Tja aan de top wordt je hard bekritiseerdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Grifte het volgende:
PSV echt landelijk pispaaltje al het hele seizoen
Bekerquote:
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik geloof dat we daar nu wel klaar mee zijn, veel is er niet over
quote:
Wel een afbrokkelendequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Bonkers. het volgende:
Fredje Bouma als ervaren pilaar in de achterhoede.
bron?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.
Gouweleeuw en Djuricic. VOLLE MEP
Beker zie ik niet als een prijs. Als Ajax die wint doet het me ook vrij weinig, gaat maar om 1 ding dat is kampioenschap en CL in.quote:
Mijn gevoel.quote:
Tom van 't Hekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Er is niemand aan wie ik me meer erger dan aan die gigantisch lul van een hockey-coach die er zit van wie ik steeds z'n naam vergeet.
Wat een ontzettende lul is dat zeg.
Gouweleeuw + Dost + Narsingh + Aissaidi + Djuricic voor 95 miljoen halen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaan ze bij Heerenveen kopen.
Gouweleeuw en Djuricic. VOLLE MEP
Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Er is niemand aan wie ik me meer erger dan aan die gigantisch lul van een hockey-coach die er zit van wie ik steeds z'n naam vergeet.
De broer van die grappenmakerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Haha, waar lees je dat? Heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |