Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.quote:
OMGquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.
Ging een of andere koekwaus in het Feijenoordtopic lopen gillen "Het zoveelste mislukte seizoen".![]()
. Ze zijn 3e geworden
. Kom effe janken in een Feijenoordtopic zeg, waar we vorig jaar 10e waren en de afgelopen 5 jaar niet hoger eindigde dan de 7e plek
op een keer een mazzel 4e plek dan onder gouwe pik been.
Echt, waar zitten je hersens dan.
Ik ga kapot hierquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Koeman ook hèquote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Scorpie het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)OEEAd69QQTYXzBAQmz9g
Ter referentie
Oquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
Die foto staat hier primaquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |