Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast hou toch op man
Wat die gast schrijft is 100% waar
Ben je nou aan het trollen of wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand afgunst hebben tegen Ajax?
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi stuk idd.
[..]
Hoop dat we deze keer geen Real krijgen..Barcelona lijkt me wel leuk
Het maakt mij wel uitquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Ik wil Barca gewoon zien. Bij Ajax - Barca zal en moet ik aanwezig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maakt mij geen ene moer uit, ik wil volgend seizoen gewoon door ballen in de CL na poule fase. Als ze weer in EL moeten, gewoon eruit gaan en weer volop voor de schaal strijden
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Desnoods proberen de EL te winnen. Moet nog enigszins haalbaar zijn ook, vooral als je niet Man United treft in de eerste wedstrijd. Wat zou dat financieel gezien doen, zo'n EL winnen?
Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
EL is financieel gezien vrij weinig iddquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?![]()
Toby geeft Messi gewoon een doodschopquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Geldprijs in de CL en ELquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Nooit manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Maar ja, sportief gezien zou het ons in Europa weer eens een beetje op de kaart zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EL is financieel gezien vrij weinig idd
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit man
Als je de cl wint krijg je geeneens 30miljoen hahahaha
Iig niet voor de overwinning zelf
Dan ook niet eens manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
CL is zo'n 55 miljoen, Europa League is maximaal 10 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Bieks het volgende:
in dit topic: mensen die niet beseffen dat de EL financieel gezien een lachertje is vergeleken met de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |