Terwijl zijn debuut zo mooi was.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cabral is het Feijenoordshirt niet waard. Wat een eikel is het.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
"Ik dacht nog even aan de trainer van Fiorentina"
Tegen NAC in de kuip, met 2 goals.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht toch met zijn assist met de openingszondag?
Wie heb jij eigenlijk als UI?quote:
die kwam niet verder dan Vmbo kader?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Hoezo wordt ik gewissled vraagt die Cabral..
Die jongen kan niet al te best voetballen maar slim is die helemaal niet. Zsm verkopen!
Heeft Van Geel zelf toegegeven hoor, alhoewel hij zelf ook heeft gezegd dat het meer een losse poging was als iets serieus aangezien hij zelf niet geloofde dat Van Gaal zou komenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
van Gaal bij FeijenoordJack en zijn roddel en achterklap
20 juli dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor de voorronde CL?
De reactie van Bakkal vandaag ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
5.5 miljoen + deel salaris Bakkal doorbetalen die alleen maar belangrijke goals heeft gemaakt.
PSV.
Ja tis iets wat overdreven ja. Feyenoord nog nooit zo blij gezien met door onder Ajax te eindigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Waar doel je op?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #687: Echte nummer 10 gezocht
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Met Ajax is dit week niet echt meer iets spannends gebeurd, daar is vorige week al aandacht aan besteed.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Is je ctrl+f stuk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Denken dat ik 999 post ga doorspitte nvoor jou post
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld wordenquote:
Die beelden zijn ook een stuk mooierquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
Wordt Wouters ontslagen dan?quote:
FerNaldumquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zegquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Ze kunnen hem wel weer even bellenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simon Kelder moet zich echt schamen dat hij Lammers wegsuurt
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUGquote:
oke quote ze eens en laat zienquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zeg
Frans gaat jullie zo verlatenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
Dries Mertens uit Katwijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor ja
[..]
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toen
Laatste keer was wel een mooie wedstrijd.quote:
Ik bedoel simon kelder bij SVquote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet hij toch niet .Lammers accepteert het ook niet.
Nicequote:
Kom ik op terug na SV ok, wil eerst dit zienquote:
Ja precies... zolang het maar niet Excelsior wordtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk haalt Vitesse Europees.
Die kunnen nog wel wat uitrichten qua coëfficient
En Twente de laatste 2 maanden. gr grquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Gek hequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Ik geloof dat we daar nu wel klaar mee zijn, veel is er niet overquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
PSV is lief want er lopen veel ex-FCUtrechters rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |