Dit ja. Heerenveen heeft prima gevoetbald.quote:
Frank zat al bij VI.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil een uitzending met Frank en Ronald de Boer...
Sjek met de broek uit danquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil een uitzending met Frank en Ronald de Boer...
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Bombvis het volgende:
Tom, jank niet, het begin was geen toneelspel hoor, dat vond ik voetbal van beide kanten
Klopt, maar dat vond ik niet ergquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Als een vreemde had gekeken die niks wist van de situatie had hij het nooit geraden, want het was gewoon voetbal.
2e helft was erg duidelijk...
Prima goal ja.quote:
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekkenquote:
Geef ze eens ongelijkquote:
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekken
Dat kon je moeilijk afgesproken werk noemen jaquote:
Stond ~3 woensdag avondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?
Begon zelfs op 3.3quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Quotering Feyenoord was nog 1.60 toch ofzo?
W.Ankerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waren die 2 dronken advocaten weer aan het rellen?
bij elk doelpunt van Rotterdam kwamen ze klaarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waren die 2 dronken advocaten weer aan het rellen?
Ik heb er niet eens aan gedachtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begon zelfs op 3.3heb hem nog op 2.00 kunnen pakken
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begon zelfs op 3.3heb hem nog op 2.00 kunnen pakken
PSV durft dat niet, wachten nog 2 jaar en betalen dan de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw gaat naar Ajax.
Nee stiekem denk ik dat PSV die weg gaat kapen
Denk dat er ook wel mensen zijn geweest die hun spaarrekening hebben gezet op Herenveen of Feyenoord winnen. @1.16quote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik wist het.. dus heb ik van de omstandigheden gebruik gemaakt om mijn bankrekening te spekken
Lampie, ik zocht naar een lichtpuntje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]Had ik moeten weten, stom dat ik daar niet naar gekeken heb
Wie gaan ze dan halenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV durft dat niet, wachten nog 2 jaar en betalen dan de hoofdprijs.
ja ze hebben al vet veel aan schone uitgegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Ajax gaat weer aardig wat geld uitgeven komende zomer
Komt ook weer genoeg geld binnen dit jaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haal je Nijland vroeg is het niet goed, haal je ze laat is het niet goed etc. etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef alors het volgende:
Alsof Breuer normaal zo'n topper is, en alsof de Heerenveen verdediging normaal als een huis staat
Durf ik niet te zeggen.. maar zullen wel wat spelers vertrekken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
denk dat er veel lijken uit de kast gaan vallen daarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft PSV uberhaupt wel genoeg financiele middelen nu het de EL heeft in plaats van de CL?
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.quote:
Z'n broer drinkt nog meerquote:
Hij flikt ook gneog vij ajaxquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Stiggie het volgende:
Koeman! Heeft ie toch mooi geflikt zeg ik als ajaxied.
dat wel. maar geen CL voor ze denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is gewoon een prima prestatie van Feyenoord dit jaar.
Om wellicht Europees wat in te kunnen brengen.quote:
zal zwaar worden jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat wel. maar geen CL voor ze denk ik
Is beter ja.. KGBquote:
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lulquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Dan kom ik klaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
zul je zien loten ze in de voorronde gelijk tegen Arsenal
Ze komen in de 1e voorronde volgens mij al een sterke ploeg tegenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, ik denk dat Feyenoord wel een kans maakt tegen de mindere ploegen.
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als ze ongeplaatst zijn, zijn ze sowieso de lul
Jup. Elke club in de Kuip overklassenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef StarGazer het volgende:
Een kakkerlak hand is snel gevuld in ieder geval.
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
11 tegen 11 , de bal is rondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is sterk tegen de sterkere ploegen hè (wishful thinking)
Van Persie eruit knikkeren, en dan overkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal loot wel bizar vaak Nederlandse clubs
Zou toch geweldig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, lekker belangrijk.. weer Ajax coach uitkiezenelke coach heeft diep respect voor Koeman dit seizoen.
Ron Jans gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan Cocu, Verbeek of Huistra?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er valt verder geen aandacht aan Ajax te schenken deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |