Het Serie A topic en Primera Division topic is vaak genoeg ook ellendig, Serie-A topic eigenlijk alleen maar door die belg en die jehova getuige.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar over het algemeen gaat het "mis" in de clubtopics.
Waar zijn we nu mee bezig dan? Dit topic is ook door crew bedacht om eens met elkaar te kunnen praten op een volwassen manierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar dat voorzetje wordt nauwelijks gegeven.
Dat is dus EXACT het probleem. Die gasten gaan niet de discussie aan, ze gaan lopen kutten. En dáár moet je streng tegen optreden, NIET tegen de persoon die inhoudelijk onderbouwd waarom die linies van Feijenoord sterk zijn (IK zei niet eens dat die linies sterker zijn dan die van PSV, dat was Caland, kan je nagaan!)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen al het vermelden dat bepaalde linies beter zijn dan die van PSV, kan al leiden tot hatelijke reacties helaas. Ik zal niet zeggen dat je het uitlokt, maar sommige mensen kunnen die dingen gewoon niet aan.
Daar kon ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het Serie A topic en Primera Division topic is vaak genoeg ook ellendig, Serie-A topic eigenlijk alleen maar door die belg en die jehova getuige.
Kijk ook eens naar jezelf HMF. Je doet alsof jij het allemaal beter weet en jouw posts allemaal inhoudelijk zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat jullie de inhoudelijke posts verwijderen. Niets meer en niets minder.
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik modereer niet selectief joh. Het is echt niet zo dat ik meer toelaat van een PSV'er dan van een Ajacied?
Hoe veel waarheid jouw post naar mijn mening ook had, je moet toch toegeven dat als iemand in het Feijenoord-topic plaatst dat die en die beter zijn dan bepaalde Feijenoordspelers dat hij ook niet met een frisse discussie ontvangen wordt, zo is het nu eenmaal overal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus EXACT het probleem. Die gasten gaan niet de discussie aan, ze gaan lopen kutten. En dáár moet je streng tegen optreden, NIET tegen de persoon die inhoudelijk onderbouwd waarom die linies van Feijenoord sterk zijn (IK zei niet eens dat die linies sterker zijn dan die van PSV, dat was Caland, kan je nagaan!)
Doen jullie dat dan ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.
Dit (terechte) verwijt richting jou heb ik nu al meerdere malen door verschillende users voorbij zien komen.
Je zegt dat je samen naar een oplossing wilt zoeken, kijk dan ook kritisch naar jezelf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kon ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen.
Het probleem is gewoon dat alles wat besproken wordt opzich redelijk normaal is onder voetballiefhebbers, maar omdat het veilig achter de PC is gaan er een aantal wel heel erg makkelijk over dat schelden (zie net nog).
Treiteren hoort er gewoon bij, terugtreiteren ook, maar als een debiel de kankers en de mongolen posten niet.
Hoewel die op zich nog moet kunnen. (ik reageerde er wel op)quote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd met de titel jongens.. Had het sommige al persoonlijk gezegd maar bij deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan jullie als successupporters jezelf ooit kunnen voorstellen.
Ja, samen naar de oplossing betekent over en weer duidelijk maken wat de "storende" factor is, dus ook naar mij toequote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die dat zegt.
Dit (terechte) verwijt richting jou heb ik nu al meerdere malen door verschillende users voorbij zien komen.
Je zegt dat je samen naar een oplossing wilt zoeken, kijk dan ook kritisch naar jezelf.
Ach, Happel werd er om opgehemeld. Het is zo selectief allemaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.
Nee joh, volgens HMF ligt het altijd aan anderen. Hij moet echt eens inzien dat hij zelf ook heel irritant kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
Als je in het huidige Ajax topic kijkt, gaat het er bijna allemaal rustig aan toe. Er zijn alleen een paar reacties die wat negatieve berichten uitlokken, zoals:
[..]
Hoewel die op zich nog moet kunnen. (ik reageerde er wel op)
Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.
Perfecte postquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, Happel werd er om opgehemeld. Het is zo selectief allemaal.
1 ding weet ik wel: strenger optreden gaat niet werken, daar word de sfeer niet beter van. Het leuke aan VBL is die ons-kent-ons mentaliteit en die inside-jokes. Ook zo'n trolletje hier en daar hoort erbij.
Ik vind eigenlijk dat de mods het prima doen en dat je geen overhaaste conclusies en noodmaatregelen moet gaan bedenken op basis van 1 speelweek. We hebben het namelijk wel over een week waarin Ajax kampioen is geworden en het weekend erna de laatste speelronde was. Je weet dan dat je wat meer reacties krijgt en daarmee ook veel trolls.
Dat is gewoon een prikje onder water man. Ik weet heus wel dat jullie uiteindelijk geen reet geven, want: kampioen. Lekker boeiend. Wij zijn dom omdat we het team huldigen als ze 2e worden, jullie zijn successupporters.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
Als je in het huidige Ajax topic kijkt, gaat het er bijna allemaal rustig aan toe. Er zijn alleen een paar reacties die wat negatieve berichten uitlokken, zoals:
[..]
Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Dit soort dingen lokken natuurlijk negatieve reacties uit, maar in dat topic blijft het nog wel beperkt.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
het is gewoon simpel, users moeten zich niet zo makkelijk laten verleiden tot echt grof reageren.
Zie het nou gewoon eens als een onderling spelletje dat elkaars club "haten", leer eens wat zelfspot aan.
Als ik een anti-Ajaxgrap zie kan ik er soms ook gewoon om lachen, maar zodra je na 1 post ergens meteen een kankerjood bent die moet opkankeren zie IK er de humor niet meer van in hoor.
Ik begrijp dat ook wel, maar zo'n post kan wel die vervelende reacties uitlokken bij sommige users. De ene keer reageer ik ook feller op zoiets, dan de andere keer. En inderdaad, mensen uit het Ajax topic trollen jullie weer vanwege die huldiging. Moet wel kunnen eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een prikje onder water man. Ik weet heus wel dat jullie uiteindelijk geen reet geven, want: kampioen. Lekker boeiend. Wij zijn dom omdat we het team huldigen als ze 2e worden, jullie zijn successupporters.
Echt he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
het is gewoon simpel, users moeten zich niet zo makkelijk laten verleiden tot echt grof reageren.
Zie het nou gewoon eens als een onderling spelletje dat elkaars club "haten", leer eens wat zelfspot aan.
Als ik een anti-Ajaxgrap zie kan ik er soms ook gewoon om lachen, maar zodra je na 1 post ergens meteen een kankerjood bent die moet opkankeren zie IK er de humor niet meer van in hoor.
Klopt precies. Een anti-grap moet kunnen, en mag ook best wat discussie opleveren. Dat zorgt voor leven in VBL. Maar schelden met bijvoorbeeld KK is zo laagquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus, ik ga hier nog één post aan wijden:
Kortom: ik ga dit niet lezen.
Deze is inderdaad nog goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze is een troll. Gelijk 24uursban. (Sorry Kapiteintjequote:Vervolgens krijg ik dan de reactie:
[..]
Junker.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus, ik ga hier nog één post aan wijden:
1) Jongens die LIEGEN gelijk met een ban doen bekopen. Er zijn héél veel mensen die gewoon simpelweg feiten verzinnen en hierdoor worden talloze topics gevuld met discussies waarom deze personen ongelijk hebben. De_Kromme doet dit bijvoorbeeld in het Feijenoordtopic, met o.a. de pareltjes:
"Vormer tekent bij Feijenoord, wordt aangekondigd in VI vanavond"
"Feijenoord betaalt nog steeds salaris Beukering"
"Feijenoord heeft geen transferpercentage bedongen bij Wijnaldum / Castaignos / Fer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |