Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...quote:
Verwachting kwam uit: estimates geven $200.3M aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:03 schreef VacaLoca het volgende:
Verwachting is 200m voor het weekend waarmee hoogste openingsweekend ooit wordt.
Deze film? Valt best mee toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...
Niet mee eens persoonlijk, maar ieder zijn smaak.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vond de kop+haar van deze Hulk beter dan die van IH. Deze Hulk vond ik beter, misschien iets meer diepte in de spieren mogen hebben maar verder beter dan IH.
Zeg maar vlak voor die hellcarier naar de klote gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Breuls het volgende:
Pauze?
(Op welk punt zit de pauze? Wat is voor jou dus "na de pauze"?)
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vond de kop+haar van deze Hulk beter dan die van IH. Deze Hulk vond ik beter, misschien iets meer diepte in de spieren mogen hebben maar verder beter dan IH.
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Norton fan moet ik nog even zeggen dat deze Banner geweldig was.
Okay, dus voordat het echt los gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg maar vlak voor die hellcarier naar de klote gaat.
Hij heeft wel gelijk vind ik. Deze film was meer show en actie dan dat het verhaal erg goed was.Ik vond de voorgaande delen veel beter (behalve Capt. America)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo jammer als mensen zoiets zeggen over een film die wel degelijk ook inhoud heeft...
Beetje Shrek achtigquote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef Gray het volgende:
Jammer wel dat voor de Hulk niet hetzelfde 3D-model is gebruikt als in The Incredible Hulk.
Hulk (The Avengers):
[ afbeelding ]
Ja maar jij hebt sowieso geen oog voor het sociale aspect en al helemaal niet voor groepsdynamiek die juist ontzettend sterk was een deze film. Subtiel en toch heel goed geschreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk vind ik. Deze film was meer show en actie dan dat het verhaal erg goed was.Ik vond de voorgaande delen veel beter (behalve Capt. America)
Dat heeft met S.H.I.E.L.D. te maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens miste was de uitleg waarom War-Machine er niet was.,
Het was zogenaamd een dreigende situatie waarbij elke superheld in die wereld aanwezig moest zijn om de boel te redden maar War-Machine die in het leger zit deed niet mee ?
Ik begrijp wel waarom hij er niet inzat aangezien het feitelijk Iron-Man twee is. Maar qua verhaal hadden ze hier wel even tijd voor mogen nemen.,
Iedereen die bruikbaar was om de aarde te redden heeft hij er gewoon bij gehaald.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
Het is niet alleen de technologie, maar ook de persoon erachter. En Stark is natuurlijk heel iets anders dan een of ander legermannetje. Het gaat om de helden, en Stark is de held.
Als elke superheld er zou zijn geweest zou het een chaos zijn geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens miste was de uitleg waarom War-Machine er niet was.,
Het was zogenaamd een dreigende situatie waarbij elke superheld in die wereld aanwezig moest zijn om de boel te redden maar War-Machine die in het leger zit deed niet mee ?
Ik begrijp wel waarom hij er niet inzat aangezien het feitelijk Iron-Man twee is. Maar qua verhaal hadden ze hier wel even tijd voor mogen nemen.,
Elke superheld binnen het universum van deze film natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als elke superheld er zou zijn geweest zou het een chaos zijn geworden.
Dan kunnen ze net zo goed de complete Civil War comic serie gaan verfilmen.![]()
Zo jammer dat mensen in een hersenloze actiefilm claimen dat er diepere lagen in zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik ook met Iron Man 2.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
Vond alleen Scarlett underused.. sex sells, sure die kop is ook eye candy maar had wel wat meer gemogen. Ergens zwemmen in een leuke bikini, of ergens om kleden..
Erg mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso geen oog voor het sociale aspect en al helemaal niet voor groepsdynamiek die juist ontzettend sterk was een deze film. Subtiel en toch heel goed geschreven.
Da's een andere filmserie.quote:
Het zou me niets verbazen als hij in Captain America 2 toch nog blijkt te leven, hij viel tenslotte (net als steve) in het ijs.quote:
Ik ken MODOK alleen van Marvel VS Capcom maar hoe gaan ze dat ding ooit in het marvel cinematic universe verwerkenquote:Maar de schrijvers gingen dan weer voor MODOK.
Misschien dat zijn afwezigheid in de deleted scene's besproken wordt, zo is er een scene met Peggy Carter die geknipt is en waarschijnlijk op de dvd te zien zal zijn.quote:Er waren toch eerst geruchten dat War Machine ook in de film zou zitten
Denk het ook Modok kunnen ze echt niet maken een vliegend hoofdquote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij in Captain America 2 toch nog blijkt te leven, hij viel tenslotte (net als steve) in het ijs.
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop overigens nog steeds op een Ant-Man film. Make it happen Marvel!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25907quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er waren toch eerst geruchten dat War Machine ook in de film zou zitten?
Ik hoop overigens nog steeds op een Ant-Man film. Make it happen Marvel!
Komt omdat vanaf 10 mei Dark Shadows in IMAX gaat draaien en er is helaas maar één IMAX zaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whut... morgen en vandaag nog in IMAX bij Pathé en daarna alleen nog maar 'reguliere' 3D voorstellingen?
Gaat dat altijd zo snel? Na twee weken IMAX al eruit? Heb nog niet eens de kans gehad om er naartoe te gaan.
Omdat het beeld en geluid in standaardzalen gewoon slecht is, vind ik. IMAX is topkwaliteit beeld en vooral het geluid is fenomenaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is die obsessie met IMAX voor deze film? Alleen maar omdat groter=beter? Want voor zover ik weet is er niets opgenomen in IMAX.
Waarom, wat is er mis met Ant-Man?quote:
Ik had het al gelezen ja. Maar het is geen grap. Hank Pym en Eric O'Grady zijn geweldig. Het enige lastige is om niet als superheldenfilm te gaan verkopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25907
Carefull what you wish for.
De filmbeleving is gewoon wat heftiger, groter scherm, beter geluid etc. ubercool dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is die obsessie met IMAX voor deze film? Alleen maar omdat groter=beter? Want voor zover ik weet is er niets opgenomen in IMAX.
Daar staat juist dat hij niet geschoten is in IMAX formaat, maar geremasterd is. Ik heb overigens alleen The Dark Knight in IMAX gezien, en daar zag je echt duidelijk het verschil tussen de IMAX-scenes en de niet-IMAX-scenes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het beeld en geluid in standaardzalen gewoon slecht is, vind ik. IMAX is topkwaliteit beeld en vooral het geluid is fenomenaal.
The Avengers is geschoten in IMAX formaat. Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IMAX_DMR_films
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Daar staat juist dat hij niet geschoten is in IMAX formaat, maar geremasterd is. Ik heb overigens alleen The Dark Knight in IMAX gezien, en daar zag je echt duidelijk het verschil tussen de IMAX-scenes en de niet-IMAX-scenes.
Als je mijn post gelezen had wist je het antwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.
Excuus. Nou dan moet jij ook weten dat verschil enorm is, ook de niet IMAX geschoten scenes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je mijn post gelezen had wist je het antwoord.
Thanks voor de notice.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt omdat vanaf 10 mei Dark Shadows in IMAX gaat draaien en er is helaas maar één IMAX zaal.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus wel geoptimaliseerd voor IMAX. Ben je ooit bij IMAX film geweest? Geloof me, dan wil je alles in IMAX zien.
Denk dat The Dark knight rises op nummer 1 komtquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
Yup:
All Time Opening Weekends
1. The Avengers $200,300,000
2. Harry Potter / Deathly Hallows (P2) $169,189,427
3. The Dark Knight $158,411,483
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Je kan rustig een Avengers 2 maken zonder Iron Man natuurlijk. Te druk, te dronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |