Maar wijs elkaar er dan ook opquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon domme posts die ik en de meeste vaste VBL users ook niet snel zullen maken.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. Daar kies ik bewust voor. Ik weet dat die opmerkingen komen, ik wil ze niet lezen. Betekent niet dat ik vind dat anderen maar niks mogen zeggen.
PSV-ers hebben er een handje van om zich als Calimero te gedragen (een enkeling daargelaten), dat is algemeen bekend in VBL. Niet met 2 maten meten omdat ze janken. Bij de 10-0 kregen wij het ook te verduren.
The fuck...vorig jaar was een hel. Nu mogen ZIJ 40 miljoen investeren, falen ze openlijk, hebben spelers als Strootman op Twitter commentaar op andere teams en dan mogen WIJ er op onze beurt niks van zeggen? Zó bont maken we het nu toch ook weer niet?
And besides...ze staan fucking 3e. Zo erg is dat nu ook weer niet. Zij een beetje eelt, wij een beetje minder en dan komt 't wel goed denk ik.
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Psv speelt regelmatig op zaterdag, dat is pas competitie vervalsing.
Zeker europees gezien.
Voetbal is nu eenmaal emotie.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Graag. Moet ik ook even een paar reacties van jou gaan citeren die ook buiten je mod-boekje gingen? Je hebt hier en daar namelijk wel eens de neiging om in discussies waarin je geen gelijk krijgt uit de bocht te vliegen. Zeik ik over die incidentjes die elke user wel eens heeft? We hebben het hier over structureel ongefundeerd lopen zuigen en trollen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast.
Moet ik een paar notes gaan pm'n naar je om je geheugen op te frissen??
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Je hebt gelijk maar helaas kan dit gewoon niet omdat sommigen veel te veel uit emotie posten en niet even nadenken voor ze iets plaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Klopt. Maar blijkbaar beleven mensen daar meer plezier aan dan aan de serieuze discussies. Hoe jammer dat soms ook is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Psv speelt negen van de tien keer op zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?
Heel graag maar dan wel met alle vaste VBL bezoekers en een oplossing waar iedereen achter staat en zich aan houdt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Denk je dat 24 uur indruk maakt?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Strakkere handhaving dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Nou je uit je prima alleen altijd zo schreeuwering vind ik. En je wordt snel persoonlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten..
En dan ben ik nog serieus ook.
Prima, begin van jouw kant dan maar eens met consequent modereren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op zeker. Meer dan een week.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk je dat 24 uur indruk maakt?
Gewoon een vraag.
Nee, totaal nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, zijn heel erg verbonden met hun club, en voetbal = emotie. (ook al klinkt dat nogal afgezaagd...)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Dit dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil helemaal niet meer bans, ik wil een levendig subforum. Het liefst zie ik helemaal geen bans!
Nee, misschien niet. Misschien moet je langer bannen. Er is wel een bepaalde grens waarbij mensen op gaan passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
Helemaal goed, maar niemand kan van een mod verwachten alles in een subforum te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Prima, begin van jouw kant dan maar eens met consequent modereren.
Dat ben ik ook. Gister tijdens Hee - Fey liep ik ook te schelden tijdens de wedstrijd en bij de 1 - 2 rende ik 5 rondjes door de woonkamer maar kan me wel altijd redelijk neutraal opstellenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, zijn heel erg verbonden met hun club, en voetbal = emotie. (ook al klinkt dat nogal afgezaagd...)
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou je uit je prima alleen altijd zo schreeuwering vind ik. En je wordt snel persoonlijkMisschien eens proberen wat neutraler te discussiëren?
Dit is toch geen serieuze optie man, dat weet jij ookquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.
Het valt me op hoeveel intelligente users rondlopen in het Ajaxtopic. Daar loop ik ook weleens te kutten maar de discussies daar zijn 100.000 keer hoger niveau dan die met de vriendjes uit het PSV-topic. Die gasten kunnen echt T-O-T-A-A-L geen kritiek verdragen, alles is zwart OF wit, nuance is niet mogelijk.
De enige Ajacied die daar last van heeft is 3xClapyourhands, ook een buitengewoon enge mongool.
Ik zou zeggen, ban alle PSV'ers zijn we van dat probleem af.
Op Geo4kant na dan, die kan dus ook weer gewoon lekker discussiëren.
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophoudenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Gister tijdens Hee - Fey liep ik ook te schelden tijdens de wedstrijd en bij de 1 - 2 rende ik 5 rondjes door de woonkamer maar kan me wel altijd redelijk neutraal opstellen
Hier kan ik me in vinden.quote:
En dan gaat mensen klonen en op die manier zitten vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, misschien niet. Misschien moet je langer bannen. Er is wel een bepaalde grens waarbij mensen op gaan passen.
Als je dat al weet dan kun je je toch gewoon inhouden? Jij hebt neem ik aan ook liever een gezellig subforum?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met veel users uit het PSV topic nogal snel persoonlijk wordt aangezien ze niet al te intelligent zijn. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld inZanity, De_Kromme, et cetera.
Het valt me op hoeveel intelligente users rondlopen in het Ajaxtopic. Daar loop ik ook weleens te kutten maar de discussies daar zijn 100.000 keer hoger niveau dan die met de vriendjes uit het PSV-topic. Die gasten kunnen echt T-O-T-A-A-L geen kritiek verdragen, alles is zwart OF wit, nuance is niet mogelijk.
De enige Ajacied die daar last van heeft is 3xClapyourhands, ook een buitengewoon enge mongool.
Ik zou zeggen, ban alle PSV'ers zijn we van dat probleem af.
Op Geo4kant na dan, die kan dus ook weer gewoon lekker discussiëren.
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil helemaal niet meer bans, ik wil een levendig subforum. Het liefst zie ik helemaal geen bans!
Dat is ook weer zo. En juist wanneer mensen gaan klonen, posten ze nog meer onzin en bagger. Bannen is dus niet de oplossing..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
En dan gaat mensen klonen en op die manier zitten vervelen.
Dan krijg je dus een vervelende vicieuze cirkel waar niemand op zit te wachten.
Dit zijn de bruikbare postsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophouden
Dus je weet dat de sfeer er niet beter op wordt en toch plaats je de gifjesquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich niet echt, maar ik (en velen met mij) willen wel eens trollen, door bijvoorbeeld die ajaxkampioen.gif te posten. Daar komen dan altijd van die hatelijke reacties op. Dan moeten die plaatjes weer weg gemodereerd worden. Dat soort dingen maken de sfeer er ook niet beter op. Moet eigenlijk ook ophouden
Een forum wordt gemaakt door gebruikers, niet door mods natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.
Users maken het forum, niet de mods.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moeten jullie als mods eens een keer een stapje extra geven. Leuk discussiemateriaal opzetten en dan hopen dat goed voorbeeld doet volgen.
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal goed, maar niemand kan van een mod verwachten alles in een subforum te zien
Zeker, helemaal met je eens. Proberen we (vooral GGMM) de laatste tijd ook met een aantal topics.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een forum wordt gemaakt door gebruikers, niet door mods natuurlijk.
Niet constant of zo, ik zeg gewoon dat ik me daar wel eens schuldig aan maak. Dat gebeurt gewoon in heel VBL, door veel users. Op zo'n moment denk je daar niet over na, dan is het als Ajacied gewoon leuk, achteraf nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus je weet dat de sfeer er niet beter op wordt en toch plaats je de gifjes
Ik modereer niet selectief joh. Het is echt niet zo dat ik meer toelaat van een PSV'er dan van een Ajacied?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij hebt nu eenmaal de schijn tegen en dan wordt het ook tegen je gebruikt. Dat zijn de gevolgen van selectief modereren.
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat al weet dan kun je je toch gewoon inhouden? Jij hebt neem ik aan ook liever een gezellig subforum?
Voorzetje ja, maar dat als voorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.
Het probleem is bij jou dat die ene inhoudelijke post vaak wordt voorafgegaan door bagger en trollpostsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".
Ik reageer erop met een heel goed onderbouwde post, waarin ik zeg dat onze verdedigende en middenveldlinie - die beter zijn dan die van PSV - komend seizoen ALLEMAAL blijven en ALLEMAAL langdurig vastgelegd zijn.
Alleen onze aanval is een probleem, MAAR: Daar wordt aan gewerkt.
Wat gebeurt er: MIJN POST WORDT WEGGEHAALD![]()
.
Nee, haal dan de post weg die "dáááág HMF" reageert (in plaats van inhoudelijk op mijn epische stukje PWN te reageren) en laat de mijne staan. DAN trek je het niveau omhoog.
Eens, maar dat voorzetje wordt nauwelijks gegeven.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voorzetje ja, maar dat als voorbeeld.
Als jullie het dan niet oppakken houd het al snel op natuurlijk.
Het mes snijd aan twee kanten.
Misschien, maar over het algemeen gaat het "mis" in de clubtopics.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar als mod kan je natuurlijk wel het goede voorbeeld opzetten. Dat ging met vele andere VBL mods wel goed.
Alleen al het vermelden dat bepaalde linies beter zijn dan die van PSV, kan al leiden tot hatelijke reacties helaas. Ik zal niet zeggen dat je het uitlokt, maar sommige mensen kunnen die dingen gewoon niet aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, wat jullie dan JUIST moeten doen is de PSV'ers wat intelligentie bijbrengen. Daarnet wordt er steeds geroepen "WHAHAHAH FEIJENOORD MONGEAULE GAA NVOLGEND JAAR IN ELKAAR STORTEHHHHH".
Ik reageer erop met een heel goed onderbouwde post, waarin ik zeg dat onze verdedigende en middenveldlinie - die beter zijn dan die van PSV - komend seizoen ALLEMAAL blijven en ALLEMAAL langdurig vastgelegd zijn.
Alleen onze aanval is een probleem, MAAR: Daar wordt aan gewerkt.
Wat gebeurt er: MIJN POST WORDT WEGGEHAALD![]()
.
Nee, haal dan de post weg die "dáááág HMF" reageert (in plaats van inhoudelijk op mijn epische stukje PWN te reageren) en laat de mijne staan. DAN trek je het niveau omhoog.
Nee, het probleem is dat jullie de inhoudelijke posts verwijderen. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het probleem is bij jou dat die ene inhoudelijke post vaak wordt voorafgegaan door bagger en trollposts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |