Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld wordenquote:
Die beelden zijn ook een stuk mooierquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Het lijkt verdomme wel of Feyenoord kampioen is, heel erg knap hoor die 2e plek. Maar er is volgens mij maar 1 club die kampioen is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
Wordt Wouters ontslagen dan?quote:
FerNaldumquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van mij mogen ze Ajax ook overslaan, laat ze PSV en vooral Twente maar bashen.
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zegquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan mij nog bepaalde reacties herinneren voor de wedstrijd van ajax-spelers.. Volgens mij zou Feyenoord wel even weggespeeld worden
Ze kunnen hem wel weer even bellenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simon Kelder moet zich echt schamen dat hij Lammers wegsuurt
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUGquote:
oke quote ze eens en laat zienquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En moet ik me daar verantwoordelijk voor stellen? Ik zag dat verlies allang aankomen?
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tering, wat kreeg Ajax toen voetballes in de Arena zeg
Frans gaat jullie zo verlatenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
Dries Mertens uit Katwijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IN HET GEWOON, WE KOPEN GEWOON DRIESJE MERTENS UIT KATWIJK WEER TERUG
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied dus ja, daar ben jij verantwoordelijk voor ja
[..]
Absoluut, beetje jammer dat we de winst niet haalden toen
Laatste keer was wel een mooie wedstrijd.quote:
Ik bedoel simon kelder bij SVquote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet hij toch niet .Lammers accepteert het ook niet.
Nicequote:
Kom ik op terug na SV ok, wil eerst dit zienquote:
Ja precies... zolang het maar niet Excelsior wordtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk haalt Vitesse Europees.
Die kunnen nog wel wat uitrichten qua coëfficient
En Twente de laatste 2 maanden. gr grquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Gek hequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Ik geloof dat we daar nu wel klaar mee zijn, veel is er niet overquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
PSV is lief want er lopen veel ex-FCUtrechters rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |