Ik bedoel meer dat hij er (als ik het goed heb) nog nooit te gast is geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
vrijdag VI en nu weer SV, wel een beetje overkill zou ik denken als ik Frank was
Geschreven door Thijs Nabben, oftewel Silenusquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond op iemand zijn fb, geweldig stukje
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
The Danish shuffle
[ afbeelding ]
![]()
![]()

M4D g00gl3 skillz.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoe kom jij altijd aan die gifs
Hij heeft skills met tekstenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Geschreven door Thijs Nabben, oftewel Silenus
Wanneer was dit?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
The Danish shuffle
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:
wtf lol
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Wij-zijn-kampioen.htm
ja 10 augustus al toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef TakAFCA het volgende:
Nog maar 3 maanden dan begint de competitie weer.
quote:Vertonghen volgt Janssen op als Voetballer van het Jaar
Zondag, 6 mei 2012 om 21:30
Jan Vertonghen mag zich niet alleen de beste Ajacied, maar ook de beste speler van de gehele Eredivisie noemen. De Telegraaf maakte zondagavond bij het programma 90 minutes van Eredivisie Live bekend dat de verdediger van Ajax de verkiezing voor Voetballer van het Jaar heeft gewonnen en dat hij in augustus de Gouden Schoen in ontvangst zal nemen.
quote:De Bronzen Schoen is ook voor een speler van Ajax, want Christian Eriksen eindigde als derde in het klassement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |