SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:15:46Ajax ontving in zijn laatste 8 Eredivisieduels geen enkele kaart. Een dergelijke reeks was in laatste 20 jaar Eredivisie niet meer vertoond. reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef Bieks het volgende:
ooijer ook echt in zijn afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een held
ooijer en vertonghen ook echt in hun afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een helden
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, heldmoet minimaal 10 jaar bij Ajax blijven
quote:
Zeker.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Kampioensoverzicht van een uur bij EL1Ajax
![]()
Ja echt he. Wat een seizoen was dit toch....quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Siem de Jong is vele malen beter als spits.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef The_Groove het volgende:
Lodeiro komt best wel goed uit de compilatie....toch die optie nog maar lichten ?:P
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siem de Jong is vele malen beter als spits.![]()
En ik heb liever Eriksen dan Lodeiro.
Voor welke positie dan? Het is vrij druk daar, zeker met de komst van Schone. Als spits hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
Zo'n speler waar we over 3 jaar stiekem spijt van hebben want hij doet ze zo lekker bij (Villarreal, ik roep maar wat!)
Lodeiro zal waarschijnlijk ook meer verdienen dan Schöne. Dat zal ook wel meespelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
En dan komt Gijpie ons even melden dat het zeer zeker niet tegen zat, integendeel zelfs.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Het is ook geen spits dus dat is geen discussie.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor welke positie dan? Het is vrij druk daar, zeker met de komst van Schone. Als spits hoeft het van mij niet.
Gijp was gewoon de PSV supporter aan het spelen, echt een enorme troll.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan komt Gijpie ons even melden dat het zeer zeker niet tegen zat, integendeel zelfs.
Bron?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dat was even een chaos met poules etc.
Daar ben ik weer. Mooi van de 1-3 afsluiting. Zo even alles nakijken bij Studio Sport + reacties.
Narsingh komt nu toch wel zeker naar Ajax![]()
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken.quote:
Ja, maar De Boer was ook wel erg open voor Elia had ik het idee in VI.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken.
PSV moet op Europa League niveau acteren. Ajax op Champions League niveau.
Elia gaat naar Schalke.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar De Boer was ook wel erg open voor Elia had ik het idee in VI.
Moet zeggen dat ik het leuker vond toen we de schaal kregen. Die avond met al die lichtjesquote:Op zondag 6 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Moment van deze week blijft toch wel dat gejuich van die tukkers toen Feijenoord voorstond
quote:Ajax krijgt wederom 12 miljoen van Aegon
De inkomsten voor de Champions League zorgden al voor een blij gezicht bij Jeroen Slop, maar ook hoofdsponsor Aegon blijkt een goede vriend. Henri van der Aat benadrukt dat het in het contract opgenomen bedrag volledig wordt overgemaakt.
Het gaat hierbij om twaalf miljoen, opgebouwd uit tien miljoen vast en twee miljoen aan allerlei bonussen zoals dus de titel. 'Aegon is superbelangrijk voor ons. Niet alleen qua geld, maar ook qua uitstraling', benadrukt Van der Aat in De Telegraaf.
'In het contract staat een bedrag van tien miljoen euro vast en twee miljoen variabel. Het variabele deel is voor vijftig procent opgebouwd uit premies voor resultaten en voor de helft uit minder harde criteria als sociale media, streetwise en buitenlandse reizen. Net als vorig jaar incasseren we bijna de volledige twaalf miljoen euro.'
De selectie van Ajax werd donderdagmiddag gehuldigd bij de sponsor. De hele selectie was aanwezig en allerlei mensen, waaronder directeur Jan Driessen en Frank de Boer, deden hun zegje. 'Tot volgend jaar', was de veelzeggende boodschap van Driessen. (foto: VI-images/Orangepictures)
Zolang Moisander maar niet komt, zie dat echt niet zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lekker achteroverhangen en kijken wat er gaat gebeuren op de transfermarkt
Mwuah, Buttner zie ik wel zitten eigenlijk - ligt eraan hoe Boilesen er aan toe is eind juli.quote:
Doe dan Viergever - Nuytinck is vooral veel fysiek geweld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef gniffie het volgende:
Nuytinck dan toch iets liever omdat die LB en LCV kan.
Viergever (maar inderdaad ook Nuytinck hoor..) zit nog wel heel veel rek in.quote:
Hé, nummertje 32 héquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef bjanaan het volgende:
Leuk dat Frank de jongens uit de A1 ook een kans gaf zie ik niet zo snel bij andere clubs. Had alleen Fisher dit seizoen nog ad bak willen zien maar die zien we het volgende seizoen wel!
Op naar de 31e !
Iedere club heeft wel spelers laten debuten dit seizoen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef bjanaan het volgende:
Leuk dat Frank de jongens uit de A1 ook een kans gaf zie ik niet zo snel bij andere clubs. Had alleen Fisher dit seizoen nog ad bak willen zien maar die zien we het volgende seizoen wel!
Op naar de 32e !
quote:"Uitgelachen werden we. Bespot, vernederd en beschimpt. In Alkmaar liep men de polonaise nadat ze hoorden dat Ajax met 6-4 van Utrecht had verloren en AZ de landskampioen op elf punten had gezet. "Ajax is geen titelkandidaat meer," gilde Maarten Martens. Ook op andere plekken in Nederland viel hoongelach ons ten deel.
De Kuip ontplofte omdat Feyenoord voor het eerst sinds de tachtigjarige oorlog... weer eens boven Ajax stond. Dries Mertens zorgde al helemaal voor de uitspraak van het jaar door te stellen dat PSV na de overwinning tegen Feyenoord ‘de kampioenswedstrijd' had gewonnen. Een week later verloor PSV thuis met 2-6 van FC Twente, dat daarna de grootste praatjes had over het kampioenschap. Zesde, stonden we in februari. Niemand nam ons meer serieus. "Ik begin Ajax een beetje sneu te vinden", aldus Willem van Hanegem. Acht punten achter op AZ, FC Twente en PSV.
Laten we eerlijk zijn: het was niet bepaald onze allerbeste periode. Alles zat tegen. Een zuivere 2-0 tegen FC Twente werd afgekeurd. We werden genaaid in de Champions League. Een sukkeltje van 19 uit Almere verpeste het bekertoernooi. FC Utrecht speelde zijn enige twee goede wedstrijden toevallig weer eens tegen ons en we hadden een blessurelijst waar een paard de hik van krijgt. En dan heb ik het nog niet eens over de bestuurlijke onrust. Maar waar in het verleden de Arena al lang met de grond was gelijkgemaakt bij dergelijke resultaten hield iedereen zich nu rustig. "Don't worry, about a thing. ‘Cause every little thing, gonna be alright".
Terwijl AZ, PSV en FC Twente alvast hun titels aan het vieren waren en tetterden dat er weer ‘helemaal niets in Amsterdam' was, hielden wij ons hoofd koel en gingen we doen waar het uiteindelijk om draait: wedstrijden winnen. NAC-uit, 3 punten. NEC-thuis, 3 punten. Excelsior-uit, 3 punten. Gaan we dan toch nog wat van dit seizoen maken? Roda-thuis, 3 punten. RKC-thuis, 3 punten. ADO-uit, 3 punten. PSV kwam, had de champagne van de kampioenswedstrijd nog in de benen en verloor kansloos met 2-0. Vier punten achter op Ajax.
Terwijl alle clubs massaal aan het prutsen waren gingen wij verder met winnen. De Graafschap-thuis, 3 punten. Heerenveen-uit, 3 punten. Groningen-thuis, 3 punten. In Enschede probeerde men uit wanhoop een '15-mei-sfeertje' te creëren om nog wat van het seizoen te maken, maar Ajax was niet onder de indruk en liep ook uit de Grolsch Veste weg met 3 punten. Twee wedstrijden voor het einde, officieus, kampioen van Nederland. Een afgeladen uitvak ging uit zijn dak, de 31ste titel is binnen! Ook de Twente-supporters renden juichend het stadion uit, Feyenoord had immers gewonnen en dat betekende dat Ajax in ieder geval nog even niet de schaal zou krijgen. Dat hun eigen club zodoende zesde staat en compleet naast Europees voetbal dreigt te grijpen, is natuurlijk bijzaak.
Heerlijk natuurlijk, die afgunst. Toen FC Twente in de 120ste minuut de bekerfinale tegen Ajax besliste, werd er niet massaal een Twente-lied ingezet...Nee, iedereen gilde ‘helemaal niets in Amsterdam!' Massaal werd er in rode t-shirts gelopen met de tekst ‘Ik zie dubbel!', verwijzend naar de beker én de landstitel die men wel even zou gaan pakken. Ze hebben inderdaad dubbel gezien. Een week later zagen ze die schaal. In de handen van Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg welteverstaan. En een jaartje later zagen ze die schaal weer. Oké, die schaal was daar weliswaar voor Ajax, maar toch.
Een jaar lang is er gefeest in Nederland, want er was helemaal niets in Amsterdam. Maar woensdag is het stil in Eindhoven, Alkmaar en Enschede. Doodstil. Want het enige echte feest, het kampioensfeest, én de enige echte kampioenswedstrijd, vinden dan plaats in de stijf uitverkochte Amsterdam Arena. 52.000 Ajacieden juichen hun team toe, helden die zich door niemand gek lieten maken en er altijd in bleven geloven. Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be allright. Ajacieden, gefeliciteerd met onze fantastische club en maak er een schitterend feest van. Wij zien dubbel, wij zijn Ajax en wij stonden ZESDE!" ***
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukjequote:
Mooi stuk idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukje
Hoop dat we deze keer geen Real krijgen..quote:
Niks aan Aissati? Geweldige speler die alles in zich heeft om dé linksbuiten/halfspeler van Ajax te zijn. De kwaliteiten heeft die al, enkel de kans moet die nog krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Hopelijk dat Ajax de boel nu eindelijk eens van het begin kan volhouden ipv al tijd die race op het einde. Niks mis mee om eens 30 ronden of meer op nummer 1 te staan. Hopelijk gaan we nog een grote aankoop doen deze zomer. Hopen dat Lodeiro blijft en meer kansen krijgt en Aissati pleitte gaat. Hebben we eigenlijk niks aan zo'n speler.
Hebben ajacieden echt het idee dat er afgunst tegen Ajax is? Ik dacht serieus altijd dat dat een grapje wasquote:
Gast hou toch op manquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ajacieden echt het idee dat er afgunst tegen Ajax is? Ik dacht serieus altijd dat dat een grapje was
Ik ga hem van de week kopen, ik vind hem erg strakquote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef Reemi het volgende:
Het nieuwe uitshirt begint me toch best te bevallen.Die broek is ook helemaal niet zo erg.
Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast hou toch op man
Wat die gast schrijft is 100% waar
Ben je nou aan het trollen of wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi stuk idd.
[..]
Hoop dat we deze keer geen Real krijgen..Barcelona lijkt me wel leuk
Het maakt mij wel uitquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Ik wil Barca gewoon zien. Bij Ajax - Barca zal en moet ik aanwezig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |