Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...quote:
Verwachting kwam uit: estimates geven $200.3M aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:03 schreef VacaLoca het volgende:
Verwachting is 200m voor het weekend waarmee hoogste openingsweekend ooit wordt.
Deze film? Valt best mee toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...
Niet mee eens persoonlijk, maar ieder zijn smaak.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vond de kop+haar van deze Hulk beter dan die van IH. Deze Hulk vond ik beter, misschien iets meer diepte in de spieren mogen hebben maar verder beter dan IH.
Zeg maar vlak voor die hellcarier naar de klote gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Breuls het volgende:
Pauze?
(Op welk punt zit de pauze? Wat is voor jou dus "na de pauze"?)
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vond de kop+haar van deze Hulk beter dan die van IH. Deze Hulk vond ik beter, misschien iets meer diepte in de spieren mogen hebben maar verder beter dan IH.
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Norton fan moet ik nog even zeggen dat deze Banner geweldig was.
Okay, dus voordat het echt los gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg maar vlak voor die hellcarier naar de klote gaat.
Hij heeft wel gelijk vind ik. Deze film was meer show en actie dan dat het verhaal erg goed was.Ik vond de voorgaande delen veel beter (behalve Capt. America)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...
Beetje Shrek achtigquote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef Gray het volgende:
Jammer wel dat voor de Hulk niet hetzelfde 3D-model is gebruikt als in The Incredible Hulk.
Hulk (The Avengers):
[ afbeelding ]
Ja maar jij hebt sowieso geen oog voor het sociale aspect en al helemaal niet voor groepsdynamiek die juist ontzettend sterk was een deze film. Subtiel en toch heel goed geschreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk vind ik. Deze film was meer show en actie dan dat het verhaal erg goed was.Ik vond de voorgaande delen veel beter (behalve Capt. America)
Dat heeft met S.H.I.E.L.D. te maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens miste was de uitleg waarom War-Machine er niet was.,
Het was zogenaamd een dreigende situatie waarbij elke superheld in die wereld aanwezig moest zijn om de boel te redden maar War-Machine die in het leger zit deed niet mee ?
Ik begrijp wel waarom hij er niet inzat aangezien het feitelijk Iron-Man twee is. Maar qua verhaal hadden ze hier wel even tijd voor mogen nemen.,
Iedereen die bruikbaar was om de aarde te redden heeft hij er gewoon bij gehaald.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
Het is niet alleen de technologie, maar ook de persoon erachter. En Stark is natuurlijk heel iets anders dan een of ander legermannetje. Het gaat om de helden, en Stark is de held.
Als elke superheld er zou zijn geweest zou het een chaos zijn geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens miste was de uitleg waarom War-Machine er niet was.,
Het was zogenaamd een dreigende situatie waarbij elke superheld in die wereld aanwezig moest zijn om de boel te redden maar War-Machine die in het leger zit deed niet mee ?
Ik begrijp wel waarom hij er niet inzat aangezien het feitelijk Iron-Man twee is. Maar qua verhaal hadden ze hier wel even tijd voor mogen nemen.,
Elke superheld binnen het universum van deze film natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als elke superheld er zou zijn geweest zou het een chaos zijn geworden.
Dan kunnen ze net zo goed de complete Civil War comic serie gaan verfilmen.![]()
Zo jammer dat mensen in een hersenloze actiefilm claimen dat er diepere lagen in zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik ook met Iron Man 2.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
Vond alleen Scarlett underused.. sex sells, sure die kop is ook eye candy maar had wel wat meer gemogen. Ergens zwemmen in een leuke bikini, of ergens om kleden..
Erg mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso geen oog voor het sociale aspect en al helemaal niet voor groepsdynamiek die juist ontzettend sterk was een deze film. Subtiel en toch heel goed geschreven.
Da's een andere filmserie.quote:
Het zou me niets verbazen als hij in Captain America 2 toch nog blijkt te leven, hij viel tenslotte (net als steve) in het ijs.quote:
Ik ken MODOK alleen van Marvel VS Capcom maar hoe gaan ze dat ding ooit in het marvel cinematic universe verwerkenquote:Maar de schrijvers gingen dan weer voor MODOK.
Misschien dat zijn afwezigheid in de deleted scene's besproken wordt, zo is er een scene met Peggy Carter die geknipt is en waarschijnlijk op de dvd te zien zal zijn.quote:Er waren toch eerst geruchten dat War Machine ook in de film zou zitten
Denk het ook Modok kunnen ze echt niet maken een vliegend hoofdquote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij in Captain America 2 toch nog blijkt te leven, hij viel tenslotte (net als steve) in het ijs.
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop overigens nog steeds op een Ant-Man film. Make it happen Marvel!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25907quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er waren toch eerst geruchten dat War Machine ook in de film zou zitten?
Ik hoop overigens nog steeds op een Ant-Man film. Make it happen Marvel!
Komt omdat vanaf 10 mei Dark Shadows in IMAX gaat draaien en er is helaas maar één IMAX zaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whut... morgen en vandaag nog in IMAX bij Pathé en daarna alleen nog maar 'reguliere' 3D voorstellingen?
Gaat dat altijd zo snel? Na twee weken IMAX al eruit? Heb nog niet eens de kans gehad om er naartoe te gaan.
Omdat het beeld en geluid in standaardzalen gewoon slecht is, vind ik. IMAX is topkwaliteit beeld en vooral het geluid is fenomenaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is die obsessie met IMAX voor deze film? Alleen maar omdat groter=beter? Want voor zover ik weet is er niets opgenomen in IMAX.
Waarom, wat is er mis met Ant-Man?quote:
Ik had het al gelezen ja. Maar het is geen grap. Hank Pym en Eric O'Grady zijn geweldig. Het enige lastige is om niet als superheldenfilm te gaan verkopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25907
Carefull what you wish for.
De filmbeleving is gewoon wat heftiger, groter scherm, beter geluid etc. ubercool dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is die obsessie met IMAX voor deze film? Alleen maar omdat groter=beter? Want voor zover ik weet is er niets opgenomen in IMAX.
Daar staat juist dat hij niet geschoten is in IMAX formaat, maar geremasterd is. Ik heb overigens alleen The Dark Knight in IMAX gezien, en daar zag je echt duidelijk het verschil tussen de IMAX-scenes en de niet-IMAX-scenes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het beeld en geluid in standaardzalen gewoon slecht is, vind ik. IMAX is topkwaliteit beeld en vooral het geluid is fenomenaal.
The Avengers is geschoten in IMAX formaat. Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IMAX_DMR_films
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Daar staat juist dat hij niet geschoten is in IMAX formaat, maar geremasterd is. Ik heb overigens alleen The Dark Knight in IMAX gezien, en daar zag je echt duidelijk het verschil tussen de IMAX-scenes en de niet-IMAX-scenes.
Als je mijn post gelezen had wist je het antwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.
Excuus. Nou dan moet jij ook weten dat verschil enorm is, ook de niet IMAX geschoten scenes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je mijn post gelezen had wist je het antwoord.
Thanks voor de notice.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt omdat vanaf 10 mei Dark Shadows in IMAX gaat draaien en er is helaas maar één IMAX zaal.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.
Denk dat The Dark knight rises op nummer 1 komtquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
Yup:
All Time Opening Weekends
1. The Avengers $200,300,000
2. Harry Potter / Deathly Hallows (P2) $169,189,427
3. The Dark Knight $158,411,483
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Je kan rustig een Avengers 2 maken zonder Iron Man natuurlijk. Te druk, te dronken.
Maar dat is puur door hoe RDJ hem speeltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.
De grote zaal van pathe de kuip is amper kleiner dan de imax bij schouwburgpleinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Breuls het volgende:
Het is niet de derde dimensie, het is de beeldgrootte en -kwaliteit.
Wat ik zo zie, op diverse sites, is toch meer dat Captain America bovenaan staat (van de avengers dan, Spiderman is de onbetwiste nummer 1 van Marvel), gevolgd door de Hulk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.
Het scherm is de factor, niet de zaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De grote zaal van pathe de kuip is amper kleiner dan de imax bij schouwburgplein
Klopt en de kwaliteit van het scherm, de projectoren en de speakersquote:
Ben wel klaar met Lokiquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:02 schreef Melleyn het volgende:
RDJ zou toch wel gewoon een nieuw contract krijgen? Toen ze aan Iron Man begonnen hadden ze misschien nog geen vermoeden dat hij zo'n succes zou zijn.. Tom Hiddleston (Loki) heeft ook een contract voor 6 films, dus we hebben in de toekomst in ieder geval nog genoeg om te zien
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saaiquote:
wie zegt dat hij niet dood kan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saai
Hulk krijgt m niet dood of gewond nadat ie in een betonnen vloer wordt gesmasht, dan vind ik t al niks meer aan. Thor is daarom ook saai, die kan ook niet doodquote:
hij is ook 'gearresteerd' en niet gedoodquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saai
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Stefan het volgende:
Cap is leuk omdat het een ouderwetse lul is in een moderne tijd, Hulk is leuk door Ruffalo en IM door Downey. Ik vond BW echt tegenvallen, die boogschutter overbodig en Nick nog meer.
Ik heb hem ook over het scherm. Het scherm van die 2 scheelt niet zoveel.quote:
Zal stefan echt een worst wezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD inquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.
Dat weet ik, hij heeft nogal een 'eigen' mening.quote:
Ja maar in deze wel, deal with it. Zo begon het.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD in
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, hij heeft nogal een 'eigen' mening.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD in
Hij heeft ze bij elkaar gehaald, hij geeft leiding over S.H.I.E.L.D. en hij is dé superhelden manager. Plus Samuel. Motherfucking. Jackson.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de film
De groep bij elkaar gekregen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de film
En dat gaat niet gebeuren aangezien hij voor negen films ofzo heeft getekend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus voor een deel 2 lekker thuis laten die Furry.
9 avengerfilms of gewoon 9 filmsquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren aangezien hij voor negen films ofzo heeft getekend.
Men verwacht ook een Fury only film.
Ja, in de aftiteling van IM, CA en Thorquote:
In Iron Man 2 zat ie ook tijdens de film, Captain American ook. Niet zo eigenwijs doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, in de aftiteling van IM, CA en Thor
Ik vond m in The Avengers nog steeds overbodig, sowieso eerste helft van de film is sowieso saaiquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In Iron Man 2 zat ie ook tijdens de film, Captain American ook. Niet zo eigenwijs doen.
Prima Stefan, wat jij wilquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond m in The Avengers nog steeds overbodig, sowieso eerste helft van de film is sowieso saai
In de comics heeft Fury anders genoeg persoonlijkheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Fury, dat is toch gewoon "de overheid". Telkens als ze ergens vast zitten en een politie-agent, FBI, CIA of iets anders nodig hebben om iets op te lossen, toe te lichten of bestaansreden te geven, dan duikt SHIELD en/of Fury om even iets te komen zeggen en terug te verdwijnen. In plaats van altijd nieuwe personages te bedenken, neem je gewoon altijd die herkenbare Fury, dan weet men meteen dat het over iets officieels gaat. Fury zelf heeft nauwelijks een persoonlijkheid, die dient gewoon om het plot van A naar B te krijgen.
Misschien hadden ze beter een B-acteur gebruikt, want zo belangrijk is ie niet, terwijl "men" dat blijkbaar wel verwacht van een personage van Samuel L. Jackson. Maar ja, als je een personage gaat redesignen om op Jackson te lijken, dan kan je moeilijk iemand anders casten.
Het is niet omdat ze hem de laatste jaren wat meer invulling hebben gegeven (omdat de overheid zich in de comics ook overal mee gaat bemoeien), dat hij de voorgaande 45 jaar geen decorstuk was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de comics heeft Fury anders genoeg persoonlijkheid.
Ik weet het maar hij voegd buiten het bij elkaar brengen niets toe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson is ook zo'n fan van Marvel dat zolang Marvel dat wil Jackson wel verbonden zal blijven aan Nick Fury. Het enigste probleem is dat hij al 63 is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig was David Hasselhoff wel een succes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
overigens raar dat ze de Ultimate Universe Nick Fury gebruiken. eigenlijk hoort ie gewoon blank te wezen natuurlijk
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
overigens raar dat ze de Ultimate Universe Nick Fury gebruiken. eigenlijk hoort ie gewoon blank te wezen natuurlijk
ik slaap er slecht van hoor, net zoals dat Spider-man een African American Mexican is tegenwoordig (althans in het Ultimate Universe) een schandequote:
Waarom mogen alleen blanke mensen van jou superhelden zijn dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik slaap er slecht van hoor, net zoals dat Spider-man een African American Mexican is tegenwoordig (althans in het Ultimate Universe) een schande
haha ik hoop toch wel dat je begrijpt dat ik een grapje maakquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom mogen alleen blanke mensen van jou superhelden zijn dan?
Check de piquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha ik hoop toch wel dat je begrijpt dat ik een grapje maak
Vind ik eigenlijk wel schandalig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik slaap er slecht van hoor, net zoals dat Spider-man een African American Mexican is tegenwoordig (althans in het Ultimate Universe) een schande
hoezo? is toch maar het ultimate universe? de reguliere comics bevatten gewoon peter parker...quote:
Mjah, gevoelskwestie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoezo? is toch maar het ultimate universe? de reguliere comics bevatten gewoon peter parker...
en een deel 2 was eigenlijk een no-brainer. die film heeft zoveel opgebracht...
Bij Spawn is iets soortgelijks gedaan. Daar is van de zwarte hoofdpersoon afscheid genomen en vervangen door een blanke. En dat zonder naar een alternate universe te switchen; gewoon een radicale aanpassing van het verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Spawn wordt toch nog steeds gepubliceerd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Bij Spawn is iets soortgelijks gedaan. Daar is van de zwarte hoofdpersoon afscheid genomen en vervangen door een blanke. En dat zonder naar een alternate universe te switchen; gewoon een radicale aanpassing van het verhaal.
Man, ik mis die comic.
Felix Leiter van Bond is ook blank en zwart geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Bij Spawn is iets soortgelijks gedaan. Daar is van de zwarte hoofdpersoon afscheid genomen en vervangen door een blanke.
Ik ook was hij nou diezelfde als in Iron man ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die andere SHIELD man eigenlijk veel toffer dan Fury
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook was hij nou diezelfde als in Iron man ?
Dat laatste kan ik ook omdraaien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Stefan het volgende:
Het probleem bij dit soort films zijn altijd de fanboys vs de gemiddelde bioscoopganger die niks van de achtergronden weet
Tot voor kort had ik nooit een X Men, Avengers en Iron Men comic gelezen, wel de films gezien. Thor en Cap overigens niet. Puur als filmkijker vond ik de aanloop naar de actie te lang, Loki een slechte badguy, Thor saai, Black Widow kwam niet goed uit de verf en Hawkeye was eerst een badguy en toen een goodguy. Fury was een figuur om t verhaal aan elkaar te breien. Hulk/Banner en IronMan/Stark waren leuk en de chemie tussen Pepper en Stark erg sterk. Dus als popcornfilm geslaagd. Dat de comiclezers het met hun achtergrondkennis anders zien daar heeft de gemiddelde bioscoopkijker geen boodschap aan
Klopt, daarom zul je ook altijd strijd houden tussen fanboys en bioscoopgangers. Op het IMDB forum gaat t er nog wel heftiger aan toequote:
Ik vind het geen strijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klopt, daarom zul je ook altijd strijd houden tussen fanboys en bioscoopgangers. Op het IMDB forum gaat t er nog wel heftiger aan toe
Ik had voor de grap issue #1 van de Avengers gedownload, wat een grap was dat, dat zag er helemaal niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb juist een hekel aan de meeste comic versies van deze Avengers. de film is veel beter wat dat betreft.
daar irriteerde ik me inderdaad ook aan, ik was een fervent lezer rond die tijd. de comic wordt nog steeds uitgegeven trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Bij Spawn is iets soortgelijks gedaan. Daar is van de zwarte hoofdpersoon afscheid genomen en vervangen door een blanke. En dat zonder naar een alternate universe te switchen; gewoon een radicale aanpassing van het verhaal.
Man, ik mis die comic.
First appearance The Avengers #1 (Sept. 1963)quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had voor de grap issue #1 van de Avengers gedownload, wat een grap was dat, dat zag er helemaal niet uit
[ afbeelding ]
Precies, dat kan prima. De eerste Cap film werkt tenslotte ook prima in die WO2 setting.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nick Fury Howling commando's.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fury%27s_Howling_Commandos
Tegenwoordig kan je heel erg merken dat Capn Amerika ook echt voor Amerika staat oa de x-men voor niets aanvallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had voor de grap issue #1 van de Avengers gedownload, wat een grap was dat, dat zag er helemaal niet uit
[ afbeelding ]
Dat geldt voor alle comics, zowel bij DC als Marvel, de jaren 50-60 dingen zien er allemaal zo uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik zit er tussenin: weet wel wat van de achtergronden, maar ben het voor het grootste deel eens met de kritiek van Stefan. Alleen maakte het deel na de pauze alles dubbel en dwars goed voor me.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je heel erg merken dat Capn Amerika ook echt voor Amerika staat oa de x-men voor niets aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]Tijdens de Civil War ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijdens de Civil War ja.Wat was het ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijdens de Civil War ja.Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Wel iemand hier gaat morgen naar de stripwinkel voor Capt. America Reborn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de info.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Ok, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lees Civil War in z'n compleetheid, zitten belangrijke stukken in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:24 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Wel iemand hier gaat morgen naar de stripwinkel voor Capt. America Reborn.Bedankt voor de info.
Lees daarna Avengers - The Initiative.
Geniaal verhaallijn met verwijzingen naar de Civil WarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planet Hulk is ook zeer goed, World War Hulk ook, met als leuk vervolg Red Hulk.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Uiteraard heb ik die gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok, bedankt.
Staan op m'n iPad.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die gelezen.
Staan op m'n iPad.
Maar ik vond het wel enorm tof. Heeft me toen een beetje teruggebracht in comics.
Samen met Incredible Hercules.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees Civil War in z'n compleetheid, zitten belangrijke stukken in.
Lees daarna Avengers - The Initiative.
Geniaal verhaallijn met verwijzingen naar de Civil WarKom er net achter dat mijn broertje al weken X-men vs the avangers verzameld, eerst die maar lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planet Hulk is ook zeer goed, World War Hulk ook, met als leuk vervolg Red Hulk.![]()
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Misschien moeten we dit verder zetten in Het Centrale Comic-topic! part 4 (of 8) of eventueel Marvel onthult nieuwe stripverfilmingenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
ben je snel klaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Kom er net achter dat mijn broertje al weken X-men vs the avangers verzameld, eerst die maar lezen.is bij issue 3
tot nog toe niet zo spectaculair overigens.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat was de IMAX screening. Zelfs als je de film al kent is het toch tof op zo'n megascherm.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij staat weer op 1: http://film.fok.nl/film/chart
Wat denken jullie, is dat over een maand significant anders?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ligt er aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:03 schreef Breuls het volgende:
Hij staat weer op 1: http://film.fok.nl/film/chart
Wat denken jullie, is dat over een maand significant anders?
Wanneer komt dat vampierengeneuzel uit?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Straks nog maar een keertje heen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Die komt alleen maar hoog in de box-office, niet in dit soort toplijsten.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Leuke film, Iron Man is toch wel mijn favoriet. Alleen 3D had voor mij geen enkele toegevoegde waarde.![]()
Nee, ik heb er gisteren nog eens op zitten letten. Ik heb welgeteld vier keer gemerkt dat er 3D was, en dat was allemaal tijdens de finale. En voegde niets toe.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Was het stormen van de Hulk richting publiek ook niet in 3D ? Ik heb zelf de normale versie gezien maar had die scene graag in 3D gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uiteindelijk raak je gewoon gewend aan het 3d.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef Breuls het volgende:
Nee, ik heb er gisteren nog eens op zitten letten. Ik heb welgeteld vier keer gemerkt dat er 3D was, en dat was allemaal tijdens de finale. En voegde niets toe.
de ondertiteling was geen zak van te volgen overigens, als je er direct naar keek werd je kei scheel.
@franktastic : het leukste moment uit de hele film mag je best ine en spoiler tag zetten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Volgens mij is de regel in dit forum dat zodra een film/ serie in de bios is/ uitgezonden is je dan geen spoilertags meer hoeft te gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
uiteindelijk raak je gewoon gewend aan het 3d.
de ondertiteling was geen zak van te volgen overigens, als je er direct naar keek werd je kei scheel.
@franktastic : het leukste moment uit de hele film mag je best ine en spoiler tag zetten.
![]()
De Ondertitleling was ook een paar keer fout trouwens. Vooral rond het gesprek met Tony en Banner, en later die ruzie ."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
![]()
Bedacht ik me ook al toen hij dat deed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die dingen zijn niet gelijk Armed natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Bedacht ik me ook al toen hij dat deed"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Maar het materiaal is aan boord. Ik bedacht me ook dat dat niet zo'n slimme move was, maarja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Een keer in het begin, als de camera aan "onze" kant van een rij metalen balken naar links rijdt terwijl de acteurs aan de andere kant lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef Breuls het volgende:
Nee, ik heb er gisteren nog eens op zitten letten. Ik heb welgeteld vier keer gemerkt dat er 3D was, en dat was allemaal tijdens de finale. En voegde niets toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuke film.. maar waarom heeft iedereen het er over, het is gewoon weer de zoveelste actiefilm, alleen dan met de hulk en iron man en blabla, en dat 3D voegde echt niks toe
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Zou wel veel levens hebben bespaard als die daar was ontploft (wel zelfopoffering, maar toch).quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef Breuls het volgende:
Maar het materiaal is aan boord. Ik bedacht me ook dat dat niet zo'n slimme move was, maarja.![]()
Ook de tweede keer was leuk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Overigens matige reacties op de kleinere grappen in de zaal gisteravond. Bij de grappen over "12% of a moment", of de rij met bokszakken van Rogers, van dat soort momenten waarop je toch een beetje reactie verwacht (en ik in de vorige screenings ook hoorde) bleef het stil.
Raar hoe dat per groep kan verschillen. Maar bij Puny God lag iedereen natuurlijk helemaal dubbel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
12% of a moment?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Overigens matige reacties op de kleinere grappen in de zaal gisteravond. Bij de grappen over "12% of a moment", of de rij met bokszakken van Rogers, van dat soort momenten waarop je toch een beetje reactie verwacht (en ik in de vorige screenings ook hoorde) bleef het stil.
Raar hoe dat per groep kan verschillen. Maar bij Puny God lag iedereen natuurlijk helemaal dubbel.,,/![]()
Ow ja! I remember!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Breuls het volgende:
Gesprek tussen Pepper en Tony voordat Phil binnenkomt.,,/![]()
Ik zat in de zaal met een meisje die de ondertiteling hardop las en daar juist om moest lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Raar hoe dat per groep kan verschillen. Maar bij Puny God lag iedereen natuurlijk helemaal dubbel.![]()
![]()
Die beuk die Hulk verkocht aan Thor na die rampage van ze was ook leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Raar hoe dat per groep kan verschillen. Maar bij Puny God lag iedereen natuurlijk helemaal dubbel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
DIT !! dit is DE reden om deze film te kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell![]()
Ja had vond ik dus ook al lach ik dan wel gewoon hardop want het zijn juist die dingen die het leuk maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Overigens matige reacties op de kleinere grappen in de zaal gisteravond. Bij de grappen over "12% of a moment", of de rij met bokszakken van Rogers, van dat soort momenten waarop je toch een beetje reactie verwacht (en ik in de vorige screenings ook hoorde) bleef het stil.![]()
Toen ik was gegaan, zat de zaal volgens mij vol met de die-hard fans.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Die lachten om alles![]()
![]()
Ik moest ook meer lachen dan de restquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Raar hoe dat per groep kan verschillen. Maar bij Puny God lag iedereen natuurlijk helemaal dubbel.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
In Antwerpen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef Axia het volgende:
[..]
Toen ik was gegaan, zat de zaal volgens mij vol met de die-hard fans.![]()
Die lachten om allesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke film, grappig, maar 3D is gewoon kut, het eerste uur overbodig. Ik heb de helft van de film gewoon mijn bril afgedaan, en zag het beeld toen gewoon beter...Echt, ik word zo moe van die kut 3D films...Het is dat er in Utrecht geen normale versie draaide...
Maar zeker een toffe film!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Waarom zeuren mensen zo hard over 3d?
Ik kan begrijpen dat je in sommige gevallen de toegevoegde waarde niet genoeg vind om het prijskaartje te rechtvaardigen. Maar 3d is gewoon een extra toevoeging aan de film beleving. De term '3d is gewoon kut' snap ik niet, wat is er kut aan dan? Tenzij je een oogafwijking hebt is het niet kut?![]()
Ik heb de toegevoegde waarde er nog nooit van gemerkt, behalve in avatar die er gewoon puur voor gemaakt is. En ik volg het allemaal gewoon minder goed, het is gewoon lelijk en ik hoef niet van die nutteloze effecten te zien als door de spijlen van een trap heenkijken en zowaarom echt?
Ik deed gisteren gewoon mijn bril af bij sommige momenten omdat ik het niet goed zag! En daarna zag ik het behalve de ondertiteling en de details van de gezichten gewoon duidelijker zonder dan meten ik was niet de enige die dat deed.
(moet ik zeggen dat de kwaliteit van deze bioszaal (Pathé Utrecht...) wel echt waardeloos was zeg...geluid ook veeeels te zacht)"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Het is geldklopperij. Vooral aangezien je bijna nooit de keuze hebt de film ook in 2D te zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik kan begrijpen dat je in sommige gevallen de toegevoegde waarde niet genoeg vind om het prijskaartje te rechtvaardigen. Maar 3d is gewoon een extra toevoeging aan de film beleving. De term '3d is gewoon kut' snap ik niet, wat is er kut aan dan? Tenzij je een oogafwijking hebt is het niet kut?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
gisteren gekeken, erg vermakelijk en veel gelachen vooral om Thor op een of andere manier met zijn "he is family" "but he killed 80 people "he 's adopted" en zijn momentje met hulk, en voor de rest gewoon lekker actie en veel referenties. Ik had geen last van de 3D, ik vind het altijd wel tof kijken die perspectieven, ik hoef niet doorboord te worden via 3D zoals vroeger met Jaws etc. verder vod ik de shots via spiegels, kapotte auto's etc. wel wat toevoegen als werd dat op het laatst wat te opzichtig04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Was ik de enige die het 3d bij tijd en wijle extreem nep vond? Alsof je naar uitgeknipte personen in een kijkdoos zat te kijken. Bokah werkt ook niet goed meer met 3D, wat eigenlijk wel m'n grootste klacht erover is. En ik ben er nog niet overuit of het komt doordat je niet een volledig beeld hebt, of dat je andere 3D cues zoals parallax mist, of dat ze 3D op een verkeerde manier toe hebben gevoegd (je kunt niet verder dan tien meter stereoscopisch kijken, dus je zou het in de meeste gevallen niet eens moeten kunnen zien), maar ik had regelmatig het gevoel dat ze in miniatuurvliegtuigjes en autos rondreden. Deed eerder af aan de ervaring dan het toevoegde.
Voor de rest toffe summer blockbuster, beetje jammer dat het zo voorspelbaar was, maar goed gelachen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat was dan ook niet echt een dijenkletser heh..quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Overigens matige reacties op de kleinere grappen in de zaal gisteravond. Bij de grappen over "12% of a moment" bleef het stil.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Eens, ik vond het eigenlijk ook maar lelijk. Maar goed ik vind dat hele 3d gebeuren maar niks eigenlijk. Die gemaakte diepte hoeft van mij niet zo, vaak wordt het beeld er niet duidelijker van. Mijn eerste 3d film in de bios was Avatar maar ik vind hem op blu-ray vele malen mooier.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef speknek het volgende:
Was ik de enige die het 3d bij tijd en wijle extreem nep vond? Alsof je naar uitgeknipte personen in een kijkdoos zat te kijken.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Ik zei ook "kleinere". En zoiets zijn goede character moments.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet echt een dijenkletser heh..I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik zat vol nerds in de zaal dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zei ook "kleinere". En zoiets zijn goede character moments.
Captain America momentjes waren ook leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allicht, maar als je bij zo'n gebbetje in plaats van een glimlach begint te schaterlachen ben je ook wel echt een maniak.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zei ook "kleinere". En zoiets zijn goede character moments.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Avengers 2012 zit vol met hele goedkope humor dat vind ik erg jammer. Blijkbaar slaat dit juist erg aan bij de massa.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
van wat voor humor houd jij? Noem eens nederlandse komieken die deze humor bezigen? Misschien kunnen we je dan wat andere films aanraden!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Avengers 2012 zit vol met hele goedkope humor dat vind ik erg jammer. Blijkbaar slaat dit juist erg aan bij de massa.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Het is een verfilming van Marvel comics. Wat voor humor had jij dan verwacht ?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Avengers 2012 zit vol met hele goedkope humor dat vind ik erg jammer. Blijkbaar slaat dit juist erg aan bij de massa.![]()
Wat? De humor is juist een enorme verademing vergeleken met de "humor" die je normaal gesproken in dit soort blockbusters tegenkomt.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Avengers 2012 zit vol met hele goedkope humor dat vind ik erg jammer. Blijkbaar slaat dit juist erg aan bij de massa.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Omdat het je wordt opgedrongenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Nou klopt het wel dat de meeste humor slapstick of redelijk simpel sarcasme is, maar de timing was erg goed van alle acteurs en de regisseur.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik heb toch over dingen zoals "This usually works" en "Hulk... Smash" smakelijk zitten lachen. En zo waren er wel meer dingen in de film verwoven welke ik erg okay vond.![]()
"Let me know if real power wants a magazine or something"
![]()
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell![]()
dat vond ik eigenlijk nog de minst geslaagde grap van de hele filmquote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef Antal het volgende:
"Let me know if real power wants a magazine or something"
![]()
![]()
Ik ben afgelopen vrijdag geweest, en moet zeggen, een TOP FILM ! vond hem erg vermakelijk en ook de 3D vond ik dit maal niet storend. (Vond ik bij de laatste Harry Potter erg storend)
Ik vind het knap om een film te maken waarbij zoveel diverse verhaal lijnen bij elkaar komen. Echt goed gedaan.
Ik vond zelfs Loki goed gedaan... (ook al lees ik over al dat hij belabberd zou zijn) Ook de grappen in de film zijn erg geslaagd. Ik vond ook de verdeling in aandacht per personage goed gedaan, iedere held heeft genoeg film tijd gehad.
Ik had hoge verwachtingen voor deze film, maar ze zijn allemaal waargemaakt.Hij kwam, zag en dronk een pilsje![]()
Tering, wat moet jij een saai persoon zijn als je af en toe niet hebt moeten lachen.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Avengers 2012 zit vol met hele goedkope humor dat vind ik erg jammer. Blijkbaar slaat dit juist erg aan bij de massa.![]()
Je moet 'm nemen met je nickname.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Tering, wat moet jij een saai persoon zijn als je af en toe niet hebt moeten lachen.
Ojee de eckte fanbois schieten in de verdediging
@Speknek: dit is niet de eerste Marvel verfilming die ik heb gezien hoor. Spiderman vond ik bijvoorbeeld bijzonder knap gedaan. In Avengers gingen ze iets teveel over the top. Erg voorspelbare humor. Black Widow met haar power-femme vond ik maar een saaie vertolking. Haar timing met die grappen was helemaal niet goed. Erg ingestudeerd. Erg jammer. Iron Man vond ik weer een stuk beter eerlijk gezegd en minder irritant.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 14-05-2012 16:27:17 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Spiderman knap gedaan??
* Netsplitter valt flauw.....
Ik was het ook niet eens met de casting van Toby als Peter Parker maar hij deed het wel goed. Ik denk dat de volgende Amazing Spiderman trouwens wel een irritante droplul wordt. in de trailer zag ik em ook al veel semi-gevatte opmerkingen maken. Maarja ik denk dat de meeste Hollanders die standaard-grappen wel heel erg waarderen weer. Net zoals dat ze geen genoeg krijgen van Bohemian Rhapsody en gek dansende nerges gaan ze weer helemaal uit hun dak.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ja, of je ziet het gewoon als onderdeel van de film.quote:
Er waren ook mensen die het niks vonden toen elke film geluid kreeg.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Schenkie, schenkie toch. Kun je niet gewoon in klb ofzo blijven?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Het grote schenkstroopje pesten is weer begonnen. Ben ik de enige die behandelt zoals ie is>?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Voorspelbare humor? Je zag alle grappen al aankomen?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was het ook niet eens met de casting van Toby als Peter Parker maar hij deed het wel goed. Ik denk dat de volgende Amazing Spiderman trouwens wel een irritante droplul wordt. in de trailer zag ik em ook al veel semi-gevatte opmerkingen maken. Maarja ik denk dat de meeste Hollanders die standaard-grappen wel heel erg waarderen weer. Net zoals dat ze geen genoeg krijgen van Bohemian Rhapsody en gek dansende nerges gaan ze weer helemaal uit hun dak.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dit topic gaat over een film, komt hij hier janken over 'ons Nederlanders'. En waarom moet je het weer meteen op je zelf betrekken?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:40 schreef Maanvis het volgende:
Het grote schenkstroopje pesten is weer begonnen. Ben ik de enige die behandelt zoals ie is>?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dezelfde grap door de hele film heen is saai. Dus ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voorspelbare humor? Je zag alle grappen al aankomen?
Problem fanboy?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Iedere vorm van commentaar geven op je posts is meteen een fanboy zijn?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Ik geef mijn eigen persoonlijke en eerlijke mening over de film. Mag dat niet?. Ik loop dus niet als een fanboi maar ja te knikken en anderen natepraten over hoe geweldig de film is. En ja ik zie patronen ja. Veel Hollandersch hebben een zwak voor een bepaald soort humor. Helaasch is dat van dat voorspelbare en slapstick-achtige Hans Teeuwen zooi.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:40 schreef Maanvis het volgende:
Het grote schenkstroopje pesten is weer begonnen. Ben ik de enige die behandelt zoals ie is>?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ik geef enkelt mijn eigen persoonlijke (en eerlijke) mening en dan staan de standaard 15 jostis hierbvoven klaar om Schenkie aftezeiken waar ze maar kunnen. En ja als ik mijn afwijkende mening niet mag geven dan neem ik aan dat ik in een topic ben belandt met fanboys ja. Het valt me mee als ze hun Avengers-speelkaarten niet al hebben verscheurd van woede omdat er iemand is die de humor en verhaal van de film niet helemaal top vond.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef Lithia het volgende:
Iedere vorm van commentaar geven op je posts is meteen een fanboy zijn?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
slapstick hans teeuwen.....quote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef mijn eigen persoonlijke en eerlijke mening over de film. Mag dat niet?. Ik loop dus niet als een fanboi maar ja te knikken en anderen natepraten over hoe geweldig de film is. En ja ik zie patronen ja. Veel Hollandersch hebben een zwak voor een bepaald soort humor. Helaasch is dat van dat voorspelbare en slapstick-achtige Hans Teeuwen zooi.![]()
![]()
ja hoe noem je dat. Rood aanlopen, schreeuwen hardop "LUL" en "KUT" zeggen en "POEP", stampen en spugen. Dan ligt driekwart nederland op de vloer van het lachen. En als je dat geen voorspelbare humor vindt...quote:heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Vind hansje teeuwen maar bloedirritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rood aanlopen, schreeuwen hard "LUL" en "KUT" zeggen, stampen en spugen. Dan ligt driekwart nederland op de vloer van het lachen. En als je dat geen voorspelbare humor vindt...
Avengers vond ik geweldig.
En nu?
ow ja want the Avengers zat vol met LUL en KUT....en de hulk moet nou eenmaal Stampen daar is ie tenslotte de Hulk voor..... hij kan ook gaan balletdansen maar dat zou de comic's geen eer aan doen...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rood aanlopen, schreeuwen hard "LUL" en "KUT" zeggen, stampen en spugen. Dan ligt driekwart nederland op de vloer van het lachen. En als je dat geen voorspelbare humor vindt...
kan je de comics wel waarderen? of ben je daar niet van?![]()
Als je nou een geldige reden had om het niets te vinden is er niets aan de hand. Jouw meningen zijn gewoon vaak te debiel voor woorden, en ja, dan kun je wel eens tegengas krijgen. Raar he?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef enkelt mijn eigen persoonlijke (en eerlijke) mening en dan staan de standaard 15 jostis hierbvoven klaar om Schenkie aftezeiken waar ze maar kunnen. En ja als ik mijn afwijkende mening niet mag geven dan neem ik aan dat ik in een topic ben belandt met fanboys ja. Het valt me mee als ze hun Avengers-speelkaarten niet al hebben verscheurd van woede omdat er iemand is die de humor en verhaal van de film niet helemaal top vond.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind hansje teeuwen maar bloedirritant.
Avengers vond ik geweldig.
En nu?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Waarschijnlijk waren het fans of hadden ze zich al ingelezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.
Dat zou ook zo maar kunnen ipv dat het maar domme idioten zijn?
Niet waar?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik vond de humor in Avengers 2012 gewoon ruk. De halve zaal lag plat om de voorspelbare grappen. Dat vind ik erg triest. Is gewoon mijn mening en wat vind je daar niet geldig aan dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je nou een geldige reden had om het niets te vinden is er niets aan de hand. Jouw meningen zijn gewoon vaak te debiel voor woorden, en ja, dan kun je wel eens tegengas krijgen. Raar he?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Dit:quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef enkelt mijn eigen persoonlijke (en eerlijke) mening en dan staan de standaard 15 jostis hierbvoven klaar om Schenkie aftezeiken waar ze maar kunnen. En ja als ik mijn afwijkende mening niet mag geven dan neem ik aan dat ik in een topic ben belandt met fanboys ja. Het valt me mee als ze hun Avengers-speelkaarten niet al hebben verscheurd van woede omdat er iemand is die de humor en verhaal van de film niet helemaal top vond.Was anders een vrij normale vraag. Misschien lichtelijk sarcastisch, maar ik zie niets waar hij jou afzeikt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voorspelbare humor? Je zag alle grappen al aankomen?
Verder geven er meerdere mensen kritiek, dus misschien ligt het aan iets anders?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Had mijn mening over de film al gegeven, maar ik zag deze 'review' en ik ben compleet met hem eens
http://spoonyexperiment.com/2012/05/04/vlog-5-4-12-the-avengers/
Misschien wel leuk om te kijken als iemand zich verveelt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
smaken verschillen, mag dat niet? als wij hollanders platte humor leuk vinden hoef jij ons nog niet daarom af te krakenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef mijn eigen persoonlijke en eerlijke mening over de film. Mag dat niet?. Ik loop dus niet als een fanboi maar ja te knikken en anderen natepraten over hoe geweldig de film is. En ja ik zie patronen ja. Veel Hollandersch hebben een zwak voor een bepaald soort humor. Helaasch is dat van dat voorspelbare en slapstick-achtige Hans Teeuwen zooi.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het fans of hadden ze zich al ingelezen.
Dat zou ook zo maar kunnen ipv dat het maar domme idioten zijn?
Niet waar?
Ik proefde eenzelfde soort punchline/tienerfilm humor zoals in een "Scary Movie" echt heel cheesie. Das toch zonde. Ik had meer verwacht van Avengers.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ik vind zulke lui irritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Lithia het volgende:
Had mijn mening over de film al gegeven, maar ik zag deze 'review' en ik ben compleet met hem eens
http://spoonyexperiment.com/2012/05/04/vlog-5-4-12-the-avengers/
Misschien wel leuk om te kijken als iemand zich verveelt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Wat voor humor had je verwacht van avengers? noem eens comedianten die jouw humor vertolken?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?
Ik proefde eenzelfde soort punchline/tienerfilm humor zoals in een "Scary Movie" echt heel cheesie. Das toch zonde. Ik had meer verwacht van Avengers.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb scary movie niet gezien en die weiger ik te zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?
Ik proefde eenzelfde soort punchline/tienerfilm humor zoals "Scary Movie" echt heel cheesie. Das tcoh zonde. Ik had meer verwacht van Avengers!
Hou niet van dat soort zeer laagdrempelige poging tot humor.
Avengers zal vol met leuke verwijsgrappen en incrowd humor.
Als je die niet door hebt, tjsa, dan mis je wel eens wat ja.
Okequote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Kan zo uit mijn hoofd geen voorbeelden geven. Maar Avengers was het em in ieder geval niet!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat voor humor had je verwacht van avengers? noem eens comedianten die jouw humor vertolken?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
En dat is eigenlijk het goede in de film. De chemie klopt, de grappen komen snel op je af en kloppen gewoon. Om nou een actionhero movie vol te douwen met doordenkers lijkt me vrij onnozel.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.![]()
Ook dat Tony die chip plaatst is typisch tony, en dus moest ik grinniken
Ik vind het overbodig dat mensen aan andere mensen tot in detail gaan vertellen wat er zo goed is aan een film. Mijn eigen mening volstaat dan wel.quote:"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig dat mensen aan andere mensen tot in detail gaan vertellen wat er zo goed is aan een film. Mijn eigen mening volstaat dan wel.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nou, ik ben ook maar eens wezen kijken, maar wat een tegenvaller zeg. Knap gemaakt, maar zo'n compleet bullshitverhaal dat ik echt alleen maarzo kon kijken. Het hele eerste uur gebeurde er elke paar minuten wel iets waarvan ik dacht "wat de neuk gebeurt hier nou weer?".
Verder vond ik de humor dus ook echt enorm flauw, en Robert Downey jr. is echt gruwelijk irritant.
Het enige interessante personage vond ik Black Widow met d'r psychologische spelletjes, maar dat kreeg dan weer weinig aandacht.
Ik heb me met The Dark Knight en X-Men First Class ook al laten foppen door de hoge rating, maar dit was echt de laatste superheldenfilm die ik in de bios bezoek. Ik snap niet hoe dit een 8.7 op IMDb verdient.Fear of a name only increases fear of the thing itself![]()
Wat jij tegen The Avengers hebt, heb ik tegen Harry Potter.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Nou, ik ben ook maar eens wezen kijken, maar wat een tegenvaller zeg. Knap gemaakt, maar zo'n compleet bullshitverhaal dat ik echt alleen maarzo kon kijken. Het hele eerste uur gebeurde er elke paar minuten wel iets waarvan ik dacht "wat de neuk gebeurt hier nou weer?".
Verder vond ik de humor dus ook echt enorm flauw, en Robert Downey jr. is echt gruwelijk irritant.
Het enige interessante personage vond ik Black Widow met d'r psychologische spelletjes, maar dat kreeg dan weer weinig aandacht.
Ik heb me met The Dark Knight en X-Men First Class ook al laten foppen door de hoge rating, maar dit was echt de laatste superheldenfilm die ik in de bios bezoek. Ik snap niet hoe dit een 8.7 op IMDb verdient.
Ieder z'n ding blijkt maar weer...![]()
Harry Potter is een losertje, dus dat ben ik met je eens..
Maar inderdaad, dit is niet mijn ding blijkbaar.Fear of a name only increases fear of the thing itself![]()
Dat is altijd in de bios. Beter kijk je thuis een filmpje, heb je ook geen last van andere mensenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
De halve zaal lag plat om de voorspelbare grappen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was het ook niet eens met de casting van Toby als Peter Parker maar hij deed het wel goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:![]()
Dat was ook mijn reactie zo ongeveer.
Ik heb geen zin in de nieuwe Spidermanfilm, maar ik overweeg er naartoe te gaan puur om het beeld van Tobey Maguire als Spiderman te overschrijven / uit mijn geheugen te wissen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Die nieuwe spidey film gaat over the scarlet spider.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen zin in de nieuwe Spidermanfilm, maar ik overweeg er naartoe te gaan puur om het beeld van Tobey Maguire als Spiderman te overschrijven / uit mijn geheugen te wissen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik in de bios was, niemand die moest lachten toen captain America een briefje van tien dollar aan Nick Furry gaf
Dat soort subtiele grappen zijn juist zo mooi.![]()
Nou, die nieuwe vind ik ook niet echt veelbelovend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen zin in de nieuwe Spidermanfilm, maar ik overweeg er naartoe te gaan puur om het beeld van Tobey Maguire als Spiderman te overschrijven / uit mijn geheugen te wissen.Fear of a name only increases fear of the thing itself![]()
Strak plan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen zin in de nieuwe Spidermanfilm, maar ik overweeg er naartoe te gaan puur om het beeld van Tobey Maguire als Spiderman te overschrijven / uit mijn geheugen te wissen.
lol Whut? Film gaat gewoon over Spider-Man, maar het verhaal is wel HEEL erg aangepast.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die nieuwe spidey film gaat over the scarlet spider.![]()
Scarlet-Spider (zowel Ben Reilly en Kaine) is de clone van Spider-Man (Peter Parker) tijdens de Clone saga.Go Lakers!!![]()
Die saga moeten ze gaan verfilmen met de Jackal als hoofdevildude.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef Californian het volgende:
[..]
lol Whut? Film gaat gewoon over Spider-Man, maar het verhaal is wel HEEL erg aangepast.![]()
Scarlet-Spider (zowel Ben Reilly en Kaine) is de clone van Spider-Man (Peter Parker) tijdens de Clone saga.
Vond die grap zeer leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Toen ik in de bios was, niemand die moest lachten toen captain America een briefje van tien dollar aan Nick Furry gaf
Dat soort subtiele grappen zijn juist zo mooi.
Zeker weten! Maar pas als Marvel de rechten terug heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die saga moeten ze gaan verfilmen met de Jackal als hoofdevildude.
OT: hopelijk deze week voor de 3e keer naar The Avengers!Go Lakers!!![]()
Dat is er ook zo eentje ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat soort subtiele grappen zijn juist zo mooi.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Die was me niet eens opgevallenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Dat was zowat de enige grap die ik goed vond uitgevoerd. De rest en vooral die van Black Widow was zoquote:
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Zucht, altijd grappig om te zien hoe de haters de fanboys proberen te overstemmenin elk willekeurige forum
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Niet iedereen die iets goed of slecht vindt is meteen een fanboy of een hater.Dat is 1 van de meest uitgekotste verhaallijnen uit de geschiedenis van Marvel, er zijn veel comiclezers gewoon gestopt met Spider-Man omwille van dat kloongedoe. Marvel doet echt wel zijn best om Spidey de nek om te wringen, altijd verkapt zitten retconnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die saga moeten ze gaan verfilmen met de Jackal als hoofdevildude.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
http://www.reddit.com/r/W(...)ers_for_me_o_o_nsfw/quote:additional characters:
Scarlet Witch
She-Hulk
Spider-Woman
Ms. Marvel
Spider-Manquote:The "writers" of that porn parody must be comic geeks. The line-up is amazingly accurate and relatively recent. With the exception of She-hulk, all the Avengers in that cover are currently Avengers.Die reacties zijn wel geniaal!!quote:Hawkeye's and Black Widow's costumes are actually more faithful to the comics than the parodied movies...
[ Bericht 40% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 16-05-2012 01:10:23 ]![]()
Vraag mij toch af of spider-man ook in deeltje 2 gaat komen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Vond het in het begin wel interessant, maar werd wel steeds complexer en geforceerder idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet iedereen die iets goed of slecht vindt is meteen een fanboy of een hater.
[..]
Dat is 1 van de meest uitgekotste verhaallijnen uit de geschiedenis van Marvel, er zijn veel comiclezers gewoon gestopt met Spider-Man omwille van dat kloongedoe. Marvel doet echt wel zijn best om Spidey de nek om te wringen, altijd verkapt zitten retconnen.
Misschien kunnen ze er voor een verfilming een leuke draai aan geven.
is het nodig voor deze film om de andere voorgaande delen te zien?
› Iron Man
› The Incredible Hulk
› Iron Man 2
› Thor
› Captain America: The First Avenger![]()
Iron Man 1 en Thor zeker wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Anushaar het volgende:
› Iron Man
› The Incredible Hulk
› Iron Man 2
› Thor
› Captain America: The First Avenger
Cap. America is wel handig, niet noodzakelijk.
Incredible Hulk niet, maar is wel leuke film.
Ik had alleen Iron Man 1 gezien, en ik vermaakte me prima
Was toch de uitbetaloing van de weddenschap die Fury voorstelde dat Cap nog wel 'amazed' zou zijn oid.quote:Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Het is absoluut niet nodig om eerst een andere film te zien, maar het is wel een stuk leuker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Anushaar het volgende:
› Iron Man
› The Incredible Hulk
› Iron Man 2
› Thor
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik weet de quotes niet meer, maar Rogers gaf aan dat hij niet zo snel meer verrast raakt, en Fury reageerde met "ten bucks says you're wrong" of iets in die geest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was toch de uitbetaloing van de weddenschap die Fury voorstelde dat Cap nog wel 'amazed' zou zijn oid.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
heb ik toch niet goed opgelet danquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet de quotes niet meer, maar Rogers gaf aan dat hij niet zo snel meer verrast raakt, en Fury reageerde met "ten bucks says you're wrong" of iets in die geest.
![]()
Zeer handig om te zien wat wanneer nou precies gebeurde voor de Avengers.
The Incredible Hulk staat los van de rest, de rest zou je eigenlijk wel eerst moeten zien. Ook Cap A is handig, vanwege dat kubusding.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Anushaar het volgende:
› Iron Man
› The Incredible Hulk
› Iron Man 2
› Thor
Het zijn allemaal vermakelijke films, dus het is niet alsof het arbeid zal zijn om ze te zien voor je The Avengers gaat kijken.![]()
![]()
De "Fury's Big Week" is een achtdelige (digitaal) of vierdelige (papier) comic die alle films aan elkaar knoopt op een leuke manier. Leuk om een comic te lezen die exact aansluit op de films en er nog iets aan toevoegt ook. Je ziet dingen in The Avengers terugkomen die daarin worden geïntroduceerd (zoals het wapen uit Coulsons *****scène).quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:32 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer handig om te zien wat wanneer nou precies gebeurde voor de Avengers.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: