De reactie van Bakkal vandaag ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
5.5 miljoen + deel salaris Bakkal doorbetalen die alleen maar belangrijke goals heeft gemaakt.
PSV.
Ja tis iets wat overdreven ja. Feyenoord nog nooit zo blij gezien met door onder Ajax te eindigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Waar doel je op?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #687: Echte nummer 10 gezocht
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
Met Ajax is dit week niet echt meer iets spannends gebeurd, daar is vorige week al aandacht aan besteed.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Is je ctrl+f stuk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Denken dat ik 999 post ga doorspitte nvoor jou post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |