Die laatste... Je ziet al dat hij al verwachtte dat hij stront tegen zijn gezicht aan zou krijgen doordat zijn ogen nauwelijks open zijn...quote:
Joffrey met een E. En hij trollt niks, het is gewoon een puber die zich verveelt en een tikje sadomasochist is. Niks bijzonders dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef xzaz het volgende:
Iedereen heeft zo'n hekel aan die Joffry lol ik vind hem geniaal hij Trolt al die kingdoms... Lekker doen waar je zelf zin in heb.. fuck dat volk!
Zoveel shit over zich heen kreeg? Hij was meteen al onuitstaanbaar, nog voor ie koning werd? Die shit heeft hij hoe dan ook over zich uitgeroepen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Als je nog maar net aan het puberen bent, koning wordt, en ook zoveel shit over je heen krijgt, wordt je vanzelf wel onuitstaanbaar
Al is dat nog geen excuus voor het niet proper gebruiken van een setje hoeren voor je verjaardag
Hij werd in afl.1 al drie keer geslapped. Misschien was hij daarvoor wel superlief, met een iets te brutaal bekkiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey met een E. En hij trollt niks, het is gewoon een puber die zich verveelt en een tikje sadomasochist is. Niks bijzonders dus.
[..]
Zoveel shit over zich heen kreeg? Hij was meteen al onuitstaanbaar, nog voor ie koning werd? Die shit heeft hij hoe dan ook over zich uitgeroepen...
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd isquote:
Ik waag het te betwisten dat hij ooit een lief joh was, aangezien hij al in aflevering 2 (??) tot de dood van slagerszoon zorgt, om zijn eigen ongelofelijke voor lul staan te verbloemen... Toen wist ik al dat het een grafjong was dat beter snel dood kon gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij werd in afl.1 al drie keer geslapped. Misschien was hij daarvoor wel superlief, met een iets te brutaal bekkie
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Als je nog maar net aan het puberen bent, koning wordt, en ook zoveel shit over je heen krijgt, wordt je vanzelf wel onuitstaanbaar
Kijk maar een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef eQuaL het volgende:
Pfff als mensen daar al spoiler in zien zal ik morgen persoonlijk langskomen om hun internet af te sluiten
Maar even serieus, er staat toch feitelijk niets in? Kan werkelijk alles betekenen...
TC03 is weer aan het breien denk ik, aangezien ze haar snoetje de afgelopen kwartier niet meer heeft laten zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd is.
Onderschat niet waar men hier allemaal iets in kan zien hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef eQuaL het volgende:
Pfff als mensen daar al spoiler in zien zal ik morgen persoonlijk langskomen om hun internet af te sluiten
Maar even serieus, er staat toch feitelijk niets in? Kan werkelijk alles betekenen...
Edit je post maar aub, voordat de heisa losbreekt. Heb net de vorige discussie gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Riskante post, vooral na de discussie die hier net gevoerd is.
:d dat heb ik exact hetzelfde. het is voor mij juist het verhaal dat de aandacht trekt, de decors zijn een mooie aanvulling, maar niet de hoofdreden om te kijken (alhoewel het natuurlijk wel het een en ander doet voor de beleving).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk denk ik helemaal niet kritisch genoeg naar de serie. Ik kan een aflevering al geweldig vinden omdat er één dialoog in zit wat gewoon perfect gedaan is. Dan maakt me een minder decor ook niet meer uit.
Pas maar op dan, want wij spoileren hier t/m seizoen 2 episode 6. En als je nu nog maar bij S01e05 bent kan er nog een hoop gespoilert worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wauw ben niet snel onder de indruk maar dit vind ik wel een relaxte gave serie dus ja...ik volg het ff vanaf begin ben net bij deel 5...superssssss
Boek 6 is nog niet eens uitgekomen, dus je zit gewoon te liegen, vuige schobbejak dat je bentquote:
Nee hoor, ik geef een correct antwoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Boek 6 is nog niet eens uitgekomen, dus je zit gewoon te liegen, vuige schobbejak dat je bent
Wtf lul jij nou manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu ze weg is, ff de vraag of Joffrey nog dood zal gaan? In boek 6 op het eind dreigt hij te worden opgehangen .
Ik heb de vraagstelling al veranderd, zodat ik je nu correct uit maken voor leugenaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef een correct antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |