Ik ken dezelfde irritatie van een andere acteur in andere serie, waarin een vader in heleboel afleveringen om zijn zoon brult die vermist werd. Ik kon op een gegeven moment hem en zijn zoon wel killen om zijn bek te laten houden. Laten we hopen dat ik dit niet krijg bij Carice...quote:Op zondag 6 mei 2012 11:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Neem het anders gewoon ff té serieus.Post er boven gelezen? Dat accent is gewoon aanwezig, over het algemeen niet heel storend, maar dat zinnetje zegt ze ongeveer 674.936 keer achter elkaar... Dan valt het iets meer op, en ik ben dat klotezinnetje gewoon zat
in awake zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind haar prima lijken? Misschien mis je gewoon de kleur. Ik herkende haar eerst ook niet met een andere kleur haar.
Mijn vriendin, een echte Harry Potter fan, die elk aflevering zo een beetje 25 keer heeft gezien, herkende Malfidus vader in een andere serie niet, het bleef aan me knagen dat ik hem ergens van kende en ineens viel het kwartje en het verbaasde me dat zij hem niet meteen herkende of zo. Hij had in die andere serie weer een andere kleur haar (denk zijn eigen kleur haar).
Winter is comingquote:Op zondag 6 mei 2012 11:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Neem het anders gewoon ff té serieus.Post er boven gelezen? Dat accent is gewoon aanwezig, over het algemeen niet heel storend, maar dat zinnetje zegt ze ongeveer 674.936 keer achter elkaar... Dan valt het iets meer op, en ik ben dat klotezinnetje gewoon zat
Dan nog zou ik ook graag zelf beslissen hoe ik voorop een blad kwamquote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Zihuatanejo het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-fotokeuze-revu.html
Euuh, heel Nederland weet toch hoe Carice naakt eruit ziet. Ze is praktisch in elke film van haar naakt te bewonderen.
Dat bedoeld ze inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 09:09 schreef Franknfurter het volgende:
Ik denk meer dat whiakayda bedoelt dat dit topic gaat over de serie game of thrones. En nu gaat de discussie over of je boeken (niet eens meer per se de a song of ice and fire boeken) graag in het engels of in het nederlands leest.
Redelijk off-topic en een discussie die nooit iemand gaat winnen omdat het een smaakkwestie is. Dus nu weer over naar het carice-bash-verhaal.
Ze maakt zelf denk ik wel uit waar ze naakt wordt neergezet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Zihuatanejo het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-fotokeuze-revu.html
Euuh, heel Nederland weet toch hoe Carice naakt eruit ziet. Ze is praktisch in elke film van haar naakt te bewonderen.
twitter:derevu twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 12:02:18Lees hier onze reactie op de controverse rond onze @caricevhouten cover van deze week: http://t.co/2pnoZU0Q reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Er is al een preview van volgend seizoen online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Er is al een preview van volgend seizoen online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is al een preview van volgend seizoen online.Wat is dat wat om zijn schouder hangt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een magisch wapen!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat is dat wat om zijn schouder hangt?
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ken dezelfde irritatie van een andere acteur in andere serie, waarin een vader in heleboel afleveringen om zijn zoon brult die vermist werd. Ik kon op een gegeven moment hem en zijn zoon wel killen om zijn bek te laten houden. Laten we hopen dat ik dit niet krijg bij Carice...
Ik zie op usenet in ieder geval gewoon twee HD releases staan.quote:Op maandag 7 mei 2012 05:54 schreef Printerkabel het volgende:
Waar blijft de episode van vandaag?
Normaal is ie allang te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |