SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:15:46Ajax ontving in zijn laatste 8 Eredivisieduels geen enkele kaart. Een dergelijke reeks was in laatste 20 jaar Eredivisie niet meer vertoond. reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef Bieks het volgende:
ooijer ook echt in zijn afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een held
ooijer en vertonghen ook echt in hun afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een helden
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, heldmoet minimaal 10 jaar bij Ajax blijven
quote:
Zeker.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Kampioensoverzicht van een uur bij EL1Ajax
![]()
Ja echt he. Wat een seizoen was dit toch....quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Siem de Jong is vele malen beter als spits.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef The_Groove het volgende:
Lodeiro komt best wel goed uit de compilatie....toch die optie nog maar lichten ?:P
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siem de Jong is vele malen beter als spits.![]()
En ik heb liever Eriksen dan Lodeiro.
Voor welke positie dan? Het is vrij druk daar, zeker met de komst van Schone. Als spits hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
Zo'n speler waar we over 3 jaar stiekem spijt van hebben want hij doet ze zo lekker bij (Villarreal, ik roep maar wat!)
Lodeiro zal waarschijnlijk ook meer verdienen dan Schöne. Dat zal ook wel meespelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
En dan komt Gijpie ons even melden dat het zeer zeker niet tegen zat, integendeel zelfs.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Het is ook geen spits dus dat is geen discussie.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor welke positie dan? Het is vrij druk daar, zeker met de komst van Schone. Als spits hoeft het van mij niet.
Gijp was gewoon de PSV supporter aan het spelen, echt een enorme troll.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan komt Gijpie ons even melden dat het zeer zeker niet tegen zat, integendeel zelfs.
Bron?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dat was even een chaos met poules etc.
Daar ben ik weer. Mooi van de 1-3 afsluiting. Zo even alles nakijken bij Studio Sport + reacties.
Narsingh komt nu toch wel zeker naar Ajax![]()
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken.quote:
Ja, maar De Boer was ook wel erg open voor Elia had ik het idee in VI.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken.
PSV moet op Europa League niveau acteren. Ajax op Champions League niveau.
Elia gaat naar Schalke.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar De Boer was ook wel erg open voor Elia had ik het idee in VI.
Moet zeggen dat ik het leuker vond toen we de schaal kregen. Die avond met al die lichtjesquote:Op zondag 6 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Moment van deze week blijft toch wel dat gejuich van die tukkers toen Feijenoord voorstond
quote:Ajax krijgt wederom 12 miljoen van Aegon
De inkomsten voor de Champions League zorgden al voor een blij gezicht bij Jeroen Slop, maar ook hoofdsponsor Aegon blijkt een goede vriend. Henri van der Aat benadrukt dat het in het contract opgenomen bedrag volledig wordt overgemaakt.
Het gaat hierbij om twaalf miljoen, opgebouwd uit tien miljoen vast en twee miljoen aan allerlei bonussen zoals dus de titel. 'Aegon is superbelangrijk voor ons. Niet alleen qua geld, maar ook qua uitstraling', benadrukt Van der Aat in De Telegraaf.
'In het contract staat een bedrag van tien miljoen euro vast en twee miljoen variabel. Het variabele deel is voor vijftig procent opgebouwd uit premies voor resultaten en voor de helft uit minder harde criteria als sociale media, streetwise en buitenlandse reizen. Net als vorig jaar incasseren we bijna de volledige twaalf miljoen euro.'
De selectie van Ajax werd donderdagmiddag gehuldigd bij de sponsor. De hele selectie was aanwezig en allerlei mensen, waaronder directeur Jan Driessen en Frank de Boer, deden hun zegje. 'Tot volgend jaar', was de veelzeggende boodschap van Driessen. (foto: VI-images/Orangepictures)
Zolang Moisander maar niet komt, zie dat echt niet zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lekker achteroverhangen en kijken wat er gaat gebeuren op de transfermarkt
Mwuah, Buttner zie ik wel zitten eigenlijk - ligt eraan hoe Boilesen er aan toe is eind juli.quote:
Doe dan Viergever - Nuytinck is vooral veel fysiek geweld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef gniffie het volgende:
Nuytinck dan toch iets liever omdat die LB en LCV kan.
Viergever (maar inderdaad ook Nuytinck hoor..) zit nog wel heel veel rek in.quote:
Hé, nummertje 32 héquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef bjanaan het volgende:
Leuk dat Frank de jongens uit de A1 ook een kans gaf zie ik niet zo snel bij andere clubs. Had alleen Fisher dit seizoen nog ad bak willen zien maar die zien we het volgende seizoen wel!
Op naar de 31e !
Iedere club heeft wel spelers laten debuten dit seizoen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef bjanaan het volgende:
Leuk dat Frank de jongens uit de A1 ook een kans gaf zie ik niet zo snel bij andere clubs. Had alleen Fisher dit seizoen nog ad bak willen zien maar die zien we het volgende seizoen wel!
Op naar de 32e !
quote:"Uitgelachen werden we. Bespot, vernederd en beschimpt. In Alkmaar liep men de polonaise nadat ze hoorden dat Ajax met 6-4 van Utrecht had verloren en AZ de landskampioen op elf punten had gezet. "Ajax is geen titelkandidaat meer," gilde Maarten Martens. Ook op andere plekken in Nederland viel hoongelach ons ten deel.
De Kuip ontplofte omdat Feyenoord voor het eerst sinds de tachtigjarige oorlog... weer eens boven Ajax stond. Dries Mertens zorgde al helemaal voor de uitspraak van het jaar door te stellen dat PSV na de overwinning tegen Feyenoord ‘de kampioenswedstrijd' had gewonnen. Een week later verloor PSV thuis met 2-6 van FC Twente, dat daarna de grootste praatjes had over het kampioenschap. Zesde, stonden we in februari. Niemand nam ons meer serieus. "Ik begin Ajax een beetje sneu te vinden", aldus Willem van Hanegem. Acht punten achter op AZ, FC Twente en PSV.
Laten we eerlijk zijn: het was niet bepaald onze allerbeste periode. Alles zat tegen. Een zuivere 2-0 tegen FC Twente werd afgekeurd. We werden genaaid in de Champions League. Een sukkeltje van 19 uit Almere verpeste het bekertoernooi. FC Utrecht speelde zijn enige twee goede wedstrijden toevallig weer eens tegen ons en we hadden een blessurelijst waar een paard de hik van krijgt. En dan heb ik het nog niet eens over de bestuurlijke onrust. Maar waar in het verleden de Arena al lang met de grond was gelijkgemaakt bij dergelijke resultaten hield iedereen zich nu rustig. "Don't worry, about a thing. ‘Cause every little thing, gonna be alright".
Terwijl AZ, PSV en FC Twente alvast hun titels aan het vieren waren en tetterden dat er weer ‘helemaal niets in Amsterdam' was, hielden wij ons hoofd koel en gingen we doen waar het uiteindelijk om draait: wedstrijden winnen. NAC-uit, 3 punten. NEC-thuis, 3 punten. Excelsior-uit, 3 punten. Gaan we dan toch nog wat van dit seizoen maken? Roda-thuis, 3 punten. RKC-thuis, 3 punten. ADO-uit, 3 punten. PSV kwam, had de champagne van de kampioenswedstrijd nog in de benen en verloor kansloos met 2-0. Vier punten achter op Ajax.
Terwijl alle clubs massaal aan het prutsen waren gingen wij verder met winnen. De Graafschap-thuis, 3 punten. Heerenveen-uit, 3 punten. Groningen-thuis, 3 punten. In Enschede probeerde men uit wanhoop een '15-mei-sfeertje' te creëren om nog wat van het seizoen te maken, maar Ajax was niet onder de indruk en liep ook uit de Grolsch Veste weg met 3 punten. Twee wedstrijden voor het einde, officieus, kampioen van Nederland. Een afgeladen uitvak ging uit zijn dak, de 31ste titel is binnen! Ook de Twente-supporters renden juichend het stadion uit, Feyenoord had immers gewonnen en dat betekende dat Ajax in ieder geval nog even niet de schaal zou krijgen. Dat hun eigen club zodoende zesde staat en compleet naast Europees voetbal dreigt te grijpen, is natuurlijk bijzaak.
Heerlijk natuurlijk, die afgunst. Toen FC Twente in de 120ste minuut de bekerfinale tegen Ajax besliste, werd er niet massaal een Twente-lied ingezet...Nee, iedereen gilde ‘helemaal niets in Amsterdam!' Massaal werd er in rode t-shirts gelopen met de tekst ‘Ik zie dubbel!', verwijzend naar de beker én de landstitel die men wel even zou gaan pakken. Ze hebben inderdaad dubbel gezien. Een week later zagen ze die schaal. In de handen van Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg welteverstaan. En een jaartje later zagen ze die schaal weer. Oké, die schaal was daar weliswaar voor Ajax, maar toch.
Een jaar lang is er gefeest in Nederland, want er was helemaal niets in Amsterdam. Maar woensdag is het stil in Eindhoven, Alkmaar en Enschede. Doodstil. Want het enige echte feest, het kampioensfeest, én de enige echte kampioenswedstrijd, vinden dan plaats in de stijf uitverkochte Amsterdam Arena. 52.000 Ajacieden juichen hun team toe, helden die zich door niemand gek lieten maken en er altijd in bleven geloven. Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be allright. Ajacieden, gefeliciteerd met onze fantastische club en maak er een schitterend feest van. Wij zien dubbel, wij zijn Ajax en wij stonden ZESDE!" ***
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukjequote:
Mooi stuk idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukje
Hoop dat we deze keer geen Real krijgen..quote:
Niks aan Aissati? Geweldige speler die alles in zich heeft om dé linksbuiten/halfspeler van Ajax te zijn. De kwaliteiten heeft die al, enkel de kans moet die nog krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Hopelijk dat Ajax de boel nu eindelijk eens van het begin kan volhouden ipv al tijd die race op het einde. Niks mis mee om eens 30 ronden of meer op nummer 1 te staan. Hopelijk gaan we nog een grote aankoop doen deze zomer. Hopen dat Lodeiro blijft en meer kansen krijgt en Aissati pleitte gaat. Hebben we eigenlijk niks aan zo'n speler.
Hebben ajacieden echt het idee dat er afgunst tegen Ajax is? Ik dacht serieus altijd dat dat een grapje wasquote:
Gast hou toch op manquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ajacieden echt het idee dat er afgunst tegen Ajax is? Ik dacht serieus altijd dat dat een grapje was
Ik ga hem van de week kopen, ik vind hem erg strakquote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef Reemi het volgende:
Het nieuwe uitshirt begint me toch best te bevallen.Die broek is ook helemaal niet zo erg.
Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast hou toch op man
Wat die gast schrijft is 100% waar
Ben je nou aan het trollen of wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi stuk idd.
[..]
Hoop dat we deze keer geen Real krijgen..Barcelona lijkt me wel leuk
Het maakt mij wel uitquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Ik wil Barca gewoon zien. Bij Ajax - Barca zal en moet ik aanwezig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?
Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
EL is financieel gezien vrij weinig iddquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?![]()
Toby geeft Messi gewoon een doodschopquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Geldprijs in de CL en ELquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Nooit manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Maar ja, sportief gezien zou het ons in Europa weer eens een beetje op de kaart zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EL is financieel gezien vrij weinig idd
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit man
Als je de cl wint krijg je geeneens 30miljoen hahahaha
Iig niet voor de overwinning zelf
Dan ook niet eens manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
CL is zo'n 55 miljoen, Europa League is maximaal 10 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Bieks het volgende:
in dit topic: mensen die niet beseffen dat de EL financieel gezien een lachertje is vergeleken met de CL.
Nou met die zwakzinnige opmerking over 30miljoen lijkt het echt of je aan het trollen bentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je wel wat troll betekent of ben je gewoon dom?
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moetquote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Saind het volgende:
Maar eerst, de Johan Cruijff schaal. 5 augustus toch? Wanneer gaat die ongeveer in de verkoop? Vorig jaar niet op gelet want toen was ik op vakantie.
Laat gaan joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou met die zwakzinnige opmerking over 30miljoen lijkt het echt of je aan het trollen bent
De eredivisie begint 10 augustus al.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moet
Zo vroegquote:
Ach ik heb vanaf de 13e ofzo interim tentamens dus ben de 5e hopelijk wel terugquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moet
Wat idiootquote:
Nee je bent gelijk een zwakzinnige mongool als je iets fout zegt. Poeh poeh. Lekkere sfeer weer hierquote:
Vorig jaar begonnen ze ook de 6e alquote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat idioot
Zal eens proberen of ik dat vanaf m'n vakantieadres kan kijken. Misschien met een crappy livestream of zo.
Toen was er geen EK.quote:
Ik wil maar zeggen, heel uitzonderlijk is het nietquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog later terug van vakantie. Pas de 26e of zo
Maar 10 augustus is bullshit volgens mij, de olympische spelen zijn toch ookquote:
Die spelen toch ook voetbal trouwens? Wie spelen daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar 10 augustus is bullshit volgens mij, de olympische spelen zijn toch ook
Landenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die spelen toch ook voetbal trouwens? Wie spelen daar?
Nederland niet dus meh. Allemaal paupervoetballers. Onder de 23 en geboren tijdens de spelen oid dus kleine keuzequote:
Ja maar alsof er alleen maar Nederlanders in de eredivisie spelenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Nederland niet dus meh. Allemaal paupervoetballers. Onder de 23 en geboren tijdens de spelen oid dus kleine keuze
Hoeveel zijn er tijdens de spelen geboren? Zullen er weinig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar alsof er alleen maar Nederlanders in de eredivisie spelen
Watquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er tijdens de spelen geboren? Zullen er weinig zijn.
Snap er ook niks van, staat iets op wikipedia dat dat een vereiste is om mee te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Waar heb je het over met geboren tijdens de spelen
Ja spelers onder de 23 mogen alleen mee doen, en 3 dispensatie spelersquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Snap er ook niks van, staat iets op wikipedia dat dat een vereiste is om mee te doen.
Kunnen wij in koker 2 komen dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef J2T het volgende:
Boys! Welke clubs mogen de CL niet halen zodat wij in koker 2 komen? Las dat Lyon geen CL gaat spelen volgend seizoen, dus dat is al 1tje minder :-)
Leuk interview, alleen die 50cent muziek op de achtergrondquote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Vertonghen bij Ivo Niehe
Ik heb hem begin dit seizoen (terecht) verketterd vanwege zijn nonchalance maar hij heeft zich dubbel en dwars bewezen de laatste maanden
Geen flauw idee eigelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef J2T het volgende:
Boys! Welke clubs mogen de CL niet halen zodat wij in koker 2 komen? Las dat Lyon geen CL gaat spelen volgend seizoen, dus dat is al 1tje minder :-)
Welke clubs gaan de CL niet halen?quote:AC Milan
Lyon
Shakhtar Donetsk
Valencia
Benfica
Villarreal
CSKA Moscow
Marseille
we staan 33e ofzo dus het is best onwaarschijnlijk dat er maar 15 boven ons kwalificeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef J2T het volgende:
Marseille niet... Villareal ook niet, die zijn bijna aan het degraderenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | 1 FC Barcelona Esp 27.7750 28.6624 30.5856 36.6428 34.1142 157.780 2 Manchester United Eng 32.5750 28.0000 28.5856 36.6714 16.0250 141.857 3 Chelsea Eng 28.5750 25.0000 22.5856 26.6714 32.0250 134.857 4 Bayern München Ger 22.7000 22.5374 30.6166 24.1332 32.0166 132.003 5 Real Madrid Esp 14.7750 14.6624 22.5856 33.6428 36.1142 121.780 6 Arsenal Eng 21.5750 22.0000 25.5856 22.6714 22.0250 113.857 7 Internazionale Ita 16.0500 13.2750 34.0856 21.3142 20.2714 104.996 8 Atlético Madrid Esp 14.7750 17.6624 24.5856 9.6428 32.1142 98.780 9 FC Porto Por 15.5856 17.3570 21.0000 31.7600 12.3666 98.069 10 Olympique Lyon Fra 13.3856 15.2000 28.0000 19.1500 19.1000 94.835 11 Liverpool Eng 24.5750 23.0000 24.5856 15.6714 3.0250 90.857 12 AC Milan Ita 16.0500 14.2750 19.0856 18.3142 22.2714 89.996 13 Valencia Esp 9.7750 13.6624 19.5856 21.6428 25.1142 89.780 14 Benfica Por 12.5856 4.3570 21.0000 25.7600 23.3666 87.069 15 Olympique Marseille Fra 13.3856 14.2000 17.0000 20.1500 21.1000 85.835 16 Shakhtar Donetsk Ukr 7.9750 29.3250 11.1600 26.0166 9.5500 84.026 17 Sporting CP Lisbon Por 18.5856 13.3570 14.0000 13.7600 22.3666 82.069 18 CSKA Moscow Rus 6.2500 18.9500 21.2332 16.1832 17.9500 80.566 19 Villarreal Esp 15.7750 18.6624 10.5856 26.6428 8.1142 79.780 20 Zenit St. Petersburg Rus 23.2500 14.9500 2.7332 18.1832 19.9500 79.066 21 Schalke 04 Ger 15.7000 8.5374 3.6166 30.1332 20.0166 78.003 22 PSV Eindhoven Ned 17.0000 6.2666 13.8832 20.2332 18.7200 76.103 23 Werder Bremen Ger 15.7000 24.5374 18.6166 11.1332 3.0166 73.003 24 Hamburger SV Ger 18.7000 24.5374 21.6166 3.1332 3.0166 71.003 25 Sevilla Esp 18.7750 10.6624 22.5856 12.6428 5.6142 70.280 26 AS Roma Ita 19.0500 16.2750 12.0856 18.3142 3.7714 69.496 27 Tottenham Hotspur Eng 16.5750 12.0000 3.5856 24.6714 10.0250 66.857 28 Manchester City Eng 3.5750 20.0000 3.5856 16.6714 20.0250 63.857 29 Sporting Braga Por 8.5856 13.3570 3.0000 25.7600 12.3666 63.069 30 Fiorentina Ita 23.0500 11.2750 24.0856 2.3142 2.2714 62.996 31 Dinamo Kiev Ukr 3.9750 22.3250 9.1600 19.0166 7.5500 62.026 32 Olympiakos Piraeus Gre 14.5000 9.3000 17.5800 2.5200 17.5200 61.420 33 Bayer Leverkusen Ger 18.7000 2.5374 3.6166 16.1332 19.0166 60.003 34 Girondins Bordeaux Fra 13.3856 11.2000 30.0000 2.1500 2.1000 58.835 35 Ajax Ned 3.0000 14.2666 10.8832 15.2332 14.7200 58.103 |
Nog meer zelfsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zat van de week te kijken en ongeveer 12/13 clubs boven ons stonden niet op een CL plek
vrijdag VI en nu weer SV, wel een beetje overkill zou ik denken als ik Frank wasquote:
Zo aan het eind van het seizoen kan dat best toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
vrijdag VI en nu weer SV, wel een beetje overkill zou ik denken als ik Frank was
Ik bedoel meer dat hij er (als ik het goed heb) nog nooit te gast is geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
vrijdag VI en nu weer SV, wel een beetje overkill zou ik denken als ik Frank was
Geschreven door Thijs Nabben, oftewel Silenusquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukje
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
The Danish shuffle
[ afbeelding ]
![]()
![]()
M4D g00gl3 skillz.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoe kom jij altijd aan die gifs
Hij heeft skills met tekstenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Geschreven door Thijs Nabben, oftewel Silenus
Wanneer was dit?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
The Danish shuffle
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:
wtf lol
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Wij-zijn-kampioen.htm
ja 10 augustus al toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef TakAFCA het volgende:
Nog maar 3 maanden dan begint de competitie weer.
quote:Vertonghen volgt Janssen op als Voetballer van het Jaar
Zondag, 6 mei 2012 om 21:30
Jan Vertonghen mag zich niet alleen de beste Ajacied, maar ook de beste speler van de gehele Eredivisie noemen. De Telegraaf maakte zondagavond bij het programma 90 minutes van Eredivisie Live bekend dat de verdediger van Ajax de verkiezing voor Voetballer van het Jaar heeft gewonnen en dat hij in augustus de Gouden Schoen in ontvangst zal nemen.
quote:De Bronzen Schoen is ook voor een speler van Ajax, want Christian Eriksen eindigde als derde in het klassement.
quote:VD Wiel schijnt rond te zijn met AS Roma.
Gregory van der Wiel leek lang op weg naar Spanje, maar volgens de Italiaanse krant IlRomanista gaat AS Roma de strijd winnen om de handtekening van de Ajacied. Il Romanista wijdt maandagmorgen de complete sportpagina aan Van der Wiel die zo goed als rond zou zijn met Roma en bovendien zou Ajax akkoord zijn met de Romeinen. Volgens de krant zou AS Roma alleen wachten op de laatste details en de ondertekening van de contracten. Als de deal door gaat zal Van der Wiel bij Roma herenigd worden met Maarten Stekelenburg.
Ja inderdaad niet echt te begrijpenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:03 schreef Devv het volgende:
Valencia te min vinden en dan naar AS Roma gaan mocht dit uiteraard waar zijn...
waar doel je op?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef Max-Westerman het volgende:
In het verleden heeft Ajax toch niet zo een goede zaken kunnen doen met AS Roma?
Wordt weer eens tijd inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Devv het volgende:
Ik zat meer te denken aan een derde wereldbeker voor clubteams.
Die spreekt voor zich.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Devv het volgende:
Ik zat meer te denken aan een derde wereldbeker voor clubteams.
Daar is dit team gewoon niet goed genoeg voor ook al zou je ze bij elkaar houden, vergelijk het maar met het team van 95 en hoeveel spelers je van het huidige team toe zou kunnen voegen aan dat teamquote:Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Die spreekt voor zich.
Ajax moet het team bij elkaar houden en niet teveel mensen laten vertrekken. 1, 2 of 3 personen is op te vangen. En dan met dit team werken naar hoe het in 1995 ging. Toen zat ik geregeld met een open bek en grote ogen te staren naar de wedstrijden.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd met de titel jongens.. Had het sommige al persoonlijk gezegd maar bij deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
Gefeliciteerd met de titel jongens.. Had het sommige al persoonlijk gezegd maar bij deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
zegt wel veel dat vlaar nog steeds op zo'n overwinning geilt, als wij dat de afgelopen jaren hadden gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De overwinning of deze foto? Deze foto is van gister namelijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
Meer dan jullie als successupporters jezelf ooit kunnen voorstellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:24 schreef OverRated het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar hebben we die Feyenoord troll weer hoor. Hebben jullie naast de voorronde CL ook nog iets anders te vieren
Ik heb het al gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs Kev feliciteert ons jongens, waar blijven jullie nou?
[ afbeelding ]
Wat anderen over andere clubs te zeggen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan jullie als successupporters jezelf ooit kunnen voorstellen.
jij kent ons niet eensquote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom denken jullie altijd de supporters van andere clubs als successupporters te moeten bestempelen? Klinkt altijd een beetje als afgunst.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij kent ons niet eens
mij beetje successupporter noemen
weetje wat? je moeder is een hoer.
Nee inderdaad, ze fluiten hun eigen spelers ook nooit uitquote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Gisteren een interview in een rotterdams cafe :
"mooi toch dit, ik heb al jaren geen seizoenskaart meer, maar nu begint het toch wel te kriebelen hoor!"
Maar rotterdam kent natuurlijk geen successupporters.
Je weet best dat het aantal gelegenheids-Ajacieden niet in verhouding staat tot diezelfde categorie Feyenoord-supporters.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Gisteren een interview in een rotterdams cafe :
"mooi toch dit, ik heb al jaren geen seizoenskaart meer, maar nu begint het toch wel te kriebelen hoor!"
Maar rotterdam kent natuurlijk geen successupporters.
Dat kan ook niet omdat Ajax minimaal een miljoen meer aanhangers heeftquote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet best dat het aantal gelegenheids-Ajacieden niet in verhouding staat tot diezelfde categorie Feyenoord-supporters.
Dat is de afgelopen seizoenen inderdaad op een incidentje na niet gebeurd. Enkel Cabral dit jaar, een groepje van 20 man. Daarna floot de HELE KUIP dat teringgroepje uit, en NIET de speler.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze fluiten hun eigen spelers ook nooit uit
En dat zeg jijquote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen seizoenen inderdaad op een incidentje na niet gebeurd. Enkel Cabral dit jaar, een groepje van 20 man. Daarna floot de HELE KUIP dat teringgroepje uit, en NIET de speler.
Lul dus niet uit je nek.
Neuh, dat is een in stand gehouden mythe.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet best dat het aantal gelegenheids-Ajacieden niet in verhouding staat tot diezelfde categorie Feyenoord-supporters.
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 07-05-2012 om 11:58:20“@Kevin_strootman: Vertonghen terecht beste speler van Eredivisie #gefeliciteerd”Thx man! reageer retweet
twitter:frenkdeboer twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:06Ajacieden @Vurnon, @Gvanderwiel, @siemdejong en Jasper Cillessen zitten bij voorselectie van Nederlands Elftal. #EK2012 reageer retweet
Zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef wieisboos het volgende:
Babel moet weg bij Hoffenheim, ook een optie?
Leuk voor ze! Hopen dat ze ook in de uiteindelijke selectie zitten!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:06Ajacieden @Vurnon, @Gvanderwiel, @siemdejong en Jasper Cillessen zitten bij voorselectie van Nederlands Elftal. #EK2012 reageer retweet
Vurnon in oranje OOOOH, OH OH OH OOOOHquote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
Ik volg Babel niet, maar als hij weg moet bij Hoffenheim, dan is hij vast niet goed genoeg voor Ajax lijkt mij. Anders lieten ze hem wel blijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:22 schreef wieisboos het volgende:
Babel moet weg bij Hoffenheim, ook een optie?
Ik hoop alleen op Greg en de Jong.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuk voor ze! Hopen dat ze ook in de uiteindelijke selectie zitten!
Hoffenheim weet al lang niet meer wat het wilquote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik volg Babel niet, maar als hij weg moet bij Hoffenheim, dan is hij vast niet goed genoeg voor Ajax lijkt mij. Anders lieten ze hem wel blijven.
Ja, dat snap ik ook niet. Ik vond hem gisteren nou niet echt sterk optreden. Rare blunder, gejank over het uittrappen etc...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef Adames het volgende:
Waarom wel Cillessen en niet Vermeer trouwens
Van mij mag hij komen, hij is het voetballen niet verleerd lijkt mequote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik volg Babel niet, maar als hij weg moet bij Hoffenheim, dan is hij vast niet goed genoeg voor Ajax lijkt mij. Anders lieten ze hem wel blijven.
Hoe minder hoe beter, ze komen allemaal moe terugquote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuk voor ze! Hopen dat ze ook in de uiteindelijke selectie zitten!
Wauw, ze hadden voor het eerst in jaren weer eens gewonnen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"4 tegen 2".
Dat is typisch Van Marwijk, die laat eenmaal geselecteerde spelers niet zo makkelijk vallenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Ik vond hem gisteren nou niet echt sterk optreden. Rare blunder, gejank over het uittrappen etc...
Kuytquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is typisch Van Marwijk, die laat eenmaal geselecteerde spelers niet zo makkelijk vallen
Maar spelers zonder basisplaats is toch ook niet zijn stijlquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is typisch Van Marwijk, die laat eenmaal geselecteerde spelers niet zo makkelijk vallen
Het grote voorbeeld inderdaadquote:
Anita heeft het natuurlijk na zijn positiewisseling erg goed gedaan, ik vraag me idd alleen af of we daar niet genoeg spelers hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het grote voorbeeld inderdaad
Maar ook het selecteren van Cilessen, Strootman () en zelfs Anita begrijp ik niet. Van der Wiel en De Jong snap ik wel, hoewel die nog wel iets beter kunnen worden.
Anita heeft verder alleen met de punt naar achteren gespeeld, waar bij Oranje al jaren met de punt naar voren wordt gespeeld. Als Anita net het niveau aan kan in een bekend system, dan wordt dat een moeilijk verhaal als je anders speeltquote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anita heeft het natuurlijk na zijn positiewisseling erg goed gedaan, ik vraag me idd alleen af of we daar niet genoeg spelers hebben.
De Jong snap ik eigenlijk niet, middenvelders heeft Oranje dus zat en als spits zou het nergens op slaan.
quote:Ajax-aanvaller Bulykin meest efficiënte speler van de Eredivisie
Maandag, 7 mei 2012 om 12:13
Het is nog niet zeker waar Dmitri Bulykin volgend seizoen speelt, maar met negen competitietreffers had de Russische aanvaller wel degelijk een aandeel in het kampioenschap van Ajax. Uit een onderzoek van Voetbal International is gebleken dat de spits de meest efficiënte speler van het seizoen in de Eredivisie is geweest. Bulykin deed 633 minuten over zijn doelpunten, een gemiddelde van zeventig minuten per treffer.
Plaats twee is voor een ploeggenoot van de reservespeler van Ajax. Kolbeinn Sigthórsson kwam door blessures maar 638 minuten in actie voor Ajax en maakte in die tijd zeven doelpunten, een gemiddelde van een doelpunt per 91 minuten. De derde plaats is voor Feyenoorder John Guidetti: de spits speelde aanzienlijk meer dan het Ajax-duo (1834 minuten), maar maakte ook twintig treffers. Iedere 92 minuten scoorde hij een doelpunt.
De topschutters van de Eredivisie vinden we terug op de plekken vijf, zes en acht. Bas Dost staat met 32 treffers in 2970 minuten vijfde, Sanharib Malki is met 25 doelpunten in 2545 minuten zesde en Luuk de Jong is de nummer acht met 25 doelpunten in 2764 minuten. De naar FC Porto vertrokken Marc Janko is vierde, terwijl Vitesse-spits Mike Havenaar zevende staat.
Anita en De Jong gaan sowieso ook mee als versterking in de breedte. Die kunnen misschien eens leuk invallen of zo. Net niet goed genoeg voor de basis, daar staan op die posities wel betere spelers inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anita heeft het natuurlijk na zijn positiewisseling erg goed gedaan, ik vraag me idd alleen af of we daar niet genoeg spelers hebben.
De Jong snap ik eigenlijk niet, middenvelders heeft Oranje dus zat en als spits zou het nergens op slaan.
Van mij mag hij ook gewoon blijven, het is gewoon een hele nuttige speler.quote:
Hmmm..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
De 36 namen:
Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Mark van Bommel (AC Milan), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), Jasper Cillessen (Ajax), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (FC Twente), Luuk de Jong (FC Twente), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Hedwiges Maduro (Valencia), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Málaga), Erwin Mulder (Feyenoord), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Erik Pieters (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Wesley Sneijder (Internazionale), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax), Georginio Wijnaldum (PSV), Jetro Willems (PSV).
Vind ik ook, maar hij wil zelf meer spelen en dat zit er niet altijd inquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook gewoon blijven, het is gewoon een hele nuttige speler.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
De 36 namen:
Ibrahim Afellay (FC Barcelona)
Vurnon Anita (Ajax)
Mark van Bommel (AC Milan)
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
Wilfred Bouma (PSV)
Jasper Cillessen (Ajax)
Urby Emanuelson (AC Milan)
John Heitinga (Everton)
Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04)
Ola John (FC Twente)
Luuk de Jong (FC Twente)
Nigel de Jong (Manchester City)
Siem de Jong (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Dirk Kuyt (Liverpool)
Jeremain Lens (PSV)
Hedwiges Maduro (Valencia)
Adam Maher (AZ)
Joris Mathijsen (Málaga)
Erwin Mulder (Feyenoord)
Luciano Narsingh (sc Heerenveen)
Robin van Persie (Arsenal)
Erik Pieters (PSV)
Arjen Robben (Bayern München)
Stijn Schaars (Sporting Portugal)
Wesley Sneijder (Internazionale)
Maarten Stekelenburg (AS Roma)
Kevin Strootman (PSV)
Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur)
Nick Viergever (AZ)
Ron Vlaar (Feyenoord)
Michel Vorm (Swansea City)
Stefan de Vrij (Feyenoord)
Gregory van der Wiel (Ajax)
Georginio Wijnaldum (PSV)
Jetro Willems (PSV).
maakte ook maar 1 doelpunt ofzo daar en die jongen kan moeilijk met kritiek omgaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n jongen wel het risico durven nemen, mits transfervrijquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maakte ook maar 1 doelpunt ofzo daar en die jongen kan moeilijk met kritiek omgaan.
lekker wegblijven dus.
Wat heeft die Van der Aat hierover te zeggen? Niets tochquote:Henri van der Aat is niet van plan om Theo van Duivenbode te laten fungeren als algemeen directeur. Dat meldde hij tegenover BNR Nieuwradio. De laatste tijd zong het gerucht rond dat Van Duivenbode zich, totdat er een nieuwe algemeen directeur gevonden zou worden, ging profileren als algemeen directeur ad interim. Dit zou dan gebeuren vanuit zijn functie in de Raad van Commissarissen, waar hij op 14 juni in komt te zitten, als de aandeelhoudersvergadering daarmee instemt.
Op de suggestie dat Van Duivenbode zal gaan functioneren als algemeen directeur reageerde Van der Aat kort maar krachtig: “Dat is niet im frage dat hij algemeen directeur wordt.”
Hij heeft nooit kunnen voetballen dat is het hele probleemquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen, hij is het voetballen niet verleerd lijkt me
Elia wel, Narsingh is echt niet beterquote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heeft nooit kunnen voetballen dat is het hele probleemNarsingh of Elia 10x liever dan Babel met zijn heupschot
Braafheid is beter dan Koppers en Blind ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
Braafheid moet ook weg bij Hoffenheim, vind ze beiden goed genoeg voor Ajax
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zou zeggen, laat ze 2 weken meetrainen en dan acht ik FdB wel in staat een goede conclusie te trekken
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef honkeytonk het volgende:
Dat filmpje van EredivisieLive trouwens... De schaal van Frank. Filmpje van een week geleden ofzo. Maar wel mooi
lange zijdequote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Skol het volgende:
Heb mezelf op de wachtlijst gezet voor seizoenskaarten samen met 2 anderen. Uiteraard de goedkope plekken als eerste keus genomen, ondanks ik de kans vrij gering schat dat we daar terecht kunnen. Iemand enig idee op welke vakken de kans groter is met 3 stoelen naast elkaar te kunnen zitten?
Noord is ook nog vrij volgens mijquote:
twitter:brusselmans twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:57:14voor de goede orde: de boze roddel is dat Gregory v/d Wiel in bed is gedoken met de (inmiddels ex-) vrouw van Vlaar reageer retweet
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Catch22- het volgende:
twitter:brusselmans twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:57:14voor de goede orde: de boze roddel is dat Gregory v/d Wiel in bed is gedoken met de (inmiddels ex-) vrouw van Vlaar reageer retweet
Hij ging buitenom natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Catch22- het volgende:
picsquote:
Dat is toch niet lekkerquote:
Jouw smaak.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:38 schreef Catch22- het volgende:
nee niet overdreven lekker, maar wel een leuk ding. Als tussendoortje snap ik t wel
Eens met deze kakkiequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van voetbal begrijpt ie weinig maar dit keer heeft hij gelijk
Het is een trainingsstage waarbij verschillende talentvolle spelers zijn uitgenodigd, hij maakt niet serieus kans om mee te gaanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zegt toch wel genoeg dat Cillessen in de (voor)selectie zit en niet Vermeer
Over Bertje ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zegt toch wel genoeg dat Cillessen in de (voor)selectie zit en niet Vermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |