quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Er is al een preview van volgend seizoen online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof 't niet.. Maar je mag toch wel klagen dat je ze niet kan vinden?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef Onufriev het volgende:
Je mag hier toch niet linken naar torrents of wel?
Zeker! Ik vroeg het ook voor mezelf, niet vanwege jouw postquote:Op maandag 7 mei 2012 10:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Geloof 't niet.. Maar je mag toch wel klagen dat je ze niet kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet dan ook niet de nieuwste aanklikken maar de oudste post. Zo ver mogelijk onderin ipv bovenin aanklikken om nzb maken dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hebben gvd alle newsgroup uploads opeens passwords
Ik heb episode 6 al binnen, kopen?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
Huh, vandaag zou episode 6 toch uitkomen?
Ik zie alleen 5 staan, dat is die van vorige week toch ?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef Onufriev het volgende:
Uh oh, de inhoudelijke posts zijn gearriveerd. Tot vanavond!
Anders gingen ze dood van de hongerquote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoe ziek toen die bevolking als zombies tekeer gingen.
Leek echt serieus op een scene uit the walking dead jaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoe ziek toen die bevolking als zombies tekeer gingen.
Nou alle mannen die iets konden betekenen zijn weg uit Winterfell om samen met Robb in het zuiden te vechten, in het boek heeft men het ook over enkele tientallen mensen die er nog over zijn....quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vond het geen beste ep eigenlijk. De ontzetting van Winterfell gebeurde wel érg snel en out of the blue. Ineens stond Theon aan het voeteneind van Bran en de lauwe reactie van Bran gaf niet het idee dat hij geschokt was dat Theon Winterfell had ingenomen.
Vond dat geen sterke scène. Waar Alfie Allen normaal gesproken best behoorlijk acteert vond ik hem in die scène's geforceerd overkomen.
Ook mis ik bij seizoen twee van de serie de grootsheid van Winterfell, in deze aflevering lijkt het weer slechts een kleine burcht te zijn met 30 extra's verkleed als boeren die een beetje in de achtergrond rondlopen.
Ygritte ziet eruit alsof ze de dag ervoor een episode van Gossip Girl heeft opgenomen.
En het enige wat we van Robb krijgen te zien is zijn totaal oninteressante cliché flirt met een zuidelijk meisje (dacht dat hij een oorlog voerde? > Amper iets van gezien).
Hij is van 1986, dus wel wat ouder hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Robb is 16 laat hem een beetje plezier hebben xd
Dat misplaatste imago hebben mensen in de randstad ook van Groningenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook mis ik bij seizoen twee van de serie de grootsheid van Winterfell, in deze aflevering lijkt het weer slechts een kleine burcht te zijn met 30 extra's verkleed als boeren die een beetje in de achtergrond rondlopen.
Tolkien was heel erg betrokken bij de vertaling van LotR in Diverse talen, hij was niet voor niks een talenkenner. Hij heeft zelfs een speciale namengids geschreven voor de vertaling van namen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar Tully wordt dan wel weer Tulling, dat snap ik dan weer niet.Dat gebeurt trouwens al sinds The Lord of the Rings: Frodo Baggins werd Frodo Balings
En terecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is van 1986, dus wel wat ouder hoor
En inderdaad, ze zitten met zn allen achter de lannisters aan
[..]
Dat misplaatste imago hebben mensen in de randstad ook van Groningen
Terecht dat mensen een verkeerd imago hebben, okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Team Hound ftwquote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef Funzel het volgende:
Vette ep zeg!
Het gaat nu dus echt los in Winterfell, kom maar op.En die aanval op Joffrey en co was ook vet. The Hound was wel badass daar
Je Nederlands is ook naar de kloten.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:26 schreef Sjapoela het volgende:
Mijn pc is naar de kloten, ik moet nu tot vrijdag wachten totdat ik de ep's een een dvd krijg
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een einde zeg, precies op een punt gestopt waar ik dat juist niet wil hebben. Ben benieuwd wie dieHeb geen haar gezien. Het leek mij wel die enge scheidsrechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch op een gegeven moment een beetje onder de kap kijken maar het lijkt me idd schaduw nu. Maar aan de spillebeentjes en armpjes te zien zal het best die scheids zijn...quote:
Dat was Hodor niet toch? Opvallend dat jaime Lannister geholpen wordtquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een einde zeg, precies op een punt gestopt waar ik dat juist niet wil hebben. Ben benieuwd wie dieIk denk juist wel die kale engerd, omdat ze die in het "previous episode" stukje lieten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |