abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111244179
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit de clubtopics moeten gewoon vaker in de vbl sc komen, daar gaat het tenminste niet over voetbal :')
Daar zeg je wel wat zinnigs, in de SC heb ik users toch echt van een andere kant gezien :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_111244183
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik word liever voor kankermongool uitgemaakt dan dat ik die pleurisbagger van Tong80 elke keer op mijn lage-resolutie laptopscherm voorbij zie komen. :r.
kankermongool
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_111244199
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Welke andere clubs?
Afc'34 _O_
pi_111244200
quote:
Mensen uit de clubtopics moeten gewoon vaker in de vbl sc komen, daar gaat het tenminste niet over voetbal :')
Vooral dit. Heeft een therapeutische werking voor de doorgeslagen VBL-user.
pi_111244224
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Afc'34 _O_
Is dat niet Sjek z'n club?
BFF met GGMM
pi_111244235
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

kankermongool
steven laat je nie gek maken
pi_111244238
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-
  maandag 7 mei 2012 @ 12:48:53 #208
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_111244242
quote:
Daar heb je wel een goed punt. Mensen die in SC komen kunnen daarna veel meer van elkaar hebben is me opgevallen :Y
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_111244247
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is dat niet Sjek z'n club?
Nee, dat is gewoon AFC :D
pi_111244261
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt. Mensen die in SC komen kunnen daarna veel meer van elkaar hebben is me opgevallen :Y
De SC is zojuist ingestort omdat we vanaf gisteren niet eens meer halve tieten mogen posten
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 7 mei 2012 @ 12:49:40 #211
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_111244271
Laten we een beetje on-topic blijven heren.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_111244285
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Trust me. Zodra Steven z'n gouden ski-bril opzet weet je dat je je mond moet beginnen houden. Tot die tijd ben je redelijk veilig.
pi_111244290
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en daar zit het probleem dus :).

Een normaal persoon klikt gewoon niet op tong-topics, of voel je je ook gedwongen om in OUD alles te lezen?
Ik klik er ook niet op, ze verneuken alleen de VBL-index. Snappez vous?
pi_111244315
Ik ga nu echt aan m'n scriptie werken! :W

wel een beetje gedragen he boelers.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 12:51:15 ]
pi_111244320
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Trust me. Zodra Steven z'n gouden ski-bril opzet weet je dat je je mond moet beginnen houden. Tot die tijd ben je redelijk veilig.
:D
pi_111244322
O en verban Davy uit de slowchat. Serieus, de hoeveelheid lelijke wijven die hij post ... :r.
pi_111244343
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus, ik ga hier nog één post aan wijden:

1) Jongens die LIEGEN gelijk met een ban doen bekopen. Er zijn héél veel mensen die gewoon simpelweg feiten verzinnen en hierdoor worden talloze topics gevuld met discussies waarom deze personen ongelijk hebben. De_Kromme doet dit bijvoorbeeld in het Feijenoordtopic, met o.a. de pareltjes:

"Junker tekent bij Feijenoord, wordt aangekondigd in VI vanavond"
"Feijenoord betaalt nog steeds salaris Beukering"
"Feijenoord heeft geen transferpercentage bedongen bij Wijnaldum / Castaignos / Fer"

En nog wat andere shit. Mensen die onzin verkopen, GELIJK LANGDURIG bannen als dit wordt aangegeven in Feedback. Liegen is een van de meest verderfelijke zaken in de wereld.

2) Posts waarin inhoudelijke discussie staat NIET verwijderen, hoe haatvol daarop ook gereageerd wordt. Voorbeeld:

A) Ik post gisteren dat PSV 1 keer per 3 jaar CL moet halen volgens de begroting (== waarheid), en zeg dat dat nog moeilijk gaat worden nu het te verwachten is dat Ajax en Feijenoord de komende jaren aardig sterk voor de boeg zullen komen. Ik post hierbij dat het risico op financieel verval voor PSV érg groot is, en dat het dus in de lijn der verwachting ligt dat PSV weer bij de overheid mag aankloppen voor een huurconstructie. BAM, post weg, omdat PSV'ers het niet kunnen 'handlen' om te horen dat PSV misschien wel wéér geen CL gaat pakken komend seizoen (== aanname maar wel onderbouwd).

B) Ik post vandaag dus dat Feijenoord weldegelijk sterk zal blijven op een troll die zegt dat dit een incidentje is (troll want hij onderbouwd het niet en noemt spelers 'middelmaat' terwijl er een rondloopt met de zilveren schoen en 3 van de 5 in het gilette pro klassement Feijenoorders zijn). Post wordt weggehaald, in plaats van de nietszeggende kutreacties hierop.

GELIJK BANNEN die figuren. Laat maar 24 uur afkoelen.

3) Het NIET TOESTAAN van BAGGERtopics van figuren als Tong80. Die gast opent gewoon 12 nieuwe topics per dag ofzo met TOTALE ONZIN. Niet eens in de buurt komend van de MINSTE vorm van grappigheid.

Zal ik jullie eens het verhaaltje van het buitentoilet vertellen? Als mensen een container zien, snappen ze dat deze is om spullen in op te slaan. Als een of ander randfiguur echter 12 keer per dag scheit in die container, komen er vanzelf meer die de container volpoepen, tot de container zijn functie verloren is en een scheithuis is geworden. Zie hier wat Tong80 doet.

Het feit dat jullie hier NIET tegen optreden behalve slotjes zetten op die topics, zelfs van elke vorm van kritiek wars zijn, nodigt andere users uit zich als mongolen te gedragen.

Bij ELK kuttopic van Tong (en andere) wordt zijn vorige ban X2 verlengt. 24uursban wordt 48, 96, 192, et cetera. Leert hij het snel genoeg af, en gaat de rest ook niet lopen kutten.

4) Het TOESTAAN van grappige plaatjes (zoals die van Kapiteintje vandaag) of posts van bijvoorbeeld Strootman, ZELFS als deze een 'trollerige' insteek hebben. Zoals vandaag: Strootman met 2 vingers op een Vespa opgestoken voor De Kuip, met daaronder de tekst "gefeliciteerd met de 2e plek GR GR Strootje".

PSV'ers maken zichzelf het HEEL makkelijk door zo te reageren:

:D :D _O-.

In plaats van "UWUWUW NIET AAN MIJN STROOTJE ZITTEN MOET JE KLAP KANKERJONG :(".

Als een persoon zich gedraagt als een mongool, mag dit aangekaart worden. In het Feijenoordtopic hebben we ook de website www.brunomartinsindi.com, die te mongloïde voor woorden is. JUIST door deze site te omarmen en erom te LACHEN, krijg je een betere sfeer in een topic.

Wegeditten helpt toch niet, die plaatjes en twitteropmerkingen BLIJVEN omhoog komen, al is het alleen omdat ik dat blijf doen.

Je hoort toch ook geen Feijenoorder zeiken over het Slowchattopic, waar Koeman zijn reactie op Guidetti's shirtuittrekmoment al MAANDEN BOVENAAN HET TOPIC STAAT?

Nee, want Feijenoorders janken niet om elk klein dingetje. :W.

Kortom: dit zijn al wat mooie aanbevelingen.
Goede post. Zitten wel wat waarheden in. Hoewel je net als vele anderen (waaronder ik) wel eens naar jezelf kunt kijken soms

Die topics van tong zijn vaak vervelend (niet alleen in VBL trouwens :') ), maar niet erg sfeerverpestend of zo. Er niet op klikken is al een prima oplossing vind ik. Tong blijft wel altijd netjes en gaat geen janktopics openen als er iets gesloten wordt.

quote:
A) Ik post gisteren dat PSV 1 keer per 3 jaar CL moet halen volgens de begroting (== waarheid), en zeg dat dat nog moeilijk gaat worden nu het te verwachten is dat Ajax en Feijenoord de komende jaren aardig sterk voor de boeg zullen komen. Ik post hierbij dat het risico op financieel verval voor PSV érg groot is, en dat het dus in de lijn der verwachting ligt dat PSV weer bij de overheid mag aankloppen voor een huurconstructie. BAM, post weg, omdat PSV'ers het niet kunnen 'handlen' om te horen dat PSV misschien wel wéér geen CL gaat pakken komend seizoen (== aanname maar wel onderbouwd).
Dit soort dingen worden door veel (kut)users (niet alleen de PSV aanhangers) ongeveer als volgt gelezen:
-PSV moet CL halen
-Dat kunnen jullie niet want Ajax en Fey zijn beter. :6
-PSV gaat failliet :6
-PSV is een subsidieclub :')

En vervolgens wordt er met gescheld e.d. op gereageerd. -O-

Ik heb die post niet gezien, maar als je hem echt op deze manier onderbouwde moet dat best kunnen. Mensen moeten zich niet zo snel aangevallen voelen, maar juist een goed onderbouwd verhaal er tegenin brengen. Users die dat niet kunnen, mogen wel wegblijven uit VBL vind ik. :s)
pi_111244345
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
O en verban Davy uit de slowchat. Serieus, de hoeveelheid lelijke wijven die hij post ... :r.
Of we leggen allemaal 1 euro in en kopen daarmee een maand-abbo'tje brazzers voor die jongen. Hebben wij 't ook weer rustig.
  maandag 7 mei 2012 @ 12:52:30 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111244362
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik klik er ook niet op, ze verneuken alleen de VBL-index. Snappez vous?
Nee, dat doen ze niet :).

Sorry, maar jouw opvattingen en meningen stroken bijster weinig met het FOK!-gevoel :).

Nogmaals, mensen moeten gewoon niet zo snel overgaan tot achterlijk schelden als ze het ergens niet mee eens zijn, dat zouden ze ook niet doen als ze in het openbaar zouden praten over voetbal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_111244382
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon AFC :D
wtf, ze kennen toch wel meer letters in Amsterdam... :?
BFF met GGMM
pi_111244417
quote:
Misschien is dat wel leuk, maar SC's kosten zoveel tijd :') Voor je daar een beetje 'ingeburgerd' bent meestal. En daarna hele dagen posten.
pi_111244419
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef OverRated het volgende:

[..]

Goede post. Zitten wel wat waarheden in. Hoewel je net als vele anderen (waaronder ik) wel eens naar jezelf kunt kijken soms

Die topics van tong zijn vaak vervelend (niet alleen in VBL trouwens :') ), maar niet erg sfeerverpestend of zo. Er niet op klikken is al een prima oplossing vind ik. Tong blijft wel altijd netjes en gaat geen janktopics openen als er iets gesloten wordt.

[..]

Dit soort dingen worden door veel (kut)users (niet alleen de PSV aanhangers) ongeveer als volgt gelezen:
-PSV moet CL halen

Ik heb die post niet gezien, maar als je hem echt op deze manier onderbouwde moet dat best kunnen. Mensen moeten zich niet zo snel aangevallen voelen, maar juist een goed onderbouwd verhaal er tegenin brengen. Users die dat niet kunnen, mogen wel wegblijven uit VBL vind ik. :s)
Zoveel waarheid in slechts 4 regels O+
BFF met GGMM
  Admin maandag 7 mei 2012 @ 12:54:17 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111244420
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voetbal is nu eenmaal emotie.
Ben ik het helemaal mee eens,
je wilt niet weten wat ik tegen de tv loop te gillen :') En de livetopics zijn nu eenmaal het verlengde van je huiskamer, daar moet je niet al te moeilijk over doen. En ja, de ene clubfan kan meer hebben dan de andere clubfan. Maar om weken aan de gang te blijven in een ander z'n clubtopic gaat imho te ver.
Klieren en kloten over en weer prima, maar een constante stroom?
Ben best blij met dit topic want zo zien we jullie mening hierover eens, VBL is nu eenmaal van jullie/ons ;)
Ik heb al een paar users zeer zinnige dingen zien zeggen.

Jullie zijn niet stom, jullie zijn niet vervelend, maar overdrijven soms wat :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_111244427
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef OverRated het volgende:
Tong blijft wel altijd netjes en gaat geen janktopics openen als er iets gesloten wordt.
:D Nooit de FB topics gelezen zeker _O-.

quote:
-PSV moet CL halen

Ja, en geen van die dingen zeg ik, behalve het eerste. Wat ik zeg is:

- PSV moet CL halen eens per 3 jaar
- Dat gaat moeilijk worden want Ajax, Feijenoord doen het goed
- PSV gaat financieel dus weer in zwaar weer komen als het niet CL-halen scenario aankomt
- Misschien dan weer bij de gemeente aankloppen voor een lening (DIT kun je HEEL misschien nog als een minitrolletje opvangen, hoewel ik het serieus bedoel).

quote:
Het feit dat Netsplitter de post weer teruggezet heeft zegt genoeg denk ik ^O^. Alleen toen was de discussie al monddood gemaakt.
pi_111244476
Wat mij betreft verandert alleen het modgedrag in de PSV topics. Daar moet gewoon niets meer verwijderd worden.

Voor de rest alles laten bij wat het is, en ik geef dit topic 5 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 12:56:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')