quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alle amdere cllubs zijn stom hahahaha gr gr playofs 30 miljoen kakkerlakken babahahanhahaha hooligan weslay !!!!!!11!11!!1
Strootmantwitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 07-05-2012 om 01:00:50“@CIANO_010: @Kevin_strootman snuift je moeder nog steeds?” je moer wel reageer retweet
Ik zei praten, niet dom blaten. Ik weet dat de woorden op elkaar lijken, maar ze zijn écht heel verschillend.quote:
Ik sluit me hier geheel bij aan. Als Ajacied vond ik het ook te veel van het goede toen Feyenoord 15e stondquote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef BrandX het volgende:
*Ajacied meldt zich
Ik vind het serieus supertof dat Feyenoord de (voorronde van de) CL heeft bereikt![]()
Verdient! Jonge ploeg die lekker aan het ballen is (geweest).
PSV heeft EL, en dat is al te veel wmb. Maar goed: succes in Europa enzulks.
ja precies. En gewoon knap met de jonge ploeg die ze hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik sluit me hier geheel bij aan. Als Ajacied vond ik het ook te veel van het goede toen Feyenoord 15e stondHard werken is gewoon beloond.
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. En gewoon knap met de jonge ploeg die ze hebben.
Ik dacht dat ik doodging toen,man man man.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.
Zo'n klassiek pijnlijk moment waarbij iedereen merkt dat het misgaat, behalve degene zelf. Net zoals een F1-coureur die euforisch over de finish komt terwijl iedereen weet dat diegene gediskwalificeerd isquote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik doodging toen,man man man.
Zo'n Kramer die de verkeerde baan pakt?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo'n klassiek pijnlijk moment waarbij iedereen merkt dat het misgaat, behalve degene zelf. Net zoals een F1-coureur die euforisch over de finish komt terwijl iedereen weet dat diegene gediskwalificeerd is
Dat was inderdaad een briljant pijnlijk "wtf" momentjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.
Thanks man, jij ook gefeliciteerdquote:
PSV 12e?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks man, jij ook gefeliciteerd. Heerlijk momentje om de top 3 weer in de top 3 te zien staan
. Komend jaar plekkie 1 en 2 verwisselen en PSV 12e zien worden
.
Dromen mag altijd toch?quote:
GMTAquote:
Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.quote:
OMGquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.
Ging een of andere koekwaus in het Feijenoordtopic lopen gillen "Het zoveelste mislukte seizoen".![]()
. Ze zijn 3e geworden
. Kom effe janken in een Feijenoordtopic zeg, waar we vorig jaar 10e waren en de afgelopen 5 jaar niet hoger eindigde dan de 7e plek
op een keer een mazzel 4e plek dan onder gouwe pik been.
Echt, waar zitten je hersens dan.
Ik ga kapot hierquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Koeman ook hèquote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Scorpie het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)OEEAd69QQTYXzBAQmz9g
Ter referentie
Oquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
Die foto staat hier primaquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha oh God jaquote:Op maandag 7 mei 2012 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n Kramer die de verkeerde baan pakt?
Pijnlijk, of grappig? ik denk het laatste.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Haha oh God jaDat is inderdaad het beste voorbeeld, zo verschrikkelijk pijnlijk was dat
Is toch lachen joh.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef yvonne het volgende:
Hier kan alles wat Feyenoorders over PSV te zeggen heeft, AJAX over Feyenoord, Twente over Heerenveen en welke combinatie dan ook.
Hou die club-topics toch eens schoon mensen
Ja echt teringzooi man dat die chick niet werkte toen. Die R6 wil ik altijd wel even mee showenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hey HMF, jij mag met mijn Strootman creatie zoveel leuren als je wilt. Wanneer staat je R6 met de bardame van Poolcafe de Blaak voor m'n deur als wederprestatie?
[ afbeelding ]
Heb jij een R6 HMF? Leuk speelgoed..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja echt teringzooi man dat die chick niet werkte toen. Die R6 wil ik altijd wel even mee showenGeil ding is dat man.
Gisteren bij De Kuip op mijn R6je, gelijk uit mn werk doorgereden. Dan rijd je dus naar huis, al die mensen kijken enzo, sommige chicks zwaaien.. Die dingen hebben een grotere aantrekkingskracht dan een Porsche man, ik zweer het je.
En een kawasaki ER-5, die ik veel meer rijd.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij een R6 HMF? Leuk speelgoed..
Vind motoren prachtig spul, maar vind het de moeite niet echt waard om er veel in te investeren.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je wat het is, ik maak heel veel stadskilometers, en dan is zo'n ER5 gewoon relaxter rijden dan een R6.
De slowchat is daar * wijstquote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja echt teringzooi man dat die chick niet werkte toen. Die R6 wil ik altijd wel even mee showenGeil ding is dat man.
Gisteren bij De Kuip op mijn R6je, gelijk uit mn werk doorgereden. Dan rijd je dus naar huis, al die mensen kijken enzo, sommige chicks zwaaien.. Die dingen hebben een grotere aantrekkingskracht dan een Porsche man, ik zweer het je.
Lekker goedkoop juist man! Rijbewijs +- 1000 euro (haal je sneller dan je autorijbewijs: overheid wil meer motoren op de weg daar het de ideale filebestrijding is: CBR laat haast niemand zakken).quote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind motoren prachtig spul, maar vind het de moeite niet echt waard om er veel in te investeren.
Euh, dat denk ik nietquote:Op maandag 7 mei 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Yv, dit topic is toch gefaald. We pakken liever de PSV'ers in hun eigen topic aan. Kus.
Niemand neemt dit topic serieus Yvonne.quote:
Deze afbeelding is niet goed voor mijn kater...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
Goed topic. Ik draag ook mijn steentje bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kampioensshuffle, yeahquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moeten jullie toch echt serieus met de mods in gesprek gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand neemt dit topic serieus Yvonne.Trollen hoort er gewoon bij in VBL. Als het toegestaan is dan is de lol er vanaf.
Hoogtepunt voor dit topicquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 dag wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moeten jullie toch echt serieus met de mods in gesprek gaan.
Users vinden het niet tof dat er in hun *vulmaarinenblijfnouesnietstekenbijPSValleen* gekloot wordt.
Jullie gaan er vanuit dat het leuk is, euh nee, het merendeel vindt het niet leuk, maar of a) zegt niks meer in het topic want geen nut
b) of vertrekt helemaal uit VBL en ik kan me niet voorstellen dat jullie dat VBL liefhebber willen.
Dus: jullie zijn volwassen, kom zelf eens met een oplossing.
Vind je dat nou echt? Van alle "topclubs" vind ik PSV echt de enige totaal zonder ziel.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef TakAFCA het volgende:
PSV een club met een mooie uitstraling.
Ook erg goed beleid hoop dat ze het volgend jaar weer erg goed gaan doen.
Jij bent zo domquote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt? Van alle "topclubs" vind ik PSV echt de enige totaal zonder ziel.
Hoezo?quote:
Jij bewijst gelukkig dat je zooooo slim bent met geweldige argumentenquote:
Ja ga mij VBL even uitleggenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 dag wachten.
Iedereen in VBL krijgt het op z'n tijd zwaar te verduren. Part of the game. Morgen is 't weer over joh. Betekent niet dat alles maar toegestaan moet worden btw, alleen plaatjes zoals die van Kev blijven natuurlijk leuk.
Ik als VBL mod iig niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ga mij VBL even uitleggen
En het is niet iedereen op z'n tijd vbladiebla, het is dat users zich eraan storen en wegblijven.
Nogmaals, als VBL liefhebber, wil je dat?
"die jood"quote:Op maandag 7 mei 2012 12:00 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Denk je dat die jood serieus was over psv.....
Omdat je of de kritiek op je eigen club niet wil zien, of als je het wel ziet dat je het liever niet van een ander hoort. Al vind ik de meeste PSVers wel erg doorslaan naar huilgedrag zodra je iets minder positiefs over PSV zegt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vraag me af WAAROM iedereen zich altijd zo snel aangevallen voelt in de eigen clubtopics? Tuurlijk wordt er getrolld en geplaagd maar sommigen reageren altijd wel heel calimero.
Hoe komt dat?
Jij bent echt een idijood, Takafca is toch duidelijk niet serieusquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"die jood".
En ja, ik was 100% serieus, PSV is een lege kutclub, een speeltje van Philips, een over sized reclameuiting, meer niet.
Hij doelt op TakAFCA. Die was niet serieusquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"die jood".
En ja, ik was 100% serieus, PSV is een lege kutclub, een speeltje van Philips, een over sized reclameuiting, meer niet.
Leer eens spellen havenslaafquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Jij bent echt een idijood, Takafca is toch duidelijk niet serieus
Net bij het psv topic was er ook he-le-maal niets aan de hand. Plotseling -out of nowhere- komt onze psv beschermengel en gaat het topic op slot gooien om op te ruimen. Dat gaat toch nergens over?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vraag me af WAAROM iedereen zich altijd zo snel aangevallen voelt in de eigen clubtopics? Tuurlijk wordt er getrolld en geplaagd maar sommigen reageren altijd wel heel calimero.
Hoe komt dat?
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. Daar kies ik bewust voor. Ik weet dat die opmerkingen komen, ik wil ze niet lezen. Betekent niet dat ik vind dat anderen maar niks mogen zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ga mij VBL even uitleggen
En het is niet iedereen op z'n tijd vbladiebla, het is dat users zich eraan storen en wegblijven.
Nogmaals, als VBL liefhebber, wil je dat?
Dat. Het begon natuurlijk al met het feit dat afgelopen week alleen maar werd gejankt over competitie vervalsing.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je of de kritiek op je eigen club niet wil zien, of als je het wel ziet dat je het liever niet van een ander hoort. Al vind ik de meeste PSVers wel erg doorslaan naar huilgedrag zodra je iets minder positiefs over PSV zegt.
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt? Van alle "topclubs" vind ik PSV echt de enige totaal zonder ziel.
Oké, punt is begrepen en geef je in veel gelijk. Maar posts als:quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. PSV-ers hebben er een handje van om zich als Calimero te gedragen (een enkeling daargelaten), dat is algemeen bekend in VBL. Niet met 2 maten meten omdat ze janken. Bij de 10-0 kregen wij het ook te verduren.
The fuck...vorig jaar was een hel. Nu mogen ZIJ 40 miljoen investeren, falen ze openlijk, hebben spelers als Strootman op Twitter commentaar op andere teams en dan mogen WIJ er op onze beurt niks van zeggen? Zó bont maken we het nu toch ook weer niet?
And besides...ze staan fucking 3e. Zo erg is dat nu ook weer niet. Zij een beetje eelt, wij een beetje minder en dan komt 't wel goed denk ik.
.. Die zijn totaaaaaal overbodig en veel te veel aanwezigquote:
Dat zijn dan ook gewoon domme posts die ik en de meeste vaste VBL users ook niet snel zullen maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, punt is begrepen en geef je in veel gelijk. Maar posts als:
[..]
.. Die zijn totaaaaaal overbodig en veel te veel aanwezig
Doe dit soort posts nou niet, sommige mensen snappen er anders helemaal niks meer van.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ja.
Fantastische trainerswissel gedaan!
De beker gewonnen tegen een heel goed spelend Heracles.
En Europees voetbal gehaald met een aantal aankopen.
Snap alleen niet dat die fantastische back nooit meer speelt..
Manolev ofzo?
die kan je toch dan gewoon editten en noten? Dan gaan ze vanzelf een keer een ban krijgen. Ik zie het probleem nog steeds niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Psv speelt regelmatig op zaterdag, dat is pas competitie vervalsing.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat. Het begon natuurlijk al met het feit dat afgelopen week alleen maar werd gejankt over competitie vervalsing.
Zojuist waren dit soort posts niet aanwezig en toch besloot je in te grijpen...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, punt is begrepen en geef je in veel gelijk. Maar posts als:
[..]
Gast.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon domme posts die ik en de meeste vaste VBL users ook niet snel zullen maken.
Maar wijs elkaar er dan ook opquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon domme posts die ik en de meeste vaste VBL users ook niet snel zullen maken.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. Daar kies ik bewust voor. Ik weet dat die opmerkingen komen, ik wil ze niet lezen. Betekent niet dat ik vind dat anderen maar niks mogen zeggen.
PSV-ers hebben er een handje van om zich als Calimero te gedragen (een enkeling daargelaten), dat is algemeen bekend in VBL. Niet met 2 maten meten omdat ze janken. Bij de 10-0 kregen wij het ook te verduren.
The fuck...vorig jaar was een hel. Nu mogen ZIJ 40 miljoen investeren, falen ze openlijk, hebben spelers als Strootman op Twitter commentaar op andere teams en dan mogen WIJ er op onze beurt niks van zeggen? Zó bont maken we het nu toch ook weer niet?
And besides...ze staan fucking 3e. Zo erg is dat nu ook weer niet. Zij een beetje eelt, wij een beetje minder en dan komt 't wel goed denk ik.
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Psv speelt regelmatig op zaterdag, dat is pas competitie vervalsing.
Zeker europees gezien.
Voetbal is nu eenmaal emotie.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Graag. Moet ik ook even een paar reacties van jou gaan citeren die ook buiten je mod-boekje gingen? Je hebt hier en daar namelijk wel eens de neiging om in discussies waarin je geen gelijk krijgt uit de bocht te vliegen. Zeik ik over die incidentjes die elke user wel eens heeft? We hebben het hier over structureel ongefundeerd lopen zuigen en trollen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast.
Moet ik een paar notes gaan pm'n naar je om je geheugen op te frissen??
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Je hebt gelijk maar helaas kan dit gewoon niet omdat sommigen veel te veel uit emotie posten en niet even nadenken voor ze iets plaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Klopt. Maar blijkbaar beleven mensen daar meer plezier aan dan aan de serieuze discussies. Hoe jammer dat soms ook is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Psv speelt negen van de tien keer op zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?
Heel graag maar dan wel met alle vaste VBL bezoekers en een oplossing waar iedereen achter staat en zich aan houdt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Denk je dat 24 uur indruk maakt?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Strakkere handhaving dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Nou je uit je prima alleen altijd zo schreeuwering vind ik. En je wordt snel persoonlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten..
En dan ben ik nog serieus ook.
Prima, begin van jouw kant dan maar eens met consequent modereren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op zeker. Meer dan een week.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk je dat 24 uur indruk maakt?
Gewoon een vraag.
Nee, totaal nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, zijn heel erg verbonden met hun club, en voetbal = emotie. (ook al klinkt dat nogal afgezaagd...)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Dit dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil helemaal niet meer bans, ik wil een levendig subforum. Het liefst zie ik helemaal geen bans!
Nee, misschien niet. Misschien moet je langer bannen. Er is wel een bepaalde grens waarbij mensen op gaan passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
Helemaal goed, maar niemand kan van een mod verwachten alles in een subforum te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Prima, begin van jouw kant dan maar eens met consequent modereren.
Dat ben ik ook. Gister tijdens Hee - Fey liep ik ook te schelden tijdens de wedstrijd en bij de 1 - 2 rende ik 5 rondjes door de woonkamer maar kan me wel altijd redelijk neutraal opstellenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, zijn heel erg verbonden met hun club, en voetbal = emotie. (ook al klinkt dat nogal afgezaagd...)
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou je uit je prima alleen altijd zo schreeuwering vind ik. En je wordt snel persoonlijkMisschien eens proberen wat neutraler te discussiëren?
Dit is toch geen serieuze optie man, dat weet jij ookquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.
Het valt me op hoeveel intelligente users rondlopen in het Ajaxtopic. Daar loop ik ook weleens te kutten maar de discussies daar zijn 100.000 keer hoger niveau dan die met de vriendjes uit het PSV-topic. Die gasten kunnen echt T-O-T-A-A-L geen kritiek verdragen, alles is zwart OF wit, nuance is niet mogelijk.
De enige Ajacied die daar last van heeft is 3xClapyourhands, ook een buitengewoon enge mongool.
Ik zou zeggen, ban alle PSV'ers zijn we van dat probleem af.
Op Geo4kant na dan, die kan dus ook weer gewoon lekker discussiëren.
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophoudenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Gister tijdens Hee - Fey liep ik ook te schelden tijdens de wedstrijd en bij de 1 - 2 rende ik 5 rondjes door de woonkamer maar kan me wel altijd redelijk neutraal opstellen
Hier kan ik me in vinden.quote:
En dan gaat mensen klonen en op die manier zitten vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, misschien niet. Misschien moet je langer bannen. Er is wel een bepaalde grens waarbij mensen op gaan passen.
Als je dat al weet dan kun je je toch gewoon inhouden? Jij hebt neem ik aan ook liever een gezellig subforum?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.
Het valt me op hoeveel intelligente users rondlopen in het Ajaxtopic. Daar loop ik ook weleens te kutten maar de discussies daar zijn 100.000 keer hoger niveau dan die met de vriendjes uit het PSV-topic. Die gasten kunnen echt T-O-T-A-A-L geen kritiek verdragen, alles is zwart OF wit, nuance is niet mogelijk.
De enige Ajacied die daar last van heeft is 3xClapyourhands, ook een buitengewoon enge mongool.
Ik zou zeggen, ban alle PSV'ers zijn we van dat probleem af.
Op Geo4kant na dan, die kan dus ook weer gewoon lekker discussiëren.
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil helemaal niet meer bans, ik wil een levendig subforum. Het liefst zie ik helemaal geen bans!
Dat is ook weer zo. En juist wanneer mensen gaan klonen, posten ze nog meer onzin en bagger. Bannen is dus niet de oplossing..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
En dan gaat mensen klonen en op die manier zitten vervelen.
Dan krijg je dus een vervelende vicieuze cirkel waar niemand op zit te wachten.
Dit zijn de bruikbare postsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophouden
Dus je weet dat de sfeer er niet beter op wordt en toch plaats je de gifjesquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophouden
Een forum wordt gemaakt door gebruikers, niet door mods natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.
Users maken het forum, niet de mods.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal goed, maar niemand kan van een mod verwachten alles in een subforum te zien
Zeker, helemaal met je eens. Proberen we (vooral GGMM) de laatste tijd ook met een aantal topics.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een forum wordt gemaakt door gebruikers, niet door mods natuurlijk.
Niet constant of zo, ik zeg gewoon dat ik me daar wel eens schuldig aan maak. Dat gebeurt gewoon in heel VBL, door veel users. Op zo'n moment denk je daar niet over na, dan is het als Ajacied gewoon leuk, achteraf nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus je weet dat de sfeer er niet beter op wordt en toch plaats je de gifjes
Ik modereer niet selectief joh. Het is echt niet zo dat ik meer toelaat van een PSV'er dan van een Ajacied?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat al weet dan kun je je toch gewoon inhouden? Jij hebt neem ik aan ook liever een gezellig subforum?
Voorzetje ja, maar dat als voorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.
Het probleem is bij jou dat die ene inhoudelijke post vaak wordt voorafgegaan door bagger en trollpostsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".
Ik reageer erop met een heel goed onderbouwde post, waarin ik zeg dat onze verdedigende en middenveldlinie - die beter zijn dan die van PSV - komend seizoen ALLEMAAL blijven en ALLEMAAL langdurig vastgelegd zijn.
Alleen onze aanval is een probleem, MAAR: Daar wordt aan gewerkt.
Wat gebeurt er: MIJN POST WORDT WEGGEHAALD![]()
.
Nee, haal dan de post weg die "dáááág HMF" reageert (in plaats van inhoudelijk op mijn epische stukje PWN te reageren) en laat de mijne staan. DAN trek je het niveau omhoog.
Eens, maar dat voorzetje wordt nauwelijks gegeven.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voorzetje ja, maar dat als voorbeeld.
Als jullie het dan niet oppakken houd het al snel op natuurlijk.
Het mes snijd aan twee kanten.
Misschien, maar over het algemeen gaat het "mis" in de clubtopics.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.
Alleen al het vermelden dat bepaalde linies beter zijn dan die van PSV, kan al leiden tot hatelijke reacties helaas. Ik zal niet zeggen dat je het uitlokt, maar sommige mensen kunnen die dingen gewoon niet aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".
Ik reageer erop met een heel goed onderbouwde post, waarin ik zeg dat onze verdedigende en middenveldlinie - die beter zijn dan die van PSV - komend seizoen ALLEMAAL blijven en ALLEMAAL langdurig vastgelegd zijn.
Alleen onze aanval is een probleem, MAAR: Daar wordt aan gewerkt.
Wat gebeurt er: MIJN POST WORDT WEGGEHAALD![]()
.
Nee, haal dan de post weg die "dáááág HMF" reageert (in plaats van inhoudelijk op mijn epische stukje PWN te reageren) en laat de mijne staan. DAN trek je het niveau omhoog.
Nee, het probleem is dat jullie de inhoudelijke posts verwijderen. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het probleem is bij jou dat die ene inhoudelijke post vaak wordt voorafgegaan door bagger en trollposts
Het Serie A topic en Primera Division topic is vaak genoeg ook ellendig, Serie-A topic eigenlijk alleen maar door die belg en die jehova getuige.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar over het algemeen gaat het "mis" in de clubtopics.
Waar zijn we nu mee bezig dan? Dit topic is ook door crew bedacht om eens met elkaar te kunnen praten op een volwassen manierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar dat voorzetje wordt nauwelijks gegeven.
Dat is dus EXACT het probleem. Die gasten gaan niet de discussie aan, ze gaan lopen kutten. En dáár moet je streng tegen optreden, NIET tegen de persoon die inhoudelijk onderbouwd waarom die linies van Feijenoord sterk zijn (IK zei niet eens dat die linies sterker zijn dan die van PSV, dat was Caland, kan je nagaan!)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen al het vermelden dat bepaalde linies beter zijn dan die van PSV, kan al leiden tot hatelijke reacties helaas. Ik zal niet zeggen dat je het uitlokt, maar sommige mensen kunnen die dingen gewoon niet aan.
Daar kon ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het Serie A topic en Primera Division topic is vaak genoeg ook ellendig, Serie-A topic eigenlijk alleen maar door die belg en die jehova getuige.
Kijk ook eens naar jezelf HMF. Je doet alsof jij het allemaal beter weet en jouw posts allemaal inhoudelijk zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat jullie de inhoudelijke posts verwijderen. Niets meer en niets minder.
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik modereer niet selectief joh. Het is echt niet zo dat ik meer toelaat van een PSV'er dan van een Ajacied?
Hoe veel waarheid jouw post naar mijn mening ook had, je moet toch toegeven dat als iemand in het Feijenoord-topic plaatst dat die en die beter zijn dan bepaalde Feijenoordspelers dat hij ook niet met een frisse discussie ontvangen wordt, zo is het nu eenmaal overal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus EXACT het probleem. Die gasten gaan niet de discussie aan, ze gaan lopen kutten. En dáár moet je streng tegen optreden, NIET tegen de persoon die inhoudelijk onderbouwd waarom die linies van Feijenoord sterk zijn (IK zei niet eens dat die linies sterker zijn dan die van PSV, dat was Caland, kan je nagaan!)
Doen jullie dat dan ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.
Dit (terechte) verwijt richting jou heb ik nu al meerdere malen door verschillende users voorbij zien komen.
Je zegt dat je samen naar een oplossing wilt zoeken, kijk dan ook kritisch naar jezelf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kon ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen.
Het probleem is gewoon dat alles wat besproken wordt opzich redelijk normaal is onder voetballiefhebbers, maar omdat het veilig achter de PC is gaan er een aantal wel heel erg makkelijk over dat schelden (zie net nog).
Treiteren hoort er gewoon bij, terugtreiteren ook, maar als een debiel de kankers en de mongolen posten niet.
Hoewel die op zich nog moet kunnen. (ik reageerde er wel op)quote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd met de titel jongens.. Had het sommige al persoonlijk gezegd maar bij deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan jullie als successupporters jezelf ooit kunnen voorstellen.
Ja, samen naar de oplossing betekent over en weer duidelijk maken wat de "storende" factor is, dus ook naar mij toequote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.
Dit (terechte) verwijt richting jou heb ik nu al meerdere malen door verschillende users voorbij zien komen.
Je zegt dat je samen naar een oplossing wilt zoeken, kijk dan ook kritisch naar jezelf.
Ach, Happel werd er om opgehemeld. Het is zo selectief allemaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.
Nee joh, volgens HMF ligt het altijd aan anderen. Hij moet echt eens inzien dat hij zelf ook heel irritant kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
Als je in het huidige Ajax topic kijkt, gaat het er bijna allemaal rustig aan toe. Er zijn alleen een paar reacties die wat negatieve berichten uitlokken, zoals:
[..]
Hoewel die op zich nog moet kunnen. (ik reageerde er wel op)
Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.
Perfecte postquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, Happel werd er om opgehemeld. Het is zo selectief allemaal.
1 ding weet ik wel: strenger optreden gaat niet werken, daar word de sfeer niet beter van. Het leuke aan VBL is die ons-kent-ons mentaliteit en die inside-jokes. Ook zo'n trolletje hier en daar hoort erbij.
Ik vind eigenlijk dat de mods het prima doen en dat je geen overhaaste conclusies en noodmaatregelen moet gaan bedenken op basis van 1 speelweek. We hebben het namelijk wel over een week waarin Ajax kampioen is geworden en het weekend erna de laatste speelronde was. Je weet dan dat je wat meer reacties krijgt en daarmee ook veel trolls.
Dat is gewoon een prikje onder water man. Ik weet heus wel dat jullie uiteindelijk geen reet geven, want: kampioen. Lekker boeiend. Wij zijn dom omdat we het team huldigen als ze 2e worden, jullie zijn successupporters.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
Als je in het huidige Ajax topic kijkt, gaat het er bijna allemaal rustig aan toe. Er zijn alleen een paar reacties die wat negatieve berichten uitlokken, zoals:
[..]
Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
het is gewoon simpel, users moeten zich niet zo makkelijk laten verleiden tot echt grof reageren.
Zie het nou gewoon eens als een onderling spelletje dat elkaars club "haten", leer eens wat zelfspot aan.
Als ik een anti-Ajaxgrap zie kan ik er soms ook gewoon om lachen, maar zodra je na 1 post ergens meteen een kankerjood bent die moet opkankeren zie IK er de humor niet meer van in hoor.
Ik begrijp dat ook wel, maar zo'n post kan wel die vervelende reacties uitlokken bij sommige users. De ene keer reageer ik ook feller op zoiets, dan de andere keer. En inderdaad, mensen uit het Ajax topic trollen jullie weer vanwege die huldiging. Moet wel kunnen eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een prikje onder water man. Ik weet heus wel dat jullie uiteindelijk geen reet geven, want: kampioen. Lekker boeiend. Wij zijn dom omdat we het team huldigen als ze 2e worden, jullie zijn successupporters.
Echt he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
het is gewoon simpel, users moeten zich niet zo makkelijk laten verleiden tot echt grof reageren.
Zie het nou gewoon eens als een onderling spelletje dat elkaars club "haten", leer eens wat zelfspot aan.
Als ik een anti-Ajaxgrap zie kan ik er soms ook gewoon om lachen, maar zodra je na 1 post ergens meteen een kankerjood bent die moet opkankeren zie IK er de humor niet meer van in hoor.
Klopt precies. Een anti-grap moet kunnen, en mag ook best wat discussie opleveren. Dat zorgt voor leven in VBL. Maar schelden met bijvoorbeeld KK is zo laagquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus, ik ga hier nog één post aan wijden:
Kortom: ik ga dit niet lezen.
Deze is inderdaad nog goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze is een troll. Gelijk 24uursban. (Sorry Kapiteintjequote:Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Junker.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
1) Jongens die LIEGEN gelijk met een ban doen bekopen. Er zijn héél veel mensen die gewoon simpelweg feiten verzinnen en hierdoor worden talloze topics gevuld met discussies waarom deze personen ongelijk hebben. De_Kromme doet dit bijvoorbeeld in het Feijenoordtopic, met o.a. de pareltjes:
"Vormer tekent bij Feijenoord, wordt aangekondigd in VI vanavond"
"Feijenoord betaalt nog steeds salaris Beukering"
"Feijenoord heeft geen transferpercentage bedongen bij Wijnaldum / Castaignos / Fer"
Dit zijn dus de typische PSV users die gelijk een maandban kunnen krijgen wat mij betreft. Voegen NOOIT wat toe aan een discussie.quote:
Je zou mod moeten worden johquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
1) Jongens die LIEGEN gelijk met een ban doen bekopen. Er zijn héél veel mensen die gewoon simpelweg feiten verzinnen en hierdoor worden talloze topics gevuld met discussies waarom deze personen ongelijk hebben. De_Kromme doet dit bijvoorbeeld in het Feijenoordtopic, met o.a. de pareltjes:
"Junker tekent bij Feijenoord, wordt aangekondigd in VI vanavond"
"Feijenoord heeft geen transferpercentage bedongen bij Wijnaldum / Castaignos / Fer"
En nog wat andere shit. Mensen die onzin verkopen, GELIJK LANGDURIG bannen als dit wordt aangegeven in Feedback. Liegen is een van de meest verderfelijke zaken in de wereld.
2) Posts waarin inhoudelijke discussie staat NIET verwijderen, hoe haatvol daarop ook gereageerd wordt. Voorbeeld:
A) Ik post gisteren dat PSV 1 keer per 3 jaar CL moet halen volgens de begroting (== waarheid), en zeg dat dat nog moeilijk gaat worden nu het te verwachten is dat Ajax en Feijenoord de komende jaren aardig sterk voor de boeg zullen komen. Ik post hierbij dat het risico op financieel verval voor PSV érg groot is, en dat het dus in de lijn der verwachting ligt dat PSV weer bij de overheid mag aankloppen voor een huurconstructie. BAM, post weg, omdat PSV'ers het niet kunnen 'handlen' om te horen dat PSV misschien wel wéér geen CL gaat pakken komend seizoen (== aanname maar wel onderbouwd).
B) Ik post vandaag dus dat Feijenoord weldegelijk sterk zal blijven op een troll die zegt dat dit een incidentje is (troll want hij onderbouwd het niet en noemt spelers 'middelmaat' terwijl er een rondloopt met de zilveren schoen en 3 van de 5 in het gilette pro klassement Feijenoorders zijn). Post wordt weggehaald, in plaats van de nietszeggende kutreacties hierop.
GELIJK BANNEN die figuren. Laat maar 24 uur afkoelen.
3) Het NIET TOESTAAN van BAGGERtopics van figuren als Tong80. Die gast opent gewoon 12 nieuwe topics per dag ofzo met TOTALE ONZIN. Niet eens in de buurt komend van de MINSTE vorm van grappigheid.
Zal ik jullie eens het verhaaltje van het buitentoilet vertellen? Als mensen een container zien, snappen ze dat deze is om spullen in op te slaan. Als een of ander randfiguur echter 12 keer per dag scheit in die container, komen er vanzelf meer die de container volpoepen, tot de container zijn functie verloren is en een scheithuis is geworden. Zie hier wat Tong80 doet.
Het feit dat jullie hier NIET tegen optreden behalve slotjes zetten op die topics, zelfs van elke vorm van kritiek wars zijn, nodigt andere users uit zich als mongolen te gedragen.
Bij ELK kuttopic van Tong (en andere) wordt zijn vorige ban X2 verlengt. 24uursban wordt 48, 96, 192, et cetera. Leert hij het snel genoeg af, en gaat de rest ook niet lopen kutten.
4) Het TOESTAAN van grappige plaatjes (zoals die van Kapiteintje vandaag) of posts van bijvoorbeeld Strootman, ZELFS als deze een 'trollerige' insteek hebben. Zoals vandaag: Strootman met 2 vingers op een Vespa opgestoken voor De Kuip, met daaronder de tekst "gefeliciteerd met de 2e plek GR GR Strootje".
PSV'ers maken zichzelf het HEEL makkelijk door zo te reageren:![]()
![]()
.
In plaats van "UWUWUW NIET AAN MIJN STROOTJE ZITTEN MOET JE KLAP KANKERJONG".
Als een persoon zich gedraagt als een mongool, mag dit aangekaart worden. In het Feijenoordtopic hebben we ook de website www.brunomartinsindi.com, die te mongloïde voor woorden is. JUIST door deze site te omarmen en erom te LACHEN, krijg je een betere sfeer in een topic.
Wegeditten helpt toch niet, die plaatjes en twitteropmerkingen BLIJVEN omhoog komen, al is het alleen omdat ik dat blijf doen.
Je hoort toch ook geen Feijenoorder zeiken over het Slowchattopic, waar Koeman zijn reactie op Guidetti's shirtuittrekmoment al MAANDEN BOVENAAN HET TOPIC STAAT?
Nee, want Feijenoorders janken niet om elk klein dingetje..
Kortom: dit zijn al wat mooie aanbevelingen.
Ga je kaplaarzen poetsen man stasi.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is inderdaad nog goed.
[..]
Deze is een troll. Gelijk 24uursban. (Sorry Kapiteintje)
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zijn dus de typische PSV users die gelijk een maandban kunnen krijgen wat mij betreft. Voegen NOOIT wat toe aan een discussie.
Ik hoop dat jij een ban krijgt dan, want je zat te liegen toen je zei dat feyenoord kampioen zou wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
En nog wat andere shit. Mensen die onzin verkopen, GELIJK LANGDURIG bannen als dit wordt aangegeven in Feedback. Liegen is een van de meest verderfelijke zaken in de wereld.
2) Posts waarin inhoudelijke discussie staat NIET verwijderen, hoe haatvol daarop ook gereageerd wordt. Voorbeeld:
A) Ik post gisteren dat PSV 1 keer per 3 jaar CL moet halen volgens de begroting (== waarheid), en zeg dat dat nog moeilijk gaat worden nu het te verwachten is dat Ajax en Feijenoord de komende jaren aardig sterk voor de boeg zullen komen. Ik post hierbij dat het risico op financieel verval voor PSV érg groot is, en dat het dus in de lijn der verwachting ligt dat PSV weer bij de overheid mag aankloppen voor een huurconstructie. BAM, post weg, omdat PSV'ers het niet kunnen 'handlen' om te horen dat PSV misschien wel wéér geen CL gaat pakken komend seizoen (== aanname maar wel onderbouwd).
B) Ik post vandaag dus dat Feijenoord weldegelijk sterk zal blijven op een troll die zegt dat dit een incidentje is (troll want hij onderbouwd het niet en noemt spelers 'middelmaat' terwijl er een rondloopt met de zilveren schoen en 3 van de 5 in het gilette pro klassement Feijenoorders zijn). Post wordt weggehaald, in plaats van de nietszeggende kutreacties hierop.
3) Het NIET TOESTAAN van BAGGERtopics van figuren als Tong80. Die gast opent gewoon 12 nieuwe topics per dag ofzo met TOTALE ONZIN. Niet eens in de buurt komend van de MINSTE vorm van grappigheid.
Zal ik jullie eens het verhaaltje van het buitentoilet vertellen? Als mensen een container zien, snappen ze dat deze is om spullen in op te slaan. Als een of ander randfiguur echter 12 keer per dag scheit in die container, komen er vanzelf meer die de container volpoepen, tot de container zijn functie verloren is en een scheithuis is geworden. Zie hier wat Tong80 doet.
Het feit dat jullie hier NIET tegen optreden behalve slotjes zetten op die topics, zelfs van elke vorm van kritiek wars zijn, nodigt andere users uit zich als mongolen te gedragen.
Bij ELK kuttopic van Tong (en andere) wordt zijn vorige ban X2 verlengt. 24uursban wordt 48, 96, 192, et cetera. Leert hij het snel genoeg af, en gaat de rest ook niet lopen kutten.
4) Het TOESTAAN van grappige plaatjes (zoals die van Kapiteintje vandaag) of posts van bijvoorbeeld Strootman, ZELFS als deze een 'trollerige' insteek hebben. Zoals vandaag: Strootman met 2 vingers op een Vespa opgestoken voor De Kuip, met daaronder de tekst "gefeliciteerd met de 2e plek GR GR Strootje".
![]()
.
Als een persoon zich gedraagt als een mongool, mag dit aangekaart worden. In het Feijenoordtopic hebben we ook de website www.brunomartinsindi.com, die te mongloïde voor woorden is. JUIST door deze site te omarmen en erom te LACHEN, krijg je een betere sfeer in een topic.
Wegeditten helpt toch niet, die plaatjes en twitteropmerkingen BLIJVEN omhoog komen, al is het alleen omdat ik dat blijf doen.
Je hoort toch ook geen Feijenoorder zeiken over het Slowchattopic, waar Koeman zijn reactie op Guidetti's shirtuittrekmoment al MAANDEN BOVENAAN HET TOPIC STAAT?
Strenger optreden werkt alleen tijdens de livetopics, maar gewoon doordeweeks werkt streng optreden juist averechts.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, Happel werd er om opgehemeld. Het is zo selectief allemaal.
1 ding weet ik wel: strenger optreden gaat niet werken, daar word de sfeer niet beter van. Het leuke aan VBL is die ons-kent-ons mentaliteit en die inside-jokes. Ook zo'n trolletje hier en daar hoort erbij.
Ik vind eigenlijk dat de mods het prima doen en dat je geen overhaaste conclusies en noodmaatregelen moet gaan bedenken op basis van 1 speelweek. We hebben het namelijk wel over een week waarin Ajax kampioen is geworden en het weekend erna de laatste speelronde was. Je weet dan dat je wat meer reacties krijgt en daarmee ook veel trolls.
quote:
Als iedereen zijn hersenscheten buiten de topics laat, dan openen we per dag 350miljoenmiljard topics.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
het was voornamelijk een lang verhaal, meer niet heel veel meer dan dat.
Wat zou het verbieden van tongs flauwe topics verbeteren aan VBL? Het zijn soms idd hele flauwe topics, maar je hebt geen klikverplichting.
Juist door dat soort hersenscheten blijft de onzin UIT de clubtopics.
Over het algemeen gaat het ook best goed, VBL zit in de lift.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't eigenlijk best gezellig in VBL man.Zie hier ook geen malloten langskomen dus volgens mij valt 't allemaal wel mee en is 't gewoon met die laatste speelronde en kampioenschap van Ajax.
Mee eensquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
het was voornamelijk een lang verhaal, meer niet heel veel meer dan dat.
Wat zou het verbieden van tongs flauwe topics verbeteren aan VBL? Het zijn soms idd hele flauwe topics, maar je hebt geen klikverplichting.
Juist door dat soort hersenscheten blijft de onzin UIT de clubtopics.
Ja, dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als iedereen zijn hersenscheten buiten de topics laat, dan openen we per dag 350miljoenmiljard topics.
Er is een verschil tussen 'feiten' en 'wensen brengen als feiten'. Ik heb dat echt gelooft ja, maar daarin snapt iedereen dat het zomaar kan omslaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een ban krijgt dan, want je zat te liegen toen je zei dat feyenoord kampioen zou worden
zeg maar dag dag hmf
.... Hoe is dat relevant?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik ben nog nooit voor kankerjood uitgescholden door tong80.
De_kromme werkt toch aan de 2e ring van Ado, hoe kan ie nou bij VI werkenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'feiten' en 'wensen brengen als feiten'. Ik heb dat echt gelooft ja, maar daarin snapt iedereen dat het zomaar kan omslaan.
De_Kromme zegt gewoon LETTERLIJK "ik werk op de VI redactie en De Snor brengt vandaag het nieuws dat Junker een meerjaren contract zal tekenen bij Feijenoord". NOOIT meer wat van gehoord.
Dát is liegen. En daar heb ik een spuughekel an, helemaal als het topics ontspoort.
Dat is juist hetgene wat de sfeer hier verziekt. niet (al dan niet) grappige tong topics.quote:
Dat is jouw mening. Ik word liever voor kankermongool uitgemaakt dan dat ik die pleurisbagger van Tong80 elke keer op mijn lage-resolutie laptopscherm voorbij zie komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is juist hetgene wat de sfeer hier verziekt. niet (al dan niet) grappige tong topics.
Welke andere clubs?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch het topic om over andere clubs te hebben?
Ja, en daar zit het probleem dusquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik word liever voor kankermongool uitgemaakt dan dat ik die pleurisbagger van Tong80 elke keer op mijn lage-resolutie laptopscherm voorbij zie komen..
Daar zeg je wel wat zinnigs, in de SC heb ik users toch echt van een andere kant gezienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit de clubtopics moeten gewoon vaker in de vbl sc komen, daar gaat het tenminste niet over voetbal
kankermongoolquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik word liever voor kankermongool uitgemaakt dan dat ik die pleurisbagger van Tong80 elke keer op mijn lage-resolutie laptopscherm voorbij zie komen..
Afc'34quote:
Vooral dit. Heeft een therapeutische werking voor de doorgeslagen VBL-user.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit de clubtopics moeten gewoon vaker in de vbl sc komen, daar gaat het tenminste niet over voetbal
quote:
Daar heb je wel een goed punt. Mensen die in SC komen kunnen daarna veel meer van elkaar hebben is me opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee, dat is gewoon AFCquote:
De SC is zojuist ingestort omdat we vanaf gisteren niet eens meer halve tieten mogen postenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. Mensen die in SC komen kunnen daarna veel meer van elkaar hebben is me opgevallen
Trust me. Zodra Steven z'n gouden ski-bril opzet weet je dat je je mond moet beginnen houden. Tot die tijd ben je redelijk veilig.quote:
Ik klik er ook niet op, ze verneuken alleen de VBL-index. Snappez vous?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en daar zit het probleem dus.
Een normaal persoon klikt gewoon niet op tong-topics, of voel je je ook gedwongen om in OUD alles te lezen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Zodra Steven z'n gouden ski-bril opzet weet je dat je je mond moet beginnen houden. Tot die tijd ben je redelijk veilig.
Goede post. Zitten wel wat waarheden in. Hoewel je net als vele anderen (waaronder ik) wel eens naar jezelf kunt kijken somsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
.
Dit soort dingen worden door veel (kut)users (niet alleen de PSV aanhangers) ongeveer als volgt gelezen:quote:A) Ik post gisteren dat PSV 1 keer per 3 jaar CL moet halen volgens de begroting (== waarheid), en zeg dat dat nog moeilijk gaat worden nu het te verwachten is dat Ajax en Feijenoord de komende jaren aardig sterk voor de boeg zullen komen. Ik post hierbij dat het risico op financieel verval voor PSV érg groot is, en dat het dus in de lijn der verwachting ligt dat PSV weer bij de overheid mag aankloppen voor een huurconstructie. BAM, post weg, omdat PSV'ers het niet kunnen 'handlen' om te horen dat PSV misschien wel wéér geen CL gaat pakken komend seizoen (== aanname maar wel onderbouwd).
Of we leggen allemaal 1 euro in en kopen daarmee een maand-abbo'tje brazzers voor die jongen. Hebben wij 't ook weer rustig.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
O en verban Davy uit de slowchat. Serieus, de hoeveelheid lelijke wijven die hij post ....
Nee, dat doen ze nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik klik er ook niet op, ze verneuken alleen de VBL-index. Snappez vous?
Misschien is dat wel leuk, maar SC's kosten zoveel tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoveel waarheid in slechts 4 regelsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goede post. Zitten wel wat waarheden in. Hoewel je net als vele anderen (waaronder ik) wel eens naar jezelf kunt kijken soms
Die topics van tong zijn vaak vervelend (niet alleen in VBL trouwens), maar niet erg sfeerverpestend of zo. Er niet op klikken is al een prima oplossing vind ik. Tong blijft wel altijd netjes en gaat geen janktopics openen als er iets gesloten wordt.
[..]
Dit soort dingen worden door veel (kut)users (niet alleen de PSV aanhangers) ongeveer als volgt gelezen:
-PSV moet CL halen
-Dat kunnen jullie niet want Ajax en Fey zijn beter.![]()
-PSV gaat failliet![]()
-PSV is een subsidieclub
En vervolgens wordt er met gescheld e.d. op gereageerd.![]()
Ik heb die post niet gezien, maar als je hem echt op deze manier onderbouwde moet dat best kunnen. Mensen moeten zich niet zo snel aangevallen voelen, maar juist een goed onderbouwd verhaal er tegenin brengen. Users die dat niet kunnen, mogen wel wegblijven uit VBL vind ik.
Ben ik het helemaal mee eens,quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef OverRated het volgende:
Tong blijft wel altijd netjes en gaat geen janktopics openen als er iets gesloten wordt.
Ja, en geen van die dingen zeg ik, behalve het eerste. Wat ik zeg is:quote:Dit soort dingen worden door veel (kut)users (niet alleen de PSV aanhangers) ongeveer als volgt gelezen:
-PSV moet CL halen
-Dat kunnen jullie niet want Ajax en Fey zijn beter.![]()
-PSV gaat failliet![]()
-PSV is een subsidieclub
En vervolgens wordt er met gescheld e.d. op gereageerd.![]()
Het feit dat Netsplitter de post weer teruggezet heeft zegt genoeg denk ikquote:Ik heb die post niet gezien, maar als je hem echt op deze manier onderbouwde moet dat best kunnen. Mensen moeten zich niet zo snel aangevallen voelen, maar juist een goed onderbouwd verhaal er tegenin brengen. Users die dat niet kunnen, mogen wel wegblijven uit VBL vind ik.
Jaja, hij opent wel FB topics, maar dat meent hij ook niet serieus. Sowieso, met 50 topics per dag boeit het ook niet in welk subforum ze staanquote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nooit de FB topics gelezen zeker
.
[..]
Ja, en geen van die dingen zeg ik, behalve het eerste. Wat ik zeg is:
- PSV moet CL halen eens per 3 jaar
- Dat gaat moeilijk worden want Ajax, Feijenoord doen het goed
- PSV gaat financieel dus weer in zwaar weer komen als het niet CL-halen scenario aankomt
- Misschien dan weer bij de gemeente aankloppen voor een lening (DIT kun je HEEL misschien nog als een minitrolletje opvangen, hoewel ik het serieus bedoel).
[..]
Het feit dat Netsplitter de post weer teruggezet heeft zegt genoeg denk ik. Alleen toen was de discussie al monddood gemaakt.
Of je snapt het echt niet of je bent gewoon superdom.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mij betreft verandert alleen het modgedrag in de PSV topics. Daar moet gewoon niets meer verwijderd worden.
Voor de rest alles laten bij wat het is, en ik geef dit topic 5 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
En als iedereen nou es wat meer eelt op je ziel kweekte en niet bij ieder wissewasje komen janken?
Stelletje Ronaldo's.
Ik TR allang niet meer. Ik los het zelf wel op met onderling gescheldquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
En als iedereen nou es wat meer eelt op je ziel kweekte en niet bij ieder wissewasje komen janken?
Stelletje Ronaldo's.
Gaat niet werken, Brazzers is 18+.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of we leggen allemaal 1 euro in en kopen daarmee een maand-abbo'tje brazzers voor die jongen. Hebben wij 't ook weer rustig.
Pas op, niet trollen over Ronaldo. Straks hebben we hier een Real vs. Barca en een Ronaldo vs. Messi topicquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
Ronaldoquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mij betreft verandert alleen het modgedrag in de PSV topics. Daar moet gewoon niets meer verwijderd worden.
Voor de rest alles laten bij wat het is, en ik geef dit topic 5 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet je dan weer niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inzanity kan toch niet postenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Pas op, niet trollen over Ronaldo. Straks hebben we hier een Real vs. Barca en een Ronaldo vs. Messi topic
quote:
Oeh ja, ik neem ook weer even een abo. Bestaat het ABO forum nog steeds? En mijn tettentopic?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inzanity kan toch niet posten
Maarre verdraagzaam, en HMF neemt maar een abo hoor als ie bepaalde users niet wil zien
* hier, een plakplaatje voor in je schrift.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik TR allang niet meer. Ik los het zelf wel op met onderling gescheld. Prima toch?
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
Beidequote:Op maandag 7 mei 2012 12:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oeh ja, ik neem ook weer even een abo. Bestaat het ABO forum nog steeds? En mijn tettentopic?
Ja, die foto, in welk topic heb je die gevonden joh, hahah, nu ga ik 'm opslaanquote:
Staat in je fobo schatje...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die foto, in welk topic heb je die gevonden joh, hahah, nu ga ik 'm opslaan
Ja, nadat iemand hem teruggevonden had, hij zwerft al tijden rond, maar ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft.quote:
Dat was echt een oud ding. Eens kijken wat ik kan vinden voor jequote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nadat iemand hem teruggevonden had, hij zwerft al tijden rond, maar ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft.
Oehhhhhhhh ik heb notes. Ik moet huilen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk daar maar eens lang in.
Dat kan je wel eens gebruiken, wat zelf reflectie.
Je hebt namelijk niet voor niks al een shitload aan notes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ronaldo spaans kampioen
Messi > helemaal niets.
Gratis bier en naaktfoto's weer toestaan. Opgelost, slotje.quote:Clubtopics: hoe houden we het gezellig maar ook uitdagend.
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gratis bier en naaktfoto's weer toestaan. Opgelost, slotje.
Topickapenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ja, laten we daar een topic aan wijden.
InZanity, kom er maar in!
quote:
Waarom val ik niet van mijn stoel van verbazing...quote:geregistreerd op: vrijdag 30 december 2011 @ 12:03
Daarom niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?.
Omdat je 200 kilo weegt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Waarom val ik niet van mijn stoel van verbazing...
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat was echt een oud ding. Eens kijken wat ik kan vinden voor je
Oh, en die iemand was ik
edit: en kennelijk vond ik het plaatje wel leuk
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)eidsyvonne.jpg&spy=1
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij gewoon mod, ik ben toch werkeloos en heb niks beters te doen
Oh puhlease, niet simpel doen, dat ben je niet, je bent intelligent genoeg om dat te bedenkenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?.
Ik heb toch een hekel aan iedereen, dus dat is wel zo makkelijkquote:
Iedereen kapot noten.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb toch een hekel aan iedereen, dus dat is wel zo makkelijk
Niet eens manquote:
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet eens man
Notes neemt toch niemand serieus
Kennelijk heb ik het plaatje een andere naam gegeven met het opslaanquote:
Dat is de deleteknop.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?
nee man.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?
quote:
quote:
of jij gewoon terug manquote:
Ik kotste.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Hier is maar één man geschikt voor De_Kromme
Ik weet al van wie.. alleen nog niet waar hij gepost is.. en die posts van hem zijn niet opgenomen in Spytool denk ik..quote:
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmfquote:
Is dat figuur niet gebanned?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Nee tochquote:
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Hagenees en drugs, dan kan je verwachten dat het misgaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
InZanity, ben jij dit?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |