Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
EL is financieel gezien vrij weinig iddquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tegenover 15 miljoen voor plaatsing CL alleen al?![]()
Toby geeft Messi gewoon een doodschopquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Geldprijs in de CL en ELquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze geldprijs van EL gaan verhogen, schiet mij in ene te binnen.
Oke ik geef toe, Barca loten zou wel fucking baas zijn! Maar dan moeten we ze wel kankerhard oprollen
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrij weinig, geloof dat je dan 1,5 miljoen krijgt ofzo
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Nooit manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de EL wint kom je op een bedrag van rond de 30 miljoen euro uit volgens mij
Maar ja, sportief gezien zou het ons in Europa weer eens een beetje op de kaart zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EL is financieel gezien vrij weinig idd
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit man
Als je de cl wint krijg je geeneens 30miljoen hahahaha
Iig niet voor de overwinning zelf
Dan ook niet eens manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet puur voor de wedstrijd. In totaal dus alle wedstrijden + plaatsing, tv rechten etc.
CL is zo'n 55 miljoen, Europa League is maximaal 10 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Bieks het volgende:
in dit topic: mensen die niet beseffen dat de EL financieel gezien een lachertje is vergeleken met de CL.
Nou met die zwakzinnige opmerking over 30miljoen lijkt het echt of je aan het trollen bentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je wel wat troll betekent of ben je gewoon dom?
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moetquote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Saind het volgende:
Maar eerst, de Johan Cruijff schaal. 5 augustus toch? Wanneer gaat die ongeveer in de verkoop? Vorig jaar niet op gelet want toen was ik op vakantie.
Laat gaan joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou met die zwakzinnige opmerking over 30miljoen lijkt het echt of je aan het trollen bent
De eredivisie begint 10 augustus al.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |