Wie gaan ze dan halenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV durft dat niet, wachten nog 2 jaar en betalen dan de hoofdprijs.
ja ze hebben al vet veel aan schone uitgegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Ajax gaat weer aardig wat geld uitgeven komende zomer
Komt ook weer genoeg geld binnen dit jaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haal je Nijland vroeg is het niet goed, haal je ze laat is het niet goed etc. etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef alors het volgende:
Alsof Breuer normaal zo'n topper is, en alsof de Heerenveen verdediging normaal als een huis staat
Durf ik niet te zeggen.. maar zullen wel wat spelers vertrekken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
denk dat er veel lijken uit de kast gaan vallen daarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.quote:
Z'n broer drinkt nog meerquote:
Hij flikt ook gneog vij ajaxquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Stiggie het volgende:
Koeman! Heeft ie toch mooi geflikt zeg ik als ajaxied.
dat wel. maar geen CL voor ze denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.
Om wellicht Europees wat in te kunnen brengen.quote:
zal zwaar worden jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Is beter ja.. KGBquote:
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lulquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Dan kom ik klaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
zul je zien loten ze in de voorronde gelijk tegen Arsenal
Ze komen in de 1e voorronde volgens mij al een sterke ploeg tegenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lul
Jup. Elke club in de Kuip overklassenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef StarGazer het volgende:
Een kakkerlak hand is snel gevuld in ieder geval.
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
11 tegen 11 , de bal is rondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)
Van Persie eruit knikkeren, en dan overkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubs
Zou toch geweldig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
Ron Jans gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |