Jaja, hij opent wel FB topics, maar dat meent hij ook niet serieus. Sowieso, met 50 topics per dag boeit het ook niet in welk subforum ze staanquote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nooit de FB topics gelezen zeker
.
[..]
Ja, en geen van die dingen zeg ik, behalve het eerste. Wat ik zeg is:
- PSV moet CL halen eens per 3 jaar
- Dat gaat moeilijk worden want Ajax, Feijenoord doen het goed
- PSV gaat financieel dus weer in zwaar weer komen als het niet CL-halen scenario aankomt
- Misschien dan weer bij de gemeente aankloppen voor een lening (DIT kun je HEEL misschien nog als een minitrolletje opvangen, hoewel ik het serieus bedoel).
[..]
Het feit dat Netsplitter de post weer teruggezet heeft zegt genoeg denk ik. Alleen toen was de discussie al monddood gemaakt.
Of je snapt het echt niet of je bent gewoon superdom.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mij betreft verandert alleen het modgedrag in de PSV topics. Daar moet gewoon niets meer verwijderd worden.
Voor de rest alles laten bij wat het is, en ik geef dit topic 5 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
En als iedereen nou es wat meer eelt op je ziel kweekte en niet bij ieder wissewasje komen janken?
Stelletje Ronaldo's.
Ik TR allang niet meer. Ik los het zelf wel op met onderling gescheldquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
En als iedereen nou es wat meer eelt op je ziel kweekte en niet bij ieder wissewasje komen janken?
Stelletje Ronaldo's.
Gaat niet werken, Brazzers is 18+.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of we leggen allemaal 1 euro in en kopen daarmee een maand-abbo'tje brazzers voor die jongen. Hebben wij 't ook weer rustig.
Pas op, niet trollen over Ronaldo. Straks hebben we hier een Real vs. Barca en een Ronaldo vs. Messi topicquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
Ronaldoquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mij betreft verandert alleen het modgedrag in de PSV topics. Daar moet gewoon niets meer verwijderd worden.
Voor de rest alles laten bij wat het is, en ik geef dit topic 5 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet je dan weer niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inzanity kan toch niet postenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Pas op, niet trollen over Ronaldo. Straks hebben we hier een Real vs. Barca en een Ronaldo vs. Messi topic
quote:
Oeh ja, ik neem ook weer even een abo. Bestaat het ABO forum nog steeds? En mijn tettentopic?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inzanity kan toch niet posten
Maarre verdraagzaam, en HMF neemt maar een abo hoor als ie bepaalde users niet wil zien
* hier, een plakplaatje voor in je schrift.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik TR allang niet meer. Ik los het zelf wel op met onderling gescheld. Prima toch?
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
Stelletje Ronaldo's.
Beidequote:Op maandag 7 mei 2012 12:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oeh ja, ik neem ook weer even een abo. Bestaat het ABO forum nog steeds? En mijn tettentopic?
Ja, die foto, in welk topic heb je die gevonden joh, hahah, nu ga ik 'm opslaanquote:
Staat in je fobo schatje...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die foto, in welk topic heb je die gevonden joh, hahah, nu ga ik 'm opslaan
Ja, nadat iemand hem teruggevonden had, hij zwerft al tijden rond, maar ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft.quote:
Dat was echt een oud ding. Eens kijken wat ik kan vinden voor jequote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nadat iemand hem teruggevonden had, hij zwerft al tijden rond, maar ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft.
Oehhhhhhhh ik heb notes. Ik moet huilen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk daar maar eens lang in.
Dat kan je wel eens gebruiken, wat zelf reflectie.
Je hebt namelijk niet voor niks al een shitload aan notes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ronaldo spaans kampioen
Messi > helemaal niets.
Gratis bier en naaktfoto's weer toestaan. Opgelost, slotje.quote:Clubtopics: hoe houden we het gezellig maar ook uitdagend.
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gratis bier en naaktfoto's weer toestaan. Opgelost, slotje.
Topickapenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ja, laten we daar een topic aan wijden.
InZanity, kom er maar in!
quote:
Waarom val ik niet van mijn stoel van verbazing...quote:geregistreerd op: vrijdag 30 december 2011 @ 12:03
Daarom niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?.
Omdat je 200 kilo weegt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Waarom val ik niet van mijn stoel van verbazing...
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat was echt een oud ding. Eens kijken wat ik kan vinden voor je
Oh, en die iemand was ik
edit: en kennelijk vond ik het plaatje wel leuk
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)eidsyvonne.jpg&spy=1
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij gewoon mod, ik ben toch werkeloos en heb niks beters te doen
Oh puhlease, niet simpel doen, dat ben je niet, je bent intelligent genoeg om dat te bedenkenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja serieus, waarom mag ik de blote kont van Scarlett niet posten in de slowchat?.
Ik heb toch een hekel aan iedereen, dus dat is wel zo makkelijkquote:
Iedereen kapot noten.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb toch een hekel aan iedereen, dus dat is wel zo makkelijk
Niet eens manquote:
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet eens man
Notes neemt toch niemand serieus
Kennelijk heb ik het plaatje een andere naam gegeven met het opslaanquote:
Dat is de deleteknop.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?
nee man.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar da's toch min of meer het wapen van de mod?
quote:
quote:
of jij gewoon terug manquote:
Ik kotste.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Hier is maar één man geschikt voor De_Kromme
Ik weet al van wie.. alleen nog niet waar hij gepost is.. en die posts van hem zijn niet opgenomen in Spytool denk ik..quote:
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmfquote:
Is dat figuur niet gebanned?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Nee tochquote:
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de_kromme die nog wat olie op het vuur gooit en een flippende hmf
Hagenees en drugs, dan kan je verwachten dat het misgaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toch
Ik moet altijd lachen om jullie 2
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HMF heeft zijn leven gebeterd, ik treed voortaan als zijn woordvoerder op.
HMF zegt: Krijg kanker in je linkerteen!Ik vertaal: Ik stel dit niet op prijs, zou je deze opmerking willen herzien?
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zoveel gebrek aan intelligentie. Volgens mij zit die gast aan de kunstmatige beademing omdat zijn hersens zelfs de basale functies niet aan kennen.
InZanity, ben jij dit?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling: Ik vind hem niet lief en hij is geen lid van Mensa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |