote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Doe anders tot 2015 en dan kan je de hele serie uitkijken!
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het volgens mij juist de minste
Apart toch hoe dat zo kan verschillen
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vond het ook de minste. Maar dat komt wellicht doordat ik zeurende boeklezer ben en me verbaas over al de verschillen.
Wordt een beetje semi-spoilerig ditquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook gelezen en ik denk dat de verschillen ruimschoots binnen het acceptabele vallen. Sterker nog, ik ben vaak sterk onder de indruk hoe de schrijvers dingen verbeteren op het boek. Die bijna-verkrachting van Sansa maakt het oproer een sterkere scene en het is een uitstekende set-up voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |