SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:15:46Ajax ontving in zijn laatste 8 Eredivisieduels geen enkele kaart. Een dergelijke reeks was in laatste 20 jaar Eredivisie niet meer vertoond. reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef Bieks het volgende:
ooijer ook echt in zijn afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een held
ooijer en vertonghen ook echt in hun afscheidswedstrijd nog eentje scoren haha wat een helden
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, heldmoet minimaal 10 jaar bij Ajax blijven
quote:
Zeker.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Kampioensoverzicht van een uur bij EL1Ajax
![]()
Ja echt he. Wat een seizoen was dit toch....quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Siem de Jong is vele malen beter als spits.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef The_Groove het volgende:
Lodeiro komt best wel goed uit de compilatie....toch die optie nog maar lichten ?:P
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siem de Jong is vele malen beter als spits.![]()
En ik heb liever Eriksen dan Lodeiro.
Voor welke positie dan? Het is vrij druk daar, zeker met de komst van Schone. Als spits hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
Zo'n speler waar we over 3 jaar stiekem spijt van hebben want hij doet ze zo lekker bij (Villarreal, ik roep maar wat!)
Lodeiro zal waarschijnlijk ook meer verdienen dan Schöne. Dat zal ook wel meespelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zie denk ik Lodeiro liever dan Schone ofzo...Weet niet maar toch een lekker middenveldertje
En dan komt Gijpie ons even melden dat het zeer zeker niet tegen zat, integendeel zelfs.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef franske19 het volgende:
Dat jaar overzicht van eredivisie live. In de toppers is Ajax dit afgelopen seizoen een partij genaaid met dubieuze pingels, onterechte rode kaarten en afgekeurde goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |