ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
[..]
Ik vind dat van Deanarys juist wel leuk, eerst met Drogo en nu met die dragons. Uiteindelijk zal ze vast met die dragons en een groot leger iets proberen. Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaat krijgen.
And now I've struck a king, did my hand fall from my wrist?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zegt Tyrion ook alweer als hij Joffrey mept? Ik moest er heel hard om lachen, maar nu ben ik het alweer vergeten. Iets van vicious babyking of zoiets.
Ik hoopte zo dat hij vrouwelijke 'servants' had. Dat zouden dan de 'Spice-Girls' zijn geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik vond de scene met de spice-king...althans de spice king zelf er goed!
Ohja!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef Saavedra het volgende:
En daarvoor "We've had vicious kings and we've had idiot kings, but I don't know if we've ever been cursed with a vicious idiot for a king."
Ach, maakt me niet uit; ben toch boekenlezerquote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Onufriev het volgende:
Heb je niet de halve aflevering al gelezen nu je in dit topic post?
Alleen de previews hebben censuurquote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh
Maar schijnbaar is uit de Canadese versie al het gevloek geknipt... Of valt dat wel mee?
quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef Franknfurter het volgende:
Goede aflevering. Krijg nu heeeel veel zin om even heel hard door te gaan lezen zodat ik weet wat er gebeurt haha.
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1quote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik dan nog zo'n 1.000 bladzijdes lezen.
Weet hij het dan? Nee toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:27 schreef Daskaar het volgende:
Ben benieuwd wat littlefinger gaat doen met zijn nieuwe kennis..
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ben nu pas bij hoofdstuk Tyrion van boek 1Wedstrijdje?
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.quote:
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft haar verschillende keren goed gezien, dus ik neem aan dat hij d'r wel herkend heeft.
Hoeft niet perse nee, maar gezien zijn gezichtsuitdrukking kwam ze hem wel bekend voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet natuurlijk. Ze ziet er nu compleet anders uit, en het is eigenlijk erg onlogisch dat ze daar als dienst werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |