PSV net zo, gewoon kut toernooitje veel te ver reizen en daardoor laat je punten liggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
AZ is gewoon genekt door de EL wedstrijden. De uitschakeling van Ajax kwam niet heel ongunstig uit voor hun.
dat was toch ook gewoon een treurige vertoning waar echte Ajacieden elkaar de hut uit vechten voor hun eigen machtspositie.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Rens-Reith het volgende:
Wat hebben ze toch gelachen in Enschede, Alkmaar en Eindhoven over de crisis bij Ajax in het bestuur.
Het geld is daar toch wel op denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek, doe eens een bet. Wie gaat PSV allemaal kopen?
Ik zeg gouweleeuw en djuricic voor 15 miljoen.
15 miljoen is te weinigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek, doe eens een bet. Wie gaat PSV allemaal kopen?
Ik zeg gouweleeuw en djuricic voor 15 miljoen.
PSV speelde sowieso al kut.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV net zo, gewoon kut toernooitje veel te ver reizen en daardoor laat je punten liggen.
Frans heeft elke nacht nachtmerries van Foeke Booy en Nilssonquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
Praat over of Fransie van Seumeren wel of niet mag blijven bij Utrecht. Dat is belangrijk
Had ik inderdaad niet verwacht, wat is ditquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Goed punt van Tom van 't Hek inzake de investeringen van Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |