quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alle amdere cllubs zijn stom hahahaha gr gr playofs 30 miljoen kakkerlakken babahahanhahaha hooligan weslay !!!!!!11!11!!1
Strootmantwitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 07-05-2012 om 01:00:50“@CIANO_010: @Kevin_strootman snuift je moeder nog steeds?” je moer wel reageer retweet
Ik zei praten, niet dom blaten. Ik weet dat de woorden op elkaar lijken, maar ze zijn écht heel verschillend.quote:
Ik sluit me hier geheel bij aan. Als Ajacied vond ik het ook te veel van het goede toen Feyenoord 15e stondquote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef BrandX het volgende:
*Ajacied meldt zich
Ik vind het serieus supertof dat Feyenoord de (voorronde van de) CL heeft bereikt![]()
Verdient! Jonge ploeg die lekker aan het ballen is (geweest).
PSV heeft EL, en dat is al te veel wmb. Maar goed: succes in Europa enzulks.
ja precies. En gewoon knap met de jonge ploeg die ze hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik sluit me hier geheel bij aan. Als Ajacied vond ik het ook te veel van het goede toen Feyenoord 15e stondHard werken is gewoon beloond.
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. En gewoon knap met de jonge ploeg die ze hebben.
Ik dacht dat ik doodging toen,man man man.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.
Zo'n klassiek pijnlijk moment waarbij iedereen merkt dat het misgaat, behalve degene zelf. Net zoals een F1-coureur die euforisch over de finish komt terwijl iedereen weet dat diegene gediskwalificeerd isquote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik doodging toen,man man man.
Zo'n Kramer die de verkeerde baan pakt?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo'n klassiek pijnlijk moment waarbij iedereen merkt dat het misgaat, behalve degene zelf. Net zoals een F1-coureur die euforisch over de finish komt terwijl iedereen weet dat diegene gediskwalificeerd is
Dat was inderdaad een briljant pijnlijk "wtf" momentjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
En omdat Guidetti heeft geleerd zijn shirt niet meer uit te trekken.
Thanks man, jij ook gefeliciteerdquote:
PSV 12e?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks man, jij ook gefeliciteerd. Heerlijk momentje om de top 3 weer in de top 3 te zien staan
. Komend jaar plekkie 1 en 2 verwisselen en PSV 12e zien worden
.
Dromen mag altijd toch?quote:
GMTAquote:
Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.quote:
OMGquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah 10e ofzo is ook best. Dán weten die supporters misschien een beetje wat leed is.
Ging een of andere koekwaus in het Feijenoordtopic lopen gillen "Het zoveelste mislukte seizoen".![]()
. Ze zijn 3e geworden
. Kom effe janken in een Feijenoordtopic zeg, waar we vorig jaar 10e waren en de afgelopen 5 jaar niet hoger eindigde dan de 7e plek
op een keer een mazzel 4e plek dan onder gouwe pik been.
Echt, waar zitten je hersens dan.
Ik ga kapot hierquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Koeman ook hèquote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Scorpie het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)OEEAd69QQTYXzBAQmz9g
Ter referentie
Oquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die werd wel hard afgemaakt. Oldie57 heet hij geloof ik.
[ afbeelding ]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
Rot op. Als ik iets te zeggen heb over PSV, dan doe ik dat wel in het desbetreffende topic.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zolang het op een normale manier gebeurt is daar ook niks mis mee. Helaas zijn er teveel trollposts van sommige lui.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
Die foto staat hier primaquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die strootmanfoto is gewoon HEEL leuk en PSV'ers konden er ook om lachen. Laat dus gewoon even staan K?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |