Maar wijs elkaar er dan ook opquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon domme posts die ik en de meeste vaste VBL users ook niet snel zullen maken.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. Daar kies ik bewust voor. Ik weet dat die opmerkingen komen, ik wil ze niet lezen. Betekent niet dat ik vind dat anderen maar niks mogen zeggen.
PSV-ers hebben er een handje van om zich als Calimero te gedragen (een enkeling daargelaten), dat is algemeen bekend in VBL. Niet met 2 maten meten omdat ze janken. Bij de 10-0 kregen wij het ook te verduren.
The fuck...vorig jaar was een hel. Nu mogen ZIJ 40 miljoen investeren, falen ze openlijk, hebben spelers als Strootman op Twitter commentaar op andere teams en dan mogen WIJ er op onze beurt niks van zeggen? Zó bont maken we het nu toch ook weer niet?
And besides...ze staan fucking 3e. Zo erg is dat nu ook weer niet. Zij een beetje eelt, wij een beetje minder en dan komt 't wel goed denk ik.
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Psv speelt regelmatig op zaterdag, dat is pas competitie vervalsing.
Zeker europees gezien.
Voetbal is nu eenmaal emotie.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Graag. Moet ik ook even een paar reacties van jou gaan citeren die ook buiten je mod-boekje gingen? Je hebt hier en daar namelijk wel eens de neiging om in discussies waarin je geen gelijk krijgt uit de bocht te vliegen. Zeik ik over die incidentjes die elke user wel eens heeft? We hebben het hier over structureel ongefundeerd lopen zuigen en trollen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast.
Moet ik een paar notes gaan pm'n naar je om je geheugen op te frissen??
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Je hebt gelijk maar helaas kan dit gewoon niet omdat sommigen veel te veel uit emotie posten en niet even nadenken voor ze iets plaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wijs elkaar er dan ook op
Jij hebt respect bij feyenoorders, een ander bij ajacieden en een ander bij PSV'ers. Vorige week hadden wij met z'n alleen een FANTASTISCHE sfeer in VBL, was iedereen het over eens.. Waarom kan dat niet altijd?
Klopt. Maar blijkbaar beleven mensen daar meer plezier aan dan aan de serieuze discussies. Hoe jammer dat soms ook is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat velen hier niet kunnen discussiëren zonder een bepaalde ondertoon. Nooit kan er eens in een clubtopic op een normale volwassen manier zonder gescheld gediscussieerd worden met supporters van andere clubs erbij.
Psv speelt negen van de tien keer op zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft toch niet na een Europese wedstrijd op zaterdag moeten spelen?
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En juist dat moeten we zien te krijgen. Tuurlijk mag je als PSV'er balen van een derde plek en als Feyenoorder genieten van de tweede plek, maar waarom moet het zo persoonlijk?
Heel graag maar dan wel met alle vaste VBL bezoekers en een oplossing waar iedereen achter staat en zich aan houdt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat er een probleem ligt, kunnen we dan niet ook samen zoeken naar de oplossing?
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Denk je dat 24 uur indruk maakt?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Strakkere handhaving dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sneller noten, sneller 24 uurtjes af laten koelen.
Nou je uit je prima alleen altijd zo schreeuwering vind ik. En je wordt snel persoonlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite mijzelf te uiten..
En dan ben ik nog serieus ook.
Prima, begin van jouw kant dan maar eens met consequent modereren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op zeker. Meer dan een week.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk je dat 24 uur indruk maakt?
Gewoon een vraag.
Nee, totaal nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, zijn heel erg verbonden met hun club, en voetbal = emotie. (ook al klinkt dat nogal afgezaagd...)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf dan wss stoer vinden. Iets anders kan ik niet bedenken.
Dit dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil helemaal niet meer bans, ik wil een levendig subforum. Het liefst zie ik helemaal geen bans!
Nee, misschien niet. Misschien moet je langer bannen. Er is wel een bepaalde grens waarbij mensen op gaan passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon een vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |