Braafheid is beter dan Koppers en Blind ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
Braafheid moet ook weg bij Hoffenheim, vind ze beiden goed genoeg voor Ajax
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zou zeggen, laat ze 2 weken meetrainen en dan acht ik FdB wel in staat een goede conclusie te trekken
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef honkeytonk het volgende:
Dat filmpje van EredivisieLive trouwens... De schaal van Frank. Filmpje van een week geleden ofzo. Maar wel mooi
lange zijdequote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Skol het volgende:
Heb mezelf op de wachtlijst gezet voor seizoenskaarten samen met 2 anderen. Uiteraard de goedkope plekken als eerste keus genomen, ondanks ik de kans vrij gering schat dat we daar terecht kunnen. Iemand enig idee op welke vakken de kans groter is met 3 stoelen naast elkaar te kunnen zitten?
Noord is ook nog vrij volgens mijquote:
twitter:brusselmans twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:57:14voor de goede orde: de boze roddel is dat Gregory v/d Wiel in bed is gedoken met de (inmiddels ex-) vrouw van Vlaar reageer retweet
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Catch22- het volgende:
twitter:brusselmans twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:57:14voor de goede orde: de boze roddel is dat Gregory v/d Wiel in bed is gedoken met de (inmiddels ex-) vrouw van Vlaar reageer retweet
Hij ging buitenom natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Catch22- het volgende:
picsquote:
Dat is toch niet lekkerquote:
Jouw smaak.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:38 schreef Catch22- het volgende:
nee niet overdreven lekker, maar wel een leuk ding. Als tussendoortje snap ik t wel
Eens met deze kakkiequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van voetbal begrijpt ie weinig maar dit keer heeft hij gelijk
Het is een trainingsstage waarbij verschillende talentvolle spelers zijn uitgenodigd, hij maakt niet serieus kans om mee te gaanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zegt toch wel genoeg dat Cillessen in de (voor)selectie zit en niet Vermeer
Over Bertje ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zegt toch wel genoeg dat Cillessen in de (voor)selectie zit en niet Vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |