Zo vroegquote:
Ach ik heb vanaf de 13e ofzo interim tentamens dus ben de 5e hopelijk wel terugquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Veel te vroeg trouwens, ik ben alleen al tot 16 augustus op vakantie. Mijn school begint op 5 september pas geloof ik. Aangezien er toch geen EK is aan het eind van het jaar, begrijp ik niet waarom het altijd zo vroeg moet
Wat idiootquote:
Nee je bent gelijk een zwakzinnige mongool als je iets fout zegt. Poeh poeh. Lekkere sfeer weer hierquote:
Vorig jaar begonnen ze ook de 6e alquote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat idioot
Zal eens proberen of ik dat vanaf m'n vakantieadres kan kijken. Misschien met een crappy livestream of zo.
Toen was er geen EK.quote:
Ik wil maar zeggen, heel uitzonderlijk is het nietquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog later terug van vakantie. Pas de 26e of zo
Maar 10 augustus is bullshit volgens mij, de olympische spelen zijn toch ookquote:
Die spelen toch ook voetbal trouwens? Wie spelen daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar 10 augustus is bullshit volgens mij, de olympische spelen zijn toch ook
Landenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die spelen toch ook voetbal trouwens? Wie spelen daar?
Nederland niet dus meh. Allemaal paupervoetballers. Onder de 23 en geboren tijdens de spelen oid dus kleine keuzequote:
Ja maar alsof er alleen maar Nederlanders in de eredivisie spelenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Nederland niet dus meh. Allemaal paupervoetballers. Onder de 23 en geboren tijdens de spelen oid dus kleine keuze
Hoeveel zijn er tijdens de spelen geboren? Zullen er weinig zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar alsof er alleen maar Nederlanders in de eredivisie spelen
Watquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er tijdens de spelen geboren? Zullen er weinig zijn.
Snap er ook niks van, staat iets op wikipedia dat dat een vereiste is om mee te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Waar heb je het over met geboren tijdens de spelen
Ja spelers onder de 23 mogen alleen mee doen, en 3 dispensatie spelersquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Snap er ook niks van, staat iets op wikipedia dat dat een vereiste is om mee te doen.
Kunnen wij in koker 2 komen dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef J2T het volgende:
Boys! Welke clubs mogen de CL niet halen zodat wij in koker 2 komen? Las dat Lyon geen CL gaat spelen volgend seizoen, dus dat is al 1tje minder :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |