quote:
quote:
of jij gewoon terug manquote:
Ik kotste.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Hier is maar één man geschikt voor De_Kromme
Ik weet al van wie.. alleen nog niet waar hij gepost is.. en die posts van hem zijn niet opgenomen in Spytool denk ik..quote:
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmfquote:
Is dat figuur niet gebanned?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Nee tochquote:
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Hagenees en drugs, dan kan je verwachten dat het misgaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
InZanity, ben jij dit?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |