Dit ja. Heerenveen heeft prima gevoetbald.quote:
Frank zat al bij VI.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil een uitzending met Frank en Ronald de Boer...
Sjek met de broek uit danquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil een uitzending met Frank en Ronald de Boer...
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Bombvis het volgende:
Tom, jank niet, het begin was geen toneelspel hoor, dat vond ik voetbal van beide kanten
Klopt, maar dat vond ik niet ergquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Als een vreemde had gekeken die niks wist van de situatie had hij het nooit geraden, want het was gewoon voetbal.
2e helft was erg duidelijk...
Prima goal ja.quote:
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekkenquote:
Geef ze eens ongelijkquote:
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekken
Dat kon je moeilijk afgesproken werk noemen jaquote:
Stond ~3 woensdag avondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?
Begon zelfs op 3.3quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?
W.Ankerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waren die 2 dronken advocaten weer aan het rellen?
bij elk doelpunt van Rotterdam kwamen ze klaarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waren die 2 dronken advocaten weer aan het rellen?
Ik heb er niet eens aan gedachtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begon zelfs op 3.3heb hem nog op 2.00 kunnen pakken
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begon zelfs op 3.3heb hem nog op 2.00 kunnen pakken
PSV durft dat niet, wachten nog 2 jaar en betalen dan de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw gaat naar Ajax.
Nee stiekem denk ik dat PSV die weg gaat kapen
Denk dat er ook wel mensen zijn geweest die hun spaarrekening hebben gezet op Herenveen of Feyenoord winnen. @1.16quote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekken
Lampie, ik zocht naar een lichtpuntje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]Had ik moeten weten, stom dat ik daar niet naar gekeken heb
Wie gaan ze dan halenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV durft dat niet, wachten nog 2 jaar en betalen dan de hoofdprijs.
ja ze hebben al vet veel aan schone uitgegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Ajax gaat weer aardig wat geld uitgeven komende zomer
Komt ook weer genoeg geld binnen dit jaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haal je Nijland vroeg is het niet goed, haal je ze laat is het niet goed etc. etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef alors het volgende:
Alsof Breuer normaal zo'n topper is, en alsof de Heerenveen verdediging normaal als een huis staat
Durf ik niet te zeggen.. maar zullen wel wat spelers vertrekken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
denk dat er veel lijken uit de kast gaan vallen daarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.quote:
Z'n broer drinkt nog meerquote:
Hij flikt ook gneog vij ajaxquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Stiggie het volgende:
Koeman! Heeft ie toch mooi geflikt zeg ik als ajaxied.
dat wel. maar geen CL voor ze denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.
Om wellicht Europees wat in te kunnen brengen.quote:
zal zwaar worden jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Is beter ja.. KGBquote:
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lulquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Dan kom ik klaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
zul je zien loten ze in de voorronde gelijk tegen Arsenal
Ze komen in de 1e voorronde volgens mij al een sterke ploeg tegenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lul
Jup. Elke club in de Kuip overklassenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef StarGazer het volgende:
Een kakkerlak hand is snel gevuld in ieder geval.
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
11 tegen 11 , de bal is rondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)
Van Persie eruit knikkeren, en dan overkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubs
Zou toch geweldig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
Ron Jans gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.
Terwijl zijn debuut zo mooi was.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cabral is het Feijenoordshirt niet waard. Wat een eikel is het.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
"Ik dacht nog even aan de trainer van Fiorentina"
Tegen NAC in de kuip, met 2 goals.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht toch met zijn assist met de openingszondag?
Wie heb jij eigenlijk als UI?quote:
die kwam niet verder dan Vmbo kader?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Hoezo wordt ik gewissled vraagt die Cabral..
Die jongen kan niet al te best voetballen maar slim is die helemaal niet. Zsm verkopen!
Heeft Van Geel zelf toegegeven hoor, alhoewel hij zelf ook heeft gezegd dat het meer een losse poging was als iets serieus aangezien hij zelf niet geloofde dat Van Gaal zou komenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
van Gaal bij FeijenoordJack en zijn roddel en achterklap
20 juli dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor de voorronde CL?
De reactie van Bakkal vandaag ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
5.5 miljoen + deel salaris Bakkal doorbetalen die alleen maar belangrijke goals heeft gemaakt.
PSV.
Ja tis iets wat overdreven ja. Feyenoord nog nooit zo blij gezien met door onder Ajax te eindigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Waar doel je op?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #687: Echte nummer 10 gezocht
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Met Ajax is dit week niet echt meer iets spannends gebeurd, daar is vorige week al aandacht aan besteed.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Is je ctrl+f stuk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Denken dat ik 999 post ga doorspitte nvoor jou post
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld wordenquote:
Die beelden zijn ook een stuk mooierquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
Wordt Wouters ontslagen dan?quote:
FerNaldumquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zegquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Ze kunnen hem wel weer even bellenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simon Kelder moet zich echt schamen dat hij Lammers wegsuurt
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUGquote:
oke quote ze eens en laat zienquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zeg
Frans gaat jullie zo verlatenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
Dries Mertens uit Katwijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor ja
[..]
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toen
Laatste keer was wel een mooie wedstrijd.quote:
Ik bedoel simon kelder bij SVquote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet hij toch niet .Lammers accepteert het ook niet.
Nicequote:
Kom ik op terug na SV ok, wil eerst dit zienquote:
Ja precies... zolang het maar niet Excelsior wordtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk haalt Vitesse Europees.
Die kunnen nog wel wat uitrichten qua coëfficient
En Twente de laatste 2 maanden. gr grquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Gek hequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
Ik geloof dat we daar nu wel klaar mee zijn, veel is er niet overquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
PSV is lief want er lopen veel ex-FCUtrechters rond
Tja aan de top wordt je hard bekritiseerdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
Bekerquote:
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik geloof dat we daar nu wel klaar mee zijn, veel is er niet over
quote:
Wel een afbrokkelendequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Bonkers. het volgende:
Fredje Bouma als ervaren pilaar in de achterhoede.
bron?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.
Gouweleeuw en Djuricic. VOLLE MEP
Beker zie ik niet als een prijs. Als Ajax die wint doet het me ook vrij weinig, gaat maar om 1 ding dat is kampioenschap en CL in.quote:
Mijn gevoel.quote:
Tom van 't Hekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Er is niemand aan wie ik me meer erger dan aan die gigantisch lul van een hockey-coach die er zit van wie ik steeds z'n naam vergeet.
Wat een ontzettende lul is dat zeg.
Gouweleeuw + Dost + Narsingh + Aissaidi + Djuricic voor 95 miljoen halen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.
Gouweleeuw en Djuricic. VOLLE MEP
Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Er is niemand aan wie ik me meer erger dan aan die gigantisch lul van een hockey-coach die er zit van wie ik steeds z'n naam vergeet.
De broer van die grappenmakerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Haha, waar lees je dat? Heerlijkquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dikke onzin, het is maar een ding.. en dat is slecht gekeept.
Dit is de kampioensoverwinning met zijn zachte tyfus belgen stemquote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef Paul het volgende:
Jack is ook fan van Driesje Mertens uit Katwijk
Narsingh en Assaidi gaan samen naar Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Gouweleeuw + Dost + Narsingh + Aissaidi + Djuricic voor 95 miljoen halen.
Die 2 kunnen wel samen toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dikke onzin, het is maar een ding.. en dat is slecht gekeept.
Goed voor 37 goals dit seizoenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]mensen die twijfelen over de kwaliteiten van Driesje Mertens
Dan koop ik meteen een seizoenkaartquote:
In dit geval niet. Net als een keeper met een goede redding bij een penalty.. kan niet, gewoon een slechte penalty.quote:
Dijenkletserquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
Hahahahaah zag je dat Jack wou zeggen: Zeg het maar jongens
Maar hij hield zich in en zei nietslololo
Tuurlijk johquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
AZ is gewoon genekt door de EL wedstrijden. De uitschakeling van Ajax kwam niet heel ongunstig uit voor hun.
Gehoortquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Rens-Reith het volgende:
Wat hebben ze toch gelachen in Enschede, Alkmaar en Eindhoven over de crisis bij Ajax in het bestuur. Daarom kan ik best respect voor Feyenoord opbrengen heb die er weinig over gehoort (komt natuurlijk omdat zij zelf ook drama jaren hebben gekent en het niet gepast zou zijn).
Maar nu zie je maar weer dat er maar 2 echt grote clubs in Nederland zijn. En de grootste die is bekend. Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon weer de beste!
PSV net zo, gewoon kut toernooitje veel te ver reizen en daardoor laat je punten liggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
AZ is gewoon genekt door de EL wedstrijden. De uitschakeling van Ajax kwam niet heel ongunstig uit voor hun.
dat was toch ook gewoon een treurige vertoning waar echte Ajacieden elkaar de hut uit vechten voor hun eigen machtspositie.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Rens-Reith het volgende:
Wat hebben ze toch gelachen in Enschede, Alkmaar en Eindhoven over de crisis bij Ajax in het bestuur.
Het geld is daar toch wel op denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek, doe eens een bet. Wie gaat PSV allemaal kopen?
Ik zeg gouweleeuw en djuricic voor 15 miljoen.
15 miljoen is te weinigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek, doe eens een bet. Wie gaat PSV allemaal kopen?
Ik zeg gouweleeuw en djuricic voor 15 miljoen.
PSV speelde sowieso al kut.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV net zo, gewoon kut toernooitje veel te ver reizen en daardoor laat je punten liggen.
Frans heeft elke nacht nachtmerries van Foeke Booy en Nilssonquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
Praat over of Fransie van Seumeren wel of niet mag blijven bij Utrecht. Dat is belangrijk
Had ik inderdaad niet verwacht, wat is ditquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Goed punt van Tom van 't Hek inzake de investeringen van Twente
Zegt meer over jouquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef Paul het volgende:
Waddefak ik dacht serieus dat FRANK de Boer daar zat
Fixedquote:
Ja.. Ronald heeft deze keer niet zijn trying to look smart bril op.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef Paul het volgende:
Waddefak ik dacht serieus dat FRANK de Boer daar zat
net zoals Ado dit jaar gewoon in het rechterrijtjequote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Benieuwd of het nog wat is dat RKC volgend seizoen.
Nou ja, Ado had Bulykin, RKC is denk ik niet zo afhankelijk van Sno/Nemeth als dat ADO van Bulykin wasquote:Op zondag 6 mei 2012 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net zoals Ado dit jaar gewoon in het rechterrijtje
Rechtrijtje waar ze horenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:55 schreef Paul het volgende:
Wat is dit
Waarom staat FC Utrecht niet in de Play Offs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |